• sarkamarka

    Dobrý den, regnul jsem konečně, neb již nevím co dál. Ploužím se po MTB žávodech hod až hod,půl za prvním, bohužel již několik let. Dost jsem porychlil na silnici,oprav­du,nájezd sil.13 000, terén před závody jinak né, zima hokej,běžky od února km na kole a v Novém městě katastofa, 4:20,demotivovalo mě to teda dost, dnes silnice, vítr 2× 10min kopec 9Okm,av,31. Ves­jezdech žáden pomlík také nejsem, jó věk 48, asi jsem se minul sportem, ale prošel jsem v mládí střediskama, tak kruci proč se to nepohne dopředu. Děkuji a omluva za vlaákno.

    0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Roky nezastavíš :)

      0 0
      • Delkim  

        jj, už ani Chrise Hornera teď nechtějí za 750 tisíc Euro a to je to skoro ještě mladík :)

        http://www.cyclingnews.com/…000-per-year

        0 0
        • sarkamarka  

          Dík, proboha tak toho jsem dalek se srovnávat, ale také jsem se divil, jak mu to může tak jezdit.

          0 0
      • sarkamarka  

        Jó, chápu, ale jezdí tam řada starších a prý nemají toliko najeto, teda on kažý nemá najeto, bohužel mi to vsadí,svezl jsem se na 29 a asi do ní půjdu, poslední pokus, co se mě drží od mládí je první hodína, převalí se to a pak to nějak nedojedu,jedinej posu, že jsem letos v posledních hodinác předjížděl, ale to je zanedbatelné. S

        0 0
        • tom xtr  

          Ta nová 29" jako motivátor fungovat může (aspoň chvíli, třeba i jako placebo), ale jen prostou výměnou kola za 29 extra posun nečekej. Navíc je dobrý se na to i trochu silově připravit (i když nevím jak jezdíš teď), není nic horšího, když ti na ke konci závodu 29 dojde a máš před sebou prudkou stojku.

          0 0
          • kolda  

            mas na mysli Salzberg?

            0 0
            • sarkamarka  

              Nevím jestli to bylo na mě, asi ne, nevím co je Salzberg, překlad ano, ale jinak, ne. Tuším.

              Nechtěl jsem tady rozvíjet debatu o 29 a 26 ale projel jsem si na maželčině spešlu Kralovice a fakt byl rychlejší a bylo to o dost pohodlnější, ve stoupání to lépe přecházelo přes kořeny a o sjezdech ani nemluvím. Jsou to jenommé pocity, vycházející z toho, že asi nemám techniku na romlácených úsecích. S

              0 0
            • tom xtr  

              Tak na Salzbergu mi naštěstí vloni nedošlo (a ještě jsem to jel na 26"), ale zažil jsem letos na 29" třeba těžkou chvilku v závěru na krátké stojce na letošním Priessnitzovi. Strašně nerad slízám z kola a tady to bylo fakt těžký ustát.

              0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Řekl bych, jak tom níže, že jezdíš sice hodně (13 k km je slušné), ale asi blbě. Ono to není jen o objemu, ale i o kvalitě odjetých km. A jestli při každém švihu valíš podlahu, tak můžeš být celkem zavařenej…

          0 0
          • sarkamarka  

            Snažím si nastupovat, měnit tempo, klidně si dám kopec na těžký, ať posílím, jinak vše švihově, dříve co švih to mrtvice, trenér nás dotahoval autem za ohradu, když někdo neměl den. Ale jezdit sám je prostě sám, ty začátky jsou o hlavě a nervech, abych to v tom zmatku přežil, to jsem měl na kritériich, bylo po závodě když jsem chtěl začít. Ď.S.

