Ryanair - prevoz kola v papirove krabici

132 nepřečtených
  • orm

    Ahoj, ma nekdo z posledni doby zkusenost s prevozem v kola v papirove krabici u Ryanairu? Mam krabici od kola o rozmeru 150×80×20cm (~0.25m3). Na webu Ryanairu maji, ze krabice muze mit maximalni rozmery 119×119×81cm (~1.15m3). Na chatu mne rekli totez, ale tipuji ze to byla prvni podpora a ze to akorat vycetla z webu. V diskusich na webu, z lonska, jsem nasel, ze jim tu krabici vzali. Nechce se mne to riskovat na slepo :-).

    0 1
    • Martinson  

      Loni jsme měli letět s kolama na Sardinii. První zjištění kola v pohodě. Připlatili jsme si větší zavazadla ale pak zjistili že Ryanair chce platbu speciálně za kolo za jeden let 60 euro, na letišti 75. Takže s přestupem to vycházelo dost draho a kola vezla nakonec dodávka.

      0 0
      • orm  

        Ja uz mam letenku specialne pro kola koupenou. Stala tech 60 euro, to je v pohode. Jen nevim co stou krabici, zda mne s ni pusti nebo ne :-)

        0 1
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • lane60  

      S Ryanairem jsem letěl několikrát. Podobně Wizzair.

      Kolo v krabici. Rozměr se neřeší, nesmíš překročit váhový limit. Myslím 32 kg.

      Do krabice jsem vždy přihodil brašny, stan, atd. Prostě všechno. A nechal si jen přední brašnu s foťákem a dokumenty.

      Krabici jsem pak vyhodil a na zpáteční cestu koupil 2 metry zahradní fólie, jen otočil řídítka a sundal pedály, brašny nechal na kole, vše obalil a přelepil.

      Prošlo to.

      Pak už jsem se na krabice vykašlal a jen balil do fólie.

      Jen jednou v Oslu měli malý vstupní otvor pro nadrozměrná zavazadla a musel jsem ještě sundat přední kolo a přikurtovat k balíku.

      0 0
      • orm  

        Ahoj, diky za praktickou zkusenost. To co pises souhlasi s informacema co jsem zjistil jinde. Jen Ryanair to ma nejake zmatene. Pro jistotu si na krabici udelam 119cm carku :-).

        0 1
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Pedro404  

        Malý vstupní otvor v oslu je běžnej problém, ale zase je tam nejtepleji.

        0 0
    • obda  

      To by mne zajímalo, kde na webu Ryanairu mají něco o krabici na kolo. Pokud vím, jediné, co tam mají uvedené, je: "Bike

      €60 / £60

      €75 / £75

      Fee charged per Item/ Per one way flight a maximum weight of 30kg"

      A dále:

      Sporting or musical equipment including but not limited to large fishing rods, golf clubs, bikes* (bikes have a weight limit of 30 kilos), scooters, fencing equipment, pole vaults, javelin, surfboards, bodyboards, snowboards and skis and large musical instruments including but not limited to harps, double bass and drums are inherently unsuitable for carriage by airlines operating fast turnarounds such as Ryanair. However, these items may be carried in the hold of the aircraft in addition to your personal checked baggage allowance up to a limit of 20 kilos per item. Fees apply, click here for details.

      Any sporting and musical item weighing over the 20 kilos allowance will be charged for the excess at the applicable excess baggage rate per kilo.

      • Bicycles – MUST be contained in a protective box or protective bike bag in order to be accepted for travel. Electric bicycles cannot be transported by plane.

      Jestli tam někde rozměry pro kola vidíš, tak já tedy ne.

      Jo, jsou tam obecné rozměry pro všechno:

      For health and safety reasons Ryanair does not accept for carriage any individual item exceeding 32 kilos or with combined dimensions of more than 81cms (height), 119cms (width) and 119cms (depth). This weight limit does not apply to mobility equipment.

