• jarda

    První foto ..... www.bikecentrum.eu

    0 0
    • revish  

      to slx vypada dobre, ale LX uz se mi nelibi, delaji to cim dal uhlazenejsi, ze se to spis vzhledove hodi na nejakeho crosse nebo trekking, ale fungovat to bude a jiste se najde hora lidi, kterym se to libit bude.

      0 0
    • miki  

      Taky mám jeden detail na fotce.

      0 0
    • vratan  

      tak tie LX kluky su teda extremne nechutne. zda sa ze LX-ko slo v hierarchii shimana dole…

      0 0
    • vratan  

      tak tie LX kluky su teda extremne nechutne. zda sa ze LX-ko slo v hierarchii shimana dole…

      0 0
    • Kubick  

      Ty nový LX jsou určený (jak píšou) pro trekingový nebo kros kola. Já bych si je na mtbčko v životě nedal..

      0 0
      • roud  

        LX se moc nepovedly :O( zato ty SLX sou hustý :O)

        0 0
        • cekanka  

          přeeesně. Stávající lx se mi líbí moc, ale tohle? Hnus, velebnosti

          0 0
    • Pavel  

      První dojem: hnus jeden fialovej…

      0 0
      • cardamm  

        LX je pekne hnusne…a kliky obzvlast… A XLX vypada dost zajimave. Jen sem asi nepochytil naco SLX je...... XC?

        0 0
    • maxtor  

      Ten XT smyk na navářku se mi líbí. Konečně někoho napadlo dělat navářky i na MTB. To mi celkem chybělo.

      LX se mi taky moc nelíbí, ale chápu, že je to na crosse, kde to bude pro hodně lidí super. Myslím, že byla dobrá volba odebrat jednu MTB sadu – už se celkem kvalitativně vyrovnávaly a rozdíl byl mnohdy v podstatě jen v ceně.

      0 0
      • roud  

        hmm nevidim v tý návařce zas tak velkou výhodu :O(

        0 0
        • maxtor  

          Co třeba snadnější montáž, žádné škrábance na rámu, když člověk zjistí, že to napoprvé nedal správně, pro gramáře úspora pár gramů??

          Ať přemýšlím, jak přemýšlím, negativum nevidím žádné. Snad jen kdyby někdo chtěl TopSwing na rámu s navářkou na DS a vadil by mu tam ten adaptér. Ten by snad ale měl být na šroubech…

          0 0
          • roud  

            Ta úspora na váze tam bude a to nastavení taky ale zas na jakej rám to chceš dát ??? zatim žádnej neni a jestli bude toť otázka…

            0 0
            • maxtor  

              Roude, je to pro rok 2009 a pokud vím, tak první kotoučovky se taky adaprérovaly, protože je ze začátku nebylo na co dát… Sám adaptér na zimáku dodnes vozím… Prostě jak jsem napsal níž, je to varianta, která se mě osobně líbí. Na silnici vidím v navářce fakt výhodu a jsem rád, že ji tam mám.

              0 0
              • roud  

                K tý silnici taky na ní mám návařku a super ale třeba dávaly sme smyk s grinchem na jeho DC a tam je přinejtovanej kus plastu a kroutí se to jak ***** hodně záleží na provedení někdy to může bejt výhoda a někdy naopak :O(

                0 0
                • maxtor  

                  Aha, tak s plastovou navářkou jsem se ještě nesetkal. Tak to chápu…

                  0 0
                • mountaineer  

                  Jo ty myslis duralovej kus „plastu“?Tak ten se nekrouti:o)

                  0 0
            • Radek Broz  

              Třeba RB.

              0 0
      • Tomcat  

        Zvláště výhoda pro fully co nemájí sedlovou trubku že ? Případně se pořítá s zástavbou dvou nebo troj prevodniků takže rozdíl uchycení několik cm.

