Ahoj,
Byl jste někdo vlakem s kolem v Rakousku? Jde o to, že rakouské dráhy mají omezení na velikost kol. Možné je odvést vlakem kola 28" a menší. Podle jejich info linky by to mělo být v pořádku… Ale.
Děkuji za info.
Ahoj,
Byl jste někdo vlakem s kolem v Rakousku? Jde o to, že rakouské dráhy mají omezení na velikost kol. Možné je odvést vlakem kola 28" a menší. Podle jejich info linky by to mělo být v pořádku… Ale.
Děkuji za info.
Používáme vlaky v okolí Zell am See (jsou v ceně k ubytování) a nikdy jsme neměli problém. Nevím proč tam mají těch 28". Víc rozhodující bych bral tu délku kola a šířku plášťů. Já si teď přeměřil kolo a mám to přesně těch 185cm, což třeba velká endura nemusí splňovat. Každopádně pláště máme dost přes těch 4.2cm a vlastně kvůli tomu sem kola nikdy nezavěšoval ale jen opřel. Nikdy s tím nikdo neměl problém, to bude ale záležet už na lidech…
Děkuji za radu. Máme klasické kola. Hard tail a gravel. Tedy bychom měli být v pořádku.
Čerstvá zkušenost z railjetu mezi Linzem a Salzburgem. Šest háků na kolo, na střídačku níž a výš. Na nižší se vejde cokoliv, na vyšší se nevejde ani gravel s 700×40c, prostě se neprotahne mezi hakem a stěnou. Dvě kola (jelo nás 5) jsme nechali v uličce a nebyl problém. Za tejden bude zkušenost s cestou Villach, Salzburg, Límec, doufám, že i to proběhne bez problémů.
Děkuji
Tu sa da najst info kolko bicyklov dany vlak/vagon zoberie, schema vagonu a spravidla aj fotky priestoru na bicykle
jiny postreh – mel jsem rezervaci na kola, ale zrovna na tom miste s haky stala velka parta teenageru a zjevne se dobre bavili, tak jsme nastoupili na vedlejsi plosinu, ktera sice byla dost velka, ale bez haku. Pruvodci s tim potom mel docela problem (a projit vlakem na nase misto uz neslo). Nastesti to byl rychlik, takze nas nemel kde vysadit … ale vypadal, ze by to klidne udelal.
(bylo to u St Polten, ale to je asi jedno)
Dekuji za info.