      Pokud by ale platil limit 119 cm na rozměr, nemohli by přepravovat lyže ;) Nicméně ty rozměry výše mají praktický důvod: dveře nákladové prostoru Boeingu 737 mají rozměr 122 × 89 cm ;)

      0 0
      • mastihuba  

        ty jo, když tak koukam do prepravnich podminek tak bombicky se stlacenym vzduchem bych mel nechat doma. :-(

        0 0
      • orm  

        Maji tam obecne krabice, proto jsem se ptal jak to je. Odpoved jsem dostal a byla pravdiva. Rozmery nikdo neresil. Kola sla na oversize prepazku. Dorazila v poradku. Uz jsem na mallorce a uzivam slunicka :-).

        1 1
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • zderes  

      Kdo má zkušenost s kolem v krabici s Wizz air. Píšou, že kolo je nejlepší mít v krabici a je tam nějaký váhový limit. Ne rozměrový. Když bych měl krabici větší, je možno do ní dát kola dvě? Zkoumají to na letišti? Jinak počítám, že tretry, přilbu a nějaké náhradní věci dám do krabice také. Má s tím někdo zkušenost? Díky za odpověď.

      0 0
      • Libores  

        letěl jsem s nimi s kolem na Island. Žádný problém. Krabice smí vážit 23kg a rozměr je také nějak definovaný myslím. Stopro si pamatuju, že v bedne může být jen kolo, takže jsem tam měl brašny a helmu, která to neřežila:) Pohledej na jejich webu.

        0 0
        • zderes  

          Díky. Na webu píšou prostě kolo… a že helma nepřežila? Tak to je moc fajn…

          0 0
          • Libores  

            koukám na ten jejich web a nějak to změnili. Už je to skoro dva roky, co jsem s nimi letěl, takže dobrá rada nad zlato:)

            0 0
            • Libores  

              Tvl, teď mi došlo, že to byl EasyJet:)

              0 0
              • zderes  

                :) neva, něco jsem si ze všeho vzal a zkusím zariskovat. Dobře to zabalím, přidám i boty, přilbu, oblečení, náhr. kola a pumpu a děj se vůle boží :)

                0 0
      • Meduza  

        S Wizzairem jsem letel s papirovou krabici 2×.(2017 a 2018) Byl tam vahovy limit 32 kilo a nikdo neresil, co v te bedne je spolu s kolem. Pri druhe ceste pri navratu se mi krabice rozpadla a vysypali mi to z letadla na vozejcek a dovezli. Nastesti se nic neposkodilo a nic nechybelo. Byla to ale nejspise moje chyba, ze jsem to spatne a malo omotal lepici paskou ( ve spojeni s tim, ze paska taky blbe drzela, protoze krabice byla zaprasena, jak lezela 10dni pod dalnicnim najezdem na letisti v Tel Avivu)

        Letos s Qatar PRG-Hanoi s papirovkou vahovy limimit 30 kg (zadny extra priplatek za nadrozmer). Opet bez problemu.

        Zpet z Bangkoku. Tam jsem vysomroval krabici v bikeshopu. Meli ale jen nejaky pidi krabky snad od silnicky. Nejdrive jsem byl skeptickej, ze se mi tam moje 3XL 29" RBcko nevejde. Ale nakonec jo. ale musel jsem i kola totalne vypustit, aby se to tam veslo :))))

        Ta krabice byla mensi nez krabice od 55" lcd televize

        https://photos.app.goo.gl/…cjQPk7rm9Z86

        https://photos.app.goo.gl/…LWnCeK2nsiN7

        0 0
      • žvejk  

        V krabici to bylo vždy v poho, já bych spíš nevěřil těm některým vakům a rozkládání celého kola…

        Chce to trochu vyztužit proti zmáčknutí zboku a pokud letíš s přestupem helmu a tretry si ke kolu nedávej.

        Pokud helmu ke kolu, tak pořádně obalit, třeba oblečením. Dost lidí si jí bere přímo do letadla jen tak.

        Váhový limit je většinou okolo 32kg Tak tam můžeš narvat ještě dost věcí a letět levněji jen s příručákem.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Renda69  

      Já několikrát s Turkama a v krabici celkem bez problémů. Před tím ve vaku, ale byl měkký a trochu to trpělo. Za měsíc s Emirátama, jsem zvědav, jak to dopadne… Beru krabici.

