• kostik

    Je nechvalné známo , že Epicon je bohužel mazáný vazelinou ( záleží také na roku výroby – myslim ), což znamena , ze v teplých podmínkách je fajn , ale jak přijde zima tak je to konec. Proto prosim o radu , jak a kdo by vidlici byl schopen předělat na olej , zda je to náročný a jestli to zvládne obyčejnej kutil … Také jak je to cenově náročný a zda se to vůbec vyplatí . Pište o všem , za každou radu budu rád , ale jezdit v zimě s epiconem je za trest

    0 0
    • kostik  

      Tim ,, kdo '' myslim někoho kdo by mi mohl vidlici natunit – předělat ( zaslat pres net)

      0 0
    • Vilém  

      Hledej, je to tu popsane x-krat.

      0 0
      • kostik  

        ptal jsem se jako první na to kdo by to byl schopen provest , vím , že Milan z TT už cizí netuní, tak jsem se ptal zdali to dělá ještě někdo jinej …

        0 0
    • KOLOMECH  

      TT

      0 0
    • Kublaj  

      Je to celkem jednoduché, zvládneš doma ve sklepě se základním nářadím. Cena předělání je v podstatě jen cena oleje.

      0 0
    • zzd426  

      je to jednoduché. stáhni si na sr suntour 3d pohled na rozborku vidlice, kdyby jsi náhodou něco přehlédl tak podle toho to poskládáš vždy. na spodních nohách povol šroubky, gumovou paličkou (nebo kladivem třeba přes rukojeť šroubováku) po nich klepni a pak je vyšroubuj. vyčistíš vše od vazeliny ( proto doporučuji rozdělat i vzduchovou část ) dej olej 10w40 cca 15ml do každé nohy a jen zatěsni šroubky jak budeš dávat vidli dohromady. pokud vidlice bude mít vakl, tak zkus použít hustší olej, záleží na tom jaký to je rok výroby. pak můžeš zkusit i nastavit progresivitu a citlivost pomocí výměny negativní pružiny (pokud máš možnost si ji někde nechat natočit). je to easy. jo a hlavně nezapomeň vypustit vzduch, zvlᚍ pokud chceš rozdělávat vzduchovou část nohy :) pokud bude vakl tak buď nějak vymezit, nevím jak, nebo hustší olej, nebo zpět vazelínu. chce to zkusit, rozdíl je. manželka má raidon asi 2009 a předělal jsem a good, vůle tam není žádná…

      0 0
      • zzd426  

        jinak zde nějaký návod na servis vidlice http://www.ivelo.cz/…/sr-suntour/

        a ještě jsem zapoměl že nahoře u stíráků to chce vyměnit původní gumová kolečka za molitanové kroužky nasáklé olejem. ty kroužky se dají koupit, já si je vyrobil za pět minut sám.

        k zatěsnění použít buď teflonovou pásku, nebo jsou docela dobré instalatérské těsnění (vodo topo)

        0 0
    • Georrge  

      jak na to už tu máš, pokud z toho chceš dostat maximum tak si kup za oleje RedRum a nějaký kvalitnější průmyslový olej na kluzná vedení (trochu hůř se shání), ten kluzný vem trochu méně viskózní, a namíchej si ho s RedRumem na hustotu jakou potřebuješ. Není problém si na zimu namíchat řidší olej, na léto pak více RedRumu, lépe to pak i maže. Nad píst čistý RedRum, nebo pokud by ti utíkal přes těsnění tak směs oleje (libovolného) a vazelíny (silikonové nebo jiné do vidlic), nebo čistou vazelínu.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • praivo  

      U mého Raidona ty šrouby stačilo pořádně dotáhnout, žádné zatěsňování nebylo nutné, už drží přes dva měsíce.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.