        Podle mě to je zase další blbost, dualy na MTB, Centerlock, inverzní přehazka hmmm Shimano má další bod v hitparádě Inovace za každou cenu

        0 0
        • roud  

          Tohle je věc názoru třeba já si myslim že duály a inverz sou super :O) a centrolock je taky fajne věc odpádá ti frézování a podobný blbosti prostě nasadíš a dotáhneš :O)

          0 0
          • Tomcat  

            Inverzní přehazka- prasklé lanko? Točit kanára?

            Dualy – omezený vyběr brzd , komplikované řazení a brzdění v technikýc pasážích. Zničit jedno znamená zničit oboje

            Cetrlock a frézování? Hmmm nepleteš si ISO úchyt a postmount úchyt třmenu? Ja myslím cetrlock kotouč ktteý je v polních podmínkách neservisovatelný a unašeč je přinýtovaný to je fakt terno.

            0 0
            • roud  

              Jedu na bike pak odpovím…

              0 0
            • maxtor  

              Tomcate, poté, co jsem si přečetl tvou charakteristiku jsem pochopil.. Problém je v tom, že se tady diskutuješ o věcech, které vůbec nejsou určené pro tvůj styl jízdy. To je jak kdyby silničář polemizoval nad tím, na co jsou kotoučovky…

              Jinak tu narážku na neservisovatelnost CL kotoučů v terénu jsem moc nepochopil. Chci vidět, jak budeš servisovat v poli takový ohlý šestiděr… Stejně jakonec budeš muset sundat třmen. Takže je vlastně jedno, jestli klasika nabo CL…

              0 0
              • Tomcat  

                ..jak budeš servisovat v poli takový ohlý šestiděr…

                Vysekám se a ohnu kotouč. První co je tak vytáhnu nalý multiklíč povolím imbusy nebo torxy a kotouč se budu snažit hruhou silou srovnat. Pokud to nepude tak ho demontuju dám do báglu a jedu dál.K sundavání třmenu nemusí u 6děrové vůbec klasiky dojít.

                Na proti tomu Centerlock nejde zohýbat zpět (nýty) , dost pochybuji že někdo sebou na výlety bude takový „popravčí nástroj“ jako ráčnu + klíč na cetrlock. Ano majitelů cetrlocku nic jiného než demontáž třmene nezbyde. Ale kam ho přidělají jinam? ;-)

                0 0
                • maxtor  

                  Znovu opakuji, že oba preferujeme jiný styl jízdy, tak proto si prostě nerozumíme a problémy, které řešíš ty, jsou pro jezdce jako já naprosto nepodstatné. Nikdy jsem kotouč neohl… Tvůj postoj ale naprosto chápu. Kdybych jezdil DH, preferoval bych rozhodně jiné komponenty.

                  0 0
                  • pitos  

                    konkrétně tento problém nemá s tím co kdo jezdí nic společného.

                    0 0
                    • maxtor  

                      Já v tom třeba problém nevidím, protože místo toho, abych řešil (pro mě, to zdůrazňuji) teoretické problémy, raději jezdím. Víc nemám, co bych k tomuto tématu dodal…

                      0 0
                      • pitos  

                        cituji tě: Chci vidět, jak budeš servisovat v poli takový ohlý šestiděr… Stejně jakonec budeš muset sundat třmen. chtěl jsi to vědět, Tomcat ti odpověděl a už tě to najednou nezajímá:)

                        0 0
                  • McBlacky  

                    tak to já už ohnul dva tak že nejdou srovnat :)

                    0 0
                    • pitos  

                      kdybys nejezdil DH tak se ti to nestane:)

                      0 0
                    • Tomcat  

                      Teda odporné, další DH bezmozek, vidíš, vidíš to je tres od silničního boha, kdybys to tak nehrotil, stačej ti korkový špalky a ne takovej ďáblův nástroj jako kotouče. :-)

                      0 0
                  • Tomcat  

                    Ale chyba, tohle je větší ******* na XC než na DH. Protože při DH mne dole pod kopcem čeká servis, zato na XC které taky jezdím mám xx Km za sebou a xx Km před sebou. A těžko někte za stromem se zjevý servis. Ohnout kotouč není problém od trekingu po DH a nemislím že tam je úměra disciplíny kterou jezdím.

