• kostik

    jak se vám osvědčily pláště Schwalb Smart Sam ? Mám rozměr 26×2.1, tak si říkám jestli by nebyl lepší 2.2 -…

    0 0
    • roman 3D  

      lepší by byl jinej typ,jinej plášť

      0 0
        Výběr z produktů
        Přejít do shopu (Komponenty)
      • kostik  

        a proč ? dík za radu

        0 0
      • vsn  

        pokud je to hobík co něco málo najede tak SS je supr v tom, že vydrží hodně km … v terénu zas tak jistej není ale dá se

        0 0
        • Honza03  

          Tak maximálně na zadní kolo, na předek nedávat pokud s tím chceš jezdit v terénu (brutálně sem se na tom rozsekal právě kvůli tomu vzorku).

          0 0
          • Jirka24x  

            Jj urcite za to muze vzorek :D

            0 0
          • Machinefeera  

            Hele myslím že jsi věděl že tam je tenhle plášť takže vzorek je fakt to poslední co za to může. Teda pokud tě někdo nesundal z kola za ten vzorek pak je to jasné.

            0 0
    • Majkrosoft  

      Za me dobry,jak se pise vyše,dlouha vydrz,v terenu jakš takš drži a na asfaltu jede

      0 0
      • roman 3D  

        jediná vlastnost je ta výdrž, moc nepodrží a pocit že to jede na asfaltu jenom do tý doby než zkusíš rychlejší pláště S RR Conti RK. Ale zhodnocení Smart Samu by se asi nejlíp mohl zhostit Mlok, ten to má podložený výsledkama měření

        0 0
      • stanik 2  

        plášť dobrý na suchý,tvrdý podklad,sjíždí se pomalu .Absolutně nefunkční na mokrém tvrdém (takový ten mm. rozmrzlý povrch , mokrá tráva,kořeny)

        0 0
    • T(h)omik  

      Ahoj, dovoluji si tohle vlákno trochu oživit dotazem na verzi SS 2017 Smart Sam Performance, drát – 2017. Ze starších diskuzí jsem pochopil, že dosud tyhle pláště nepatřily mezi nejoblíbenější, ale podle fotky nové verze mi vzorek přijde blízko Maxxis Crossmark, které sám spokojeně užívám. Máte tedy už někdo zkušenosti s novým vzorkem, ideálně i srovnání se vzorkem starším? Díky za reakce.

      0 0
      • novas752  

        No jak kym neoblibeny.

        Za tu cenu imho super plast (mluvim o starsim vzorku a kevlarovy Performance verzi), velka vydrz, spickova odolnost (za cca 9000km na SmartSamech jsem mel mozna 4 defekty a to jezdim celorocne a i v narocnem skalnatem terenu), po silnici jedou velmi slusne, grip na suchu celkem jde, namokru ale vazne nic moc.

        Rozdil v sirce mezi 2,1a 2,25 je docela znacny, minimalne opticky je 2,25 daleko mohutnejsi a sel bych do nej – na silnici jsem rozdil mezi 2,1 a 2,25 nezaznamenal, v terenu jsem mohl vozit nizsi tlaky asi o 0,2 baru.

        Novou verzi jeste nemam, ale tipuju mirny posun k vic silnicnim vlastnostem (imho lip pojedou – stred je plnejsi, a asi budou v terenu o neco hure drzet).

        Malo oblibeny mozna proto, ze ho nedelaj v Evo verzich, ty lepsi smesi udelaj docela dost, a Performancovy verze nejsou TLE.

        0 0
      • tigermoth  

        Tak byly to poměrem cena/výdrž/výkon docela top cyklostezkové pláště, sám vozím na knajpemobilu sama, koupeného v roce 2013 a furt je vzorek funkční:)

        0 0
        • T(h)omik  

          Tak jak je to s tím odvalováním, když např. Mlok každého usměrňuje, že to zase taková sláva není? Že po silnici nijak extra nefrčí a v terénu nedrží. Na Maxxis Crossmarkách mi pomalu mizí vzorek a přemýšlím o náhradě, tak bych si nerad pohoršil. Maxxisy jsou dobré, ale trošku mě štve ten žlutý nápis na boku. Na černomodrém kole to pak vypadá trochu divoce.