            0 0
            • mirabike  

              možná je těch 13k prostě už moc a jsi jednoduše unavenej. Víc roků znamená v první řadě delší regenerace. Možná kdybys víc odpočíval a najezdil polovinu…

              0 0
      • hary jablonec  

        ale zastavíš. podívej se na Demjanoviče na Sudetech i na běžkách. a takovejch bláznů je. Balatka běžky + běh do vrchu . . . stačí se podívat do výsledků závodů

        0 0
    • tom xtr  

      Tak 48 není pro vylepšení výkonu na maratonech žádná kotraindikace, to jsi ještě mladej :). Nájezd 13 tis á sezona je celkem dost, já mám tedy o hodně míň. Něco buď děláš blbě, nebo jsi přirozený nevytrvalec :) Doporučuju sportovní test, sportovní doktor by z výsledku měl vyčíst poteniál k růstu.

      Takový obkvlý důvody problému může být:

      • jezdíš sice hodně, ale furt sám, takže furt to samý a stejný tempo/zadřený tempo/ a nemáš výkon v intenzitě pro závod (viz všichni ti na začátku ujedou).
      • nevhodná struktura tréninku (třeba naopak hodně intenzity).

      Těžko takhle říct z těch kusýh informací. Řešení nakonec může být i poupravit svoje ambice :)

      0 0
      • sarkamarka  

        Děkuji, bude to asi v samotě, jak jsi mi potvrdil, v mládí jsme se naháněli každý den, je to tak, myslím na to často, po závodech na sil. znatelně poskočím.

        Ambice mám aspoň tu hoďku ztráty, světe div se, ale i tak se dá jezdit a motivovat. S

        0 0
        • tom xtr  

          Tak na to je celkem dobrý jezdit aspoň 1× týdně ve skupině, aby člověk uměl jet i cizí tempo. Pokud to nejde, pak nezbývá než to simulovat proti nějakýmu měřáku: watty – to je drahý, tepy + čas na známém úseku …

          0 0
      • ZuzicK  

        Nebo taky přetrénování. Já se zase s ostatníma (i sama sebe) moc honím a ve výsledku mi to nejede. Po půlroční pauze kvůli kolenu se mi jezdí mnohem lépe, rychleji a svaly nebolí i když si máknu. Takže zas to nesmím přehnat..

        0 0
        • sarkamarka  

          Jo, ale po tom Novém Městě jsem se fakt nepředřel, málem jsem to i zabalil, jen tak jezdit asi nebudu, nějakou motivaci potřebuji . Ale něco na tom bude. S.

          0 0
          • JSt  

            jestli jsem to pochopil, tebe to kolo vlastne vubec nebavi.

            0 0
            • sarkamarka  

              No, nejsi dalek od pravdy, někdy opravdu ne, asi chápeš o čem to pak, nejsem zas až takový masoch, abyc to tu napsal. S

              0 0
              • JSt  

                v tvem problemu stranou vykonnosti ti nejspis neporadim. ale pro vetsinu hobby cyklistu, coz, predpokladam jsi, je dostatecna motivace jen ta samotna jizda na kole – relax, odpocinek, zabava. ;-) ty to mas nastaveny asi jinak…

                0 0
                • sarkamarka  

                  Hm,trochu jo a s tím souvisí i ta výkonost. Podstatu v mailu, ale zas taková pecka to není. A hlavně nejsem zdaleka sám, proč se vždy na švihu jedou pecky, aby se potom co z většiny stříká laktát zpomalilo a bylo to o ničem. To jenom když se dostanu někam do skupiny, na hokeji se zase poperou. :-) S

                  0 0
            • sarkamarka  

              Asi bychom se dostali někam jinam, ale to už je o čistě o mě. Hrál jsem hokej, lyžoval dlouho tenis, kolo potom tak nějak z trucu. No a ono tak nějak se mě pořád drží, ale pořád stejně se do toho musím někdy nutit. S.

              0 0
      • kolda  

        to posledni reseni funguje velmi spolehlive, doporucuji :)

        0 0
        • sarkamarka  

          Jó, ale všichni co jedou na " závody" mají nějaké ambice, já je chci upravit aspoň na tu hoďku.S

          0 0
        • tom xtr  

          JJ, ano kupodivu když si člověk srovná priority v hlavě, tak nu to pak i kolikrát začne samo jezdit.

