• antares

    Čau ,

    v životě jsem neměl silnici a ani jsem na ní nejel. Rozhodl jsem se ji koupit. Jezdím pouze MTB.

    Na silnici bych ročně najel do 4 tisíc km. Závody ne.

    Potřebuju poradit – popř. jestli někdo nemá zkušenosti s Meridou RIDER 500 – http://www.sterba-kola.cz/…ni-kola-2017#…

    Preferuju vzpřímenější posez. Měřím 185 / 90 kg.

    Díky moc.

    0 0
    • plzakj  

      Cena hezka. Potrebujes hlavne vybrat spravnou velikost :-)

      0 0
    • Cyclismo  

      Z osobní zkušenosti doporučuji nespoléhat jen na odpovídající velikost. Hlavní je posadit se na to kolo, protože velikost je jedna věc a geometrie rámu druhá. Nevyhovující geometrii daného rámu nevyladí ani představec ani nastavení sedla.

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Z osobní zkušenosti Ti řeknu, že si člověk, který nemá na silničce hodně najeto, podle takovéto rady koupí napoprvé rám o jednu až dvě velikosti větší. Tak to zkrátka je. K poslední větě příspěvku nemám vážnějších výhrad.

        0 0
    • Rhagnhar  

      AHoj, mam neco pres mesic merida ride 400, velikost 56 na mych 183 cm je OK. Driv taky jen mtb. Zatim jen spokojenost, posezeni je pohodlne. Zada me z toho neboli a rychle se da taky jet ale zavodnik to neni. Taky jsem to ale kupoval na dlouhe projizdky v klidnem tempu. Za par let mozna presedlam na neco rychlejsiho. Plaste mam 25 ale myslim ze 28 by se tak vesly.

      PS: od doby koupe RIDU jsem na stare mtb sednul jen jednou :-D

      0 0
      • antares  

        mě to říká každej........tak snad se na to mtb nebude jen prášit :D

        0 0
        • plzakj  

          Hm. V teplych mesicih u mne silnice prevazuje. Podzim zima mam radasi mtb. Clovek se vic zahreje a nejsou to tak vysoke rychlosti :-) Nejlepsi je to kombinovat. Nemam rad stereotyp.

          0 0
        • doubeq  

          No u mě to bylo stěhování do rovných krajin a chudák bajk si dával delší pauzy, než dřív. Ted sem silnici v rámci rozpočtu na novou, skorosilnici ;-) prodal a zase stoupnul na ceně :-D je to dobrý kombinovat, oboje má svoje klady. Ze silnice jsem si třeba přivezl větší vytrvalost do kopců, z bajku se hodí na českých tankodromech zkušenost z terénu :-D

          0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Velikost 56 na 183 cm, to je hodně … na pohodu … pokud máš tedy extrémně krátké nohy. Chápu, že vysokánská hlavová trubka je lákavá a posezení je pohodové, paní radová by záviděla. Ještě, že tam máš berany, jinak bys ve větru couval.

        0 0
        • plzakj  

          Koukam do tabulek meridy na geo a musim souhlasit. Na 183 je to dost. Jedine, pokud bys mel hoooodne dlouhe ruce, tak 56, ale lepsi asi pripadne delsi predstavec. Autor tematu ma 185. Bude na rozhrani. Chtelo by to se premerit podle competetive cyclist bike fitu. Jinak 54ka ma hlavovku 190mm. To mi prijde jako docela pohodlna geo (treba Allez ma v 56ce 170mm a i tak je mi to pohodlne)

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Hlavně se podívej na délky rámů. Operovat velikostí rámu v souvislosti s délkou paží není nejšťastnější, to je až ten poslední parametr, spíš se podle ní dolaďuje drop a tvar (reach) řídítek.

            S představcem je to opravdu zhruba přesně opačně oproti MTB: delší bývá lepší.

            Oba tazatelé nechť se přeměří na competitivecy­clist, budou/budeme moudřejší, proporce máme každý jiné, samotná výška je dost zavádějící.

            [Já, se skoro 185 cm, mám Meridu velikosti S/M, tedy 52, se 120 mm představcem a 400 mm sedlovkou. Podle tabulek výrobce bych měl mít optimálně L, tedy 56. Podle simulací v CADu bych v pohodě snesl ještě vel. 54, ale větší už by byla dlouhá (a pro mě i příliš vysoká).]

            0 0
        • freschak  

          56 na 183 hodne velke nebo hodne male? A jaky vypada prosim te posed ala pani radova?

          0 0
          • Vilém  

            Delka by byla vcelku dobra,ale hlavova trubka je hodne dlouha a z toho plyne posed ala pani radova, tzn vzprimeny.

            0 0
          • Johnnyxjr  

            Merim 185 a jsem na rozhrani 56–58 na te 56 se poskladam luxusne predstavec 90 driv jsem jezdil 58 a taky to slo v pohode

            0 0
    • antares  

      a jak to máte s převodama ? ušlápnu to ? jezdím 3*9. Kdyý koukám na ty převody 50/34 a vzadu 11 a 28 tak se mi trochu dela špatně…

      0 0
      • MiKED  

        Ušlapeš.

        0 0
      • plzakj  

        Mam 100kg a bydlim na 100vm kopci, tak jsem misto 11–28 kazety dal 12–34. 32 by stacilo. Kdyz se clovek vraci po 4h prositej, tak se to hodi :-)

        0 0
      • arny71  

        Neboj, ušlapeš. Si někde silinici pujč a vyzkoušej, uvidiš, že to dáš v pohodě.

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Jestlis byl doposud zvyklý jenom na MTB, tak ti ze začátku v prudších kopích může silnice přijít jako hodně velký nářez. Je potřeba si na to zvyknout a i fyzičku posílit v trochu jiném směru. Takový způsob šplhání do kopců totiž na MTB moc nenatrénuješ.

        11–28 kazeta a 50–34 kliky (což je kompakt tedy ty menší převodníky) je dost na to, abys vyšplhal absolutně kamkoli. Sám to mám na silničce. Pokud chceš a hazka ti to dovolí, můžeš si dát kazetu s větším rozsahem.

        0 0
    • Cyclismo  

      Já jezdím dost lehké převody s kadencí klidně přes 110 a kopce, které by se nedaly rozumně vyjet s kazetou 11–28 (kterou používám) se vyskytují hodně výjimečně.

      0 0
    • antares  

      tak já vyjíždím ze 400 a končím na 980 Mnad mořem v délce 7 km. Na MTB jsem to dal za čistou hodinu. :D

      0 0
    • antares  

      pak napíšu, jestli jsem chcípnul v půlce nebo až nahoře :)

      0 0
      • plzakj  

        To jedes na Klikovec nebo kam? S 34×32 by to nemel byt problem. Ale tak projedes se no :-)

        0 0
    • WoOdys  

      Meridu Ride 500 už mám přes rok. Používám jako tréninkový kolo a dokonce jsem na ní odjel i pár závodů… :D Není to úplně nejpomalejší stroj. Několikrát v týdnu trénuju se skupinkou místních borců a nepřipadá mi, že bych oproti nim měl nějakou nevýhodu. Když jedu sám, v pohodě mám AVG nad 30 km/h.

      Kolo je fakt pohodlný a má skvělou tuhost rámu. Kola Fulcrum drží výborně, což na našich silnicích určitě oceníš. Ideální na delší vyjížďky. Za tu cenu rozhodně doporučuju.

      0 0
    • antares  

      Tak jsem vyrazil......prvních 40 kiláků…je to jiný než na MTB…když pominu rychlejší čas ,tak spocenej nejsem vůbec to na MTB jsem byl turch ,a jsem víc vyčerpanej. AVG jsem měl 25. :D

      0 0
      • freschak  

        Je to fajn taky sem po 3 letech jezdeni MTB poridil silnici a na MTB se mi uz moc nechce. Silnicka me hrozne chytla.

        0 0
      • arny71  

        AVG ok, a co tepy? :D

        No a jak se ti šlapalo do kopce, převody v pohodě?

        0 0
      • lunochod  

        Vidíš to a já mám na těch tankodromech okolo Prahy často lepší průměrku na mtb jak na cesťáku :-)

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Víc zaber na té silnici :) Právě výhoda toho, že dokud jedeš po slušným povrchu, tak se staráš jenom o to, jak šlapeš a nemusíš se přizpůsobovat terénu.

        0 0
      • Rhagnhar  

        Tak gratuluji.

        0 0
    • antares  

      Výhodu to má takovou, že když se stavím v hospodě ,tak si lidi neodsedávají, protože nejsem spocenej a nesmrdim. Na MTB ze mě lilo :).

      Na nohy je to náročnější pro mě , převody asi dobrý , na španěla mi to drhne , ale dostal jsem radu, že na 50/32 se nejezdí :) radsi prehodit na druhej talíř kvuli řetězu. :P.