                    0 0
                    • Radek Broz  

                      ALe je – na tom, pod čím si dost zdejších představuje „XC“ kotouč jen tak neohneš;-) Jinak necidím tu žádnou souvislost s center-lockem, spíš s celoocelovým kotoučem / kotoučem s unašečem.

                      0 0
                      • Tomcat  

                        no unašeč je duralový – praskne nýt > trvalá deformace > vůle > praskne

                        Ocelová část je kratší tedy šance n trvalou deformaci materiálu je vyšší.

                        Např CeltrLock vs např Formula plavoucí kotouče nejsou to samé. Shimano je moc křehký zato Formula je pružná. Ikdyž se to může zdát takže Shimano je podle mne míň odolné , nepude srovnat , nepude jednoduše nozouvě „opravit“.

                        0 0
                        • roud  

                          kolik těch prasklech kotoučů si viděl já teda žádnej…

                          0 0
                          • Tomcat  

                            dost, ale než praklej sem viděl těch ohlejch nenarovnatelnech a nebylo to vždy z DH , ale i normálního výletu

                            0 0
                            • roud  

                              Podle mě 160ka kotouč normálnim ježděnim ohnout nejde…

                              0 0
                              • pitos  

                                to jsem zvěda jak vysvětlíš pojem normální ježdění:)

                                0 0
                                • roud  

                                  Nejlepší způsob jak se vyhnout odpovědi je odpovědět na otázku otázkou mno na normální XC Pohodový lítání po lese :O)

                                  0 0
                              • Tomcat  

                                Ano nozmálním ježděním ne, stejnak jako urazit přehazovačka.

                                Ale ohne ho i když to kolo normálně upadně před hospodou kde se člověk staví na rahrádce, když mu na to někdo „šikovně opře“ jiný kolo atd… Ohne ho rána o šutru když člověk je někde na XCtůře atd.. to nepočítám stím že člověk se někde opravdu „vyseká“ , ať vezme kámen nebo pařez, protože to co zničí na jedné straně přehazku může na druhé i zničit kotouč.

                                0 0
                                • roud  

                                  To je sice hezký ale třeba já sem nikdy neurval ani přehazku ani neohnul kotouč…

                                  0 0
                                  • pitos  

                                    to ale přece neznamená že to nejde,mě už se stalo obojí a to několikrát a určitě nejsem sám.

                                    0 0
                                    • roud  

                                      Neříkám že to nejde jen se mi to zdá dost nepravděpodobný…

                                      0 0
                                      • Tomcat  

                                        Ano na silnici je to míň pravděpodobné 0:-)

                                        0 0
                                      • pitos  

                                        Precteno roud Muž (16.02.2008 16:58:46) 88.103.132.xxx 14×> SHIMANO 2009 – první foto (^ odpověď na 13× ^) Podle mě 160ka kotouč normálnim ježděnim ohnout nejde… [Odpovědět] [Odpovědět na zakládající příspěvek] [Zpět na obsah]

                                        ale v pohodě,dneska se nudím a asi budu muset vypadnout ven:)

                                        0 0
                                        • roud  

                                          hmm dobře blbě sem to formuloval… ale i tak prostě na XC se neohejbaj kotouče každej den a i kdyby neznam nikoho kdo by v okolí vozil něco čím by šel srovnat…

                                          0 0
                                          • MlokCZ  

                                            Na srovnání kotouče ti stačí ruce, nepotřebuješ vůbec nic. Pokud se tedy nejedná o nějaké brutální ohnutí (tam už ale většinou kotouč můžeš stejně vyhodit). Jen pokud je ohnutý kotouč už jen nepatrně více, tak je pro rovnání právě dobré povolit šrouby.