          0 0
          • sarkamarka  

            Rozumím, snad to půjde příští rok lépe, horáče nejsou silnice a tak se to musí brát.Dal jsem se na to jenom proto, páč si tam mohu za ******* sám. Silnici jezdím jenom jednu a to Důvu v Terezíně,15k podél Labe se letí 50 a každý auto proti je potencionální pád nemluvě o dojížděni když vpředu jedou pořád hezky stejný pecky. To už opravdu na mě není, jsem rád, že jsem to přežil v mládí.

            0 0
            • tom xtr  

              Tak jsou i jiný silnice, třeba maratony nad 150km už jsou trochu něco jinýho a je to klidnější. Doporučuju třeba Tatry Tour (cca 2k).

              0 0
              • sarkamarka  

                Věřím,asi to přehodnotím a nechám si něco doporučit, klidnějšího. Jinak ta Důva je potom skvělá po těch 15 je slušný kopec na 2× a na větru a pak hezky skoro stejný za Úštěkem, celkem 90, jezdí se to okolo 2:25, tedy my, vpředu to je jinde, byla to vyjížďka od hospody. S

                0 0
    • Ruprt2  

      a žereš?

      0 0
      • sarkamarka  

        Ano, někdy gel co na závodech po 35.min první pak po hod., každých 40–50min,piju dost cukru v lahvi, někdy 100km na tatranky a mysli. Na 80km mar 4 gely ,2tyčky nutrendu, musím se ovšem nutit, občas m i to nechutná v posledních fázích. S

        0 0
        • MirosPikos  

          Jestli kolega nemyslel spíš jak se stravuješ mimo závody :) Ona je to souhra více věcí:

          • vhodně zvolený trénink
          • vhodná strava před tréninkem, po tréninku, před závodem, pozávodu…
          • a samozřejmě odpočinek, dostatek spánku…

          Pokud jedno z toho zanedbáš, nemůžeš čekat žádné super výsledky.

          0 0
          • sarkamarka  

            Hm, také jsem na to myslel, jím normál, sřídmě, snídám, pak tak poloviční porce než obyč. smrtelníci, ale zase nic vyjmečného. Před jízdou tak hoďku sýr chléb, po norm.jídlo pak dost piju. S.

            0 0
            • lens  

              měl jsem stejnej problém. jezdil jsem dlouhý štreky, a byl jsem rad že jsem neskončil ,,poslední,, jednou jsem zkusil něco kratšího a byl jsem na bedně. zjistil jsem že asi neumím jezdit maratony,ale na krátkých tratích se celkem daří.jezdím sám a měřím si jednotlivé úseky. jídlo a pití neřeším, myslím tím doma. na závodě gel,hroznovej cukr,voda.roční nájezd mám teď cca 10–11000km a víc odpočívám. dřív jsem dával i víc max.bylo 15000km.na kole jsem začal pořádně jezdit až v 45 jinak jsem dal za rok cca 1500km. zkus nějakej kratší závod , možná jsi na tom stejně.

              0 0
              • sarkamarka  

                Dík, na mě se na kratším strašně letí a to právě nezachytím, možná i trochu hlavou, dost to občas padá a už také nemám zájem léčení když pominu matroš, stačí co si přivedu potom naprosto sám. Ale mám v plánu jet Sázavu krátkou ať vidím ten progres od tenkrát, no nevím 42, uvidím. Dík. S

                0 0
              • Spící kníže :-)  

                Kurnik to je diskuze :-) Taky jsem začínal blbě vo to nic. Ale je dobrý si najít někoho kdo se s tím dotyčným co páchá různý zvěrstva na kole projede a pomůže je eliminovat. To samotný je posun kupředu. Já silově i hlavou mám na maraton na silnici bez problémů ale za začátku jsem to podělal tím, nejhorším způsobem. Je spousta lidí co ti poradí. Hlavně nejezdit sám. Věk bych neviděl jako to zásadní. A dál je to o tom že někdo je typ na extra dlouhý trasy a někdo je spíš na krátký kocení na maximum. Každýmu může vyhovovat něco jinýho.

