• Dzany

    Potrebuji servisovat bajka a nevim, na jaky servis se obratit. Nema nekdo zkusenosti se servisem kol v Atrexu v Brne-Bystrci? Popripade mi doporucte nejaky slusny servis. Diky.

    0 0
    • siafu  

      Atrex neznám… no obvykle vozím kolo do nejbližšího servisu, pokud je aspoň trochu solidní, tak tedy RK cyklos na Jiráskové (ale už dlouho nebylo na celém kole nic potřeba) – ceny servisu patří spíš mezi ty nižší.

      Jinak asi za nejlepší servis považuji bikezone (teď jsou myslím na Cejlu 74) – jen tam už si třeba budu nechávat dělat kompletní výplet, centrování a jestli někdy přejdu na kotouče, tak kompletní montáž nechám udělat raději tam, to samé i s novým rámem…

      0 0
    • Tqmas  

      XCR Svorada , Špitálka 37

      0 0
      • zichis  

        za příplatek zde získáte pocit, že jste nenakoupili draho, ale že jste dostali něco extra :-) Zřejmě kvůli tomu zde potkávám jen samé nóbl občany z města,  rozumní lidi chodí vedle k Hanákovi.

        0 0
        • jIrI___  

          V XCR jsem byl jednou shánět šaltr X.7 a prodavač na mě hleděl, jak kdybych po něm chtěl Altus (stejně tu X.7 neměli). Tomuhle krámu se od té doby vyhýbám velkým obloukem :-))

          0 0
          • siafu  

            před pár dny tam člověk bral kraťasy – seděly tak co :D

            jinak kola majou v XCR fakt pěkný no :)))

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Paja  

              Nejak nevidim kouzlo v tom, delat XCR reklamu a jeste za to platit, primo od Sykory stoji stejny kratasy o 600 min.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • siafu  

                tak toto moc neřeším, kraťasy od Meridy, Scottu atd. jsou ještě dražší :) Navíc se mi barevně docela líbí… Od Sýkory z toho jejich divnýho webu snad ani moc dobře nepoznám, jaký to vlastně jsou :(

                Jinak proti XCR vůbec nic nemám, ale mají tam asi nejhezčí kola v Brně, tak se tam občas zajdu podívat – prostě jen tak. Nemám potřebu se dívat na kola Alivio, Deore, když mi doma stojí kolo na XT a oblečení se mi nejlíp vybírá ve větších obchodech typu Šírer, Hobbysport, XCR, bikezone… Potenciální komponenty na kolo si prohlídnu na Sportlifu a objednám přes e-shop. Když je potřeba něco v servisu, což je asi tak jednou za rok, tak do RK Cyklos nebo bikezone donesu část kola (třeba ráfek, nábu, niple, nechám objednat revolutiony, vyplést, vycentrovat) a nebo mi celé kolo v pohodě vemou v RK Cyklos (samozřejmě s tím, že to nebude hned druhý den, ale to mi opět neva)

                0 0
                • Paja  

                  Samozrejme, kratasy od Pearl izumi muzou stat treba 5000, tady jde spis o to, ze jsou to stejny kratasy jak od Sykory za litr. Kdyby s reklamou na XCR staly min nebo  aspon stejne, tak proc ne…  …jejich web neni moc exkluzivni, ale oni se primarne zamerujou na vyrobu tymovejch hader, nejspis jsou to tyto, uznavam, ze nejsou vzhledove moc zajimavy, od Sykory mi peknej pripada akorat model mystic.

                  0 0
                  • Jaroslávek  

                    Víme přece proč Sýkora. Podle mě, že si ty hadry spoluvytvoříš.

                    0 0
                    • Paja  

                      ale to u 1 ks nebude za cenu jejich seriovyho modelu.

                      0 0
                      • rock  

                        Jedny kraťasy 1190,– při kombinaci 3 barev a nejlevnější vložce

                        (viz Peloton 03/2009. Je tam porovnání Sykory, Elevenu, Kalase, Lawi a dres.cz)

                        0 0
                  • rock  

                    Mysticy už mám objednaný :-), akorát si do nich nechám všít nej vložku, co mají k dispozici. A vestu jako bonus. Tu už jsem viděl v reálu, designově se jim zadařilo …

                    0 0
                    • Paja  

                      Tu HT 90? V prehledu vystelek maji jeste nejakou Noble leaks, ktera by podle popisu mela byt nejlepsi.

                      0 0
                      • rock  

                        Nee, zkusím tu Noble leaks. V eshopu to sice nenabízejí, ale odpověď na mailový dotaz zněla „Výstelku Noble Leaks samozřejmě můžeme všít i do kraťas Mystic, cena s touto
                        výstelkou by byla 1.065,– Kč“,
                        tak jdu do toho. Těch 145 korun proti základní ceně stejně ušetřím na poštovném, protože jsem se domluvil, že si to vyzvednu osobně. Do Blučiny to není o moc dál než třeba do Bystrce …

                        0 0
                        • Paja  

                          Tak uvidim jak ti to bude sluset ;) a dost mozna do nich s tou noble leaks pujdu taky, v jejich dilne v Blucine jsem uz jednou byl pro neprofuk navleky.

                          0 0
        • Dzany  

          Ja si myslim to stejny, ze je to jen na oko kseft, ale buhvijaka kvalita to nebude. Je to ale bohuzel jen o lidech, i kdyz jsem tam byl jen jednou, uz tam vickrat nepujdu, nezanechalo to na me dobry dojem.

          0 0
          • Tqmas  

            Měl jsem tam kolo v servisu a naprostá spokojenost. Pokud Vám tento servis doporučí i lidi od konkurence tak na tom asi něco bude.

            0 0
        • Blade  

          Jj, je to celkem dost snobárna, ale Shimano olivky měli, tak co :o)

          0 0
        • krosmen  

          Hanák už dělá jen záruční a pozáruční servis kol u něj zakoupených.

          0 0
    • bestguru  

      tel.: 547 246 699 mob.: 603 481 106 cyklo-patik@seznam.cz PÁTÍK LUMÍR A ARNOšT Zoubkova 36 634 00 BRNO NOVÝ LÍSKOVEC

      0 0
      • romachain  

        ámen

        0 0
      • zdenal01  

        Pátíka nebrat. Nevím jak teď, ale cca před 10ti lety měl dílnu v kočárkárně paneláku na Okrouhlé. Mamka si u něho koupila kolo, bylo už zaplacený a furt se vymlouval že ho ještě nemá sestavený. Trvalo mu to asi měsíc a udělal to až po tom, co chtěla vrátit peníze…

        Jinak Hanák na Křenové – dobrý ceny i přístup k zákazníkovi.