      No hele – vyjel jsem jen tak bez nářadí, měl jsem jenom pití – maximálka kolem 70 Km/h z kopce , po 25 km se mi zastrčila sedlovka – (špatně dotažená)…jelikož jsem neměl imbus , tak jsem to odšlapal stehnama a teď nemůžu chodit , tak asi tak. :D.

      0 0
      • arny71  

        :D Ses teda nenudil.

        0 0
      • novas752  

        A víš, že silniční přesmykače maj na velký placce (a často i na malý) 2 mezipolohy pro vrchní a spodní část kazety? :)

        0 0
        • plzakj  

          Ale 50×32 vetsinou drhne i tak. Chce to postelovat polohy. Ale tak kdyz je predemnou malej brdek, tak si radsi zaprasim na spanela, nez davat malou.

          0 0
        • antares  

          !!! TY VOLE JÁ SI TO MYSLEL !!! :)

          0 0
          • Libores  

            no ale hlavně ten smyk jde naštelovat tak, že zvládne celou kazetu i bez mezipoloh.

            0 0
            • ˘Ö˘ Krab  

              Záleží pak už hodně na tuhosti převodníků/rámu a jezdci/šlapání. Kdyby nezáleželo, tak se tam ty mezipolohy nedávají.

              0 0
      • Libores  

        jestli z tebe na silnici neleje, tak děláš něco špatně:) Doporučuju vyměnit 32z kazetu za 25z a zvýšit průměrku na 30km/h.

        0 0
    • antares  

      a kde vozite pumpicku ? na MTB jsem ji mel s kosikem. Foukam na 8 atm ,to s tou malou asi nedam…ale na dojeti asi staci. A co naradi ? podle me staci dva imbusy – na sedlovku a na krk. Nic vic me nenapada ze bych mel resit.

      Dik.

      0 0
      • MiKED  

        Je tu na to celé obsáhlé téma.

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Jelikož na silnici odmítám vozit batoh nebo velkou rámovou tašku, mám větší podsedlovou brašnu, do které se mi kromě pumpičky, nářadí a dvou rezerv vleze nějaké výletní jídlo.

        Co se toho nářadí týče, standardní malý multitool, stačí ty základní imbusy a rovný a plochý šroubovák (hlavně kdyby bylo potřeba poštelovat dorazy). Vozím i montpáky, ale na silnici nemám problém sundat plášť bez nich.

        0 0
        • freschak  

          Tak to klobouk. Ja mam nekdy problem sundat i s montpakama :-D

          0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Ono to hodně záleží na plášti. Třeba takový Maxxis Ardent TR s EXO stěnou je absolutní parchant a už jsem na něm jednu montpáku zlomil. Když jsem jednou bral kolo do servisu po cestě s prasklou špicí (potřeboval jsem narychlo odjet a neměl čas se vracet domů), tak servisák že sundá plášť a všechno a chudák ho sundával pět minut :D

            Na silnici vozím Vittoria Rubino Pro III a ty jdou sundat i nasadit úplně v pohodě.

            0 0
            • freschak  

              No ja mam Tufo calibra a to je vec..

              0 0
              • Martin z Brna  

                na jednici mám na dojetí hutchinson equinox 2, ty sem schopnej s montpákama sundat a nasadit v pohodě, většinou hází ale srovnat jdou rukou. Na zimákovi mám maxxis detonator v kevlaru, nasadím s montpákama ale nesednou do patky bez jarové vody a brutálního přefouknutí – očistec

                0 0
      • IndyCZ  

        Jak bylo řečeno, témat na to tu jsou spousty, hledej podle klíčových slov. Já mám pumpu pod košíkem, někdo si ji dává do kapsy dresu, někdo do podsedlovky, někdo ji nahradil CO2.

        Nářadí je individuální, někdo nevozí nic, někdo půl garáže. Já mám v podsedlovce náhradní duši, lepení, montpáky (na rozdíl od sprchy mám problém na silnici sundat plášť i s něma, drží fakt fest), multiklíč, nýtovačka (už mě párkrát zachránila), popř. rychlospojka, igelitové/gumové rukavice,… Zůstat někde 80 km daleko s nefunkčním kolem fakt není nic, po čem by člověk toužil…

        0 0
    • antares  

      koukam na tu co2 pumpičku , v garaži mám ještě nejaký volný z motokrosu bombičky…ale nedari se mi koupit jenom ten vrchni dil…

      do sodastreamu to stoji 2 kila a 16 g stoji 70 Kč – kde je chyba… :D

      0 0
      • plzakj  

        Ve decathlonu maj za 39. Na kupkole za 60. Kolem komina vozim 2 duse, 2 bomby a lepeni v podsedlovce a multitool (imbusy, sroubovak, nejtovacka). V kapse mobil a kreditku. Na delsi vylety beru pumpicku do kapsy, kdyz nejedu v parte.