      0 0
    • okin  

      Ahoj,řeším ted stejný problém jako ty před rokem.Prošlo ti to s tou delší krabicí? Měl jsi v ní i jiné věci než kolo?

      (oblečení,hel­ma,tretry…) Díky moc za odpověd.

      0 0
      • mastihuba  

        krabice nikdo nepremeruje, veškeré veci vezeme s kolem

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • jarda65  

      Krabice byly vždycky v pohodě. Dáváme tam všechno. Jen loni jsme narazili. V rentgenu poznali powerbanky a ty už tam nesmí být. Takže všechno rozbalit a vyndat. A pozor. Chytráci celníci s tím v rentgenu kutálí.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Kalic  

        Jedna věc je vyžít krabici s kolem pro zavazadla, jiná věc je nacpat tam věci, které jsou zakázané přepravovat v zavazadlovém prostoru.

        Powerbanku musíš mít samo na palubě s sebou.

        0 0
    • Renda69  

      Tak Emirates vpoho, krabice prošla, powerbanka je zakázaná v podpalubí, musí být v příručním. Kola jsem měl na 1,5atm neupouštěl jsem. V Hanoji taky vpoho, paní mi krabici odvezla, ačkoliv jsem říkal, že já sám. Zpátky taky vklidu, ať jsme to měli omotané fólií, nebo ne.

      0 0
      • mastihuba  

        ted na jaře nám s jednou krabicí tak jebli že se ji otevrelo dno. nic se teda neztratilo, ale neni to prijemny když na pás vyjede otevřená krabice. ta folie je asi jistota.

        0 0
    • Domingos  

      Ahoj, neví někdo jak to je aktuálně u Ryanair a wizzair s přepravou kola v krabici?

      Při koupě letenky s nadrozměrným zavazadlem je psaný rozměr 81×119×119 cm.

      Projde mě klasická krabice na kolo, která má největší rozměr 150cm?

      Díky

      0 0
      • Rubi  

        50/50

        0 0
        • Hagner  

          Můžeš sem dát odkaz? Je to sice jen dvacka, ale proč ne :-)

          0 0
      • Hagner  

        Ryanair má spešl letenku na kolo ;-) Jedna cesta 60,– Euro (letiště 75,–). Platil jsem to před týdnem.

        Nevím kde vzal kolega těch 50,– Já to nikde nenašel :-)

        0 0
        • Meduza  

          Mam dojem, ze to tak dlouhodobe byvalo. Asi jenom zdrazili. Wizz taky byval za 30 eur a ted uz stoji 45

          0 0
          • Hagner  

            Nevím jestli dlouhodobě, ale v listopadu 2019 už stálo kolo 60,– stejná cena jako u Condoru ;-)

            0 0
      • mrozu  

        Kolo k letence nekupujes jako nadrozmerne zavazadlo, ale primo jako sportovni vybaveni → kolo. To je pak uz omezeno prakticky jen hmotnosti, bezne krabice na kola jsou uplne bez problemu.

        1 0
    • Domingos  

      Koupil jsem to jako odbavené zavazadlo, ne sportovní výbavu. Je v tom rozdíl?

      0 0
      • Hagner  

        Kolega to musel na letišti doplácet ;-) Já osobně bych to ještě před odletem raději změnil. Zkrátka kolo není odbavené zavazadlo, ale má svoje specialní zařazení, ostatně jako další sportovní vybavení, obvzlášť u Ryanairu :-)

        0 0
      • mrozu  

        Kdyby ses vešel do toho rozměru a zapřel, že je v tom kolo, tak by ti to možná prošlo, ale pokud přivezeš krabici na kolo, tak ti to jako klasické zavazadlo téměř jistě neodbaví, takže si přinejlepším připlatíš, přinejhorším ti to vůbec nevezmou, protože míst na kolo bývá omezené množství a musí se rezervovat dopředu.

        1 0
        • Atilla  

          Pokud se vejdeš do rozměrů, tak není problém. Létám takhle normálně.

          .

