První foto ..... www.bikecentrum.eu
První foto ..... www.bikecentrum.eu
to slx vypada dobre, ale LX uz se mi nelibi, delaji to cim dal uhlazenejsi, ze se to spis vzhledove hodi na nejakeho crosse nebo trekking, ale fungovat to bude a jiste se najde hora lidi, kterym se to libit bude.
Taky to na té stránce, co sem Ječňák hodil píšou. LX má být v budoucnu jen pro trekingy a u MTB má SLX nahradit stávající LX a Hone
aha, ja si nevsimnul, text jsem necetl, ale dobre jsem to odhadl, ze :o)
Taky mám jeden detail na fotce.
tak tie LX kluky su teda extremne nechutne. zda sa ze LX-ko slo v hierarchii shimana dole…
tak tie LX kluky su teda extremne nechutne. zda sa ze LX-ko slo v hierarchii shimana dole…
Ty nový LX jsou určený (jak píšou) pro trekingový nebo kros kola. Já bych si je na mtbčko v životě nedal..
LX se moc nepovedly :O( zato ty SLX sou hustý :O)
přeeesně. Stávající lx se mi líbí moc, ale tohle? Hnus, velebnosti
Ale prdlajs, tohle sem patri www.light-bikes.de/…rs-offensive
Ty po ní jdeš. Co ti udělala? ;-)
takze LX je asi trekingova sada.
ten první obrázek patří spíš do toho threadu o Tereze modelce :-))
První dojem: hnus jeden fialovej…
LX je pekne hnusne…a kliky obzvlast… A XLX vypada dost zajimave. Jen sem asi nepochytil naco SLX je...... XC?
SLX Allmountain
Ten XT smyk na navářku se mi líbí. Konečně někoho napadlo dělat navářky i na MTB. To mi celkem chybělo.
LX se mi taky moc nelíbí, ale chápu, že je to na crosse, kde to bude pro hodně lidí super. Myslím, že byla dobrá volba odebrat jednu MTB sadu – už se celkem kvalitativně vyrovnávaly a rozdíl byl mnohdy v podstatě jen v ceně.
hmm nevidim v tý návařce zas tak velkou výhodu :O(
Co třeba snadnější montáž, žádné škrábance na rámu, když člověk zjistí, že to napoprvé nedal správně, pro gramáře úspora pár gramů??
Ať přemýšlím, jak přemýšlím, negativum nevidím žádné. Snad jen kdyby někdo chtěl TopSwing na rámu s navářkou na DS a vadil by mu tam ten adaptér. Ten by snad ale měl být na šroubech…
Ta úspora na váze tam bude a to nastavení taky ale zas na jakej rám to chceš dát ??? zatim žádnej neni a jestli bude toť otázka…
Roude, je to pro rok 2009 a pokud vím, tak první kotoučovky se taky adaprérovaly, protože je ze začátku nebylo na co dát… Sám adaptér na zimáku dodnes vozím… Prostě jak jsem napsal níž, je to varianta, která se mě osobně líbí. Na silnici vidím v navářce fakt výhodu a jsem rád, že ji tam mám.
K tý silnici taky na ní mám návařku a super ale třeba dávaly sme smyk s grinchem na jeho DC a tam je přinejtovanej kus plastu a kroutí se to jak ***** hodně záleží na provedení někdy to může bejt výhoda a někdy naopak :O(
Aha, tak s plastovou navářkou jsem se ještě nesetkal. Tak to chápu…
Jo ty myslis duralovej kus „plastu“?Tak ten se nekrouti:o)
Třeba RB.
Zvláště výhoda pro fully co nemájí sedlovou trubku že ? Případně se pořítá s zástavbou dvou nebo troj prevodniků takže rozdíl uchycení několik cm.
