• biker jura

    Funguje to bez problemu? vim že se to tu troch řešilo ale at je to kdyžtak uplny:-) diky

    0 0
    • MaPa  

      Mountainkingy i Speedkingy ve verzi Supersonic nebyly s NoTubes kompatibilní. Vzhledem k povaze Racekingů bych se moc divil kdyby tomu bylo jinak. ProTection verze byly bez problémů.

      0 0
    • přišlapávač  

      u supersonicu tmel prolíná

      0 0
      • marekvnoucek  

        hmm, tak ještě, že jsem se sem kouknul, já totiž o tom přemýšlel…

        0 0
      • marekvnoucek  

        Tak mi to pořád vrtalo hlavou..heldal jsem na netu a kolegové za velkou louží vozí Supersonic s tmelem a funguje to, jen je potřeba si s tim vyhrát..

        Dokonce tam rozvíjeli i mojí myšlenku..a to nastříkat nebo naimpregnovat vnitřní strany boků pláště něčím, co zabrání prolínání tmelu…takže to zkusim..

        0 0
        • kubad  

          hlavně to nezkoušej teď v zímě :-)

          0 0
          • marekvnoucek  

            To se neboj :-D nebudu..zatim je jen koupim, zkusim jak, budou držet a pak bych něco vymýšlel…a kdyby, tak pěkně v garáži v teple, stejně bajka nemám, toho budu teprve stavět, takže pohoda:-) ale asi na to koupim spíš NoFlat, je o něco hustší a podobnou srágoru prodávaj i v Halfords, kámoš si to nemůůže vynachválit a je to podstatně levnější než NoTubes, NoFlats, apod.

            0 0
            • Zaskar  

              Ahoj jen by mě zajímalo jestli jsi nějak vyřešil prolínání mlíka z boků pláště . Mám stejný problém i když jen u jednoho kousku ten druhý drží hned od začátku a neprolíná. Docela zvažuji výměnu pláštů za jiné že bych se Race Kingů zbavil.

              0 0
              • marekvnoucek  

                Ahoj, já se na to krajcvajc vyprdl.. zvažoval jsem ještě koupi Speed King 2,0 SS, ale na webu forums.mtbr.com jsem kecal s 1 klukem z USA, který je s tim spokojen a vozí to na NoTubes, ale říkal mi, že dost často drbne stěnu pláště skrz a má doma docela dost plášťů protrhanejch a musi to tedy vozit na duších.. to mě definitivně zlomilo a nakonec jsem šel do Kenda Karma. Ty Race King jsou na tom se stěnou třeba líp, já nevim, ale vloni jsem měl moře defektů (i prořízlý pláště) – Rocket Ron – byl jsem testovací jezdec) a přišel jsem o řadu pódií.. letos pujdu na jistotu a beru Kendu.

                0 0
                • Zaskar  

                  Mě právě napadl ještě Rocket Ron připadá mě že má silnější boky než Conti. Takže radíš Kendu? Rád bych u No tubes zůstal ale chci jezdit a né stále dofukovat a hrát si s mlíkem.

                  0 0
                  • marekvnoucek  

                    Pokud bys šel do Rocket Rona, tak ne Evolution (410g), já ho vloni testoval..měl jsem 1 pár a obě gumy jsem prořízl..řez cca. 15 – 20mm .. stěny má možná tlustší, ale ten běhoun mi nepřijde nejlepší. Jako držel pěkně, to všechno jo, ale tím, jak byl ten vzorek jemnej a řidší, tak mi přišlo, že je náchylnější na defekt. Pro letošek volím Kendu, známej, co závodí, si jí moc chválí. A na NoTubes by měla být kompatibilní (podle ohlasů i podle doporučených značek na domovské str. NoTubes)

                    0 0
      • roud  

        stačí toho tam nalejt víc a je to ok mám to na kole už pártisíc km (ale ze začátku to byl porod)

        0 0
    • krokus  

      Tak co, nemáte někdo nové poznatky o kompatibilitě Race Kingů a No Tubes? Někde jsem četl, že u nových Supersoniců (2010? 2011?) už by mlíko skrz boky prolínat nemělo – nevím ale, co je na tom pravdy.