        Ještě mám zkušenosti s ATREXem na Staré Osadě. Před dvěma rokama jsem u nich koupil vidlici a nechal jsem si ji i namontovat. Všechno proběhlo v pohodě, ale po cca 150km z vidlice začal téct olej a tvrdili, že je to normální (u vidlice marzocchi za 12,5 slevněné ze 17,5), je to prý „montážní“ olej a ještě nedržela tlak v negativní komoře. Na to tvrdili, že tak velkým tlakem se nefouká – tlak byl podle manuálu k vidlici – pořád tvrdili, že je to nesmysl. Po 2000 kilometrech jsem poslal vidlici do Plzně k Bartoníčkovi na origo servis – vyměnili všechny těsnění, olej, vyčistili a hle: žádný olej od nikud neteče, vidlice konečně drží tlak jak má. Od té doby ATREXu v Židenicích nevěřím. Chtěli jenom vydělat prachy a zbavit se odpovědnosti.

        0 0
        • romachain  

          Pátík patří kvalitou servisu hodně vysoko. Třetím rokem tam vypomáhám a kola od nás odjíždějí v perfektním stavu, zákazníci jsou spokojení a rádi se vracejí a vodí nám své známé… Jedná se však samozřejmě o jiný typ podniku než obchody velikosti Hanák, Šírer, Cyklos apod. Nová kola se staví podle představ zákazníka, předprodejní servis je na takové úrovni, že není problém tři roky garantovat bezplatný servis, protože na těch kolech prostě není nic ošizený a všechno spolu funguje jak má (samozřejmě spotřebák jako řetězy a špalky se opotřebovávají normálně), takže pokud není kolo po nějaké havárce, tak jeho seřizování bývá otázka pár minut pokud vůbec nějaké seřízení potřebuje…

          Kola od jiných prodejců servisujeme samozřejmě také. Někdy to bývá „dřina“ z těch kol udělat spolehlivé a funkční stroje, ale opět platí, že zákazníci jsou spokojení a nadšeně nám po prvních zkušenostech vozí ostatní kola z domácnosti i od jiných známých. Nejvíc mě dokáže pobavit, když nám občas někdo doveze kolo po servisu od konkurence kde nebyl spokojen a já pak na něm strávím klidně i desítky minut až hodiny abych ho uvedl do stavu který si zaslouží. Pak se ptám, jak může někdo provozovat servis, když ani blbý véčka třeba neumí nastavit…

          0 0
          • pegas  

            nevim zda se mam prispevku smat nebo brecet:-/

            0 0
            • jIrI___  

              Proč myslíš?

              0 0
              • pegas  

                nevím zda je ten prispevek psanej jako reklama,obhajoba ci zkusenost…ale to je vcelku jedno…spis si myslím hlavni faktor servisu kol a komponentu je chování a zachazení majtele ke kolu, nez puvod,potazmo prodejce kola…muzu koupit dve stejny kola od jednoho prodejce a po roce budou vypadat po strance servisu zcela odlisne..ale samozrejme k tomu prispiva i predprodejni servis kola…

                0 0
                • netus  

                  tak tak. muzou mi to pekne seridit, ale pokud se k tomu budu chovat jako prase, tak nebude trpet pouze spotrebak.

                  0 0
          • obda  

            Tvá odpověď je sice dlouhá, ale to neznamená, že zdenal01 kecá. Já osobně vím o dvou případech kolem roku 1993, kdy u Pátíka dali naopak věnečky ve středovém složení. A zaslechl jsem tehdy i (více než jednu) story podobnou té Zdenálově – za tu ale ruku do ohně nedám. Ovšem to je už hodně let zpátky, dnes může být všechno jinak. Ale nelíbí se mi, žes doporučil o kousek výš Pátíka a přitom neřekl, že tam děláš.

            0 0
            • romachain  

              Věnečky nepoužíváme vůbec, když je někde věneček, tak skládáme kuličky bez věnečku, vleze se jich tak více a životnost je vyšší. Občas jsou u nás dodací lhůty delší, ale vše je o domluvě.

              0 0
              • obda  

                Četl jsi to? V roce 1993 ti bylo +/- 7 let. Takže tehdejší poměry těžko budeš znát. Tvůj komentář jde trochu mimo.

                0 0
                • romachain  

                  Četl jsem to. V klidu si znovu přečti co píšu. Že skládáme… Tedy přítomný čas. O situaci v roce 1993 jsem se ani nezmínil. Pouze jsem popsal, jaká je situace dnes. Už si rozumíme?

                  0 0
                  • netus  

                    zda se mi, ze jeden mluvi o koze, druhej o voze. precti si, romachaine, celou tu vasi konverzaci. pak snad pochopis.

                    0 0
                    • romachain  

                      provedeno, stále nevím proč se někdo ohrazuje. asi jsme oba nepochopeni ze strany toho druhého:-)

                      0 0
            • Patar  

              Vážený pane OBDO!

              S úsměvem jsem narazil na toto vlákno a Váš příspěvek ze dne 22.4. 2009 mě opravdu pobavil. Opravami bicyklů se zabývám cca 60 let a u všech skládaných kol jinými výrobci i servismany veškeré věnečky nahrazuji jednotlivými kuličkami . Pouze u některých dětských kol necháváme věneček v HORNÍ ložiskové dráze hlavového složení. Používáme pouze elektronicky tříděné kuličky o průměrech 3,175 , 3,969, 4,762 a 6,35mm. Nevymačkáváme kuličky z věnečků , jelikož kuličky jsou tříděny ve 14(slovyčtrnácti tolerančních kategoriích) a takto osazené ložiskové dráhy mohou být daleko dříve nefunkční , než požité věnečky jedné toleranční- rozuměj rozměrové skupiny.

              Takto pracuji již několik desetiletí a v roce 1993 jsem stále ještě fungoval jako trenér mládeže a s tím souvisela také činnost mladé adepty něco naučit i v oblasti montáže i oprav kol.

              Váš příspěvek považuji za pomluvu nejhrubšího zrna a svědčí o Vašem záměru účelově škodit.

