Schwalbe Nobby Nic nebo Continental X-King

35 nepřečtených
  • oggycek

    ahoj

    chci koupit zene plast na predek a nevim ktery ???

    byly jsme se v nedeli projet v lese a kdyz jsem videl jak ji predek v blate (kaluzich) koluze tak jsem rostl a cekal kdy bude na zemi.

    ale chci aby ji to jelo i na asfalte a netrapila se tak poradte

    Schwalbe Nobby Nic nebo Continental X-King

    moc dik

    0 0
    • jIrI___  

      Dopředu NN, dozadu X-K.

      0 0
      • oggycek  

        a nema NN ve predu moc velky odpor na asfalte ???

        ten X-King se me zda prijatelnejsi ale nevim jak drzi stopu v blate (terenu)

        nema s nim nekdo zkusenosti ???

        0 0
        • antt  

          on je totiž tak užasný, že nemá ani vzadu odpor na asfaltě :)

          právě jsem si zamatlal klávesnici buchtou

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • hony007  

          Vozím základní XK 2.2 vpředu i vzadu a asfaltu už se snažím vyhýbat, ale když se přifoukl, tak to bylo v pohodě, na nějaký kratší přesuny dobrý.

          0 0
        • zipi  

          jo má, přesně o 0,1 km/h s ním pojede pomaleji na asfaltu než na x-kingu…a v teréne je o 0,1 km/h je rychlejší, takže je to nastejno…ja jsem ted vzal rubena charybdis 2.0 a v bahně drží celkem dobře

          0 0
        • bikerp1  

          Vozím NN vepředu a nepocituji, že by měl na asfaltu větší odpor než pláště co jsem zatím jezdil. Ono je to asi taky hlavně tím, že víc váhy leží na zadním kole.

          0 0
    • maajkee  

      X-king po silnici jede líp, v terénu zase lépe drží NN, takže si vyber co od pláště chceš a tak si kolo obuj :)

      0 0
    • Mobidyk1  

      vepředu vozím právě NN a zadek X King. Musim říst že parádní kombinace.

      0 0
    • MirosPikos  

      Bral bych NN, po silnici jede výborně a když natrefíš na nějakou lesní rozbahněnou cestu, určitě to pak oceníš :)

      0 0
    • zipi  

      stejně mě to fascinuje, jak se řeší rychlost pláště na předku…měl jsem spešl renegade, ted mam rubenu charybdu a žádný rozdíl v rychlosti necítím, jelikož předek je zatížen minimálně

      0 0
    • scret  

      mam na jednom kole XK a na druhem NN… Zalezi co a jak jezdi, ale muzu rict, ze na XC me XK vepredu vubec nelimituje, takze bych ho klidne doporucil… Ale 2,2ku…

      Pritom na acku frci paradne…

      Samozrejme ze NN drzi lip, ale otazka, jestli tzo pritelkyne vyuzije…

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • oggycek  

      vsem moc dekuju za radu

      koupil jsem NN a RaR oboji 2.1 a uplne super

      nebylo poznad ze by byla pomalejsi a slapalo ji to super

      jeste jednou moc dik

      0 0
      • Rudyshy  

        tak sa hlavne vyhybaj stym RaR sutrom a hlavne dropom .. je to strasny papir. ale inak ide pekne

        btw mne NN v performence pride strasen spatna pneu.. ked som vozil na predku RK tak mi prisiel ze drzim mnohem lip.. akurat ze nema ziadnu samocistiacu schopnost.

        0 0
        • Bysto  

          Ale NN v performance má spoločne s NN v traile alebo Pace spoločný len názov. To sa nedá porovnavat

          0 0
          • Rudyshy  

            myslis ze aj v terene je to az taky velky rozdiel? chapem ze makkost zmesi ma svoj pridel ale predsa len vzorek je stejny..

            0 0
        • bikerp1  

          To s tou papírovostí RaR a kamenama mohu potvrdit.

          0 0
    • Peslezedirou  

      Ahoj, mohl by jsi mi změřit, jak je široký NN ve 2,1", případně na jakém ráfku je nasazený, díky.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • jIrI___  

        http://www.bike-forum.cz/…ka-pneu.html#… hledej :).

        Můj NN 2,25" na 19 mm ráfku má lehce přes 53 mm.

        0 0
        • Peslezedirou  

          Díky, jdu číst :-)

          0 0
        • svářeč  

          mohl bys poradit…?

          pojede v zadu NN 2,2–2,1 o dost lépe než 2,35.

          nebo lépe vyměnit za RR,případně za jiný?

          příjde mi,že mě i v terénu dosti omezuje v rychlosti.

          při přesunu na asfa ani nemluvě.

          0 0
          • jIrI___  

            V terénu by ti NN na zadku měl naopak pomoct. Já na zadek dávám vždycky RaR nebo nějaký jiný „jemnější“ vzorek, protože nejezdím zas tak agresivně nebo v tak velkém terénu, aby mě ten jemný vzorek nějak omezoval. Ohledně čísel a valivého odporu tu jsou větší odborníci, to já neposoudím :)

            0 0
            • maajkee  

              V terénu by ti NN na zadku měl naopak pomoct.

              Tak tak, nicméně já t ov terénu taky zvládám s RaRem, sice občas podklouzne, ale to se dá narozdíl od podklouznutí předku zvládnout.

              0 0
            • svářeč  

              taky nejsu žádný drtič,spíš na pohodu a jen pod kopec to pouštím co mě rozum povolí…

              jezdím hodně po šutrech(které bohužel v okolních lesích jsou plné cesty)a tam mi příjde NN zbytečný.dole kopcom asi pomúže,ale předek je důležitější.

              0 0
      • Environmentalist  

        NN 2,1" Evo (ale drátěná patka) na 17 mm ráfku něco těsně nad 49 mm, docela užovka.

        0 0
      • Tehu  

        mlada jej ma na predku a cca 49,5–50 na 17" . Z Schwalbe na predek dle meho nej volba, na asfaltu jede a v bordelu drzi. Na zadek bych je ovsem nedal. To uz by se clovek musel nekde rochnit porad

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.