      Ještě mě napadlo: Jak by si s tmelem mohly poradit verze Race King Kevlar nebo Protection? Radši bych Supersonicy, ale kdyby to nešlo jinak…

      0 0
      • destr  

        No obyč kevlary v pohodě.

        0 0
        • krokus  

          Mám v tom zmatek. Obyčejné kevlary jsou které? Viz stránky Continentalu Myslel jsem, že to je ten Race Sport – nikde v našich obchodech jsem takto pojmenovanou verzi nenašel.

          0 0
          • PatrikL  

            posledná časť tabuľky, je tam len „Race King“ a tam foldable verzia… Inak nechceš radšej skúsiť x-king? :)

            0 0
            • flyman  

              Utěsnil jsem i X-kingy klasiky kevlary. Příště ale radši ve verzi Racesport. Byl to měsíční porod.

              0 0
              • maajkee  

                To je divný, přitom mi obyč kevlar x-kingy připadaly celkem dost těžký a že by na nich mohlo být dost matroše.

                X-king RS jsem jezdil taky a to jsou daleko větší šlupky, pokud jsi měl problém utěsnit obyč kevlary, tak RS bude spíš mnohem horší.

                0 0
                • scret  

                  o to nejde, jde o poreznost gumy… RS by mely mit tenkej zater zevnitr…

                  0 0
          • destr  

            No střední váhová :-D ani supersonic, ani protection, takže „prostřední“ verze, na plášti to není nijak označeno.

            0 0
          • Chiron  

            Tu verzi RaceSport mám dojem zavedli až letos, společně s novým XKingem. Bude to něco mezi kevlarovým RK který není z BlackChilli směsi a Supersonicem. V podstatě by to měla být těžší a o to odolnější verze Supersonicu ale nebude ochuzená o BlackChili.

            Obyčejný kevlar je třeba tohle http://www.bikesport.cz/…26×2,2–akce

            0 0
      • JakeF  

        Taky by mě to zajímalo… Ale tak roud to nějak utěsnil a nepopisoval s tim větší problémy, než jsem měl já s RoR. Ale stejně si nejsem jistej, že se mi to chce bez kompresoru riskovat…

        0 0
      • martinpav  

        Dá sa to, len dlhšie trvá kým sa to komplet utesní.

        0 0
    • kandik psi zub  

      mam ZTR + Race King 2.2 supersonic+ mliko ( predpokladam Notubes)

      Zadni byl od zacatku v pohode, predni nevyzpytatelne uchazel – jednou pres noc trochu, podruhy uplne prazdnej. Asi dvakrat usel i behem jizdy. Resil jsem to s Bicyclecafe, myslim ze pridali trochu mlika, od ty doby je to vicemene OK. Obe kola, ale predni vic, pri velkym natlakovani rosí.

      Jsou to moje prvni mlika , nemam s cim srovnavat

      0 0
      • martinpav  

        Koľko je veľký tlak?

        0 0
        • kandik psi zub  

          to ti nepovim, na pumpe na cisla mc nekoukam

          každopadne myslim zhruba neco jako " nahustit na plny kule aby to jelo po asfaltu rychle" :) staci?

          0 0
          • Internaut  

            Narvat na plný koule asi nebude ideální – ZTR ráfky mají doporučení na maximální tlaky – u ARCHů př. zde

            0 0
            • kandik psi zub  

              jak zmineno vyse, na plny kule nefoukam, bo to pak rosi :) nicmene si ty kule premerim, predpokladam nicmene ze nefoukam pres nejakejch tricet psů

              0 0
      • kandik psi zub  

        aktualizovana zkusenost s RaceKing supersonic 2.2 + notubes.