              Lumír Pátík

              0 0
          • Eva  

            Souhlasim,velice kvalitni prace,mozna proto to nekdy trva,proste to neodflakne,zku­senost 5 let zpatky.Pan Patik je sam velmi prijemny pan,pokud si pamatuji rikal neco o tom ze delal mechanika pro nejakou reprezentaci,nebo oddil?Nechci kecat ;-)

            0 0
        • Patar  

          Syptáku , víš hovno , proč to trvalo tak dlouho. To , že jsem musel 3× reklamovat dámský rám SUPERIOR Ti asi uniklo , stejně kako Tvojí matce , které jsem důvody několikrát vysvětloval. Ač je Ing. , nebyla sto pochopit ,že pivoty musí být navařeny ve stejné výšce , jinak nelze brzdy(cantilever) seřídit. Jiný prodejce by takový šunt pustil bez povšimnutí dál . Já na to prostě nemám povahu.

          Není to deset let , ale 17.

          0 0
          • Kubiczech  

            Milý pane Pátíku,

            je milé, že výše označíte zkušenost zákazníka za pomluvu nejhrubšího zrna a v dalším příspěvku přistoupíte k arogantní rétorice plné hoven. Vaše vystupování zde o lecčems svědčí, stejně jako zjevná neschopnost si na tomto serveru konečně zaplatit reklamu. Inu je vidět, že když někdo něco dělá dlouho, nabývá přesvědčení, že to dělá dobře či nejlépe.

            Hodně zdaru.

            0 0
            • felix.org  

              +1 ;-)

              0 0
            • Patar  

              Vážený , věřte mě , nebo NE , alejá opravdu reklamu nepotřebuji. Jinak bych už dávno/před 10 léty / inovoval můj web.

              0 0
    • jIrI___  

      Za mě Velo Hanák na Křenové. Měl jsem tam v servisu vidlici a naprostá spokojenost – seriozní jednání, rychlost, ochota, dobrá cena. Co víc si přát :)

      0 0
    • Krocan  

      http://www.exsport.cz/

      EXTREM SPORT Pálavské nám. 13 628 00 Brno-Vinohrady IČO: 18 13 74 40 DIČ: CZ6958184684 Telefon: +420 544 212 609 E-mail: sport.extrem@seznam.cz

       

      SKI & CYKLO Servis Pasko

      Adresa Lidická 32 (ve dvoře) 602 00 Brno Telefon +420 542 211 344

      ve dvoře je servis a z ulice je obchod(taky Pasko)

      0 0
      • Krocan  

        s těmahle mám pouze dobrý zkušenosti, další neposoudím protože jinak sem akorát tak u hanáka kupoval olej do brzd-)

        0 0
    • netus  

      zdravim bajkery!

      mohli byste prosim pripsat i vic z tech zkusenosti? ceny, kvalita, rychlost a tak?

      chtel bych si nechat repasovat vidlici, ale komu to tu sverit vubec netusim.

       

      diky jenda!

      0 0
      • gamster  

        No za mě taky RK,dobrý jednání,ceny standard,ale konkretní cenu ti nikdo teď neřekne,to si vždy řeken až servisák, podle toho jak se s tím nadřel,kolik musel vyměnit nových komponentů,atd…

        Ale takovej nějakje přibližnej ceník maj na Cyklo-Vodní(ale v ty nemám zas já nějakou zkušenost)

        http://www.cyklosbrno.cz/cz/servis/

        0 0
        • jIrI___  

          Hlavně do Cyklosu ne! Byl jsem tam parkrat kupovat nějaké věci na kolo a přilbu a bohatě mi to stačilo… Pokud servisáci mají stejný přístup jako prodavači, tak bych si u nenechal ani vyměnit řetěz.

          0 0
          • netus  

            Tak ted jsem trochu v rozpacich.

            Kdyz jsem videl odkaz na ten RK, zaradoval jsem se, protoze co se nakupu a prodavacu tyce, tak vzdy super. I kdyz jsem prisel, vyptaval se na skoro kazdou vec co meli a nic nekoupil, vzdycky byli v pohode, rekli, poradili, kdyz jsem kupoval, paradni ceny.

             

            jaka byla ta tvoje zkusenost?

            0 0
            • jIrI___  

              Špatně jsem to zformuloval – psal jsem o Cyklos Brno na Vodní :). Jinak s RK v Brně nemám zkušenost žádnou, ale s RK ve ValMezu jedině dobré, kupoval jsem tam dost věcí na kolo (rám, vidlice, řazení,…) a vždycky mi vyšli vstříc.

              0 0
              • netus  

                parada, tak v tom pripade mam favorita :)

                0 0
              • zichis  

                kdybys někdy hledal ten správnej cyklos, můžu posloužit vobrázkem:

                0 0
            • RomanH  

              RK Cyklos je dobrej

              0 0
              • yeseteer  

                jojo … já tam odtud mám dokonce celýho bajka :)

                0 0
              • romachain  

                Pod toto bych se taky podepsal. Z obchodů po celým Brně je mi tento nejsympatičtější a lidi jsou tam v obraze a příjemní. Ceny často nižší než u konkurence.

                0 0
      • drtyc  

        hanak ma v servisu naproti pultiku na stene cenik. zakaznik k tomu bude po prichodu bokem a po osloveni zady… mozna bude mit neco i na webu?

        0 0
    • matts1  

      V Bystrci cyklo Lasl, má super ceny a hlavně umí. Jinam bych to už nevozil.

      0 0
    • destr  

      Zkušenosti tam mám jenom dobrý, s prodavačema se dá dobře pokecat a hlavně ví, o čem mluví.

      0 0
    • rock  

      Za mne osobně Velo Hanák na Křenové. Rychlost výtečná, kvalita bez námitek, jednání super, ceny servisu normální.

      0 0
      • kafac  

        I ja s nima mam dobre zkusenosti. Sice jsem jen potreboval zafrezovat uchyt na trmen brzdy, ale udelali me to na pockani, stalo to par korun a pak jsem tam jeste asi hodinu kecal s prodavacem, kterej se velice dobre vyzna......

        0 0
    • PabloRadegast  

      Ja mam dobre zkusenosti s Rockroadem http://www.rockroad.cz/.

      0 0
      • novcze  

        já taky, když kupuješ kolo tak jsou schopní dát pěknou cenu, servis taky ok

        0 0
    • mastihuba  

      Jedině Hobysport, ale až od 1.5. :)

      0 0
      • netus  

        tak dlouho nevydrzim cekat :) ale presto by me zajimalo proc je tam to jedine :)

        0 0
      • cyki  

        Myslíš HobbySport na Veveří? Kšeft super ale je tam pár „supermanů“ co jsou protibvní a kvůli nim tam nechodím. Jak se servisem nevím.

         

        Btw…co Pells? Máte někdo zkušenosti s tamním servisem?