                                            0 0
                                            • roud  

                                              Heh chtěl bych vidět jak rovnáš kotouč ručně xD

                                              0 0
                                              • MlokCZ  

                                                To nevim co bys na tom chtěl vidět, rovnal jsem ručně už více než 10 kotoučů (kromě párkrát ohnutého z vyjížďky jsem rovnal v podstatě i všechny nové, žádný nebyl úplně přesně rovný). Normálně je nasazený na náboji přitlačíš rukou do strany a podle škrtání o destičky hned poznáš kam a o kolik potřebuje srovnat. Když se ohýbá, tak samozřejmě nemůže být úplně povolený. Většinou rovnám normálně dotažený, pak povolím, aby se uvolnilo pnutí a zase dotáhnu (a případně ještě doladím). Není problém takhle jen rukou srovnat kotouč velmi přesně.

                                                0 0
                                                • Tomcat  

                                                  jj

                                                  0 0
                                                • roud  

                                                  Heh to máš asi štěstí na zmetky nezlob se na mě ale prostě mi přijde ftipný ohlej kotouč o několik mm rovnat ručně bez patřičnýho nářadí…

                                                  0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Nemyslím, že je to smůla, ale že tohle je zcela normální a že žádný nový kotouč není zcela rovný. Samozřejmě ty nové nejsou nikdy ohlé o několik mm, ale třeba jen o 0,5mm (škrtáním v jednom místě o destičky se přijde i na velmi malé ohnutí a já mám rád kotouče perfektně rovné).

                                                    Patřičné nářadí jsem měl možnost vyzkoušet (uvažoval jsem totiž jestli si ho nemám pořídit), konkrétně www.parktool.com/…s/detail.asp?… a oproti rukou to nebyl v podstatě žádný rozdíl. Skoro bych řekl, že se tím nářadím mi to šlo hůře.

                                                    0 0
                                                  • roud  

                                                    neřek bych že to de hůř spíš bych chtěl že to chce dost tréningu viděl sem s tim pracovat člověka a byla to bomba :O)

                                                    0 0
                                                  • McBlacky  

                                                    normálně to jde, trochu praxe a šikovnosti :)

                                                    0 0
                                                  • roud  

                                                    měl sem možnost to teď zkusit na dvou kotoučích a to rotor od alligatoru a hayesu na aligatoru to celkem šlo ale s hayesem sem skoro ani nehnul :O(

                                                    0 0
                                                  • pitos  

                                                    alligatory rovnám běžně, 180mm hayes kotouč jsem rovnal poprvé asi dva týdny nazpět a také bez problému.

                                                    0 0
                                                  • goofy  

                                                    No ja mel s Hayesackym 8" problem, ze po prvnich zabrzdenich se vratil zpatky. Ale jinak vyrovnat sel…

                                                    0 0
                                                  • Vegan  

                                                    ta sama zkusenost s 160mm kotouci skriven teplem po narovnani a pal zabrzdine obet skriven

                                                    0 0
                                                  • MaPa  

                                                    zaber, i hayesy jdou :-)

                                                    0 0
                                                • pepino  

                                                  Chlape, tebe mi seslalo samo nebe, kdybys moh přijet narovnat 203mm kotouč, je rovnanej i nářadím, ale za chvíli se zas vrátí zpět a škrtá o destičky. Nemusíš ani rukama:)

                                                  0 0
                                              • maxtor  

                                                Když ne nikomu, tak zrovna Mlokovi bych věřil, protože ten nepatří mezi zdejší kecaly…

                                                0 0
                                                • roud  

                                                  Neříkám že je kecal ale na můj vkus je až moc puntičkář… a stejně tak bych kotouč nerovnal ručně bez nářadí…

                                                  0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Přesné srovnání kotouče a seřízení třmenu pomáhá dost výrazně eliminovat škrtání a cinkání kotouče (i když samozřejmě cinkání způsobené vibracemi při určité rychlosti od vzorku pláště na asfaltu to nepomůže), proto se to vyplatí mít hodně pečlivě srovnané a seřízené.