        Mliko doplneny do predni gumy pomohlo, tesnila a roseni bylo uz mensi, resp. male. Zacla uchazet zadni guma, neprijemne na dovoleny na sumave, nemel jsem nic ani mliko po ruce takze pruda furt dofukovat. Po doplneni dvou odmerek drzi. Predni guma drzela az do vcerejska, kdy jsem ji zboku prosek

        na naprosto nevinnym sutru. Maje starou dusi v bagu a kola zapraseny vod bahna jak sviň oprava v podstate nemozna. Asi zkusim jiny gumy, v Bicyclecafe mi doporucovali ( od zacatku) maxxisy, mliku dam jeste sanci…

        0 0
        • roud  

          Nevím ot om že by maxis dělal nějakou použitelnou gumu hehe hele zkus třeba kendu karmu…

          0 0
          • kandik psi zub  

            nevim, ale nahodil jsem maxxis ikon 2,2, se vsem a tema ochranejma fičurkama. 540g, zamlíkováno a drží tlak už pres tyden bez dofouknuti, rychla, ze sedla se nezvejkaj spunty a nepodkluzuje…co bych tomu mel vytknout?

            Racekingy jsem dal zene na kolo s dusema, a chvalila si jak to zpohodlnelo…

            0 0
            • roud  

              jde spíš o to že nemaj pro mě žádnej vzorek co by pro mě stál za vyzkoušení…

              0 0
    • mastihuba  

      ztr arch + RK supersonic i MK supersonic v pohodě bez prolínání. 3roky starej vertikal byl děravej po bocích jako řešeto.

      0 0
      • krokus  

        Někomu prolíná, někomu neprolíná. Nechápu. Jaký ročník Supersoniců máš? A jaký tmel? No tubes?

        0 0
    • scret  

      ted jsem zkousel utesnovat Vertical v kevlaru a spotreba NoTubes tmelu velka a utika pres boky…:( ale jakstaks to nejaky tlak udrzelo…

      0 0
      • mastihuba  

        2,3? tak ten jsem po měsícu marnýho utěsňování vzdal. Díry v bocích, který pernamentně utíkaly. Mlíka jsem tam nalil kýbl a nic :( chvílu to drželo a pak přišel nějakej kamenitej sjezd a ušlo to.

        0 0
        • biker jura  

          naprosto v pohodě u několika kusů

          špatně zařazeno sorry

          0 0
          • krokus  

            A o kterém plášti tedy mluvíš? Musím se rozhodnout, jestli risknu ty Supersonicy, nebo ne. Lákalo by mě to.

            0 0
            • kubad  

              Nechapu 50/50 ze bude problem. 2011 shwalbe jsou UST ready Rocket Ron je lehci jede taky paradne tak nevidim jefiny duvod

              0 0
              • ememem  

                otazka je co to tlr bude znamenat, ak len to ze to bude mat ust patku tak sice odpadne onania s nasadzovanim v pripade ust rafiku (u inych netusim ci to pomoze) ale hlavny problem tohoto chrtieho riesenia a sice naprosto papierove boky ktore nezachrani ani mlieko (obzvlast pri RoR) asi zostane. taka uprava SS alebo DD by uz ale mohla byt zaujimava. inak u RoR je aj ust verzia hmotnostne akceptovatelna imho aj na zavodenie.

                0 0
                • kubad  

                  jj nepoužitelné pláště, dík za info, nechápu proč to vůbec vyrábí a spousta lidí bez problémů vozí

                  0 0
              • krokus  

                O těch taky uvažuju. Mám ale obavu, že budou o dost užší a nižší než Race Kingy, a to i ve verzi 2,25.

                Netušíš, jak budou Rony 2,1 pohodlné ve srovnání s Nanoraptory 2,1? Bylo by to dost gramařské řešení. Chci ty pláště na Sparka; Nanoraptory jsou ok, něco ale přece jen váží.

                0 0
                • kubad  

                  řešit pohodlí na fullu při ježdění bez duše mě přijde trochu mimo, Rony 2,25" mají cca 53mm co mě přijde jako rozumné

                  Race Kingy v 2,2" mě už příjdou moc balonovité a žvýkací při nižším tlaku

                  0 0
                  • krokus  

                    Ráfek mám 19 mm (FRM 333), Nanoraptory na něm mají 53 mm. Vozím je s celkem nízkými tlaky, tak 1,4–1,8 baru.

                    Kolik reálně váží Rony 2,1 a 2,25?

                    Na těch Continentalech se mi líbil nižší vzorek – na tvrdém povrchu by se mohly chovat podobně jako Nanoraptory.