          0 0
          • Domingos  

            Těmi rozměry myslíš součet 119×119×81 a nebo žádná strana nesmí překročit 119cm? Krabice na kolo má cca 150 nejdelší strana.

            0 0
            • Atilla  

              Tak to si musíš najít v leteckých podmínkách, ale většinou je to součet stran.

              Doporučuji zesílit rohy a místa kde je madlo, nebo díra. Pak krabice vydrží na pohodu let tam i zpět.

              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Domingos  

      Díky za všechny informace

      0 0
    • jarda65  

      S Wizzairem letáme často. Kupujeme s letenkou sportovní vybavení. U krabice na kolo pak nikdy neřešili rozměr (a že od XL elektrokola je teď už i zbytečně veliká), pouze váha by měla být do 25 kg. Ale zatím nevadilo, když to trochu přizvedneš (kámoš má běžně víc).

      1 0
      • zderes  

        Právě s Wizzairem mám blbou zkušenost, že jsem musel připlatit za kolo. Když jsem vysvětloval, že kolo je prostě sportovní vybavení, tak jsem neuspěl. od té doby raději vždy kupujeme přepravu kola. Tohle se mi stalo v Katovicích. Určitě záleží na člověku, co je u přepážky. Jenže hádat se moc nechci, protože ke kolu běžně dávám mnoho jiných věcí, které by tam neměly co dělat.

        0 0
        • Meduza  

          Kapku jsi me vydesil. Mam koupene letenky s Wizz na Kypr a vyvolal jsi ve me pocit, ze jsem neco prehledl. Ale ne neprehledl. Kolo v krabici JE sportovni vybaveni.

          0 0
          • zderes  

            Máš pravdu, teď na to hledím, změnili to, což je dobře. Ryan to má bohužel pořád stejný.

            0 0
          • jarda65  

            Gumy už nevypouštíme, zadní kolo nesundáváme (vejde se i mé crossové 28" kolo vel. L), jinak musí dolů přehazka. A chce to v krabici vyplnit. Občas s tím v rentgenu kutálejí na všechny strany. A ještě: powerbanka na palubu. Jinak znova rozebíráš zabalenou krabici na letišti.

            0 0
            • Hagner  

              A bombičky jen určité množství, jinak taky rozbaluješ :-D

              0 0
              • lazza  

                Nam je v Berline i na Islandu bezpecaci vsechny vyhazeli. Z prirucniho stejne jako z odbavenyho.

                0 0
                • Hagner  

                  Já je měl v kufru u kola v Munichu a musel jsem z devíti slevit myslím na pět, ale už je to dlouho, tak si nepamatuju přesně :-)

                  0 0
    • Domingos  

      Ještě mám jeden dotaz. Vím, že baterky je potřeba vzít sebou na palubu. Týká se to všech, nebo malé baterky které jsou v páce el. řazení projdou?

      0 0
      • Jakobo  

        To bych nemel obavu. Ja bych realne pochyboval, ze v te zmeti barev a tvaru a pri te rychlosti dokazi identifikovat baterku nekde v pace. Myslim, ze i tablet a powerbanka obcas/ve vetsine pripadu projde bez povsimnuti. A litam pomerne casto, nejake zkusenosti uz mam take.

        1 0
        • jonti  

          Taky mam zkusenost, ze male integrovane baterie nikdo neresi. Ani DI2 akumulator nikdo neresi.

          Ja jsem jednou letel se zapomenutou plynovou kartusi, co me docela prekvapilo, ze to proslo.

          1 0
    • dawe27  

      Zdravím, měl bych také dotaz… Poletím s Wizz airem, kolo jsem si připlatil jako sportovní vybavení a počítám s tím že ho povezu v krabici. Zajímalo by mě jestli do krabice můžu přihodit věci jako oblečení, tretry apod.. ať nemusím připlácet další kufr? Dále píšou že musí být pláště vyfouknuté, tak jak se to řeší pokud mám bezduše? A poslední dotaz jak je to s elektronikou na kole, pokud mám wattmetr v pedálech jestli nemůže být nějaký problém?