                                                    0 0
                                                  • roud  

                                                    Nikdo tu netrvdí že ne :O)

                                                    0 0
                                      • MlokCZ  

                                        Pokud se jezdí v terénu a ne jen v „terénu“, tak je to pravděpodobný docela dost. A jak píšu níže, nemusí jít o žádný super těžký terén, stačí cesta plná šutrů, které ani nemusí být nijak velké nebo když je tam trošku více klacků (snadno nějaký od předního kola šikovně odletí).

                                        A pak samozřejmě pokud jde o těžší terén, kde jsou velké kameny a třeba si škrtneš o ten šutr kotoučem (vybíráš stopu přes ty menší, které jdou přejet a nějaký větší objíždíš jen těsně).

                                        0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Přesně tak, já tedy měl vždy štěstí a přehazku neurval, vždy jen ohnutá patka. A rovnák na patku, který mám doma už jsem několikrát půjčoval dalším, ohýbání patek je běžná věc.

                                      0 0
                                      • pitos  

                                        jasně z ohlou patkou se setkávám poměrně často během roku nejen u sebe,přítelkyně ale i u plno známých s kterýma jezdím. loni jsem rovnal patku tak 10×( svoji 2×)

                                        0 0
                                  • Tomcat  

                                    Tak buď rád, já urval několik v dobách kdy stála přes 2500,– i STX. Teďka jen ty kotouče a řazení 0:-)

                                    0 0
                                  • Radek Broz  

                                    Ty jsi silniřář;-)

                                    0 0
                                  • yetti  

                                    Chlapce mam pocit, ze se rouhas :-) Hlavne, aby se Ti neprihodilo oboji hned na nejblizsi projizdce.

                                    Kamarad se mi jednou smal, kdyz se mi v zime nepodarilo vycvaknout na silnici pedal a svalil jsem se do skarpy a druhej den podobnym zpusobem spadnul primo do louze.

                                    0 0
                              • MlokCZ  

                                Já nejezdím nijak moc drsné věci, spousta lidí tu jezdí daleko těžší terény. Ale 160ku zadní kotouč už jsem ohnul několikrát. Nebylo to tedy nikdy nic extrémního a nebyl problém ho narovnat, ale ohnout ho také problém nebyl. Stačí jeden klacek nebo odlétnuvší šutr…

                                Už sem to tu možná i psal, co se mi jednou povedlo s odlétnuvším šutrem (velikosti cca 3×3×5cm). Od předního kola mě trefil přímo do boty, tím se ho nakopnul a šutr letěl kousek přede mě a do výšky. Nějak jsem ho moc nesledoval a to byla chyba. Jak letěl směrem do výšky měl menší rychlost než já a já ho znovu dojel jeeště než dopadnul na zem. No a místo na zem mi vletěl mezi zadní kolo a sedlovou trubku, kde slušně začal dřít o plášť. Naštěstí to nemělo žádné následky na kole.

                                Od šutru nebo klacku se může stát skoro cokoliv a to hrozně snadno…

                                0 0
                                • pepino  

                                  Rovnání 160mm ocelovýho kotouče prstama, aby necinkal, s tim bych vystupoval po varieté.

                                  0 0
                                  • MaPa  

                                    Jako furt nevím proč z toho rovnání děláte takovou vědu. Hodně lidí to tu popsalo, ještě víc to dělá. Já to ani nepovoluju a rovnám 160-ky v pohodě. Dřív i 185ku. Dřív klasiku, teď CL. Obojí jde srovnat zpátky pokud to nedostane hooodně velkou ránu nebo s tím rovnou člověk neskočí na šutr.

                                    0 0
            • xentar  

              já mám dualy, a rychle jsme si na ně zvykl, už byhc nechtěl jinak. Brzdy mám véčka a chví mít i v budoucnosti.. Už jen ta možnost výběru má prostě něco do sebe.

              0 0
            • MaPa  

              Inverzní přehazka- prasklé lanko? Točit kanára? ha, ha, tak to je zatím „nejlepší“ argument proti inverzu. tohle mne opravdu pobavilo…

              Přijde mi vždycky lepší, když někdo vyvine něco jinýho už jen proto, že to někomu může sednout, než aby všichni vyráběli dokola to samý, protože je to osvědčený. Nikdo tady přece nikoho nenutí si to pořizovat, prostě nevyhovuje tak si řeknu o klasiku no. Navíc mi to i výrobce umožňuje, tak proč tě to tak dere?