                    0 0
            • biker jura  

              myslím race kingy 2,2 verzi super sonic, která je tak moc „problematická“ :D

              0 0
    • duk  

      RK 2.0 supersonic + ZTR v pohodě, tejden to sice prolínalo, ale pak se to upchalo a teď to drží spolehlivě. Nahazování naprosto bez problémů pumpou, nedávno jsem na zadním doplňoval tmel a při foukání se chytnul prakticky hned. Tmel mám Notubes a mám ho tam malinko, cca 50ml.

      0 0
    • André Vebr  

      Vozím Conti Race King cca rok (2,1/29" kevlar) se systémem No Tubes a naprosto bez jediného problému.

      0 0
      • kubad  

        Verzi Supersonic, Ktera je problematicka be duse?

        0 0
      • roud  

        pokud ti raceking vydrží rok tak toho moc nenajezdíš xD xD xD

        0 0
      • roud  

        pokud ti raceking vydrží rok tak toho moc nenajezdíš xD xD xD

        0 0
        • André Vebr  
          1. Proč to sem cpeš 2× (asi neumíš vkládat příspěvky)
          2. Dotaz byl směřován na vhodnost tohoto pláště pro No Tubes

          systém.

          1. Nechápu, proč tu někteří zakomplexovaní exoti musí vše za každou

          cenu komentovat i za cenu toho, že to není k tématu.

          1. Nejedná se o moje jediné kolo, takže toho celkově najezdím

          přiměřeně dost.

          0 0
          • roud  

            1 ja to sem 2× nedal to mozila :O)

            2 na dotaz už jsem tu odpověděl několikrát

            3 nj stydím se

            4 však taky nic proti :O)

            0 0
        • scret  

          tohle byl trochu ulet, to priznej…

          0 0
    • Treeper  

      Nechce se mi zakládat nové vlákno tak se zeptám tady, zvažuju přechod na NOTUBES, jelikož za posledních 900km jsem si už 5× zapíchal a už nevím co dělám špatně, každopádně vozim MK 2,4 supersonic a nahoře se zmiňovalo že je problem s prolínáním tmelu, nevíte jak to je u modelu 2010?? má cenu se do toho pouštět???DIK

      0 0
      • scret  

        no 2010 je ten stary MK ne? tzn. stejny jako MK 2009… Zatesnit to pujde, ale bude to fuska… Mel jsem ho, ale s dusema, pak jsem presel na MK UST…

        Pokud myslis novy MK (2011?) tak ten by mel mit uz lehky zater na bocich, takzte pujde zatesnit o poznani lepe…

        Bohuzel se obavam ze Supersonic a rozmer 2,4 se bude uz zvejkat…

        0 0
        • roud  

          Nový MK 2 jsem měl nahozenej s bezdušema asi 4dny a vždycky když jsem ho nechal dýl tak ztratil tlak tak ho mám s duší ale příští tejden se o to pokusím znovu jinak verze race sport aspoň neuchází mikropórama na bokách jako například raceking supersonick…

          0 0
          • flyman  

            Nech to chvíly fouklý na 3,5 nechat pořádně nasáknout boky a upustit na požadovaný tlak. Jak jsem psal výše. Utěsnil jsem takto i X-kindy kevlar klasiky (nejsou TLR ani UST, ráfky nemám tlr ani ust), který maj boky jak řešeto a zatím v cajku. PS – až na druhej pokus. 90 ml No tubes to zmáklo, rubena tmel první várky (šedivej) nikoliv. Jezdím tlaky 2.0

            0 0
            • MaPa  

              a seš si jistej že mluvíš o supersonicách jako oni?

              0 0
    • krokus  

      Máte někdo na kole letošní Supersonic 2,2? Jak je široký? Je to stejný balón jako dříve? Mám na zadním kole (19 mm ráfek) loňský Supersonic 2,2 (verze c256), ten je široký 55 mm. Radši bych verzi Racesport, která je kompatibilní s no tubes, bohužel podle informací z netu má tento plášť jen něco málo nad 50 mm šířky (tedy podobně jako verze UST). Nebo jste naměřili něco jiného? Čert aby se v těch šířkách vyznal…

      0 0
    • TJK  

      Jen pro doplneni info ZTR Crest – Conti RK 2.2 Supersonic + NT mliko

      • nahazovani uplne napicu i kompresorem :-)
      • zatesnovani trosku min napicu a dlouho trva nez se zacelej tenky boky aprestane to pomalu uchazet
      • odolnost proti defekt celkem taky napicu diky vyboulenejmten­kejm bokum
      • zatesnovani defektu mlikem 1*
      • grip plaste pocitove lepsi nez RoRo 2.1
      • rychlost plaste na pevnym podkladu oproti RoRo 2.1 kazdopadnem­nohem lepsi
      • pohodli 1*

      suma sumarum… nejsou to uplne ready to go plaste :-) ale funkcni urcite jo!