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Problém je, že neplatíš jenom za objem, platíš hlavně za výrobu a naplnění té bombičky, plus samozřejmě veškerá logistika a marže. 200Kč za sodastream zaplatíš jenom pokud dojdeš a doneseš prázdnou bombičku. Komplet i s bombou to stojí šest nebo sedm kil.

        Samotný aplikátor je příšerně jednoduchý mechanismus a prodávat jej samotný – no je dražší jej dovézt do obchodu, než jej vyrobit. Takže pokud to není nějaký spešl exemplář, pořídíš to už s nějakou tou bombičkou.

        0 0
    • konko  

      Ahoj,

      jsem v podobné situaci jako antares, plánuji koupi první silničky, doteď jen MTB.

      Protože jezdím MTB Meridu, tak moje první volba byla právě Merida RIDE. Pro začátek chci něco pohodlnějšího, rekreačně sportovního. Známý mi pak doporučil Focus CAYO 105 M, 22s, 2017 (třeba zde: https://www.kupkolo.cz/…vena_z99964/). Takže dilema – karbon + Shimano 105, nebo hliník a Ultegra? Focus x Merida?

      Váš názor?

      Díky moc …

      0 0
      • jiriga  

        taky se tak nejak podobne rozhoduji. Puvodne jsme take chtel trochu neco „pohodlnejsiho“, ale po vyzkouseni mi to najednou prislo nejake takove malo agilni a zive. To ovsem neznamena, ze bych chtel kostitras:-) Jen pro info, jezdil jsme na BMC GF02. Ted se tak nejak divam po CAAD12, TeammachineSLR02 pripadne Emonde od TReku. Nemyslim, ze v teto cenove relaci, musi by karbon nutne lepsi/pohodlnejsi volbou. Navic i tato kola mohou vychazte plus minus nastejno…jsemzvedav na reakce

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Záleží na tom, jak moc chceš karbon. Třeba já osobně bych na silnici nejraději měl ocel (což taky v budoucnu plánuji). Ano, někdo může namítat že vyšší tuhost jo výhoda, ale mě na silnici nejvíce limituje nekvalitní silnice.

        U Meridy máš celkem záruku kvalitního rámu, kdybych kupoval pro sebe, beru Meridu.

        0 0
      • plzakj  

        Pokud nejezdis 10ky tisic rocne, tak „priplacet“ za ultegru je podle mne zbytecny. 11s 105 je naprosto v pohode. Spis jde o geo. Focus ma v 57ce hlavovku 170 (coz je dle mne tak na hrane, spis zavodni), 54ka ma 135 a neni nic mezi.

        0 0
      • Chlebovnik  

        Na Focusy mají bezkonkurenční ceny asi tady:

        https://www.cyklobazar.cz/…port-prikryl

        http://www.cykloprikryl.cz/

        Zajímavou alternativou by mohlo být TCRko od Giantu (tam jsou teď ceny kolem 36–37k):

        https://www.giant-bicycles.com/…r-advanced-2

        Pokud chceš jezdit spíš sám a delší trasy, nikam se zbytečně nehonit, šel bych do endurance stroje (Merida Ride, Canyon Endurace, Giant Defy …) Pokud i ve skupině, svižně, řešíš časy, tak něco závodnějšího – viz výše. Takovým dobrým kompromisem je podle mě třeba právě Giant Defy (2017+), ale cena už je vyšší.

        105 vs Ultegra: Určitě bych volil 105 (5800) a karbon rám. Ultegru (6800) bych teď bral buď vyloženě za super cenu nebo kdyby se mi to kolo na ní extrémně líbilo, protože na sezónu 2018 vychází nová generace R8000.

        0 0
        • konko  

          Budu jezdit většinou sám, žádné závodění a určitě nestihnu 10 tis. km (i když by to bylo fajn). Silničku chci pro změnu, abych se podíval někam dále, na MTB je ten radius přeci jen omezený – už mám vše projeté, každou polňačku, lesňačku … Věřím, že mě to zase „nakopne“, stejně, jako když jsem si před 4 lety pořídil současné MTB.