Podle mě to je zase další blbost, dualy na MTB, Centerlock, inverzní přehazka hmmm Shimano má další bod v hitparádě Inovace za každou cenu
Tohle je věc názoru třeba já si myslim že duály a inverz sou super :O) a centrolock je taky fajne věc odpádá ti frézování a podobný blbosti prostě nasadíš a dotáhneš :O)
Inverzní přehazka- prasklé lanko? Točit kanára?
Dualy – omezený vyběr brzd , komplikované řazení a brzdění v technikýc pasážích. Zničit jedno znamená zničit oboje
Cetrlock a frézování? Hmmm nepleteš si ISO úchyt a postmount úchyt třmenu? Ja myslím cetrlock kotouč ktteý je v polních podmínkách neservisovatelný a unašeč je přinýtovaný to je fakt terno.
Jedu na bike pak odpovím…
Tomcate, poté, co jsem si přečetl tvou charakteristiku jsem pochopil.. Problém je v tom, že se tady diskutuješ o věcech, které vůbec nejsou určené pro tvůj styl jízdy. To je jak kdyby silničář polemizoval nad tím, na co jsou kotoučovky…
Jinak tu narážku na neservisovatelnost CL kotoučů v terénu jsem moc nepochopil. Chci vidět, jak budeš servisovat v poli takový ohlý šestiděr… Stejně jakonec budeš muset sundat třmen. Takže je vlastně jedno, jestli klasika nabo CL…
..jak budeš servisovat v poli takový ohlý šestiděr…
Vysekám se a ohnu kotouč. První co je tak vytáhnu nalý multiklíč povolím imbusy nebo torxy a kotouč se budu snažit hruhou silou srovnat. Pokud to nepude tak ho demontuju dám do báglu a jedu dál.K sundavání třmenu nemusí u 6děrové vůbec klasiky dojít.
Na proti tomu Centerlock nejde zohýbat zpět (nýty) , dost pochybuji že někdo sebou na výlety bude takový „popravčí nástroj“ jako ráčnu + klíč na cetrlock. Ano majitelů cetrlocku nic jiného než demontáž třmene nezbyde. Ale kam ho přidělají jinam? ;-)
Znovu opakuji, že oba preferujeme jiný styl jízdy, tak proto si prostě nerozumíme a problémy, které řešíš ty, jsou pro jezdce jako já naprosto nepodstatné. Nikdy jsem kotouč neohl… Tvůj postoj ale naprosto chápu. Kdybych jezdil DH, preferoval bych rozhodně jiné komponenty.
konkrétně tento problém nemá s tím co kdo jezdí nic společného.
Já v tom třeba problém nevidím, protože místo toho, abych řešil (pro mě, to zdůrazňuji) teoretické problémy, raději jezdím. Víc nemám, co bych k tomuto tématu dodal…
cituji tě: Chci vidět, jak budeš servisovat v poli takový ohlý šestiděr… Stejně jakonec budeš muset sundat třmen. chtěl jsi to vědět, Tomcat ti odpověděl a už tě to najednou nezajímá:)
Tomcatovi jsem odpověděl, nauč se číst.
na tvou odpověď jsem už svůj názor vyjádřil.
tak to já už ohnul dva tak že nejdou srovnat :)
kdybys nejezdil DH tak se ti to nestane:)
Teda odporné, další DH bezmozek, vidíš, vidíš to je tres od silničního boha, kdybys to tak nehrotil, stačej ti korkový špalky a ne takovej ďáblův nástroj jako kotouče. :-)
Ale chyba, tohle je větší ******* na XC než na DH. Protože při DH mne dole pod kopcem čeká servis, zato na XC které taky jezdím mám xx Km za sebou a xx Km před sebou. A těžko někte za stromem se zjevý servis. Ohnout kotouč není problém od trekingu po DH a nemislím že tam je úměra disciplíny kterou jezdím.
ALe je – na tom, pod čím si dost zdejších představuje „XC“ kotouč jen tak neohneš;-) Jinak necidím tu žádnou souvislost s center-lockem, spíš s celoocelovým kotoučem / kotoučem s unašečem.
no unašeč je duralový – praskne nýt > trvalá deformace > vůle > praskne
Ocelová část je kratší tedy šance n trvalou deformaci materiálu je vyšší.