      0 0
      • iceek  

        Prave se doma snazim utesnit Conti. RK 2.0 Supersonic na Mavic Crossmax. Oproti RoR nebo RaR je to teda sakra boj :-) a zatim prohravam. Dal jsem do kazde cca 120ml NT mlika, premyslim ze pridam.

        Mliko sice neprosakuje, ale vzduch do pul dne ujde, a to tak, ze uplne doprazdna. Vyhodil jsem kola z ramu a zkousim je nafouknuta nehcat ve vodorovne poloze, aby to mliko bylo vic rozlyte po bocich, kde to utika. Takhle to delam dvakrat denne a zatim zadny pokrok.

        Nahozeni proti RoR/RaR trochu s problemama. Jedna patka pres dusi, druha pomoci TopPeak JoeBlow Mountain resp. bombicky u druheho kola. Premyslim, ze to zkusim nahodit znova, ale podle bublinek to fici skrz boky a ne pod mezi rafkem…

        0 0
        • Pa.T2  

          Takže se mám zítra na co těšit jo? No supr:D Budu tam nahazovat Race Kingy ProTection 2.2" Mám na to takovej svůj postup, tak snad nezklamě ani tady. Pak dám vědět jak moc jsem se u toho zpotil:D

          0 0
          • iceek  

            Ja si myslim ze ty Protection verze pujdou utesnit lepe. Nahazovani bude asi podobne.

            0 0
        • iceek  

          Tak prvni kapka nadeje. Zadni pres noc neusel, treba se to opravdu povede :-).

          0 0
          • roud  

            je to jednoduchý nafoukej a běž jezdit to mlíko se musí točit aby to utěsnilo tím že to budeš mít doma v koutě to v životě nezaděláš…

            0 0
            • Pa.T2  

              Jak vidím, ty s tím máš asi nejvíc zkušeností. Tak bych se chtěl zeptat, když dnes budu nasazovat na Cmaxy SLR RaceKing ProTection + NoTubes, pak to pojedu projet a na víkend jedu pryč. Troufl by sis na to nebo bys to dal pro dobrej pocit raději na duše a po víkendu to předělal? Díky za radu:)

              0 0
              • roud  

                Ta protection verze je tlustá jako prase vůbec bych se jí nebál a pokud to uteče tak by mělo stačit po víkendu jen dofoukat utěsněný proti velkejm únikům už by to mělo bejt na 100% jinak neni od věci i na patky máznout mlíko aby se to dobře chytlo a zatěsnilo i okolo…

                0 0
              • raf007  

                Ahoj,

                RK Supersonicu jsem uz nasazoval s Notubes spousty a vzdy to byl, nekdy vetsi jindy mensi, boj. Nedavno jsem poprve nasazoval RK 2.2 Protection a je to neskutecny rozdil, zadne prosakovani, tlak udrzely obe kola tyden, nez se na nich vubec jelo, ted uz samozrejme bez problemu.

                0 0
                • iceek  

                  Tak konecne RK Supersonic utesnen. Opravdu to jde, i kdyz ne lehko. Mozna kdybych to hned po nasazeni projel, tak to slo lepe. Kazdopadne diky za rady.

                  0 0
                  • Pa.T2  

                    To závidím, mě se to nepodařilo ani nahodit:( Nj dělám to poprvé..