      0 0
      • zderes  

        Přibalit můžeš téměř vše co je dovoleno. Jestli máš bezduše je jedno. Musíš je mít vyfouklé. Ale taky se nám stalo, že jsme zapomněli a nic se nestalo. Jen to nesmíš přiznat, budeš rozbalovat a upouštět. Hlavně olepit rohy a náplast si vzít i do tašky. Wattmeter nevím.

        0 0
        • Jakobo  

          Co furt tady vsichni blbnete s tim vyfukovanim? To jste nekde slyseli, nebo to vas nekdo chtel na letisti? Ja nic nevyfukuju, akorat srani navic.

          1 1
          • Atilla  

            Tak ono je to v přepravních podmínkách. Ufouknout na 1 bar je asi rozumné.

            0 0
      • gerrard  

        :) Tak jestli chceš, ať ti v 10km vystřelí pláště ven z ráfku, tak nevyfukuj. Já bych je vyfoukl a vůbec bych nespekuloval.

        0 0
        • jonti  

          Proc by meli vystrelit? V letadle bude atmosfericky tlak mozna o 1/2 bar nizsi nez normalni, teda se tlak v pneu o 1/2 bar zvysi. To neni vubec problem pri normalnim tlaku v pneu.

          0 0
          • gerrard  

            Tak ne všechny nákladové prostory jsou tlakované na stejný tlak jak v kabině a některé nejsou tlakované vůbec. Tak buď můžeš hrát ruskou ruletu nebo prostě vyfoukneš a máš klid.

            0 0
            • Tuplak  

              Tak to se teda pleteš. Všechny dopravní letadla, která mají přetlakovou kabinu, tak musí mít přetlakový nákladový prostor, pokud létají nad hladinu 10 000 stop, tj. cca nad 3 km. Což jsou dneska všechna proudové dopravní letadla, se kterými by jsi teoreticky letěl někam s kolem.

              0 0
              • gerrard  

                Je možné, že se pletu a doba pokročila a přetlakové je všechno. Naposledy jsem to řešil 20 roků zpátky při převozu velkého psa letadlem a bylo potřeba čekat na letadlo s nákladovým prostorem pro přepravu živočichů. Potom jenom dopravci nestihli zareagovat a chtějí něco co už není potřeba.

                0 0
            • jonti  

              I ve vesmiru se rozdil tlaku mezi tlakem v pneumatice a tlakem venku nezvetsi o vic nez 1 bar.

              0 0
            • Jakobo  

              V nakladnim prostoru je stejny tlak jak v kabine, 8000 stop, to udela narust tlaku v plasti 10–15 psi. Pokud mas i silnicni plaste nabusene na 120 psi, tak tech 10 psi navic je nerozstreli. U MTB tim spis 10–15 psi nehraje roli, pokud mas 2 bary tak se zvedne na 2.5–3 bary nejvic a to jeste ciste teoreticky, pac soucasne poklesne teplota, ve vysledku ten tlak v plasti pak muze byt temer stejny.

              0 0
              • gerrard  

                Vycházím z toho, že nákladový prostor tlakovaný není – mea culpa. A čím teda vysvětluješ ty požadavky na vyfouknutí?

                0 0
                • Jakobo  

                  Aerolinky se tim asi pojistuji proti pripadnym reklamacim. Ale ja nic nevyfukuju, nanejvys o neco snizim tlak v plasti a to proto, ze se pak kolo lip posklada do krabice. Nekolikrat mi ten 1 cm pomohl, jinak bych nezavrel viko.

                  0 0
      • Hagner  

        Nevím jak Wizz, ale s Ryanem a Condorem mám pedály s wattmetrem normálně v kufru s kolem a nikdy nikdo nic neřešil ;-) K tomu oblečení, lítám jen s tím kufrem na kolo a něm mám všechno, včetně nářadí atd. Jediný co jednou řešili, byl počet bombiček, jak jsem psal :-)

        0 0
      • jarda65  

        Máme v krabici věci na týden na kole (vč. spacáku, celty, bez stanu), jak jsem psal, do 25 kg. A tvrďáci nevyfukovali nikdy, my měkčí až poslední roky. A to mám vzadu na crossu 5 atm.