Např CeltrLock vs např Formula plavoucí kotouče nejsou to samé. Shimano je moc křehký zato Formula je pružná. Ikdyž se to může zdát takže Shimano je podle mne míň odolné , nepude srovnat , nepude jednoduše nozouvě „opravit“.
kolik těch prasklech kotoučů si viděl já teda žádnej…
dost, ale než praklej sem viděl těch ohlejch nenarovnatelnech a nebylo to vždy z DH , ale i normálního výletu
Podle mě 160ka kotouč normálnim ježděnim ohnout nejde…
to jsem zvěda jak vysvětlíš pojem normální ježdění:)
Nejlepší způsob jak se vyhnout odpovědi je odpovědět na otázku otázkou mno na normální XC Pohodový lítání po lese :O)
Ano nozmálním ježděním ne, stejnak jako urazit přehazovačka.
Ale ohne ho i když to kolo normálně upadně před hospodou kde se člověk staví na rahrádce, když mu na to někdo „šikovně opře“ jiný kolo atd… Ohne ho rána o šutru když člověk je někde na XCtůře atd.. to nepočítám stím že člověk se někde opravdu „vyseká“ , ať vezme kámen nebo pařez, protože to co zničí na jedné straně přehazku může na druhé i zničit kotouč.
To je sice hezký ale třeba já sem nikdy neurval ani přehazku ani neohnul kotouč…
to ale přece neznamená že to nejde,mě už se stalo obojí a to několikrát a určitě nejsem sám.
Neříkám že to nejde jen se mi to zdá dost nepravděpodobný…
Ano na silnici je to míň pravděpodobné 0:-)
Precteno roud Muž (16.02.2008 16:58:46) 88.103.132.xxx 14×> SHIMANO 2009 – první foto (^ odpověď na 13× ^) Podle mě 160ka kotouč normálnim ježděnim ohnout nejde… [Odpovědět] [Odpovědět na zakládající příspěvek] [Zpět na obsah]
ale v pohodě,dneska se nudím a asi budu muset vypadnout ven:)
hmm dobře blbě sem to formuloval… ale i tak prostě na XC se neohejbaj kotouče každej den a i kdyby neznam nikoho kdo by v okolí vozil něco čím by šel srovnat…
Na srovnání kotouče ti stačí ruce, nepotřebuješ vůbec nic. Pokud se tedy nejedná o nějaké brutální ohnutí (tam už ale většinou kotouč můžeš stejně vyhodit). Jen pokud je ohnutý kotouč už jen nepatrně více, tak je pro rovnání právě dobré povolit šrouby.
Heh chtěl bych vidět jak rovnáš kotouč ručně xD
To nevim co bys na tom chtěl vidět, rovnal jsem ručně už více než 10 kotoučů (kromě párkrát ohnutého z vyjížďky jsem rovnal v podstatě i všechny nové, žádný nebyl úplně přesně rovný). Normálně je nasazený na náboji přitlačíš rukou do strany a podle škrtání o destičky hned poznáš kam a o kolik potřebuje srovnat. Když se ohýbá, tak samozřejmě nemůže být úplně povolený. Většinou rovnám normálně dotažený, pak povolím, aby se uvolnilo pnutí a zase dotáhnu (a případně ještě doladím). Není problém takhle jen rukou srovnat kotouč velmi přesně.
jj
Heh to máš asi štěstí na zmetky nezlob se na mě ale prostě mi přijde ftipný ohlej kotouč o několik mm rovnat ručně bez patřičnýho nářadí…
Nemyslím, že je to smůla, ale že tohle je zcela normální a že žádný nový kotouč není zcela rovný. Samozřejmě ty nové nejsou nikdy ohlé o několik mm, ale třeba jen o 0,5mm (škrtáním v jednom místě o destičky se přijde i na velmi malé ohnutí a já mám rád kotouče perfektně rovné).