                    0 0
              • Pa.T2  

                Díky ROUDOVI a RAF007 za příjemný zprávy:) Bohužel se mi to na NoTubes nepodařilo nahodit. Zacvakl jsem pomocí duše jednu patku, pak ji vytáhl. Nalil trocha tmelu a snažil se nahodit, ale nešlo to. Valil jsem na kompresor, ten to taky nedal:( Byl jsem ve strašným spěchu, tak jsem neměl čas se tím moc zabývat, tak jsem to dal na duše. Po víkendu si s tím pohraju. Nevíte, kde jsem tak mohl udělat chybu? Byl bych rád za nějakou radu:) Protože mě to celkem dostalo, to už na obyč ráfky mi šly ty bezduše líp nahodit:(

                0 0
                • iceek  

                  Ja mel u predni stejnej problem, pomohla bombicka. Dal jsem jednu stranu pres dusi, druhou bombickou. Samozrejme jsem pouzival mydlovou vodu.

                  0 0
                  • Pa.T2  

                    Prostě tam chybí ten prvotní ráz na zaskočení no:( Což ta bombička má. Myslíš, že v případě problému by si s tím třeba v pneuservise poradili? Né že bych byl tak neschopný, ale potřebuji něco, čím bych tam rychle nahnal co nejvíc vzduchu. Mohli by s tím mít nějakou zkušenost.

                    0 0
                    • iceek  

                      V autoservisu resp. pneuservisu jsou na todle urcite vybaveni. Nahodit gumu pro auto chce asi mnohem vetsi raz vzduchu nez nahodit plast na bike. Jedine me napada, aby jim pasovala ta hadice z kompresoru na galuskovy ventilek, kdyz obycejne foukaji pres autoventilek …

                      0 0
                      • JayDee  

                        sezen redukci galuskovej-autoventil, stoji par korun…

                        0 0
                      • Pa.T2  

                        JJ to jsem potřeboval slyšet:) Jinak ohledně toho ventilku – mám tu návod od MAVICu a podle jejich obrázku se tam dá udělat i autoventilek, takže by v ničem nemusel být problém:) Ty vozíš ventilek, tu excentrickou podložku a tu „matičku“ že? To je vše a těsní to v pohodě? Soráč za tak přiblblý otázky, ale ty kola jsem měl dnes v ruce poprvé, z okolí je má jen jeden známej, ale ten nechce o UST a NoTubes ani slyšet:D

                        0 0
                        • iceek  

                          Jak rikas, ventilek tesni v pohode. Bezdusaky, ne-UST plaste Schwalbe, na UST mavic zapletenych kolech vozim uz dele, nikdy zadny problem. Ted jsem se rozhodl zkusit Conti RK Supersonic a necekal jsem, ze utesnit to bude takovy rozdil.

                          0 0
                          • Pa.T2  

                            JJ to máš pravdu. Já právě ještě předtím, než jsem koupil Cmaxy, tak jsem pomocí Rubena Kitu vozil na dušovým ráfku Schwalbe – Pacestar a neměl jsem s tím problém. Pak jsem řízl zadní Ralph, vyměnil pláště za X-Kingy a tam už začaly problémy. Tím jsem chtěl vlastně říct, že Schwalbe a bezdušový systém si podle mých zkušeností rozumí o dost víc než Conti (pro Schwalbe tu určitě hraje výhoda Tubeless Ready).

                            Taky se to ale spíš týká problémové instalace, jinak věřím, že až se to povede nahodit a utěsnit (jako tobě), tak to bude paráda:)

                            0 0
                        • scret  

                          jj, k mavic kolum se dodavajaji „adaptery“ na vyrobeni autoventilku…

                          0 0
                    • pepek  

                      Potřebuješ eště jednu vložku ventilku (např. v Kauflandu maji dvě za 80 Kč) a u ní odstřihni tu tyčinku. Vzduch z kompresoru pak může lehce dovnitř, nic ho neškrtí. Když to naskočí, dáš tam zase vložku s tyčinkou a nafoukáš.

                      0 0
                      • Pa.T2  

                        Jestli to teda dobře chápu, stačilo by ustřihnout ta tyčinka jak se zašroubovává, aby neucházel vzduch? Mám tu 3 ventilky z Rubena Kitu, ty bych kdyžtak mohl použít :)

                        0 0
                        • pepek  

                          Jo ta tyčinka se ustřihne a vytáhne. Samozřejmě potřebuješ ještě redukci z galuskovýho na autoventilek, abys mohl nasadit koncovku, která je na hadici.