                Trenérů na kolo, sportovních lékařů je nepřeber, takže někoho erudovaného navštívit a bude jasno. Nikdo ti neporadí jako někdo kdo je z oboru a třeba s tebou pár tréninků, závodů objede.

                0 0
                • sarkamarka  

                  Ď,všem, potvrdil jsem si tušení

                  • nejezdit sám, jak to půjde
                  • našel jsem si místo na časovku u Unhoště, jednou týdně 2X10 potom20 až 30 tak jako v TSM, podel Labe, ale tam začalo 25 a dojeli jsem pojednom, dvou, každou středu.
                  • mám rozpis na posilku
                  • překonám se a proběhnu se

                  S.

                  0 0
          • Ruprt2  

            Díky, záměrně jsem to napsal dvojznačně, obojí má imho váhu.

            0 0
            • sarkamarka  

              OK,jsem pořád na 73 při 183, zimou o 3více, pak okamžitě zpět,pod 73 ani boha, vždy hned zpět, jak může někdo hubnout nechápu. A to nejedu první hod podlahu, tak 3/4 , ale třeba to na tuky ještě nestačí. Nevím, spíš to bude v to, že jsem sám na švihu, většinou. S

              0 0
              • rasto  

                opravdu zkus to vysetreni, jak doporucoval tom xtr. jestli jsi z prahy ci okoli, zajdi do Casri (Dejvice), dr. Martinek by Ti mel hodne pomoci.

                0 0
                • sarkamarka  

                  Dík, to jsem potřeboval jsem Z Phy a chystám se takže se objednám, třeba mi řekne ať se na vykašlu, ale co bych pak dělal. :-). S

                  0 0
                  • Delkim  

                    zavolej si tam a objednej se, je to tam teď dost našlapaný, ale asi je ti jedno jestli to bude během týdne, dvou nebo tří

                    jinak dávám odkaz na takový „příběh“, třeba v tom něco najdeš co pasuje i na tebe

                    http://www.sportvital.cz/…ejny-pribeh/

                    0 0
                    • sarkamarka  

                      Dík, S.

                      0 0
                    • Člověk a jeho svět  

                      Za první rok na kole nájezd 22 tis. km… No tak nevím…

                      0 0
                      • sarkamarka  

                        Jakej 22tisic,kde jsi vyčetl, to jsi vymyslel nebo co, nebo neví potom o co Ti jde. Přečti si dotaz.

                        0 0
                      • sarkamarka  

                        První rok? Ty asi čteš někde jinde,ne. Nebo chceš něco vyvolat,mistr nám vtlouká do hlav,že od takových opravdu dál, jednoho takovýho jsem potkal na cyklostezce u Ústi a nebudu to dál rozvádět. S

                        0 0
                      • sarkamarka  

                        Omlouvám se, to je z toho článku, opravdu,upřímně, je to dost divné. Tojsem měl ve středisku v 17letech a vím co času to obnáší. Divné.

                        Ještě jednou OMLUVA. S.

                        0 0
                        • Člověk a jeho svět  

                          Jo, to bylo na článek. Jinak i kdyby nebyl, tak těm cyklostezkám moc nerozumím :).

                          Ten kluk z toho příběhu najel první rok 22 k, to je normální, na první rok? Není. Tak se nemůže divit, že se zatavil, ještě s tím přecházením nemocí.

                          0 0
                          • sarkamarka  

                            Ále,jel jsem s manželkou a potkali jsme skupinu stojící přes celou cestu a vyhýbal jsem se co to šlo ař do nulové rychlosti a holčička 2X změnila směr až jsem se nestačil vycvaknout a spadl na ní. Ctěl mě bít, ustupoval jsem, pak již nebylo kam a problém byl na světě. Samotnému mi to příjemné nebylo, ale proto dělám co dělám ke kolu. Opakovat rozhodně nechci a stezkám se sám vyhybám. S

                            0 0
                            • Člověk a jeho svět  

                              No stezky jsou úplně nejvíc, tam natrénejuš změny tempa, odhad, rychlé reakce, pevné nervy, ostré lokty, nástupy… :)

                              Osobně se mi zdají stezky často nebezpečnější než silnice. Taky se jim vyhýbám.