              Zajímalo by mne, kolik jezdců v terénu kdy mělo potřebu povolovat kotouč. Zatím jsem to nikdy neviděl ani neznám nikoho kdo by to musel dělat.

              0 0
              • McBlacky  

                když chceš vyndat praklej drát tak musíš kotouč sundat… protáhnout skrz fakt nejde :)

                0 0
                • MaPa  

                  Osobně se prasklýho drátu už skoro rok dost bojím (WH-M765), u ostatních kol to jde při vyjížďce vyřešit isolepou nebo stahovacím páskem, nemusím ho přeci vyndávat ne?

                  0 0
            • Janouch  

              myslim ze ty dualy jsi tam maximalne jdenou drzel v ruce a na tom kole jel tak par metru :))) ja mel totis stejnej nazor dokud jsem je nemel na na svym novym kole ted uz nechci nic jinyho prave ze v tech pasazich je to neskutecne rychly ja je ma s inverzini pruzinou a s odmontovanou dolni packou  idealni stav

              0 0
        • maxtor  

          Snad je to možnost, ne?? Stejně jako ten centerlock, duály, a inverzní přehazovačka… Když se ti to nelíbí, tak si to kupovat nemusíš.

          0 0
    • Tomcat  

      Vysadá to designově hezky , hmotnost bude asi taky dobrá jen ve scénáři Shimana bude opět nízká životnost velká spousta proprietárních řešení.

      0 0
      • pelhrimov  

        „opět nízká životnost velká spousta proprietárních řešení“ prosím uživatele jménem Tomcat o vysvětlení „po lopatě“, protože této větě nerozumím.

        0 0
        • Tomcat  

          Shimano není výrobce dlouhověkých komponent, takže výše v řadě neznamená že déle vydrží.

          Zákazník který nic x let nekoupí protože mu to fungeje je sice spokojený ale z hlediska výrobce nezajímavý

          Prorietární řešení? CentrLock, DualControl

          0 0
    • lidumil  

      ta 105 v černým je moc pěkná

      0 0
    • CERWuska  

      ten nápis LX je obráceně uplný X7 :D jinak slx a hlavně slx brzdový páky jsou moc hezký

      0 0
    • DAWE25  

      SLX je pěkný. LX se mi nelíbí. Pěkný je XT a XTR 2008 ;-).

      0 0
      • Airbag biker  

        S tim LXem mě teda pěkně namíchli…vždycky to byla sympaticka sada a tohle??…SLX vypada dobře

        0 0
        • maxtor  

          Já myslím, že se to dalo čekat – v posledních možná 10ti letech se objevovala spousta novinek (8s, 9s, octalink, duté kliky, kotouče – mechanické a následně hydry, int. osa atd.) a byl to dobrý marketingový tah – postupně je zapracovávat do nižších řad. Teď už toho na vymyšlení moc není a moc funkčních rozdílů od Deore po XTR rapidně ubívá.

          Jasmě, že pro bikera bude nové LX nanic, ale na crossech to bude vypadat suprově a pokud to bude i za rozumnou cenu, tak to rozhodně bude pro hodně lidí přínos.

          0 0
          • roud  

            Spíš by mě zajímalo jak budou Biky osazený jestly ty co by normálně měly LX budou v Deorku SLX nebo rovnou XT a jestli se to projeví na cenách ostatních komponentů… A pak samozřejmě cena a váhy SLX :O)

            0 0
          • Tomcat  

            LOL, marketing funguje …v posledních možná 10ti letech se objevovala spousta novinek (8s, 9s, octalink, duté kliky, kotouče – mechanické a následně hydry, int. osa atd… Seš si jistý že to je v MTB novinka? Nebo si myslel jen novinka v nějaké sadě u Shimana?