                          0 0
                          • Pa.T2  

                            Jasný, už chápu:) Tak dík moc chlapy za rady! Jedním Vámi zmíněným způsobem už to tam prostě musím nahodit:)

                            0 0
                        • iceek  

                          Vzduch by ti samozrejme usel jakmile by jsi sundal hadici od kompresoru, ale to uz by jsi mel mit patky naskocene.

                          0 0
                          • Pa.T2  

                            Jojo, to potřebuju – zaskočit patky a pak už bude vyhráno:)

                            0 0
                • mrqua  

                  mydlova voda!!! To pomoze, v podstate zabezpeci aby tie plaste chytili!

                  0 0
                  • Pa.T2  

                    Už jsem zkoušel i tu mýdlovou vodu a já to doma prostě nenahodím. Ještě s žádným pláštěm jsem neměl takový problém s nahazováním. Zrovna v pátek ho budu dávat na NoTubes (lepil jsem ho, měl jsem velký defekt na běhounu), tak uvidím, jestli zase přijdu o nervy a skončím zase nakonec v pneuservise :D

                    0 0
            • iceek  

              Taky me to napadlo jestli to nejit projet a v nejhorsim dofoukat nekde na ceste.

              0 0
              • jIrI___  

                V každém případě je nejlepší jít kolo projet hned po dolití plášťů. Tmel se během chvilky dostane všude, to se ti za noc stání nepodaří :)

                0 0
                • iceek  

                  Byl jsem ve svych uvahach uz tak daleko, ze jsem planoval ze stare vydlice a elektromorku udelat nejaky bastl, ktery kolem tocil a jeste navic drncal. Nechal bych v tom kolo pres noc a to by bylo aby nebylo :-).

                  0 0
      • mr.antik  

        a je to v něčem lepší než koupit rovnu racesport verzi?

        0 0
        • krokus  

          Racesport verze je myslím užší, a to docela podstatně.

          0 0
          • roud  

            upřímě zatěsňoval jsem nedávno racesport verzi MKII a oproti racekingu supersonicku tam nebyl skoro žádnej rozdíl oboje stálo zahovno a do čistokrevnýho bezdušáka to mělo ******** daleko :O(

            0 0
            • jIrI___  

              Jak vůbec jsi s tím MII na předku spokojený?

              0 0
              • roud  

                Mno napoprvé se mi nepoved nasadit jako bezdušák tak jsem ho na akci dal s duší a hned jsem chytil defekt po akci se mi poved nahodit a od tý doby panuje spokojenost slušně drží ale už by mohli konečně udělat UST verzi

                0 0
            • mr.antik  

              právě racesport Xking byl uplně v pohodě, jen na boku jsou špuntíky asi od formy, tak tam to fučelo…

              0 0
    • Pa.T2  

      Tak jsem tu nedávno řešil nasazování Race Kinga Protection na CMaxy. Domácí pumpou ani kompresorem na benzince to nešlo i přesto, že byla jedna patka zaskočená. Nakonec mi to nahodili v pneuservise. Tlak mi to drželo parádně, s ničím jsem neměl problém. Až na dnešek, kdy jsem ho prorazil na běhounu – tmel to nezalepil, tak jsem dal duši. Zítra se na to mrknu a zkusím to podlepit. Jinak už nevím, letos mám s těma defektama fakt smůlu. Nekupovali jste někdo u nás Race Kinga UST? (kdyžtak prosím dejte vědět kde). Na kolokrámu ho maj za 990 a to se mi nelíbí:/

      0 0
    • micinka  

      Kola Bontrager Race Rite (TLR), Race King 2.0 RaceSport + Tmel Hutchitson

      Predni kolo, nasazen plast a zkusmo nafoukat bez tmelu, v pohode to nabehlo, ozvalo se par drsnych ran kdyz plast zaskoci (potom i pridana mydlova voda, nicmene rany se ozyvaji porad). Rikam OK pujde, zkusime pridame tmel a jdem.

      U druheho kola a plaste ani prd, i kdyz jsem ho nechal roztahnout s dusi, pomohl jenom nafoukani primo s tmelem, ktery se trosku vice roztekl, ale nakonec se podarilo oboji rucni pumpou v pohode nafoukat.