                              0 0
                              • sarkamarka  

                                Ještě jednou omluva za včera, docvaklo mi to až když jsem četl ten článek.

                                Po stezkách opravdu nejezdím a když tak jenom přejezd a fakt jsem velmi opatrný. Bohužel to tenkrát dopadlo jeho zraněním, ještě dnes z toho mám nedobře až špatně.S.

                                0 0
                              • rasto  

                                bohuzel, i ja mam spatnou zkusenost. na modranske cyklostezce me pred 2,5 lety sundal 100kg bruslar. ja na ziletce. predjizdel v zakrute jinou bruslarku. mno, zaver je, ze me doktori obohatili 8 stehy na sliznici v puse.

                                opravdu je bezpecneji v provozu…

                                0 0
    • Toman  

      Zdar, potvrdím to, co tu někteří psali, něco přidám.

      Věk nehraje roli. Jsi zcela zdráv a fit? Nebrzdí tě nějaké alergie nebo něco latentního?

      Padla zde tvá strava. Zkus ji přehodnotit, zda je opravdu pestrá, vyvážená. Gely jsou pouze doplněk.

      S tvým ročním objemem můžeš být i přeježděný. V sezóně pouze kolo? Žádné jiné aktivity? Turistika, zdravotní cvičení, dechová cvičení.

      Jak vypadá tvůj cyklistický týden na konci zimy a na jaře a jak v sezóně? Zařazuješ pravidelné regenerační cykly, nebo to táhneš pořád co to dá? Trénuješ různé schopnosti odděleně nebo to semeleš všechno dohromady? Používáš tepák?

      Motivaci a chuť zřejmě máš, co zřejmě nemáš je systém s nastavením dávek na sebe, následnou analýzu a aktualizaci dalšího trenu.

      Změna kola bude motivační do chvíle, než si na něj zvykneš. Pokud to bude solidní kolo, zvykneš si téměř ihned.

      0 0
      • sarkamarka  

        Díky za reakci, sednu jedu, občas si nastoupém, 3× za švih,zdráv asi jsem, nebyl jsem ani ve střediskách žádná hvězda, ale ěpatný to taky nebylo.

        Asi neumím jet po více hrbolaté stezce, tam ztratím nejvíce, zkusím posílit v posilce, jenom jezdím jinak nic.S

        0 0
        • saintjv  

          Jel jsi ted prazskou 50?Jestli jo za kolik jsi to ujel?

          0 0
          • sarkamarka  

            Ne,nebyl jsem v ČR a po Kralovicích jsem to letos zavřel, nejel ani na Sudety, P50 je moc velká masovka na mě. Kralovicích jsem ztratil 30min na prvního na 56 dost technických a zubatých km.S

            0 0
            • saintjv  

              Tak zalezi co je ve predu za lidi ale 30 minut na prvniho predpokladam elitak mi tak hrozny neprijde na tvuj vek.

              0 0
              • sarkamarka  

                Na každzm pouťáku se sejdou,ale jet trochu dál nevím jak by se zvyšovalo,res­pektive se mi nejelo dobře, dnes jsem řešil jak si vlastně v MTB orážet, to mi nějak nejde,jó to silnici zalezu a nevylezu. :-). Myslím,že by to pak šlo strmě hore.Ď. S.

                0 0
    • Prochna  

      O kilometrech to není, důležité je spíš jakým stylem je najedeš. Já např. mám letos necelých 12000 km a na KPŽ se pohybuju okolo 15. místa celkově a na menších maratonech okolo bedny celkově. Myslím, že je lepší trénovat pravidelně a menší vzdálenosti, než jet třeba 3× týdně 150 km a jinak nic, ale to taky samozřejmě záleží na tom jak dlouhé závody chceš jezdit. Jinak hodně důležitá je hlava, když si nebudeš věřit, hodně těžko se budeš posouvat dopředu. U mě to bylo nejvíc v hlavě – v tom se naučit jet na krev, že to fakt bolí a taky v tom, že jsem si nevěřil že můžu vyhrát, dojet na bedně, že se nemusím bát zkusit jet s lidma vepředu. Napřed jsem se s něma udržel chvíli pak větší a postupně jsem s něma dokázal dojet do cíle. A přitom systém tréninku se nijak moc neměnil, akorát jsem si víc věřil a šel za tím, že je někdy předjedu. Ta hlava udělá hrozně moc. Tak třeba ti to pomůže :)