          Merida Ride je pro mě zatím favorit:-)

          0 0
    • konko  

      Nemusím mít karbon „za každou cenu“. Teď jezdím hliník 29'' HT a když jsem ještě uvažoval o novém MTB, karbonové rámy v mém hledáčku nebyly. Tedy nemám s karbonem žádné zkušenosti.

      Teď, pro začátek, mi jde spíš o to si na silničku zvyknout, hledám něco pohodlnějšího. Taky nejsem žádný „chrt“, mám 90kg/183 cm a už vůbec ne mladík … :-)

      0 0
      • jiriga  

        haha, takze miry mame stejne a rekl bych i vekove to bude podobne:-))

        0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Vidím, že uvádíš jako působiště Louny.

        Mám 90/185, takže podobně, přes Jimlín-Cítoliby-Černčice se vozím do Budyně a zpět celkem pravidelně, klidně Tě pár metrů nechám popojet jak na karbonové Scultuře S/M, tak hliníkovém RB s delší hlavovou trubkou. Pedály přehodíme za minutu. Jen je „potíž“, že kolem jsou všude celkem pěkné asfalty.

        Mám obě kola celkem malá, takže by Ti mohla velikostně být.

        Případně domluva v SZ.

        0 0
    • antares  

      Zvolil jsem meridu 500 ride kvuli pohodlnosti – mam 185/90 , na závody vím ,že nikdy nepojedu, mám to spíše pro zábavu a fitness.

      I když je rám vyšší ,tak oproti MTB je pořád nízko a zvykám si. Postnu ti foto jak vypadá ve skutečnosti. :). Kazdej se leká toho krku :D

      0 0
      • Vilém  

        To je ale krcisko, nebude to pstros? :)

        0 0
      • šlapatko  

        Za mě super. Na dlouhé výlety bych bral. Mám ostřejší posed.

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Jak si zvykneš na pozici jízdy, tak dost možná sám dáš řidítka časem níž a krk strouhneš. Každopádně kašli na to, jak to vypadá, hlavně že se ti na tom dobře jede. Kolo je jinak hezké.

        0 0
    • antares  

      tady mas recenzi od Štěrby na Meridu RIDE – https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Akorát si pořád nejsem jistý, jestli ta věc pod horní rámovou trubkou je megaultrahusto­krutopřísná pumpa nebo jestli jde o miniaturizovaný příruční raketomet.

        0 0
        • bezdratova.sprcha  

          To je náhradní horní trubka. Kdyby se jedna náhodou zlomila při pádu, pořád je tam ještě ta druhá

          0 0
          • antares  

            mám takovou pumpu ještě doma ze začátku 90 let – a je na ní napsáno MADE IN WEST GERMANY. A funguje dodnes.

            Je lehká, akorát jí není kam dát :D , jako Štěrba ji vozit nechci , ale to je starej mazák, ten si to muze dovolit.

            0 0
    • antares  

      maximálku mám z kopce kolem 70 Km/h a vidlice nevibruje.

      0 0
    • Mathysek  

      Zdar, mám Ride 400 a jsem maximálně spokojen, měl jsem možnost svézt se i na Scultuře a Reacto, ale toto mi padlo jako ulité.

      0 0
    • konko  

      Ahoj,

      pokusím se oživit toto vlákno. Změřil jsem se a z BFC vyšlo toto:

      Eddy fit

      top tube length

      56 – 56.4 cm

      seat tube range CC

      51.7 – 52.2 cm

      seat tube range CT

      53.3 – 53.8 cm

      stem length

      10.1 – 10.7 cm

      BB saddle position

      70.3 – 72.3 cm

      saddle handlebar

      54.3 – 54.9 cm

      saddle setback

      4 – 4.4 cm

      French fit

      top tube length

      57.2 – 57.6 cm

      seat tube range CC

      53.4 – 53.9 cm

      seat tube range CT

      55 – 55.5 cm

      stem length

      10.3 – 10.9 cm

      BB saddle position

      68.6 – 70.6 cm

      saddle handlebar

      56 – 56.6 cm

      saddle setback

      3.5 – 3.9 cm

      Rozhoduji se mezi Merida Scultura 400 (Ride jsem opustil, prý je to, dle prodejce, spíš pro důchodce:-)) a CTM Blade 3.0. U CTM si nejsem jistý velikostí rámu. Na jejich stránkách odpovídá délka sedlové trubky 540 mm velikosti 58 cm … Máte někdo zkušenost se silničkami CTM?

      Případně jaká jiná silnička na moji postavu?