      Nicmene vydrz nula nula nic. U obou plastu prosakuje vzduch(nikoliv tmel) po bocich, staci to dat do umyvala a pekne se to rosi. Zpocatku to vydrzelo tak 20mnt, nez temer vse uteklo. Pridal jsem tedy jeste trochu vice tmelu a hlavne jsem to po promichani nechal nekolikrat odstat vodorovne, po obou stranach.

      V prvni vyjizdce to fakt neslo, po 10mnt to uz plavalo. Kkveceru uz to celkem slo, oba plaste se tak nejak ustalily a pres noc udrzely mensi tlak. Predni trosku mensi, ten uz jsem nedoufoukal.

      Kazdpopadne po celodenim laborovanim to taknejak drzi, uvidim co udela delsi vyjezd. Kazdopadne me to prekvapilo, pisou ze je to TR a necekal jsem se to takhle bude utikat zkrz boky. Je otazkou, jestli to je treba tim tmelem, ktery neni na to vhodny.

      V obou je tak asi mozna vice tmelu, je otazkou jak to overit, nebo odlit ?

      Jinak vahova zmena –0.5g. Pred zmenou vaha predni 1605g, po vymene 1607g. Takze asi tak ;)

      Dalsi vec, ktera me prekvapila je, ze kdyz to nafoukam na pocitove podobnou tvrdost jako predchozi plaste, tam mi meric tlaku ukaze podstatne mensi tlak, okolo 1–1.5bar.

      0 0
      • micinka  

        Hm je to naprd, cim vice jsem dofukoval, tim mensi tlak to drzi. Pomuze pouze po doufoukani polozit kolo vodorovne. I tak po jedne vyjizdce hned 3 dirky na zadnim plasti, docela dost brzo.

        0 0
      • pekum  

        osobně si myslím, že důvodem bude ten tmel

        Já jsem před měsícem vyzkoušel toto:

        • kola Fulcrum RM5
        • plášt Continental RaceKing 2.2 RaceSport
        • konverzní sada Rubena
        • tmel NoTubes

        šlo mi to krásně nahodit (kompresorem) a ze začátku mi unikal tlak okolo ventilku a mezi pláštěm a ráfkem. To je docela pochopitelné, protože FRM5 nejsou bezdušové. Bokem pláště nic neutíkalo.

        Jezdit na tom šlo, ale přes noc to bylo měkké (ne úplně, ale musel jsem dofukovat každý den). Zde jsem se dočetl, že to bude tím, že je tam málo tmelu. Tak jsem tam ještě „panáka“ dolil a od té chvíle bez problému, ztráta tlaku cca 0,1 ATM za 2 týdny.

        0 0
      • scret  

        proc se lidi nepoucej a porad laborujou s tmely, kdyz stejne kazdy pak zkonci u NT tmelu:))

        0 0
    • pelhrimov  

      Když už někdo oživil mrtvolu, tak přidám zkušenosti s RK 2.2 ve verzi SUPERSONIC. Jsou to obrovské balóny, které mají ŘÍDKÉ boky. Před rokem jsem je nahodil s NoTubes pomocí dvoupísté pumpy na auto, ale musely ležet na bok na kbelíku. Ze začátku ztrácely tlak. Moc jsem na nich nejezdil a po roce jsem odehnul patku dolil tmel a již drží použitelný tlak několik týdnů. Jsou to velmi pohodlné pláště na specifické ježdění, v mém případě na 24 hodinovky. Jsou vysoké, mají snad o 10 cm větší obvod než konkurenční lehké pláště, jezdím s nimi „papírové“ 300g ráfky a zatím jsem je nerozcentroval, ale není to asi guma pro divochy, ale pohodlný plášť třeba pro holky.

      0 0
      • jecnak  

        A jak se po 24hours osvedcily? Jakou kategorii jsi jel a ktere zavody? Jen pro srovnani. Diky.

        0 0
    • Braanoo  

      Zdravím, má niekto skúsenosti s kombináciu RK kevlar a ráfik Mach mx1 a NoTubes? Ráfik má vnútorný rozmer 11mm.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.