          0 0
          • vanderpoel  

            nevim jak ten novy, ale na zaklade zkusenosti s tim starym bych si ho uz proste nekoupil. proc? to bych jen opakoval vse, co tu uz zaznelo.

            0 0
          • TeryPV  

            Já za poslední dobu nějaké pláště vyzkoušel a na takové to ježdění asfalt, šotolinky a lehký až střední terén na suchu se mi nejvíc líbily X king RS a RaR i když jen perf. U RaR mě akorát štve, že rychle mizí. Teď budu testovat bontrager XR 1

            0 0
          • Jakobo  

            Ja jsem SS nikdy nezkousel, mam ted ale koupene tusim CX kevlar verzi 33 mm na kolo do prace. Slysel jsem ale od hodne lidi, ze ta stara verze fakt stala za prd. Akorat na Korzice jsem kdysi potkal jednoho cestovatele, ktery to na SS valil ze Svycar. Podle tech ohlasu bych taky volil jine plaste, zlutou krasne zacernis fixou, takze z tho bych si moc nedelal.

            Hlavne bych nesrovnaval vzorek, to je jen jedna cast problemu. Druha a mnohem dulezitejsi je skladba plaste a gumova smes behounu.

            0 0
            • T(h)omik  

              Jestli myslíš CX Comp, tak ty jsem měl před pár lety na crossu. Jely slušně, ale vydržely jen cca 1500 km. Mě taky ty reakce na SS dost odrazují. Mtb mám jen asi dva roky, takže bikové pláště moc neznám a SS byly prezentovány jako takový solidní univerzál. Bohužel podle komentů těch, co jej osobně zkoušeli, jsou dost rozporuplné a asi bude vážně lepší vzít něco jiného.

              S maskováním žlutého loga fixem je to zajímavý nápad, jen mám obavu, jestli výsledek nebude horší než původní stav. Buď budu muset psychicky vydržet nebo vybrat jiný plášť. Jak píše TeryPV výše, líbily by se mi X Kingy a Race Kingy, případně Nanoraptory, byť u nich mě zase odrazují zkazky o častém píchání.

              0 0
              • Jakobo  

                Mluvime o Smart Samech ne o CX Comp. CX Comp jsou uplne jina kategorie a zatim jsem na nich najel 5000 km hlavne po silnici vcetne jednoho 80 km MTB zavodu a vzorek uprostred je porad viditelny u obou kol, budu je letos dojizdet.

                0 0
                • Jezevec70  

                  CX- comp vozím na cyklokrosce.

                  Takhle vypadal zadní plášť po necelých 6000km (vážím cca 70kg).

                  0 0
                  • Jakobo  

                    Vazim o neco vic, mam je na krosovem kole a jak pisu, po 5000 km snad i vic plaste jeste maji vzorek. Nevim, mozna vic flokujes, nebo mate ostry asfalt. Maxxis Wormdrive nebo Ritchey Speedmax jsou na tom s vydrzi podobne, 8000 km dam, vetsinou plaste menim, kdyz mam po sobe 2 defekty, pak uz je stena jak papir a nema cenu se s nema srat. Jinak vsechno to jsou levne plaste, co nejak extra nejedou, na dojizdeni dobre. Ty Ritchey a Cx Comp jsou skoro stejne a maji nizsi odpor nez Wormdrive, ten je zase siroky a pri nizsim tlaku pohodlny, kdyz se nabusi tak jede taky dobre. Ritchey verze 40 mm byl o hodne uzsi nez Wormdrive ve 42 mm.

