• Dan.45

    Zdravím,

    chci si pořídit novou vidli a chtěl bych se zeptat, co byste preferovali.

    Sid – má navíc kompresi(což nevím jaký vliv na účinek to má)

    – je o něco málo lehčí(podle údaje kup-kola pár gramů)

    – je dražší o 1500 Kč

    Reba – chybí komprese

    – údajně je prý citlivější a tužší

    Ještě jsem přemýšlel o znovukoupi DT Swiss, která je na bikesportě za 12 000, ale nejspíš jsem zmoudřel a přijde mi to zbytečné, začínám hledět na peníz.

    Díky za odpověď.

    Anketa: Reba RL vs. Sid RLT

    8x
    80%
    2x
    20%
    0 0
    • Bombík  

      a co tato Reba RLT Solo Air 29" 2013

      http://vidlice.heureka.cz/…013/galerie/

      0 0
    • ClAyD  

      Pokud závodíš a chceš lehkou vidli, která nebude moc houpat a nebude „zbytečně“ citlivá, ber Sida. Pokud chceš citlivější a tužší vidli a nevadí ti pár gramů navíc, ber Rebu.

      0 0
      • JakeF  

        2012 Reba je tužší, než 2012 SID? A citlivější? Celkem by mě zajímalo, kdes na to přišel, vzhledem k tomu, že co já vím, tak to jsou ve 2012 modelu skoro shodný vidle.

        0 0
        • ClAyD  

          2012 Reba je jako 2011 Sid a 2012 Sid by měl být ještě lehčí, takže tak.

          0 0
      • antuch  

        nerad bych ti do toho kecal, ale reálně převáženo při koupi (měl jsem možnost si zvážit Rebu RL i SIDa obě 2012), tak Reba byla těžší o cca 15gramů. Pokud srovnám váhu Reba RL a SID 2010, tak reálně Reba o 2 gramy těžší…jestě dodám váhu. Takže po koupi Reby jsem uříznul krk na 20,5cm a reálně navážil 1452g při zdvihu 120mm…

        0 0
        • Dan.45  

          tak to je slušné a jak seš s ní spokojenej :-) ?

          0 0
          • antuch  

            zatím jsem spokojen…tak já měl Rebu team 08 a pak jsem koupil SID team 2010. Nevím proč, ale pocitově mi Reba přijde tužší i přes vyšší zdvih. Schválně jsem vzal obyč RL, protože zlatý kolečko gate nepotřebuju. No za ty prachy z Kupkola subjektivně asi nejlepší volba. Navíc jednoduchá servisovatelnost, relativně dostupný díly…s životností si udělám obráze za 2 roky…:-)

            0 0
      • Dan.45  

        tak bike mám převážně na závodění (tento rok jen 1500 z toho cca 1/3 projíždky), ale jelikož je to full tak mi při vyjíždce vadil chod toho dt na závody dobrý, ale moc si na tom jízdu neužiješ při vyjížce…na jednu stranu nechci houpavou vidli(což může zachránit lock), na druhou stranu na tom nechci být tak vyklepanej :)

        0 0
        • JakeF  

          Terralogic nebo Brain ;-). Ale asi budeš mít problém se vejít do ceny…

          0 0
    • Dan.45  

      nakonec objednána Reba RL 2013 :))

      0 0
      • Swoby  

        Až budeš mít na ní něco najeto, dej sem prosím reference ;)

        0 0
      • Evilcleaner  

        se solo air a pravděpodobně bez dual flow? zajímaly by mě tvoje myšlenkové pochody… jo a pokud máš remote lock tak jsem zvědav co řekneš na opačný chod pružiny kdy defaultně je zavřeno;)

        0 0
        • ememem1  

          a co je ako za problem?

          gate je imho totalna blbost, bud chcem mat otvorene alebo zatvorene, nejake tie medzistupne su tak na meditovanie pri pive. v podstate aj cely MC je viac ako otazny kedze pri tomto zdvihu to moze kludne zostat stale otvorene. a navyse sa to furt k…i.

          push/poplock dtto, ja som to potom co sa to akurat furt sralo odmontoval, jak hovorim pri zdvihu 100–120 je zamykanie aj tak viac menej zbytocnost a na jazdenie po ceste mam silnicku. co konkretne myslis tym jo a pokud máš remote lock tak jsem zvědav co řekneš na opačný chod pružiny kdy defaultně je zavřeno;) ?

          dual air je takztiez akurat na nasratie, efekt prakticky nulovy akurat tam furt preteka olej a presakuje vzduch takze prvotne nastavenie vyzdrzi tak tyzden.

          imho solo air bez gatu a pushlocku (a najlepsie este vyhodit aj MC) == idelana vidla.

          0 0
          • Evilcleaner  

            hehe tak si kup recon solo air R. divej nevím kde čteš něco o Gate v mém příspěvku, ten jsem vůbec nezmínil. mluvil jsem o high speed expanzi. jestli nepotřebuješ lock tak jednoznačně patříš k menšině. dual air je výborný pro změnu charakteristiky, proto reba může vyhovovat ortodoxnímu závodníkovi i hobíkovi. a k tomu locku, pružina to ted drží v režimu zamknuto a když chceš odemknout, musíš jít proti pružině, tzn napínat lanko.