        0 0
        • dawe27  

          Díky za odpovědi, že to je kvuli přetlaku mě ani nenapadlo… spíš mě zajímalo jestli vadi mlíko v pláštích, popřípadě jestli je problém když budu mít přibalené mlíko v nějakém malém balení a do plášťu ho dám na místě? Letadlem poletím poprve a úplně jsem nepochopil podmínky pro převoz kapalin.

          0 0
    • Domingos  

      Ahoj, aktuální zkušenost s ryanair a wizzair.

      Jak jsem psal výše. Koupil jsem místo kola jako sportovní výbavu pouze klasické odbavené zavazadlo s max rozměry 119×119×81 a 20 kg.

      I přes přichystanou krabici s rozměry a odpovídající váhou byl problém u obou odbavení. Jejich běžné přepážky nejsou na tyto rozměry(119×119×81) vůbec stavěné a proto jsem i tak musel jít přes speciální zavazadla. Samozřejmě se ptali jestli tam mám kolo. Kdybych nezalhal a neřekl, že pouze komponenty, oblečení a podobně, musel bych doplatit sportovní výbavu navíc i přesto, že se vejdu do rozměrů i váhy jejich běžně odbaveného zavazadla. Kolega co letěl se mnou řekl pravdu o kole a doplatil 75E za jednu cestu.

      Na rentgenu už to neřešili.

      Takže příště u nizkonakladovek určitě koupit konkrétně sportovní výbavu (kolo) kde už jsou rozměry větší a rovnou to jde přes speciální zavazadla bez dohadů.

      Kdyby se někdo chtěl poučit z chyby někoho jiného a ne té své :)

      0 0
      • Hagner  

        Tak že klasika ;-) Přesně, jak jsme ti to psali :-)

        0 0
        • Domingos  

          Jj. Ale jeden komentář zněl, že tak litá běžně a nikdo to neřeší, pokud se splní váha, tak jsem trochu doufal :)

          1 0
          • Hagner  

            :-D

            0 0
            • zderes  

              Jeden komentář proti mnoha jiným…

              Jedině jak to jde trošku „ojebat“ je vzít velkou krabici od elektrokol a nacpat tam dvě kola. Neřeší se rozměr, jen hmotnost.

              0 0
    • Milkis  

      Máte někdo zkušenost s přepravou kola v kartonové krabici u Eurowings? V podmínkách mají speciální kufr na kolo, popř. v měkké, ale řádně vyztužené přepravní tašce. Já letím v létě do Barcelony a zpět se jede na kole, tak že vyhazovat peníze za jakýkoliv kufr či tašku se mi nechce.

      0 0
    • lazza  

      Neni to uplne k tematu, ale zkusim to: poletime s nima do Malagy a mame v letence jen malou cestovni tasku do rozmeru 40×20×25 bez vahovyho limitu; vsechno ostatni je za nesmysl priplatky (i za prirucni zavazadlo chtej o dva litry vic).

      Jakym zpusobem meri odpovidajici rozmery – klasicky klece, co se do nich musi taska vejit anebo nejak jinak?

      Dik

      0 0
      • Karaya  

        Ano, když budeš mít smůlu, tak tě to přinutí narvat do klece.

        0 0
        • lazza  

          Tak to je cajk, nejak to tam namuchlame :)

          0 0
          • zderes  

            A jestli budeš mít velkou smůlu, tak to tam musíš lehce vložit a lehce vytáhnout.

            0 0
            • lazza  

              Tos nekdy zazil, ze vyzadovali jemny vlozeni a pri nelehkym vytazeni nepustili do letadla?

              0 0
              • zderes  

                Wizz nebo Ryan, nevím, letěl jsem asi sto letů. Zažil jsem to. Vždy se snažím vypozorovat jestli je to letištěm nebo společností nebo lidma a zjistil jsem, že je to úplně jedno. Záleží na personálu. Taky je někdo může na–at dříve při kontrole a pak si smlsnou. Zažil jsem, že někdo nepochopitelně projde s velkým zavazadlem a nechají ho, jindy holka kufr silou nacpala do klece ( ta nejmenší klec) a při vytahování si ho zničila, ale neplatila nic a jiná to samý ( velká klec), ale zaplatit to musela navíc. Vysvětlovali a ukazovali jak to má být správně na jiném zavazadle. Nikdy nevíš. Ale teď se mi zdá ( na přískocích po Evropě + Kanáry atd), že je to celkem benevolentní. Když cestuješ hodně, kup si batoh s přesnýma rozměrama a nemusíš řešit nic.

