• drbo

    Ahoj,

    muzete mi nekdo prosim vysvetlit proc jsou u „2010 Recon Trail 335 SA“ uvedeny dve hodnoty travel 130/140mm respektive u

    „2010 Revelation XX DA“ 130/140/150mm ?

    dik,

    0 0
    • kolečko  

      Zdvih nastavitelný výměnou spaceru. Vidle se musí rozebrat a uvnitř je plastový váleček. Jeho délka určuje zdvih.

      0 0
      • drbo  

        aha, diky. V jaky hodnote jdou z fabriky ? Ne­jak to nemuzu na webu dohledat, asi jsem slepej.

        0 0
        • kolečko  

          Člověče tak to nevím. Ale tohle by měl specifikovat prodejce při prodeji a na požádání zdvih změnit. Aspoň u mě to tak bylo, když jsem dřív kupoval Recona.

          0 0
          • drbo  

            jo to ano, jenom me prekvapuje ze to nikde nemuzu najit (dufam ze to neni rukama)

            0 0
            • dieegoo  

              Pokud se ke zvýšení zdvihu spacer zkracuje tak, jak tomu bylo u starších Reconů, tak by mi přišlo logické, aby výchozí hodnota zdvihu byla ta nižší a pak už bylo jen na majiteli, o kolik si spacer uřízne a tím zvětší zdvih.

              0 0
              • l_laco  

                vo vnútri vidlice sú spacere ..u modelov do roku 2009 to boli dva kusy … ak tam boli oba zdvih bol 100, ak si jeden vybral zdvih bol 115 a ak si vybral aj ten posledný zdvih bol 130 mm … neviem ako je to u nových ale myslím že to bude podobné.

                V predaji sú vidlice so všetkými zdvihmi, ale prerobiť to doma nie je problém.

                0 0
                • dieegoo  

                  To si nejsem jistej, jestli máš tak uplně pravdu. Já mám Recona modelový rok 07. Výchozí zdvih byl 100mm a spacer uvnitř pouze jeden. Když jsem chtěl zdvih změnit na 115 mm, spacer se musel v půlce uříznout. Je to tak tušim popsané i v servisním manuálu.

                  0 0
                  • kolečko  

                    Originál spacery byly 50mm na zdvih 80, 30mm na 100 a bez spaceru 130. Na nestandardní zdvih (115, 125) se pak musely říznout.

                    0 0
                  • l_laco  

                    tak potom sa to líši.Mal som Rebu Race 2007 kde boli 2 spacery … zdvih: 2 ks = 80mm; 1 ks = 100mm; bez spacera = 115mm… teraz mám Recon 335 – 2008 ktorýá som kúpil s nadstaveným zdvihom 130 mm anebol v ňom žiadny spacer … prerobil som ho na dual air s použitím vzduchového piestu z Revelation kde som taktiež vybral spacere a zdvih je 130 mm …

                    Inak myslím si že dobré info sa dá získať tu:

                    http://www.cyklozitny.cz/book.php…

                    0 0
                    • revish  

                      ahoj, koukam, ze jsi se taky rozhodl predelat recona na dual air, ja to udelal taky, kdyz uz mne zacalo stvat, ze se mi porad vypoustela negativka na soloairu. ja to ale uz nemel moznost otestovat, zdvih mam na 115 mm, chci se zeptat jak jsi s prestavbou spokojeny, mne se to po uprave zda hodne progresivni a ne tak citlive, pred upravou jsem foukal 80psi, ted po uprave musim foukat 120/120 psi jako na original revelationu. kolik foukas do upraveneho recona?

                      0 0
    • papla  

      Zdravim koupil sem Rock Shox Recon SL SoloAir 09 ale nemuzu dohledat jaky zdvih ma v originalu. Nevite to nekdo? Diky

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • enjoy79  

      Ahoj, vykopu mrtvolu. Potřeboval bych změnit zdvih vidlice, ze 120mm na 80mm. Chápu to správně, že dle návodu bych měl přidat 4ks spaceru? Pokud ano, je to vidlice rock shox 30 tk gold, tudíž 30 mm průměr, otázka kde sehnat, nějak asi neumím googlit. Případně, šla by vyrobit náhrada třeba ze silonu, upichnout třeba na soustruhu. Máte někdo zkušenost, radu?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.