            0 0
            • ememem1  

              a k tomu locku, pružina to ted drží v režimu zamknuto a když chceš odemknout, musíš jít proti pružině, tzn napínat lanko. – to je teda pekna blbost.

              jestli nepotřebuješ lock tak jednoznačně patříš k menšině. – nebol bych si az taky isty.

              dual air je výborný pro změnu charakteristiky – teoreticky. pripadne ak ta bavi sa s tym kazdu chvilu hrat.

              0 0
            • Ruprt2  

              zprasit chod můžeš i přefoukáním vidle na to dual air nepotřebuješ.

              A já se třeba bez locku taky obejdu.

              0 0
    • ememem1  

      v strucnosti principialny rozdiel medzi RL a RLT je? (narychlo tam vidim iba volaky Lockout Threshold navyse – co to presne je?)

      reba 2013 je solo air? (Available Springs – Solo Air)

      0 0
      • kubad  

        Lockout Threshold – typl bych po staru Gate, takže ochrana proti proražení

        0 0
        • McBlacky  

          to je imho celkem dobrý. Občas to na závodech prostě zapomenu otevřít. Když se závodí v noci, tak naprosto běžně zamknu a zjistím to až když chci znovu zamknout :)

          0 0
          • ememem1  

            a je to urcite tak? neni to len nastavenie obmedzenia kompresie inak povedane jadna RL ma len on/off a druha RLT on/privrete/off pricom ochranu proti prerazeniu maju obe?

            sa ma to kamos pyta uz asi tyzden (bohvie preco, asi si mysli ze mam prehlad :-) ) tak bych mu nerad povedal blbost. najst to neviem nikde.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • MlokCZ  

              on/privrete/off mají u RS vidlice s RCT3 tlumením.

              0 0
        • ememem1  

          a k tej druhej veci/ je reba 2013 ozaj len solo air?

          vid

          0 0
          • raceman  

            vsak to tam mas napsane

            0 0
          • kubad  

            u obou je SoloAir tak asi jo

            0 0
            • ememem1  

              dobre dobre, ved sa len pytam ze co taky nahly ustup :-)

              pomaly z toho bude docela pouzitelna vidla :-)

              0 0
              • kubad  

                asi přišli na to že to stejně většinou všichni vozí stejně ty komory, a ušetří za ventilek no :D

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
    • Frostty  

      Zdar borci, jak je na tom reba rl (120mm) s tuhostí? Jedná se mi hlavně o model na ru. Bude na ní jezdit člověk váhou do 70 kg i s batohem, jízdní styl „trail“, XC, RS, čas od času nějaký horský sjezdík (žádné masakry určitě ne). Bude to cajk, nebo se už i při takové váze bude kroutit jak čabajka?

      0 0
      • kubad  

        bude se to kroutit jak sfiňa 70kg tomu dá fest pokouřit :D

        co jiného čekat s tou váhou že :D

        0 0
        • Frostty  

          Beru to jako že ne ;).

          0 0
          • blisterexist  

            první dvě fotky moje reba team 07

            druhé dvě SID

            nové reby jsou jako sid, můžeš porovnat rozdíl:-)

            0 0
            • Vilém  

              A o tuhosti to rika co?

              0 0
              • blisterexist  

                to si musí každý odvodit sám je jasné že když má reba futra od sebe dál, ale ještě dvojnásobně vysoké, že to asi poznat pujde

                0 0
                • Vilém  

                  Tak zrovna toto bych bral jako jednu z poslednich veci, ktere muzou tuhost ovlivnit.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
      • Ruprt2  

        Půjde to, ale jestli nebude Tappered, tak se na tom bude strašně trápit

        0 0
      • antuch  

        mám jí od července nastavenou na 120, obyč krk a na RU. Mám 85 kg a kupodivu se vidle nekroutí ani při spurtu ze sedla. Takže takový ty teoretický kecy si tady někteří mohou odpustit:-D

        0 0
        • kubad  

          tady žádné teoretické kecy nejsou pouze ironické:D

          a myslím že to tazatel moooc dobře pochopil

          0 0
      • kollo_SVK  

        MAM REBU 2012 RL na a 100kil …tento rok idem jazdit na 9mm pevnej osi novatec a 120mm zdvihu, ta os tomu znatelne pomohla co som zatial natom pojazdil..s o­bycajnym rychloupinakom na 100mm zdvihu sa to krutilo pozorovat to bolo hlavne pri brzdeni …inac vidlica fajn …

        0 0
      • mr.nikdo  

        Hele SLko 2010 je celkem v klidu na 120 (pri tom, co jsi psal)…

        Je fakt, ze obcas kotouc skrtne, ale takovy rozdil oproti 100 to neni ;-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.