        0 0
        • MAJX  

          Navážíte se do lidí z hobby,ale když člověk potřebuje poradit a nebo něco zjistit – tak oni to udělají – narozdíl od „místních“. Taky tomu narozdíl od většiny „místních“ rozumí … Znám je všechny hodně dobře za ty roky a vím,že někdy jsou protivní,ale vždycky na zákazníky,kteří si to zaslouží svým chováním a nebo jednáním.Toho jsem byl svědkem mnohokrát – na slušného zákazníka jsou příjemní,jako v kterémkoliv jiném obchodě a rádi mu vyhoví s jakýmkoliv problémem.Pokud sami nezvládají,nemají problém doporučit i konkurenční obchod,pokud ví,že tam zákazník se svým problémem uspěje lépe než u nich.

          0 0
          • voytaa  

            No vidíš,tak já mám zcela opačnou zkušenost. Zákazníka si zpravidla ani nevšimnou, na zřetelný „dobrý den“ ani neumí odpovědět. Když jsem se byl kdysi ptát na Racing Ralpha, prodavač se na mě tvářil jako na idiota,co to je vůbec za značku a místo toho mi ukazoval sjezdovej Bontrager. To ještě ani nezmiňuju, že tam mají skoro všechno tak plus 20 procent. V životě jsem se snad nesetkal s takovou mírou arogance jako tam a nemám pocit,že bych se na „pány“ choval tak, že bych si to zasloužil. Takže za mě Hobby sport suverénně nejhorší cykloobchod v Brně

            0 0
          • obda  

            Bohužel ze svých dvou návštěv hodně let zpátky jsem měl podobný dojem jako voytaa. Prodavač neodpověděl na pozdrav a tvářil se, že ho strašně otravuju. Když jsem chtěl koupit něco na úrovni Altus/Alivio, tak se tvářil dost pohrdavě a neochotně a ještě mi do očí tvrdil zjevné nesmysly (stylem vy tomu nerozumíte a já jo), jen aby prodal dražší kus. Hlavně že na své kamarády, co příijeli do obchodu pokecat, měl času dost :(

            0 0
          • bagr84  

            Hm, no ze me tam delali celkem vola kdyz sem tam letos kupoval novy kolo (viz. starsi topic) – „Pane, je to posledni kus co je k dispozici, do zitrka ho vemte, pak si ho dovozce odveze a uz budou jen modely 2009“ – vzal sem to a tejden na to tam mistni user Nobelovski koupil to samy kolo – nebyl problem doobjednat. Stejne tak kdyz sem se ptal jestli by mi na to mohli nahazet SRAM – prodavac se tvaril jak kysela prdel a ze prej ne. Nobeloskimu to tam ale bez problemu namontoval.

             

            O vymene predstavce se tu snad ani nebudu zminovat, jen v kratkosti reknu ze do dnes mam na kole downhillovej Bontrager vazici ctvrt kila (80 mm heh) kterej mi tam dali „docasne“, ze pak objednaj novej. Na garancce ho jeste utahli tak prasacky ze podreli i riditka. Na mejly ale samozrejme nereagujou. Odpoved sem dostal jen kdyz sem ze srandy napsal z jinyho mejlu s tim ze u nich chci koupit kolo, to mi dosla odpoved snad jeste driv nez sem to odeslal… Obrazek sem si udelal, servis ted chci zkusit u Hanaka.

            0 0
          • Eva  

            Bohuzel musim souhlasit s pany prede mnou,prodavaci si zakaznika nevsimaji,citim z nich proste nezajem,ale arogatni se mi nezdaji az na jednoho.daleko horsi prodavaci jsou v Cyklo na Vodni,tam jsou opravdu hodne arogantni.

            Nakupovala jsem jen obleceni,a to uz za par desitek tisic,vlastne vsechno co mam je od nich,letni zimni vybava,boty na cyklo,bezky,hul­ky,…njn,asi to nebylo kolo za 100tis. :-)

            Ale  abych jen neplivala,s vyberem obleceni jsem v Hobby spokojena a kdyz se mi podarilo odchytit prodavace,tak se mi i celkem venoval :-)

            0 0
            • vili  

              naprosto s tebou souhlasim..kom­ponenty, nebo nedejboze cely kolo bych si tam (hobby sport) urcite nekoupil, ale obleceni a doplnku tam maji velkej vyber – toho sem tam koupil uz vic. Obsluha…no jak to rict. Prijemna urcite neni, obcas mozna malinko arogantni, ale proti Cyklos na Vodní je to slabej cajicek. Tam sem koupil dve kola pro rodinu asi za cca35kkc, ale tak neochotny a arogantni borce sem jeste nezazil (snad jen na vejsce nejakej radoby doktorand). Kazdopadne od te doby sem tam nebyl a ani me tam neuvidi. Za me plus: RK Cyklos – sympatickej obchudek, dobry ceny, servis ok. Cyklo Lasl – jen jedna zkusenost, zato velmi pozitivni. Atrex Bystrc – standart. Velo Hanak – servis nevim, jinak prijemnej shop.

              0 0
          • netus  

            Ja kolem hobby docela casto jezdim. Rad koukam do vylohy, kola a vyber veci je slusnej. Ale s tou arganci jsem se setkal taky.

            Napr. jsem se ptal, jestli i u nich provozujou testovani speslu. Rekl mi ze ne, e jen trek a GF, ale ze to pujci jen tem, co maj vazne zajem = ty, blbecku, se chces jen projet, zapomen.

            Mozna si tam koupim jeste nejaky naradi, ale bajka ne.

            0 0
            • bluma  

              co já vím tak testovačky v Hobby nejsou problém, slož 50 tisíc zálohu a můžeš o víkendu jezdit jako ďábel…

              0 0
              • netus  

                jo to jo. ale koukl na me, rekl si, ze ja sotva ty prachy mit budu a takovym tonem se mnou mluvil.

                0 0
                • bluma  

                  a kdys tam byl? bo jsem slyšel, že teďka někdy budou mít testovačky fullů, tak by to možná stálo za hřích…

                  0 0
              • drtyc  

                berou kreditky? nechce se mi to tam nosit v kapse.

