Shimano ULTEGRA Di2 - konektory a špatné kontakty

26 nepřečtených
  • Hmilan

    Zdar borci,

    mám na vás technický dotaz, zda se s tím už někdo nesetkal, v servisu si s tím moc neví rady.

    Mám řazení viz předmět a konektory do přehazovačky i do přesmykače nejdou zacvaknout. Několikrát jsme vše čistili, nikde není zjevná nečistota, ani nic poškozeného. Nový kabel nepomohl a vše se opakuje. Při manipulaci je vždy použit přípravek na kabel.

    Aktuálně bohužel přesmykač i přehazovačka přetáhlá ele páskou a modlím se, aby to fungovalo.

    Nemáte někdo s tímto zkušenosti? Nestalo se někomu něco podobného?

    Díky.

    0 0
    • milan.v  

      Jen kvůli provázanosti…

      https://www.bike-forum.cz/…/ultegra-di2

      Co se týče tvého problému, je to zvláštní, zkusil bych ještě jiný servis, ono jedna věc je servisovat a „servisovat“… Elektriku bych jen tak někomu nedával do rukou…

      0 0
    • Jáchym 1  

      A to máš nově nainstalovanou sadu,nebo tak jezdíš už dýl?

      Jak to vzniklo?

      0 0
      • Hmilan  

        Koupil jsem kolo z druhé ruky. Při prvním prozkoumání a jízdě bylo vse OK. Po cca 100 km mi praskl retez a v servisu mi řekli, ze se jim nezdá konektor na prehazovacce, ale ze “drží”. Po dalších cca 50 km přestaly reagovat paky tak jsem to tak nejak dojel domů a zjistil jsem, ze konektory drží, ale nedojde k “zacvaknuti” do konektoru tak, jak by mělo. Proste to necvakne. Takze nekdy se stane, ze při jizde po hodne hrbolate silnici se proste kontakt přeruší…

        Jak jsem psal, v jednom servisu si s tím nevěděli rady, prý i zkoušeli kontaktovat podporu Shimano, ale ti jim k tomu nic neřekli.

        0 0
        • kubad  

          na každé páce jsou konektory dva – to jako že jsou všechy 4 KO ?

          0 0
        • JanITCZ  

          Muj subjektivni nazor – ten servis bych navzdy vynechal!Osobne mam pocit ze to byli oni kdo tomu „pomohl“.Muj nazor je podlozen pouzivanim a vlastnim servisem Shimano Di2 – desitky tisic km!

          0 0
        • milan.v  

          K tomu servisu, viz. můj příspěvek výše…

          0 0
        • Jáchym 1  

          Koukni do SZ.

          0 0
    • Mark-H14  

      Oživil bych toto vlákno…

      Dcerka má na kole Dura Ace 9070 Di2 a přehazovačce RD-9070 došlo k tomu, že se uvnitř otvoru v přehazovačce, do nějž se zasunuje konektor, vylomil ten plastový středový samec, který zůstal zalomený v konektoru.

      1. kolo je koupené z druhé ruky a vše fungovalo více než rok bez jakýchkoli problémů
      2. my jsme žádný z konektoru neměli nikdy důvod vypojovat
      3. žádný pád ani nic podobného
      4. sedla na trenažer a hazka neřadila, baterie nabitá, tak mne napadlo zkusit konektor, který jsem vytáhl a už se jej nepodařilo nacvaknout. Později jsem zjistil, že je to vylomené, což mě nejprve nenapadlo ani ve snu.

      Bohužel se jedná o starší, dnes již neprodávaný model, tak nám to Shimano Paul Lange vyreklamovat nechce a je to neopravitelné.

      Nevím jestli to má nějaké řešení, krom toho, že koupím novou hazku za hříšné peníze.

      PS: prosím neřešme jestli dcerka potřebuje Dura Ace a podobné věci. Děkuji moc.

      0 0
      • novas752  

        Zkusil bych někoho kdo se zabývá opravou elektroniky – notebooků, mobilů. