Racing Ralph – bílý flek uvnitř pláště

25 nepřečtených
  • eforsee

    Zdravím, právě dorazily dva pláště Racing Ralph a když jsem je rozvinul, trochu mě zarazilo, že je uvnitř každého 1 bílý, jakoby natavený gumový flek. Rozměr cca 2×4cm. Nevíte, co to je? Vypadá to jako by to bylo lepený, ale z druhý strany je plášť ok. :)

    0 0
    • kubad  

      kupkolo co :-(

      je to smazaná identifikační nálepka, původně tam byl čarový kod, nechápu proč to šmějdi mažou

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Tina  

      Pokiaľ si kúpil verziu White Flake tak potom je to OK :)

      Robím si samozrejme srandu. Ako už bolo písané vyššie jedná sa o zmazanie identifikátora aby sa nedal zistiť od koho plášť je. Výrobcovia takto začínajú bojovať proti internetovému predaju svojich produktov.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Necris  

      Předpokládám objednáno (ojebáno) u nás. Kup si to z německa z www.bike-discount.de . Vyzkoušeno, nevěřil jsem, ale objednal jsem tam za krátkou dobu 4 pláště a všechny bez problémů, v originál krabičce, toho svého Rona už mám jetého docela dlouho a žádné problémy s ním nejsou.

      Už se na ty „velké“ české Eshopy konečně vyserme…

      0 0
      • MirosPikos  

        Stačí objednat na koloshopu, tam to dostane za lepší cenu v origo krabici. Teda pokud se něco od začátku jara nezměnilo.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Necris  

          Z Koloshopu mi Ralph přišel v pohodě. Ale jinak těžkej *******, tuším že zaměstnanci jim na to dost serou, protože jeden se vysral na detaily k objednávce a druhý rovněž když to vyřižoval a přišlo mi něco jiného, než mělo … a to jsem tam před objednáním 2× pro jistotu volal ;)

          0 0
          • MirosPikos  

            S tím tam občas mají problém, musím ale zaklepat. Naposledy to proběhlo v pořádku a to to byla maximálně komplikovaná (z mé strany) objednávky. Kdy sem ji 2–3 pozměnil. Pokud čtou bike-forum, jako že jo, tak se možná inspirovali tím co sem jim k tomu řekl. Stačilo by mít nějakou výstupní kontrolo – 1 člověk co umí číst – a ten by vždycky zkontroloval, že dle objednávky všechno sedí.

            0 0
            • Necris  

              Za mě tam příště klidně objednám znova až budou mít něco, co přitáhne můj zájem. Plášť jsem jim poslal zpět a nebyl s tím problém. Hlavně ten co mi přišel byl OK, ne *****, to je to hlavní.

              Mimo koloshop :

              Nejlépe mít skladové hospodářství a hmotnou odpovědnost u skladníka. Staré dobré řešení, které funguje. Chápu že SW na sklad něco stojí a nejde rozhodně jen o tu cenu, ale i o HW a schopnost ho nasadit (tj. i schopnost lidí ho používat), ale vzhledem k tomu že pocházím z prostředí, kde příbuzní nedělají nic jiného než že provozují obchody, si to jinak nedokážu představit.

              0 0
            • StuntJ  

              Člověk co umí číst? neblbni, takovýmu by musel Vykuk dávat 8500,–Kč čistá ruka, negramotný dělá za 6500,–Kč :o)))

              0 0
          • scret  

            …oo, jak krasna a jadrna mluva…:)

            0 0
      • eforsee  

        No, už tedy vím, kde příště nenakupovat.. A to jsem ani nezmínil, jak hrozně to bylo zabalené – když jsem rozříznul vrchní stranu krabice, tak pláště byly hned pod tím a nijak nechráněné, ještě že jsme řezal s citem. :/

        0 0
        • jIrI___  

          Takhle jsem si kdysi proříznul nové triko. Taky jsem rychle rozřezával krabičku, zajel moc hluboko a na tričku 5 cm dlouhý řez. Od té doby řežu s rozumem :D

          0 0
        • Necris  

          To dá rozum, že když ti přijde plášť, tak to nebudeš otevírat krumpáčem ;)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.