                0 0
                • Hagner  

                  Přesně, je to o personálu ;-) Jednou mě v Palmě donutila vyndat dvě věci z batohu, protože se jí zdálo, že do klece nevleze dost hladce :-) Prej to Condor vyžaduje :-D

                  0 0
                  • lazza  

                    Diky obema. Ja tuhle situaci prave nikdy nezazil. Naopak sem zahlidl, jak lidi vecpali predimenzovany batohy do takovy ty merici diry v papundeklu, kterou ma taska projit, a pak to neslo ven: s personalem to pacili ven i za pomoci kopu a uderu pesti :)

                    0 0
      • embi  

        zpravidla nemerii. ale víš jak to je.

        0 0
    • ja.jsem.jana  

      Zdravím, máte někdo aktuální informace jak to s Ryanair a papírovou krabicí aktuálně probíhá, prosím? Ideálně v Praze :)

      S kamarádkou letíme příští týden – máme koupené sportovní vybavení (20 kg, asi bez limitu rozměrů) a odbavené zavazadlo (20 kg).

      Máme 2 horská kola – chtěly jsme dát oba rámy do jedné krabice na elektrokolo a kola zvlášť, ale máme to asi o prsa korejské závodnice… tak zvažujeme, jestli se na to nevyprdnout a nekoupit ještě jedno kolo. Díky!

      0 0
      • Svart  

        Asi nejlepsi zavolat na jejich infolinku… Jizdni kolo maji jako specialni kategorii, ktera je o par eur drazsi nez nadrozmerne sportovni zavazadlo (a ma limit 30kg). S ohledem na to, ze to je nizkonakladovka, tak bych si tipl, ze budou delat problemy. Ani u te kategorie jizdniho kola bych si nebyl tak uplne jistej, ze projdou dve kola v jedne krabici, ale zkusenost s tim nemam… pisou totiz „za polozku“ a je otazka, jestli tim mysli za kolo a nebo za krabici. Rozmer krabice je omezenej tim, ze musi projit pres jejich RTG, ale pojme to docela velkou bednu. Jo a hmotnost 0.5kg pres tech 30kg u me neresili.

        1 0
        • orm  

          Neni to sice dospele kolo, ale naposledy jsem do zabaleneho thule dvojvoziku, ktery mas zdarma jako kocarek, dal kolobezku a odrazedlo a proslo to v pohode. Take jsem mel obavu co na to reknou na rengenu.

          0 0
        • Hagner  

          Taky bych řekl, že sportovní vybavení neprojde a budou muset mít kolo ;-)

          0 0
      • zderes  

        Stačí si to tady pročíst. Je to pořád stejné. V pohodě projde velká krabice od elektrokola a v ní dvě kola komplet. Musí projít jen na váze.

        0 0
      • FOSA  

        Sportovní vybavení jsem měl teda do 30kg (to si čekni a zvaž) a dávají to na váhu, takže bacha. Rozměr neřeší (měl jsem krabici od elektrokola, je melinko větší než klasika).

        Pak už nebylo potřeba odbavovat zavazadlo, všechno jsem nahazel ke kolu (23kg celkem, jel jsem bikepacking na 16 dni). Na palubu už jsem měl jen pidi ultralight batůžek na vodu, doklady a mikinu, skrze preklimovane letadlo…

        1 0
      • ja.jsem.jana  

        Měli jste pravdu, díky za reakce :)

        Ryanair má pod sportovním vybavením i kolo, vešly jsme se tedy do 30 kg s krabicí na elektrokolo (rámy, bagáž) + odbavené zavazadlo (20 kg) s kolama. Rozměry nikdo neřešil, jen váhu, přesně jak bylo řečeno.

        2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.