      0 0
      • sarkamarka  

        Dík za obsáhlý příspěvek a čas tím strávený, asi to bude ono,že bych si věřil o tom žádná,na silnici se bojím proto vzadu,kde člověk neví kdy poletí,vím to, vím co je začínat před sběrákem, sjždět limity, já byl vždy na větších akcích, aby ostatní mohli vyhrávat.Možná to je na psychologa :-). Né, ale máš pravdu, vlastně se člověk nemění, všichni mi potvrdili,coj­sem tušil.

        Před závodama mám problém jíst,pít, natož ráno, hrůza, měl jsem to i v mládí, pak jsem se uklidnil a tahal vodil skupinu za limitem, většinou jsme koukali dolu na tabuli, ale taky jsem to většinou sjel,pak jedeš stejně jako první skupina a jde Ti o matroš za totáče a podporu, byly to nervy.

        Nevím, jestli to zvládnu, ale pokusím se a příští NM to bude nejvíc hoďka.I když 20min je dost. Ď´. S.

        0 0
      • scalar  

        S tím ježděním hlavou máš pravdu, tím spíš v kategorii 40+. Je důležité najít si správnou skupinku, na asfaltových a šotolinových rovinkách se vyvézt za mladýma, technické úseky jezdit napak vepředu skupinky…

        0 0
        • sarkamarka  

          Jo,jo,dokážu využít háku i v terénu i za cenu trochu risku,problém nastane když mám jet delší sjezd první, vyhovuje mi za někým dobrým to pustit vědět co to sním dělá, ale to jsem vylepši, letos jsem ani v extr. sjezdech rozhodně nezdržoval, loni jsem zlomil SUPRA, nebrat,letos to bylo o dost lepší. Snažím se to dělat jak píšeš, ale fakt ta první půlhoďka,býva dost špatná, nemohu dýchat, třesu se,čím víc jdu proti tomu tím více to stojí za… Pak najednou a jde to, už je většinou pozdě a nahánět lidi na dlouhých jde blbě. Ď. S.

          0 0
          • Toman  

            Ještě jedna má reakce. Výše píšeš, že hodláš posílit v posilce kvůli tomu, že nemáš zátah na hrbaté cestě. Co v té posilce chceš posilovat a jak?

            První půlhoďka špatná, píšeš. Jak se připravuješ před startem? Co jíš, co a jak děláš? To by mohlo mít přímý vliv na tvé potíže. I když si myslím, že podle toho co popisuješ to prostě po startu kroutíš přes gvint a pak máš krizi z důvodu nedostatečné kondice pro tento druh zátěže.

            Na dýchání dechová cvičení. Najít si svůj fungující styl rozjetí před startem, dietu a nějakou mantru, která tě uklidní a rozdýchá.

            Treseš se jak – vysílením, hladem, duševní stres

            0 0
            • sarkamarka  

              Dík, třesu se duševně a přenese se to do výkomu,myslím,že to potom jde přes gvint,jak píšeš, krucaj, ale odstranit to je pro mne asi problém. V tréninku toto nejezdím, páč to je tak specifické, že jsem doteď myslel, že na příštích závodech už budu v poho, houby, studený pot, klepka, dostat do sebe něco ráno, rozjetí to je jak když mám nohy z olova.

              Pokusím se něco s tou psychikou udělat.

              • ty hrboly jsou asi, že v terénu moc netrénuji,kope mě to do prd.. apřipadá mi,že ta 26 prostě nejede, zkusím 29. S.
              0 0
              • blisterexist  

                zkus fulla:-)

                0 0
                • sarkamarka  

                  Toliko penízků, aby to bylo váhově a kvalitou výše nechci do těxh mých výkonů dávat, ale řešení by to bylo.