            0 0
            • maxtor  

              Napsal jsem něco špatně? Pokud ano, tak mě pouč.

              0 0
              • Tomcat  

                Prave proto se ptam, myslis ze to jako novinku prineslo MTB svetu Shimano, nebo novinka jen u Shimana? ;-)

                0 0
                • maxtor  

                  Myslel jsem to obecně – že se objevovala sposta novinek (všeovecně, ne jen u Shimana). Nebyl problém postupně od nejvyšší řady zapracovávat vyšší počet pastorků, kotouče (je teda pravda, že první hydry od Shimana byly XT a ne XTR, ale Deore v té době mělo ještě mechaniky). Teď už i Deore má integrovanou osu a hydry má i Alivio. Dřív měla každá řada něco jiného a tomu odpovídaly i cenové rozdíly. Ale podívej se teď! Je funkční rozdíl mezi LX a Deore?? Nevím o něm. Snad se tady psalo o lépe utěsněných nábojích u LX a LX má snad pár gramů míň… Asi právě proto šla z kola ven…

                  0 0
                  • Tomcat  

                    Shimano nebylo první , rozhodně jsou to věci starší než 10let ;-)

                    0 0
                    • maxtor  

                      Řekl jsem „možná deseti letech“ a nikdy jsem nenapsal, že Shimano bylo v tom všem první.

                      Zkus nejdřív příspěvek, na který reaguješ, pochopit.

                      0 0
                      • Tomcat  

                        Ja sem to pochopil tak že moc nejses si jistý v argumentaci. :-)

                        v posledních možná 10ti letech se objevovala spousta novinek (8s, 9s, octalink, duté kliky, kotouče – mechanické a následně hydry, int. osa atd.) a byl to dobrý marketingový tah – postupně je zapracovávat do nižších řad Octalink je ochraná známka Shimana

                        0 0
                • přišlapávač  

                  Koukám, Ty jsi zarytý odpůrce S. :-)

                  0 0
                  • Tomcat  

                    Nebyl jsem ale je zkvalitněním jsem se stal.

                    0 0
                  • maxtor  

                    Řekl bych spíš prudič, kterého baví psát … to, co píše.

                    0 0
                    • cardamm  

                      Slyšel sem nazory že SLX nahradi Hone. Da se pak SLX pouzit na bajlku (XC,maraton). Jedna se mi o ty kliky. Docela se mi zamlouvaji;)

                      0 0
    • roud  

      A je to venku www.light-bikes.de/…e-electronic

      0 0
      • Mug  

        Nevím co je venku. Už to testují dva roky a to pouze sponzorem vybraní jedinci. To že je to uhlazenější neznamená, že to 2009 bude k sehnání. I kdyby tak se ještě hodně dlouho bude vyrábět klasika. Ještě to nemaj dodtažený. více: www.cyclingnews.com/tech/?…

        0 0
        • roud  

          rozhodně to vypadá použitelnějc ( sériovějc než předchozí verze) :O)

          0 0
    • goofy  

      Tak jo. Vitejme ve svete novych standartu…

      Shimano + Fox 2009 = nova 15mm osa ;o)

      www.freeride.cz/…rt-pevne-osy

      0 0
    • majky123  

      Zdarec, fotky jednotlivych komponentu sady SLX (skoro fšech) v 800×600 :)

      www.bikenet.cz/?…

      0 0
      • jecnak  

        No jestli to stihnu tak dneska hodim na Bajk.cz ve 1024*768 a bude toho podstatne vic nez jen SLX. Mam je v plny mrozliseni.

        0 0
    • jecnak  

      Komplet foto 1024×768 www.bajk.cz/…a/clanek.asp?…

      0 0
      • majky123  

        fakt super přehled fotek, klobouk dolů.........!!!!!!!!!

        tady je eště samotná 105ka s s jednotlivejma foteškama – 11 kousků

        www.bikenet.cz/?…

        0 0
      • Hnoj  

        Dobrě ty !