                0 0
          • Jaroslávek  

            Občas tam zabloudím, nejsem zrovna technický typ, ale v mým věku už nemám zapotřebí cítit se jako poslední debil.-(

            0 0
          • RomanH  

            Hele, zkusenost asi pred rokem, praskla mi prilba, dival jsem se po nove, zadna se mi tam nelibila. Nicmene jsem potreboval i tretry, v penezence jsem mel dost penez, tak jsem si rikal, proc ne. Zkousel jsem si jedny Spesly, mam vysokej nart, jen jsem chtel zkusit porovnat dve velikost. V prodejne jsem byl sam, a pak dva prodavaci – jeden z nich byl Caryfuck. Vesele se bavili mezi s sebou a ani jeden za mnou nesel, prestoze jsem tam stal jak trubka kousek od nich s tretrou v ruce.

            A ted zkusenost se servisem – nedavno mi prasknul zadni drat. Protoze jsem nemel doma nahradni a praci mam kousek od Hobace, rikal jsem si, ze to hodim tam – budou to mit hned hotove a i kdybz ne, vedel jsem, ze se diky praci 3 dny na kolo nedostanu… Pri prijeti zakazky se tvarili, ze je to problem, pry to bude trvat tyden (byl destivy brezen, neverim, ze toho meli tolik, ale budiz…). Za 4 dny to opravdu bylo, ale cena tusim 300 Kc za vymenu jedno dratu me prekvapila… Pouceni pro priste, az budu na e-shopech zase neco objednavat, vezmu si 4 draty navic…

            Jinak v Brne 100% spokojenost s Velohanak a s RK Cyklos.

            0 0
            • drtyc  

              ses neprubojnej. bych chtel videt, jak by tu kazdy nadaval, az to bude jak v americe, kdy si des koupit do obchodu jednu Mike's Hard Lemonade a pri tom musis od sebe ty lidi odhanet, aby ses dostal k regalu a pak k pokladne a jeste i ven z kramu.

              0 0
          • rock  

            Hlásím se k těm, co s tamním obchodem nemají negativní zkušenost. Prodavači vždycky velice korektní, nikdy neotravovali, když jsem o konzultaci neměl zájem a naopak, když jsem kupoval tretry, vyzkoušel jsem asi 4 typy a dvě velikosti od každé, než jsem si vybral. Prodavač jenom kmital do skladu a zpátky s dalšími a dalšími krabicemi a nikterak nejevil známky ztráty ochoty. Pohoda, nakupuji tam rád.

            Se servisem nemám zkušenost, chodím ke konkurenci.

            0 0
        • drtyc  

          Mam od tama akorat zimni scott teamy mozna jeste nejaky necyklo veci z doby davnejsi a dneska mi tam venovali sroub na pritahnuti kliky s usmevem ochotou a pozdravem na rozloucenou, ze bych mel zauvazovat o koupi noveho kola u nich. Takze asi jak kdy jak kdo. Za me ok pristup.

          0 0
      • RomanH  

        Co se bude 1.5. s Hobacem dit ? Koupil to nekdo jinej a vyhodil vetsinu prodavacu ? :-)

        0 0
      • slou  

        Mnoo … Hobby u mne v pohodě a k plné spokojenosti i před 1.5.09 :)) ale je pravdou, že bajky do servisu moc nevozím, většinou jen díly.

        0 0
        • radek.g7  

          Tak za me asi nejlip Kellys u Zidenickyho kostela, jinak BikeZone je hodne na urovni, je fakt ze praci odvadi prvotridni, ale podle me ne za uplne lidovou cenu ve srovnani s jinyma servisama, velka vyhoda u nich je ta jsou schopni udělat kde co relativně hodně rychle, potřeboval jsem zaplest kola(asi pred mesicem) a vsude mi rekli tak tyden a v BZ to bylo do druhyho dne. :-)

          0 0
          • soc  

            Ta slečna je až tak šikovná servisačka? Kolem toho Kellysu chodím každý den do práce a z práce, občas tam něco koupím, ale spíš jen drobnosti.

            0 0
            • radek.g7  

              Je sikovna, dela to uz nejakej ten patek :-) jeste se mi nestalo, ze bych se musel vracet kvuli tomu ze neco odflakli, jako se mi to stavalo jinde :-(

              0 0
              • flegmaa  

                Slečna od Kellysu u Židenického kostela je opravdu šikovný „servisák“, moje osobní zkušenost. Zvládá i takové úkony jako vyřezání nového závitu pro montáž vidlice do staršího typu hlavka apod., což by podle mně nezvládla podstatná část ostatních servisáků :-) .

                A zdemontovanou novou vidlici RST Gila TnL, kterou jsem nechal při koupi nového kola Author Traction ASL u Hanáka v komisi, kde ji nebyli schopni přes rok prodat, mně tato slečna přijala do komise a do cca 14 dní i prodala.

                0 0
            • Zdyn  

              V bikezone je servisak a ne servisacka.

              0 0
              • soc  

                Řeč taky není o Bikezone, i když by to tak mohlo vypadat, ale o Kellysu…

                0 0
                • Zdyn  

                  No vim, ze se to stocilo ke kellysu, ale reagoval jsem, aby bylo jasny, ze ty kola delali v Bikezone.

                  0 0
    • clun  

      Vždycky jsem byl spokojený se servisem v Hape sport na Štefánikově 38. Jednou pravda se na mě pán ze servisu díval podezřele když jsem přinesl kolo po Súlovském maratonu kde dostalo celkem zabrat, ale jinak celková spokojenost i s nákupem drobností. 

      0 0
    •  

      CykloServis LASL

      Brno.Bytrc , Větrná 16,

      Nejlepší a nejlevnější servis

      Horší je však doba čekání, mají pořád plno.

      0 0
    • netus  

      takze poslal jsem mail do RK cyklose a k Hanakovi ohledne repase vidle.

       

      cyklos se ani neozval, ale na strankach pise cosi o marzocchi, takze manitou asi stejne nebere.

      hanak, na kteryho jsem spolihal mi doporucil obratit ne na progress cycle…hm, tak uvidim. chci ale jezdiiiit…

       
      0 0
      • pegas  

        na vidle je údajně dobrý Pasko…potvrzeno z více zdrojů…bohužel osobní zkušenost zatím nemám..

        0 0
        • netus  

          pasko? a to je, prosim, kde?

          0 0
          • obda  

            Kdybys to zkusil zadat „pasko brno“ do google, tak to vis. Ale abys nerekl – Lidicka 32.

            0 0
            • pegas  

              servis je myslim o kousek dal od obchudku v takovym prujezdu…aspon mam dojem…

              0 0
              • Krocan  

                je tam ve dvoře…mechanik tam je jeden starší a druhej trochu mladší, ale s vidlicema dělá pokud vím jenom ten mladší a nevypadal, že by tomu nerozuměl:-)

                0 0
                • netus  

                  vy jste lepsi jak google :)

                  0 0
                  • Krocan  

                    tátův známej Pasko vlastní, takže je pochopitelný, že sem se tam už taky byl podívat:-)

                    0 0
        • Jaroslávek  

          Potvrzuji.

