Které brzdové třmeny jsou lepší: Shimano BR-M446 nebo Shimano BR-M485?
A které páky jsou lepší, ty s viditelným odvzdušňovacím šroubem nebo ty druhé?
Které brzdové třmeny jsou lepší: Shimano BR-M446 nebo Shimano BR-M485?
A které páky jsou lepší, ty s viditelným odvzdušňovacím šroubem nebo ty druhé?
BL-M445 páky jsou příjemnější na odvzdušnění, u těch starších se musí sejmout celý to víko expanzky, u těchcto stačí našroubovat kalíšek. Třmeny jsou asi jedno, oboje mají stejné destičky, přístup k nim pouze zespodu. Stejně jako páky, výkon bude stejný.
Díky. Takže ty páky s víkem jsou starší? Jsem právě myslel, že je to novější verze, když jsou přidělané k třmenům BR-M485 a ty mají vyšší typové číslo než třmeny BR-M446, kde jsou přidělané ty páky s viditelným odvzdušňovacím šroubem.
Použil bych selský rozum.
Při odzvdušňování chceš rozdělávat krytku dvouma šroubkama křížovým šroubovákem nebo jeden šroubek inbusem?
:-)
Zas tak často asi není potřeba odvzdušňovat. Co je pod tou krytkou, to nevím, předpokádám jen šroubek na odvzduštění?
Takže znova selským rozumem: Když předpokládáš, že tam je další šroubek na odvzdušnění, tak se chceš ***** se 3 šroubkama nebo s jedním? :-)
Kdyby ses podíval do manuálu, tak tam žádný 3. šroubek není. A až budeš hledat, tak nehledej BR, ale BL-M485…
Jo hele, ale rychlejší je asi se tu zeptat praktiků, než hledat návody pro teoretiky.
Předpokládat znamená myslet. A víš co znamená myslet? H…o vědět.
Brát páku se šroubkem na obrázku č. 1.
Díky. A třmeny vyjdou nastejno? Nebo jsou některé lepší?
Tam žádný šroubek není, po sejmutí víka expanzky je tam jen membrána a pod ní hladina oleje. Páka s odvzdušňovacím portem je na práci mnohem příjemnější.
Díky moc.