      YOUR MEASUREMENTS

      Actual inseam 78 cm

      Trunk 60 cm

      Forearm 37 cm

      Arm 69 cm

      Thigh 61 cm

      Lower leg 57 cm

      Sternal notch 150 cm

      Total height 182 cm

      Díky za každý postřeh.

      0 0
      • Chlebovnik  

        Ten inseam je skutečně jenom 78 cm?

        Délka sedlové trubky je obvykle až to „poslední“, co se při výběru řeší. Nehledě na to, že ten kalkulátor ji počítá pro rámy s klasickou geometrií.

        0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Prvotní orientace je podle DÉLKY rámu, tj. hledáš rám dlouhý 56 cm a slopingový, až hodně slopingový, aby pobral Tvé krátké nohy. Skoro bych ale řekl, že máš chybu v měření, na krátké nohy máš nějak dlouhé paže, nicméně tato kombinace je celkem možná (taková diskařská postava).

        Podle VÝŠKY sedlové trubky pak vybereš takový rám, aby byla sedlovka dostatečně vysunutá a ty jsi dosáhl na zem (standover height).

        Jestli se moc nezměnilo, tak Scultura odpovídá vel. M/54 a optimální by asi byly kliky 172,5 mm. Klasický neslopingový rám bys musel asi také mít 54 a s dlouhým představcem, právě kvůli standoveru. Ride je pro ty, kdo nemohou nebo nechtějí mít řídítka příliš nízko, rám je profilací zadní stavby pohodlnější.

        0 0
        • konko  

          Díky, přeměřím ještě délku nohou, tedy inseam. Je fakt, že když člověk nemá vodováhu, je to celkem náročné 

          0 0
          • Vilém  

            Taky to chce asistenta, sam se clovek, i s vodovahou, moc presne neomeri.

            0 0
            • konko  

              Bylo to s asistentem. Měřili jsme vícekrát a v průměru vyšlo 78 cm. Myslím, že více jak 80 cm to nebude. Seženu vodováhu a provedu kontrolní měření.

              0 0
              • xtonda  

                Stačí velká knížka, hřbet mezi nohy, když bude spodek opřený o zeď, hřbet bude vodorovně.

                0 0
        • konko  

          Pečlivě přeměřeno a byla tam chyba – zapomněl jsem dle návodu přimáčknout:-)

          Nové hodnoty:

          YOUR MEASUREMENTS

          Actual inseam 84 cm

          Trunk 60 cm

          Forearm 37 cm

          Arm 69 cm

          Thigh 59,5 cm

          Lower leg 58 cm

          Sternal notch 150 cm

          Total height 182 cm

          Eddy fit

          top tube length

          56.9 – 57.3 cm

          seat tube range CC

          55.6 – 56.1 cm

          seat tube range CT

          57.3 – 57.8 cm

          stem length

          10.1 – 10.7 cm

          BB saddle position

          80 – 82 cm

          saddle handlebar

          55 – 55.6 cm

          saddle setback

          4.5 – 4.9 cm

          seatpost type

          setback

          0 0
        • konko  

          Tak nevím na jaký rám se napasovat, podle toho nového měření. Netušil jsem, že to bude takový „boj“ rozhodnout se …

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Nechceš nic pro důchodce, takže Scultura vel. 56 s představcem 130 mm. Stejně si myslím, že měření ještě nesedí, podle délky nohou bych čekal, že budeš za středem cca 60 mm a ne 45–49 mm. Pokud ale měření odpovídá realitě, tak máš relativně krátká stehna a dlouhé holeně, takže spíš sedlovku s malým offsetem nebo jen přímou. Jak moc se ohneš k řídítkům? Máš celkem dlouhé paže, takže by Ti mohl víc vyhovovat CompFit, s ním bys asi měl na uvedené Scultuře představec 120 mm.

            0 0
    • Jason Voorhees  

      Taky jsem letos kupoval první silničku (když teda nepočítam favorita od 13ti do 16ti let), pořídil jsem tohle: http://www.corratec.cz/…ompact-white akorát s trochu jinou výbavou (Aksia, brzdy myslim Corratec, lepší pneu…) taky jsem vážil 90 (pomohla mi zhubnout na 84), měřim 179 a mam 54ku a je to pohodlný a akorát (mam lehce kratší nohy bych řek). Váží to 8,6 i s pedálama a rám a vidle jsou Made in Germany, žádnej Taiwan a spol ;-)

      Jsem maximálně spokojene a Tobě by zbyla ještě 6ka na tunning…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.