          0 0
    • sen  

      Ahoj,

      hledam kvalitni cykloservis v Brne, rad bych zjistil, jaka je situace k atkualnimu datu:)

      Bohuzel jsem kolo daval k prodejci, kde jsem ho zaroven koupil a za posledni mesic, co se mi ho snazi uklidnit, trikrat si ho nechavali a nekolikrat mi ho spravili „instantne“, je stav jeste horsi nez na zacatku.

      0 0
      • siafu  

        Obvykle se rozhoduji mezi RK Cyklos a bikezone. V XCR mi dělali servis RS vidle, bohužel teď co je XCR někde na Heršpické, tak to mám pěšky vcelku daleko a MHD se mi platit nechce :) Další servis RS vidle byl ve Velo Hanák, taky OK.

        Cenově nejvýhodnější je zřejmě RK Cyklos, před dovežením celého kola je lepší se stavit osobně a domluvit se, bikezone mi připadá o něco dražší, ale kvalita servisu je OK, naposledy mi tam kompletovali kolo z jednotlivých dí­lů.

        0 0
      • vili  

        V centru RK cyklos, v Bystrcu Cyklo Lasl

        0 0
    • Blazer  

      Zdravím, kolegové velmi dobře hodnotí Velo Hanák, osobní zkušenost nemám. Nemáte někdo praktickou zkušenost s Bikeplacem na Plotní nebo s Barnexem na Bratislavské?

      0 0
      • Goby  

        Velo Hanak muzu jen doporucit. Mam to pomerne blizko, takze jiny nehledam, jsem spokojeny.

        0 0
      • siskin  

        S Bike Placem jen jedna ,ale velmi pozitivní zkušenost. Přesto že jsem jen potřeboval nalepit NoTube pásku ,tak ochota maximální ,uděláno na počkání a za práci ani nic nechtěli.Jsou tam teprve chvíli ,nemaj ještě asi moc stále klientely ale o to víc se snažej..

        0 0
    • madcat  

      Máte někdo potuchy kam nejlíp v Brně s tlumičem Manitou? Mám tu aktuálně na stole mírně jetej tlumák Evolver ISX6, a nedaří se mi nafouknout tu sekundární komoru. Do hlavní v pohodě napumpuju třeba 150 psi, ale do sekundární ani těch blbých základních 50 psi, co tam musejí být, ne a ne, dycky mi to všechno při povolování hadičky uteče ven. Tak nevím, jestli mám blbou pumpu, nebo je chyba v tom ventilku..? Potřebuju aby se mi na to někde mrkli…

      Minule jsem dával jinej tlumák Manitou (Swinger 4 coil) do XCR Svorada na repasi, a udělali to asi dobře – tlumič funguje. A ani to nikam neposílali, i když napřed servisák říkal, že to pošle do Progresscyclu, páč oni na to cosi nemají… Stálo to litr, což nevím jestli je hodně nebo ne, třeba by to jinde uměli udělat za míň…? RK Cyklos, Bikezone, Hanák? Někdo tu taky zmínil Bikeplac na Plotní…??

      0 0
    • madcat  

      Tady se zdá se na dotazy moc neodpovídá, nebo pokládám blbý dotazy :) Ale zkusím to ještě jednou – kam si dát vyplést ráfek? Mám vlastní + novou nábu, tak potřebuju jenom nový dráty a niple, plus možná nějakou pásku. Teď su tak nějak zvyklej chodit do XCR, ale říkám si, že když budu chtít nějaký relativně obyčejný dráty, tak mi nebudou umět vyhovět, páč přece jenom se tam specializujou na dražší věci. Takže přemýšlím o Bikezone na Cejlu, o kterým tady taky padla pochvalná zmínka. Takže radši tam, nebo je v Brně ještě něco jinýho doporučeníhodnýho?

      0 0
      • siafu  

        za mě asi bikezone nebo levnější RK Cyklos, i když třeba v RK Cyklos nevím, jestli jsou schopni měřit výplet na tensiometru, u bikezone či XCR použití tensiometru přepokládám, ale jestli je tomu tak i v praxi, nevím…

        0 0
        • MTB Bob  

          Bikezone můžu taky doporučit a nebo Rockroad na Palackýho.

          0 0
      • Patar  

        Není etické se někomu vnucovat. U nás ale tenzo měření provádíme a skladujeme pernamentně cca 500 ks ráfků pro montáže nových kol.

        0 0
      • Excel  

        zrovna včera jsem přines nábu do RR na Palackého, koupil tam ráfek a večer jsem si odnášel zapletený kolo, zapletení 250,–

        Z donesenejch dílů ti to zapletou (jednou mi zaplítali vlastní náby na vlastních ráfcích, od nich byly jen dráty)

        0 0
        • madcat  

          Už jsem to hodil včera do XCR, protože to mám prostě nejvíc po cestě a dá se tam bez problémů zaparkovat – nemám rád takový to zoufalý hledání místa pro auto někde v centru a okolí, to je dycky opruz. Za 32 drátů s niplama, práci a pásku se řekli o 660,– myslím, což je možná trochu víc, než jinde, ale ten komfort a dostupnost mi to vyváží.

          0 0
          • Excel  

            no i s drátama, niplama a páskou mě to stálo 600 (250 byla jen práce) takže 660,– je taky v pohodě ;-)

            0 0
    • jan.novak  

      Co si myslite o servisu v cyklosport ceska u brna ?

      0 0
    • Chlebovnik  

      Nevíte kdo v Brně běžně vede duše od Schwalbe?

      0 0
    • fjordak  

      Zdravím a trochu to tady opráším.

      Poraďte prosím, kde teď v sezóně v Brně nechat vyčistit, promazat a správně seřídit náby XT. Požadavky: kvalita, rychlost, cena.

      Pořád RK Cyklos nebo jsou i jiné tipy? Rád bych nějaký menší servis, kde to udělají s citem. A kolik myslíte, že je rozumná cena?