        Musím říct, že SLX je IMHO nejhezčí sada os šimana ! Tahle firma začíná konečně vyrábět věci, který patří di 21. století :-)

        0 0
    • Lister  

      Mě se SLX líbí, po dlouhé době sada od Shimana u které si dokážu představit, že bych ji měl komplet na kole. Ty kliky jsou jedním slovem famozní, líbí se mi moc a až budou dostupné, tak velmi pravděpodobně nahradí letošní XT, co mám na kole :-) Jsem zvědavý na ceny, možná budu potřebovat koncem roku levný kotouče a ty SLX vypadjí nadějně.

      Co se mi ale vůbec nelíbí tak to je černá 105 – to fakt pánove ze shimana lehce podělali :-)

      0 0
      • R-A-D-I-U-S  

        Jó, ty kliky sou designově povedený, taky že hodně připomínaj XTR 2007 :-)

        0 0
    • die.catana  

      No já nevim, připadá mi to prostě jako by to jen přebarvili na černo. Ale ty kliky se jim povedly:)

      0 0
      • progressivec  

        to SLX je jako letošní XTR nebo co…se v tom nevyznam…??dik

        0 0
        • Pedro RB  

          SLX je náhrada letošní LX. Takže kvalitativně to půjde nahoru takhle: Deore, SLX, XT, XTR

          0 0
        • Lister  

          a o to asi shimanu šlo :-) udělat levnou sadu, která bude vypadat jako top model, akorát tím trošku zabili XT, protože ta nemůže designem konkurovat :-)

          0 0
        • petebike  

          nerikej ze by sis dal na kolo SLX ? :-D

          0 0
          • Lister  

            kdo?? já?? – jo klidně, plánuju ty kliky, ty jsou super

            0 0
            • petebike  

              sem odpovidal na toho progresivec…ale ted to tak ctu a myslel sem ze to je prislapavac…dneska to bylo v praci fakt narocny, sem total kantare…jdu si lehnout…

              0 0
              • Lister  

                no mě to bylo nějaký divný,,,že by ses spletl v řazení se mi nechtřělo věřit :-) a že by ses ho na to ptal, tak to mi taky nesedělo…

                0 0
            • kubad  

              tys napsal že už hotovo – tak jaké změny???

              0 0
              • Lister  

                No jo ale těch XT bych se rád zbavil, sice vypadají naživo líp než na obrázcích, ale i přesto jsou pořád dost škaredý, a to já nějak nemůžu vydýchat :-) Navíc to už budou mít XT za sebou rok služby a to už bude na výměnu i tak – morálně, ne funkčně :-D

                0 0
    • jecnak  

      Shimano SAINT 2009.

      Prehazka je proste bozi.

      0 0
      • Pi†el  

        na prvni pohled pripomina sramko..

        0 0
        • jecnak  

          Tj ale tohle je takovy macatejsi a vic industrialni.

          0 0
          • MaPa  

            Vypadá fakt hezky, škoda že neholduju zlaté :-(, ale nevíš náhodou jestli už zvládli u shadow inverz?

            0 0
      • Lister  

        taky jsem se na ni díval, vypadá hodně povedeně, pokud bych dával na kolo shimano, tak bych neuvažoval o ničem jiném, protože vypadá hodně odolně a oproti XT je jen o něco málo těžší.

        Z mého pohledu top produkty shimana pro rok 2009 – kliky SLX a přehazka Saint – to bych si na svojem XCšku představit dokázal :-)

        0 0
    • vlk  

      jj jsem z nových sad opět nadšený-kliky slx, páčky slx,brzdy hone 2009(4 pístky), přehazka slx,–tak to by se mi na kole líbylo. vzhledem k tomu, že slx nahrazuje vlastně nynější lx(stačí se mrknout třeba na třmeny těch jejich hyder)-tak snad bude dobrá i cena.Mě je jinak jedno, jaká písmenka na tom budou. Nová LX-asi chtěli mít novou dražší sadu pro trekingová kola.

      0 0
    • nixtreme  

      foto SLX http://www.singletrackworld.com/article.php?…

      ty kliky vypadaj paradne

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.