Ahoj, máte prosím někdo zkušenosti s touto vidlí? Uvažuji o její koupi a tak uvítám cenné postřehy a zkušenosti. Díky.
Ahoj, máte prosím někdo zkušenosti s touto vidlí? Uvažuji o její koupi a tak uvítám cenné postřehy a zkušenosti. Díky.
na Supa G7 bych řekl asi nejrozumější vidle co tam můžeš dát.
mám ji krátce pár týdnů, zatím prvních pár set km… srovnání s nejpodobnější vidlicí mám se starším model RS Revelation 100–130mm… SID je citelně lehčí, na tuhosti jsem rozdíl nepoznal (183mm kotouč), chod mi přijde citlivější a ale víc progresivní… chce si to pohrát s nastavením, citlivěji reaguje na změny tlaků v komorách, po vyladění jsem z něj dostal pro moje ježdění parádně šlapající vidlici, takže spokojenost. Rozdíl v možnosti užití šíře gumy zanedbatelný, do SIDa se vešla NN 2,4" v klidu. Více rozdílů a info jako běžný uživatel snad ani nepoznáš:-) Pokud to chceš dát na G7 jak píše kubad, asi je to ideální volba…
ahoj otvírám vlákno abych se zeptal jestli nevíte kde se dá sehnat SID a krkem a korunkou pro 1 1/5" hlavu? díky moc
nikde, ale můžeš redukovat rám na 1,1/8"
Jakto? vždyt spusta vyrobcu ted bude delat ramy na 1/5 a to se neda sehnat samostatne vidle? vzdyt na celych kole se bezne prodavaji.
Myslis spis tappered hlavu… vrsek 1 1/8 a spodek 1/5… novej SID bude mit i tappered krk a volitelne i pevnou osu… pokud starej, tak jak bylo psano vyse redukovat hlavovy slozeni.
taperd bude jasan není probém :-)
ale zase pokud je rám na taperd vidlu, není problém tam dát klasickou :-)
true…true… :-)
pochybuju že někdo jiný než Cannondale dělá 1,5" hlavu na XC rámech :-)
a na co konkretně chceš vlastně tu vidlici?
novy gt to delá ale je je to tapered, to jsem si neuvědomil. vidli chci na ten novy zaskar a nechci tam davat obyc pac to vypada hrozně. takže sid na tapered ram budu volne v prodeji?
sid xx je tapered, ale 1 1,5 nahoře i dole RS nedělá
a co redukované hlavové složení ?
jak tak kdyby nekdo info mel kolik dat po rozborce do sida oleje? dik :)
a jakou tam vidis hodnotu? jsem asi slepy nebo ospaly :(
tak to vem podle Reby, jsou to co se týče tlumení stejné vidle
zajímavé že tam SID není …
tak prohodil jsem par slov ze servisakem od zitneho a už to mam vyřešene, a pokud jsem to teda udelal dobre :D tak kdybych tam nalil olej jak do reby, tak by to bylo hodne.
tak se poděl o info at to ostatní mají jednodušší :).
A já jsem měl zato, že je tam stejný systém tlumení … No a kolik tam teda má být, když to nějak zmizlo z té tabulky ?
podle ponoreni tlumici patrony… u toho sida jsem tam mel jestli sem dobre meril cca 95ml
Hmmm, to mě taky už kdosi říkal že když nevíš, tak změřit MC od těsnění k těsnění + cca 5mm a na to dolít olej … ALe to se mi zdá dost nepřesné.
95ml ? to je hustý já mám v Toře cca 140ml :O))
u sida se musi setrit gramy i na oleji ;-)
no to je vlastně pravda, u 2,5kg TORY je to jedno :o). Zas TORA vydrží snad vše …
ale na 9kg kolo se tora moc nehodi :D
To rozhodně ne, já už přemýšlím nad novou lehčí vidlou, ale děsí mě ty nároky na údržbu mazání apod. Tora jezdí celou sezónu bez údržby, bez čistění a mazání kluzáků, bez výměny těsnění po nějakých nesmyslných kilometrech, olejů … Jednou za rok rozebrat vyčistit, vyměnit olej a konec, to bych nerad obětoval :o(
R7 3 sezony cca 15000km ale ne v moc velkem bahne, nestaram se o ni a chodi jeste porad slusne ( bez vaklu, uniku vzduchu nebo oleje)
ale letost v zime uz snad vymenim olej :)
No já to v zimě rozebírám víceméně z nudy, na kolo se jen práší, není co děla, tak si aspoň koplet rozeberu kolo a zas složím :o), jinak bych se na to vyprd … By mě zajímalo, jestli by SID vydržel 15k kilometrů bez údržby :oD
sid team, 2 sezony jezdeny ( kazdy tyden zavod, bahno sracky.. ) rekl bych ze dotycny ma najeto jiste pres 15000 a je uz citit mirny vakl v nohach, jinak vsechno drzi tak jak ma :)
hmmm SID je můj favorit, ale ty zlé jazyky tvrdí že tahle vidla je vhodná max do 80kg a po roce měkne :-/. Ale je to dnes už spotřebka…