      Sám si na to zatím netroufnu, i když docela rád bych se to naučil. :)

      Díky

      0 0
    • archibalda  

      trošku to opráším a upřesním, jaké jsou zkušenosti se servisem Cyklopointu v Avionu a v Campusu? Díky za všechny přínosné příspěvky. Za sebe můžu říct, že ten v Campusu má u mne malý vroubek, neochota , servisák musí odejít na oběd a nemá čas se podívat na závadu na kole, nechtěl jsem opravu , ale jen potvrdit mou diagnozu, jednalo se o doslova minutu času, nicméně ne nejde to,

      0 0
    • novcze  

      byl by nějaký tip kde servisovat fulla?, tady na fóru jsem našel dobré reference na firmu Rostislav Drmela na Lidické doufám, že to tam pořád funguje a jestli se specializuje na servis vidlic a tlumičů tím líp, další práce na biku budou asi taky v pohodě … předchozí moje zkušenosti jsou Rockroad, kde pan majitel je hodně ochotný, ale servisáci se mu tam asi docela střídají a před touto sezonou jsem se servisem nebyl vůbec spokojen (a to je řečeno hodně slušně), Kočař neumí ani rychloupínák utáhnout jak jsem teď zjistil, tam opravdu ne, ještě nějaké tipy?

      0 0
    • jeffino  

      nejedná se sice o servis, ale napíšu to sem.

      Kupoval jsem u svorady kraťasy s laclem(castelli bratru za 3k), po 2 vyjíždkách(cca 50km švihy) se mi doslova odlepily značkový polepy(takovej ten štír v kolečku), šel jsem to reklamovat s tím, že je to do půl roku skrytá výrobní vada, takže bud výměna kus za kus nebo oprava pokud není možné ani jedno vrácení peněz.

      nejenom, že se přede mnou vedoucí schovával vzadu v dílně, ale ocmrdoval ta ještě jeden týpek z toho vedlešího „skovýho“ baráku a ten mi tvrdil, že se to vztahuje pouze na to, když si koupím kolo, kde maj být brzdy slx a oni tam daj tektra…taková blbost:))).

      nakonec jsme se teda domluvili na klasické reklamaci s tím, že firma castelli je velice vstřícná k zákazníkům a nejpozději do 14 dní bude vše vyřešeno…tak jsem si tam po měsíci zajel pro prachy, prý nejsou povinni volat zákazníkům, alespoň, že prachy navalili zpět.

      Za mě u svorady ani v jednom z domečků ani servis, ani nákup.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • nooski  

        Jelikož jsem byl tohodle sám svědkem, tak to trochu upřesním (byl jsem jeden z těch, kteří tohle řešili). To, že se na kraťasech za takovou sumu odlepí logo je napytel. Reklamace taky byla uznána a prachy se vrátily. Prachy vrátit ihned nemůžeme a stejné kraťasy už skladem nebyly (tohle ti vysvětloval i tzv. „týpek“ z vedlejšího baráku, který je studovaný právník a onen paragraf jsme ti dokonce na netu našli). Nicméně jsme ti volali minimálně 2X a nikdo nám telefon nebral ani nezavolal zpátky. Reklamace se táhla opravdu do doby 30 dnů. Jindy jim to trvá kratší dobu, ale není to naše chyba, ale záležitost dodavatele. Co je ovšem třeba obzvláště vypíchnout, tak téměř hysterický záchvat z tvé strany, naprosto žádná schopnost vzít na vědomí fakta, která jsme ti předložili a jako perličku i teatrální prásknutí dveřmi se slovy sbohem. Jo a vedoucí s tebou normálně komunikoval.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • bluma  

          On si Jeffino rád občas zapřehání, to už je taková postavička brněnských shopů :-)

          0 0
        • StuntJ  

          Jo přesně typicky uřvaný hysterický zákazník, s vědomosti z právní, filozofické, další humanitní a všechny vědní obory má v malíčku … Každý je *****, on je bůh a má vždy pravdu …

          Ještě že máme elektrický dveře, kterýma nemůžou švihnout …

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • jeffino  

            sorry, ale když na tebe nastrčí brigádnici, která se tváří že ničemu nerozumí, vedoucí se schovává 15 min. vzadu, pak ti řekne, že ty kratasy neumíš ani vyprat, přitom skrytá vada do půl roku je dokazování na prodejci, taky by jsi možná taky vypěnil, netvrdím, že jsem se choval nějak uhlazeně, ale férový by bylo

            vrátit prachy hned a ne si je držet 30 dní.

            Navíc tvrdili, jak castelli velice rychle řeší reklamace a potom nebyli schopni sehnat nový (nebo nechtěli).

            Když jedeš na bajku a zvoní ti telefon, taky ho do 5 sekund vezmeš? měli mejla, ani jednou nenapsali…

            Vystrašenej prodavač, svorada je ojebává, když někomu vvymění zboží kus za kus (strhne jim to z platu) mi nepřijde taky jako úplně dobrá firemní politika:-/.

            Ano udělal jsem chybu, chtěl jsem si ve snobáckým kšeftu, koupit snobácký hadry, už to nikdy neudělám:-)

            0 0
            • Fran-tic  

              past vedle pasti … :D

              0 0
              • jeffino  

                hlavně hadry za trojku po dvou 50km švizích (3 dny od nákupu), odlepený loga, jak na klimatexu po roce:-)

                0 0
                • pepek  

                  A za ta loga jsi zacáloval dva tácky, peklo.

                  0 0
                • Fran-tic  

                  nesmíš kupovat věci kvůli logům :)

                  0 0
                  • jeffino  

                    tak já to bral primárně krzevá kvalitní plínku na delší švihy, kterou ty kraťasy měly a s tou jsem byl teda spokojenej,

                    nicméně ted mám kratasy za 1500,– nic se neodlepuje, fungujou taky dobře…

                    jj, loga jsou potvory:-)))

                    0 0
    • Kubas.1  

      Obnovuju

      Poradíte kam dát v brně na servis kolo? Něco při jízdě lupe vzadu (asi náboj), tak aby se na to mrkli, rozdělali, zjistili, opravili.

      Kdysi býval dobrej servis u Hanáka, ale nevím jestli to ještě platí. Nebo Šírer? Většinu věcí kujupu tady u těch dvou, takže moc jiných neznám…

      0 0
    • fargo.  

      Co servis Pells? Přímo na Slaměníkové. Byl tam někdo? Hodnocení – zkušenosti? Díky.

      0 0
      • JSt  

        :-D

        0 0
        • coplos  

          Který servis doporučíte v Brně na vidlici Reba – chtěl bych servis po sezoně + opravu strženého závitu na uchycení třměne??

          Patík, Bikezoně, Hanák na Křence…????

          0 0
          • mr.nikdo  

            Hanak na Krence uz neni asi 2 roky a od letoska snad uz ani nedela servis pro kola z ulice.