                    0 0
                    • T(h)omik  

                      Zkusil jsem to začernění fixou a není to vůbec špatné. Snad se to za chvíli neošoupe. Dík za tip :-)

                      0 0
                  • T(h)omik  

                    Já mám 95 kg a po 1500 km (asfalt, šotka, lesní cesty) jsem měl „vzorek“ jen o trochu lepší než ty

                    0 0
              • Erknold  

                Mám je na krosu v šířce 42. Na krosový plášť patří k lepším do terénu, ale na bike bych je asi nebral. Nějak mi ten spojitý střed nepasuje do lesa. I na kros mi přijde na silnici lepší třeba hurricane a do terénu wtb nano. Ale jinak jsou i horší pláště.

                0 0
          • Singlespeed  

            Mlkovi nesmíš úplně věřit :-)). Je ovšem docela přesvědčivý, takže spoustě lidí může trochu zamotat hlavu.

            0 0
            • ladias  

              Mě Mlok taky tvrdil že sice vzorek vypadá univerzálně ale je tam směs která na asfaltu, na tvrdu nejede. Nevim jestli je to placebo, ale od té doby mám pocit, že má asi pravdu. Já se ustálil na X kingách a myslim že je to hodně univerzální plášť, kterej je oproti SS řidší ,ale směs je pocitově na asfaltu kam primárně nepatří rychlejší. A obecně Contíky vydrží skoro dvakrát tolik co Schwalbiny. Ten SS je teda o fous lepší než zbytek. Pro lidi co jezdí jedny pláště celoročně a nemají závodní ambice a chuť utrácet majlant je pořád SS ale asi rozumná (nikoli jediná) volba.

              0 0
              • novas752  

                To bych chtel videt jak mi nejakej pouzitelnej plast vzadu vydrzi 8000km, se Smart Samem davam 4500.

                0 0
                • ladias  

                  Dobře, na dvojnásobku netrvám, ale ta životnost je na Conti prokazatelně vyšší. Jezdil jsem oboje.

                  0 0
                  • tomas.nov8  

                    Taky mi připadalo, že na Continentalech jsem najel vždy víc, ale km při výměně si nezapisuju.

                    0 0
      • T(h)omik  

        Takže si odpovím sám po osobní, asi čtyřměsíční zkušenosti: Na HT 29" jsem je pořídil v šířce 1,75" pro delší trasy (asfalt, šotolina, lesní cesty – žádná divočina) a proti Maxxis Crossmarkům 2,1" paráda. Rychlejší na rovině, v kopcích utáhnu těžší převod.

        Ovlivněn nadšením jsem na crosse koupil 622×37. Stejný vzorek, stejný typ. A zde musím dát za pravdu Mlokovi. Tam je to bída bídoucí, až mě trochu sere, že jsem do nich šel. No nic, příště na cross zase contíky a SS když tak jenom na delší mtb.

        0 0
    • antares  

      Koupil jsem si nove kolo ,kde jsou plaste smart sam performance addix. Mam s nima 500 km a dneska jsem objednal na kupkolo stary dobry cistokrevny performance. Ty sddixi nevim co je to za smes je to hrozne mekky na asfaltu to vubec nejede ale vubec. Jezdimsotolinu a kameny 50 % a 50 % asfalt. Na p uvod im kole xc 26 jsem mel ty performance a byl jsem s nima max spokojenej. To kolo proste stoji a nejede .strasne se s addixama nadru. Pritom rozdil vizuelni neni az tak markantni ve vzorku ale ta smes to je se pricucne a nejede. Strasny.

      0 0
    • Mart7  

      Mám starší verzi performance a docela mě zarazilo, že ochranná vrstva není pod dvěma krajovými řadami figur. Naštěstí se řez svezl po kostře a já někde neskončil. Hledám náhradu, koukám že novou verzi SS zřejmě ne a už dostupný nový Cross King performance váží 743 g v provedení 27,5×2,2…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.