Ma nekdo tuseni zda pujde tento rafek srovnat, nebo je lepsi zainvestovat do jineho?
http://www.imghosting.cz/…4_181433.jpg
Diky
Ma nekdo tuseni zda pujde tento rafek srovnat, nebo je lepsi zainvestovat do jineho?
http://www.imghosting.cz/…4_181433.jpg
Diky
Tohle už je vyřešený. To je na nový ráfek. Pokud máš hodně času, tak můžeš zkusit to kolo vyplést z drátů a zkusit ten ráfek narovnat palicí nebo o futra, ale zde ti asi každý řekne že ten materiál může být pak někde oslabený a může to rupnout.
Diky,
tak jsem si to nejak myslel. No co se da delat, sem to vul :))
Koupil bych novej, ale třeba na zimáka ještě dobrý. Pošlapat a dát si maturitu z centrování. :-)
Slušná práce, jestli se máš rád, tak ho zahoď a kup novej ;)
Poslapej to, on se srovna.
bez šance.
ultra skrblík by to teda rozpletl, o hranu schodů pomačkal jakž takž a pak brutálně rozhozeným napnutím drátů dostal do ±5mm stavu, aby to prošlo vidlí
Má to svoje rizika – ráfek je načnutej a praskne
Dostane to malou ráno – opět se to zkroutí
A to jsem si myslel, že jsem skrblík, ale nejsem ultra :)
já to nedělal, neblbni mám se rád. ale viděl jsem opravený kolo po celkem rozhozu jezdit, bohužel to pak dostalo lehce ránu, který by si dobře udělaný výplet ani nevšimnul a hotovo, osma jako prase.
já vykrešoval přední kolo dvakrát, že neprošlo vidlí, ale pokaždý ráfek uvnitř rupnul (zac19, XC717) pro XC ráfek je to smrt takhle moc jako na foto.
Kolik je tak maximum, co se da srovnat, aby to melo smysl ? Vali se mi doma jeden zadni zapleteny DT 4.1 Po padu (kolo letelo ze skaly) haze cca 3–5 cm v jednom miste. Ma to smysl spravovat, nebo se to opet rozhodi ?
já bych to zahodil. Respektive už i po kopnutí 1–1,5cm to nikdy nebude 100%. Pokud jsem to rozprasil do půl centimetru, dalo se po vycentrování na všem jezdit stejně tvrdě, pokud víc než centimetr, už to nedrželo.
Výjimka když ti rupne drát na málo drátovým výpletu. to je ok, to po náhradě a dotažené drží. Ale to není koplej ráfek, jen se přetáhne tou absencí protitahu co dával ruplý drát. Pokud ti při ráně prdne drát/dráty pak se blbě určuje co to vydrží a jak moc je hnutý ráfek.
Celkem platí, že pokud ruplý dráty nahradíš, měl bys to docentrovat ± dokonale jen napnutím těch nahrazených. Jakmile musíš ladit obě strany drátů kolem vychýlení, je to víc či mín v prdeli.
mužeš skusit, ale za chvilku si to zopakuješ :( to už rovné držet nebude
myslím že z rad máš jasno. Mě by teď zajímalo co jsi dělal? :D Tohle nevypada na klasický pád.
Trochu jsem se potkal s autem. Mozna jeste trochu ohla klika. To prozkoumu zitra. Vidlice je ok nehnuta coz nechapu ale jsem rad :)