                  • potom servis, co vidím u kolegů mi stačí. S.
                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    Musíš se v terénu vyjezdit – naučit se na tom kole hýbat a nesedět bez hnutí. Takže je zde opět moje standardní a univerzální rada – per tam velkou, protože ta tě donutí se z toho sedla občas zvednout :-)

                    0 0
                  • lens  

                    já ti do toho nechci kecat,je to pouze můj názor,ale podle toho co tady píšeš si myslím si že to je na 100% v hlavě.jsi asi před závodem po psychice grogy,na startu ti všichni ujedou a až se dáš dohromady tak už nestíháš. zkus třeba nějakej úplnej hnoják kde bude třeba cca do 100 lidí a uvidíš. té krátké klidně i něco okolo 25km jak sem ti psal, bych se taky nebál stoupneš do první lajny a jedeš.

                    0 0
                    • sarkamarka  

                      Jo,jo, máš pravdu,už tím,že jsem si to zde potvrdil s tím něco udělám.

                      Na úplné hnoje se nedostanu neb plán mám jasný a pracuji někdy i v so a ne tak musím vzhledem k jiným povinnostem časem šetřit. Přesto to zkusím. S.

                      0 0
                      • Člověk a jeho svět  

                        Si řekni – nejsem nějaký mladý poplašňák, aby mi bylo z každýho závodu zle :)

                        Jo a rozjedeš se před závodem? To udělá taky svoje, jít ve stresu a ještě studenej na start – to je pak jasný, že první půlhodina je peklo a pak už není s kým závodit…

                        0 0
                        • JSt  

                          spis pise, ze nikdy zadny vysledek nezajel, tak proc se stresovat. muze maximalne prekvapit. ;-)

                          0 0
                  • blisterexist  

                    co ze servisem, všechno zvládneš doma

                    0 0
              • Toman  

                Jestli tě to nebude obtěžovat, napiš mi email.

                Průměrem kol to není a prát tam velkou, aby tě to zvedlo ze sedla, jak radí Rychlej Turista, byť s ním mnohdy souhlasím, je také nesmysl. Ale třeba to bral s nadsázkou.

                0 0
          • scalar  

            Ty technické úseky jsme myslel spíš úzké cesty s kameny a kořeny a hlavně technické výjezdy v terénu, hodně lidí trénuje jenom na silničkách a tady neumí jet.

            0 0
            • sarkamarka  

              Také trénuji pouze na silnici,ale jak píšeš je nás mnoho.

              Nemám moc možností opravdu trénovat v terénu, bylo by to pořád na stejné trati. O matroši nemluvím.

              Před závodem vždy zařadím něco v terénu. Asi to bude málo, ale kolem mě to takto dělají všichni. S

              0 0
    • Mig_all  

      Pripojim se s tematem, jak uz ted začít trenovat na pristiho drtiče aby to člověk prežil a zajel rozume bez jakychkoliv fyzickych problemu? Co trenovat, v jakou dobu a v jakem místě?

      0 0
      • jIrI___  

        Kamarád to jel s najetou pětistovkou km a dojel. Sice to od poloviny prý bylo peklo a dojel na chvostu, ale na to se nikdo neptá :D. Plánuješ bednu?

        0 0
      • kolda  

        trenuj zastavky u hospod, to na drtici vyuzijes.

        0 0
      • jonti  

        Podival bych se na nejaky z verejnych treninkovych planu, dobry byl treba ve velu.

        Ve zkratce, celou zimu sportovat min 4× tydne, minimalne jeden den intenzitu. Unor/brezen uz hlavne jezdit na kole.

        0 0
        • JSt  

          dyt to na pohodu objede kdejakej hejhula z nuly. treningovy plan na drtica. :-D

          0 0
      • Pavel  

        Trénuj především hlavu. Když na to nemá hlava, nohy to nedoženou…

        Nakonec, je to přece jen pohodová vyjížďka. Vždyť to jedou i borci na skládačkách! ;-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.