            0 0
            • coplos  

              No vida…výběr se zůžil :-)

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • jeffino  

            strženej závit ti neudělá, minulej rok jsem to po něm chtěl a řekl, že si na to netroufne:)…tak asi jenom bikelive, jinak ale servis slušnej

            0 0
          • orm  

            Drmela na Lidické, naproti hotelu Slovan.

            0 0
    • bagr84  

      Premejslim kam ted dat Mavicy na docentrovani?

      Kdyz mi zavreli Hanaka, uvazuju o Drmelovi nebo Hape. Nebo je tu jeste jinej hrac?

      0 0
      • coplos  

        A ten Drmela udělá i servis na Rebě?? včetně toho strženýho závitu??

        0 0
        • orm  

          Servis Reby udělá, jestli udělá i ten závit nevím. Každopádně zatím jsem nenašel nic co by nezvládl udělat nebo zařídit :-).

          0 0
      • Patar  

        Nejlépe je řešit servis MAVIC tam,kde byly kola zakoupeny.

        0 0
        • coplos  

          A PATAR by to zvládnul??

          0 0
          • kubad  

            pokud bude chtít a mít čas tak určitě, a dobře

            0 0
            • coplos  

              Kubad čekal jsem, že se ozve přímo PATAR :-)

              P.S. Kola jezdí super (WTB Kom + 350 DT..)spoko­jenost a bezduše zatím no problem

              0 0
            • mr.nikdo  

              Nepsal neco o tom, ze dela servis jen tomu, co prodal?

              0 0
          • Patar  

            Vyřizuji e-maily a SKYPE komunikaci.Jinak do 19.ledna z kapacitních důvodů nemohu přijímat další zakázky. Po tomto termínu se můžeme dohodnout.

            L.P.

            0 0
        • bagr84  

          Do Třemešné je asi zasílat nebudu :)

          0 0
      • mr.nikdo  

        Jeste je ofiko XCR.

        Ja je mel v Hape a nemuzu si stezovat. V unoru tam pujdou zase na centrovani.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • pedro89  

      Za mě mohu doporučit p. Martina Petrlu z BBcyklosport Popůvky. Dělal spoustu let servis ve Velo Hanák. Teď jsem ho nedávno objevil zde. Nechal jsem si u něho servisovat spoustu věcí včetně vidlic a vždy spokojenost.

      0 0
      • pavlos12  

        Kolik si dal za servis? já jen vím,z osobní zkušenosti,že ten obchod je drahej

        0 0
        • pedro89  

          Servis Reby – vyčištění, promazání, výměna oleje mě vyšlo na 500kč. Pak jsem tam dával kolo přítelkyně na celkové seřízení a to bylo za 400kč, takže mi to nepřišlo nějak vysoké.

          0 0
    • Mysee  

      Když se tu řeší servisy Brno, kam zanést tlumič a vidli Fox. U tlumiče zvládnu otevřít vzduch. komoru, vyčistit, máznout, případně vyměnit těsnění za nové. Vidli bych asi základní vyčištění a nalití nového oleje zvládl taky. Má cenu i tak řešit servis a dávat někam oboje?

      0 0
      • Concorde  

        Pokud ti u tlumiče funguje tlumení, tak servis není nezbytně nutný a stačí jen udělat těsnění ve vzduchové komoře. Vidlice se dá doma zvládnout celá (pokud neměníš stíráky). Takže tak

        0 0
    • Goby  

      Zdravim, hledam servis, kde by udelali co nejkvalitneji a za ne prilis velke penize vymenu pohonu, hlavka, centrovani a odvzdusneni elixiru. Primarne jde o kvalitu a aby elixiry byly funkcni jako od Hanaka.

      Mezi favority patri Hape a Drmela. Mam dve kola a premyslel jsem, ze jedno dam tam a druhy tam, ale pokud by jste meli duvod doporucit jeden z nich, tak piste. Dekuji

      0 0
      • bagr84  

        Pokud chces jak od Hanaka, tak byvalej mechos dela v Popuvkach. Jinak ja ted byl poprve v Hape a spokojenost velika. Dobrej pristup a prace.

        0 0
        • Goby  

          Brachovo kolo dam do Hape a svoje, kde je treba upilovat trmeny dam k Drmelovi. Hanak byl super, byl od baraku 3 kilaky a Drmelu/Hape mam 10 minut pecha.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Jsou ta kola podobna a s podobnymi potrebami?

            By me zajimaly rozdily :-)

            0 0
            • Goby  

              Na brachovym potrebuju kompletni vymenu pohonu, asi novy hlavko a mozna centrovani. Na svym kole potrebuju odvzdusnit elixiry a vypilovat trmen, protoze jsem si koupil RT 76ky a nejaky drobny veci.

              Proc se ptas na rozdily? Chtel bych najit servis, tak dobrej jako byl u Hanaka, kam bych chodil klidne dalsich x let jako k panu Kornhauserovi.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Máte prosím někdo zkušenosti se servisem firmy BB Cyclosport v Popůvkách? Díky.

      0 0
      • mr.nikdo  

        Tohle jsi cetl?

        Nemam zkusenosti, ale vzhledem k tomu, ze Hanaka asi znas, tak by se to dalo brat za bernou minci :).

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Právě zvažuji zda do Popůvek /lepší dostupnost/ nebo na Lidickou k panu Drmelovi…

          0 0
          • mr.nikdo  

            Jooo, to nevim. Ale ja bych uvazoval spis o Lidicke. V Popuvkach, dle velikosti, bych cekal vice servisaku, takze nevis, komu to zrovna padne.

            Aspon takovy je muj pohled.

            Ted jsi nekde okolo Popuvek? Zrovna se tam budu dneska motat :-D.

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Ale ani ne, jen se tam dostanu o trochu líp než na Lidickou :)

              0 0
            • chleban  

              Servisaci jsou v Popuvkach dva, oba jsou Pani Mechanici co se tyka zkusenosti i sikovnosti. Rosta Drmela samozrejme taky, dostupnost lehce horsi, ale zase ma moznost resit i veci, ktere ve vetsim servisu resit nemuzou (nestandartni reseni).

              0 0
              • mr.nikdo  

                Ja nevim, ani toho pana od Hanaka neznam – jedine dle toho, co tady psali jini.

                Na pana Drmelu znam take chvaly.

                Vyzkouseno mam Hape s koly a ted tam pujdou znovu na centrovani. Jinak vetsinu veci udelam sam :).

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.