Patřičné nářadí jsem měl možnost vyzkoušet (uvažoval jsem totiž jestli si ho nemám pořídit), konkrétně www.parktool.com/…s/detail.asp?… a oproti rukou to nebyl v podstatě žádný rozdíl. Skoro bych řekl, že se tím nářadím mi to šlo hůře.
neřek bych že to de hůř spíš bych chtěl že to chce dost tréningu viděl sem s tim pracovat člověka a byla to bomba :O)
normálně to jde, trochu praxe a šikovnosti :)
měl sem možnost to teď zkusit na dvou kotoučích a to rotor od alligatoru a hayesu na aligatoru to celkem šlo ale s hayesem sem skoro ani nehnul :O(
alligatory rovnám běžně, 180mm hayes kotouč jsem rovnal poprvé asi dva týdny nazpět a také bez problému.
No ja mel s Hayesackym 8" problem, ze po prvnich zabrzdenich se vratil zpatky. Ale jinak vyrovnat sel…
ta sama zkusenost s 160mm kotouci skriven teplem po narovnani a pal zabrzdine obet skriven
zaber, i hayesy jdou :-)
Chlape, tebe mi seslalo samo nebe, kdybys moh přijet narovnat 203mm kotouč, je rovnanej i nářadím, ale za chvíli se zas vrátí zpět a škrtá o destičky. Nemusíš ani rukama:)
Když ne nikomu, tak zrovna Mlokovi bych věřil, protože ten nepatří mezi zdejší kecaly…
Neříkám že je kecal ale na můj vkus je až moc puntičkář… a stejně tak bych kotouč nerovnal ručně bez nářadí…
Přesné srovnání kotouče a seřízení třmenu pomáhá dost výrazně eliminovat škrtání a cinkání kotouče (i když samozřejmě cinkání způsobené vibracemi při určité rychlosti od vzorku pláště na asfaltu to nepomůže), proto se to vyplatí mít hodně pečlivě srovnané a seřízené.
Nikdo tu netrvdí že ne :O)
Pokud se jezdí v terénu a ne jen v „terénu“, tak je to pravděpodobný docela dost. A jak píšu níže, nemusí jít o žádný super těžký terén, stačí cesta plná šutrů, které ani nemusí být nijak velké nebo když je tam trošku více klacků (snadno nějaký od předního kola šikovně odletí).
A pak samozřejmě pokud jde o těžší terén, kde jsou velké kameny a třeba si škrtneš o ten šutr kotoučem (vybíráš stopu přes ty menší, které jdou přejet a nějaký větší objíždíš jen těsně).
Přesně tak, já tedy měl vždy štěstí a přehazku neurval, vždy jen ohnutá patka. A rovnák na patku, který mám doma už jsem několikrát půjčoval dalším, ohýbání patek je běžná věc.
jasně z ohlou patkou se setkávám poměrně často během roku nejen u sebe,přítelkyně ale i u plno známých s kterýma jezdím. loni jsem rovnal patku tak 10×( svoji 2×)
Tak buď rád, já urval několik v dobách kdy stála přes 2500,– i STX. Teďka jen ty kotouče a řazení 0:-)
Ty jsi silniřář;-)
Chlapce mam pocit, ze se rouhas :-) Hlavne, aby se Ti neprihodilo oboji hned na nejblizsi projizdce.
Kamarad se mi jednou smal, kdyz se mi v zime nepodarilo vycvaknout na silnici pedal a svalil jsem se do skarpy a druhej den podobnym zpusobem spadnul primo do louze.
Já nejezdím nijak moc drsné věci, spousta lidí tu jezdí daleko těžší terény. Ale 160ku zadní kotouč už jsem ohnul několikrát. Nebylo to tedy nikdy nic extrémního a nebyl problém ho narovnat, ale ohnout ho také problém nebyl. Stačí jeden klacek nebo odlétnuvší šutr…
Už sem to tu možná i psal, co se mi jednou povedlo s odlétnuvším šutrem (velikosti cca 3×3×5cm). Od předního kola mě trefil přímo do boty, tím se ho nakopnul a šutr letěl kousek přede mě a do výšky. Nějak jsem ho moc nesledoval a to byla chyba. Jak letěl směrem do výšky měl menší rychlost než já a já ho znovu dojel jeeště než dopadnul na zem. No a místo na zem mi vletěl mezi zadní kolo a sedlovou trubku, kde slušně začal dřít o plášť. Naštěstí to nemělo žádné následky na kole.
Od šutru nebo klacku se může stát skoro cokoliv a to hrozně snadno…
Rovnání 160mm ocelovýho kotouče prstama, aby necinkal, s tim bych vystupoval po varieté.
Jako furt nevím proč z toho rovnání děláte takovou vědu. Hodně lidí to tu popsalo, ještě víc to dělá. Já to ani nepovoluju a rovnám 160-ky v pohodě. Dřív i 185ku. Dřív klasiku, teď CL. Obojí jde srovnat zpátky pokud to nedostane hooodně velkou ránu nebo s tím rovnou člověk neskočí na šutr.
já mám dualy, a rychle jsme si na ně zvykl, už byhc nechtěl jinak. Brzdy mám véčka a chví mít i v budoucnosti.. Už jen ta možnost výběru má prostě něco do sebe.
Inverzní přehazka- prasklé lanko? Točit kanára? ha, ha, tak to je zatím „nejlepší“ argument proti inverzu. tohle mne opravdu pobavilo…
Přijde mi vždycky lepší, když někdo vyvine něco jinýho už jen proto, že to někomu může sednout, než aby všichni vyráběli dokola to samý, protože je to osvědčený. Nikdo tady přece nikoho nenutí si to pořizovat, prostě nevyhovuje tak si řeknu o klasiku no. Navíc mi to i výrobce umožňuje, tak proč tě to tak dere?
Zajímalo by mne, kolik jezdců v terénu kdy mělo potřebu povolovat kotouč. Zatím jsem to nikdy neviděl ani neznám nikoho kdo by to musel dělat.
když chceš vyndat praklej drát tak musíš kotouč sundat… protáhnout skrz fakt nejde :)
Osobně se prasklýho drátu už skoro rok dost bojím (WH-M765), u ostatních kol to jde při vyjížďce vyřešit isolepou nebo stahovacím páskem, nemusím ho přeci vyndávat ne?
myslim ze ty dualy jsi tam maximalne jdenou drzel v ruce a na tom kole jel tak par metru :))) ja mel totis stejnej nazor dokud jsem je nemel na na svym novym kole ted uz nechci nic jinyho prave ze v tech pasazich je to neskutecne rychly ja je ma s inverzini pruzinou a s odmontovanou dolni packou idealni stav
Snad je to možnost, ne?? Stejně jako ten centerlock, duály, a inverzní přehazovačka… Když se ti to nelíbí, tak si to kupovat nemusíš.
Vysadá to designově hezky , hmotnost bude asi taky dobrá jen ve scénáři Shimana bude opět nízká životnost velká spousta proprietárních řešení.
„opět nízká životnost velká spousta proprietárních řešení“ prosím uživatele jménem Tomcat o vysvětlení „po lopatě“, protože této větě nerozumím.
Shimano není výrobce dlouhověkých komponent, takže výše v řadě neznamená že déle vydrží.
Zákazník který nic x let nekoupí protože mu to fungeje je sice spokojený ale z hlediska výrobce nezajímavý
Prorietární řešení? CentrLock, DualControl
ta 105 v černým je moc pěkná
ten nápis LX je obráceně uplný X7 :D jinak slx a hlavně slx brzdový páky jsou moc hezký
SLX je pěkný. LX se mi nelíbí. Pěkný je XT a XTR 2008 ;-).
S tim LXem mě teda pěkně namíchli…vždycky to byla sympaticka sada a tohle??…SLX vypada dobře
Já myslím, že se to dalo čekat – v posledních možná 10ti letech se objevovala spousta novinek (8s, 9s, octalink, duté kliky, kotouče – mechanické a následně hydry, int. osa atd.) a byl to dobrý marketingový tah – postupně je zapracovávat do nižších řad. Teď už toho na vymyšlení moc není a moc funkčních rozdílů od Deore po XTR rapidně ubívá.
Jasmě, že pro bikera bude nové LX nanic, ale na crossech to bude vypadat suprově a pokud to bude i za rozumnou cenu, tak to rozhodně bude pro hodně lidí přínos.
Spíš by mě zajímalo jak budou Biky osazený jestly ty co by normálně měly LX budou v Deorku SLX nebo rovnou XT a jestli se to projeví na cenách ostatních komponentů… A pak samozřejmě cena a váhy SLX :O)
LOL, marketing funguje …v posledních možná 10ti letech se objevovala spousta novinek (8s, 9s, octalink, duté kliky, kotouče – mechanické a následně hydry, int. osa atd… Seš si jistý že to je v MTB novinka? Nebo si myslel jen novinka v nějaké sadě u Shimana?
Napsal jsem něco špatně? Pokud ano, tak mě pouč.
Prave proto se ptam, myslis ze to jako novinku prineslo MTB svetu Shimano, nebo novinka jen u Shimana? ;-)
Myslel jsem to obecně – že se objevovala sposta novinek (všeovecně, ne jen u Shimana). Nebyl problém postupně od nejvyšší řady zapracovávat vyšší počet pastorků, kotouče (je teda pravda, že první hydry od Shimana byly XT a ne XTR, ale Deore v té době mělo ještě mechaniky). Teď už i Deore má integrovanou osu a hydry má i Alivio. Dřív měla každá řada něco jiného a tomu odpovídaly i cenové rozdíly. Ale podívej se teď! Je funkční rozdíl mezi LX a Deore?? Nevím o něm. Snad se tady psalo o lépe utěsněných nábojích u LX a LX má snad pár gramů míň… Asi právě proto šla z kola ven…
Shimano nebylo první , rozhodně jsou to věci starší než 10let ;-)
Řekl jsem „možná deseti letech“ a nikdy jsem nenapsal, že Shimano bylo v tom všem první.
Zkus nejdřív příspěvek, na který reaguješ, pochopit.
Ja sem to pochopil tak že moc nejses si jistý v argumentaci. :-)
v posledních možná 10ti letech se objevovala spousta novinek (8s, 9s, octalink, duté kliky, kotouče – mechanické a následně hydry, int. osa atd.) a byl to dobrý marketingový tah – postupně je zapracovávat do nižších řad Octalink je ochraná známka Shimana
Koukám, Ty jsi zarytý odpůrce S. :-)
Nebyl jsem ale je zkvalitněním jsem se stal.
Řekl bych spíš prudič, kterého baví psát … to, co píše.
Slyšel sem nazory že SLX nahradi Hone. Da se pak SLX pouzit na bajlku (XC,maraton). Jedna se mi o ty kliky. Docela se mi zamlouvaji;)
určitě jedinou otázkou je váha…
A je to venku www.light-bikes.de/…e-electronic
Nevím co je venku. Už to testují dva roky a to pouze sponzorem vybraní jedinci. To že je to uhlazenější neznamená, že to 2009 bude k sehnání. I kdyby tak se ještě hodně dlouho bude vyrábět klasika. Ještě to nemaj dodtažený. více: www.cyclingnews.com/tech/?…
rozhodně to vypadá použitelnějc ( sériovějc než předchozí verze) :O)
Tak jo. Vitejme ve svete novych standartu…
Shimano + Fox 2009 = nova 15mm osa ;o)
Zdarec, fotky jednotlivych komponentu sady SLX (skoro fšech) v 800×600 :)
No jestli to stihnu tak dneska hodim na Bajk.cz ve 1024*768 a bude toho podstatne vic nez jen SLX. Mam je v plny mrozliseni.
Komplet foto 1024×768 www.bajk.cz/…a/clanek.asp?…
fakt super přehled fotek, klobouk dolů.........!!!!!!!!!
tady je eště samotná 105ka s s jednotlivejma foteškama – 11 kousků
Dobrě ty !
Musím říct, že SLX je IMHO nejhezčí sada os šimana ! Tahle firma začíná konečně vyrábět věci, který patří di 21. století :-)
Mě se SLX líbí, po dlouhé době sada od Shimana u které si dokážu představit, že bych ji měl komplet na kole. Ty kliky jsou jedním slovem famozní, líbí se mi moc a až budou dostupné, tak velmi pravděpodobně nahradí letošní XT, co mám na kole :-) Jsem zvědavý na ceny, možná budu potřebovat koncem roku levný kotouče a ty SLX vypadjí nadějně.
Co se mi ale vůbec nelíbí tak to je černá 105 – to fakt pánove ze shimana lehce podělali :-)
Jó, ty kliky sou designově povedený, taky že hodně připomínaj XTR 2007 :-)
No já nevim, připadá mi to prostě jako by to jen přebarvili na černo. Ale ty kliky se jim povedly:)
to SLX je jako letošní XTR nebo co…se v tom nevyznam…??dik
SLX je náhrada letošní LX. Takže kvalitativně to půjde nahoru takhle: Deore, SLX, XT, XTR
a o to asi shimanu šlo :-) udělat levnou sadu, která bude vypadat jako top model, akorát tím trošku zabili XT, protože ta nemůže designem konkurovat :-)
nerikej ze by sis dal na kolo SLX ? :-D
kdo?? já?? – jo klidně, plánuju ty kliky, ty jsou super
sem odpovidal na toho progresivec…ale ted to tak ctu a myslel sem ze to je prislapavac…dneska to bylo v praci fakt narocny, sem total kantare…jdu si lehnout…
no mě to bylo nějaký divný,,,že by ses spletl v řazení se mi nechtřělo věřit :-) a že by ses ho na to ptal, tak to mi taky nesedělo…
tys napsal že už hotovo – tak jaké změny???
No jo ale těch XT bych se rád zbavil, sice vypadají naživo líp než na obrázcích, ale i přesto jsou pořád dost škaredý, a to já nějak nemůžu vydýchat :-) Navíc to už budou mít XT za sebou rok služby a to už bude na výměnu i tak – morálně, ne funkčně :-D
Shimano SAINT 2009.
Prehazka je proste bozi.
na prvni pohled pripomina sramko..
Tj ale tohle je takovy macatejsi a vic industrialni.
Vypadá fakt hezky, škoda že neholduju zlaté :-(, ale nevíš náhodou jestli už zvládli u shadow inverz?
taky jsem se na ni díval, vypadá hodně povedeně, pokud bych dával na kolo shimano, tak bych neuvažoval o ničem jiném, protože vypadá hodně odolně a oproti XT je jen o něco málo těžší.
Z mého pohledu top produkty shimana pro rok 2009 – kliky SLX a přehazka Saint – to bych si na svojem XCšku představit dokázal :-)
jj jsem z nových sad opět nadšený-kliky slx, páčky slx,brzdy hone 2009(4 pístky), přehazka slx,–tak to by se mi na kole líbylo. vzhledem k tomu, že slx nahrazuje vlastně nynější lx(stačí se mrknout třeba na třmeny těch jejich hyder)-tak snad bude dobrá i cena.Mě je jinak jedno, jaká písmenka na tom budou. Nová LX-asi chtěli mít novou dražší sadu pro trekingová kola.
foto SLX http://www.singletrackworld.com/article.php?…
ty kliky vypadaj paradne
neco jeste tady http://www.singletrackworld.com/article.php?…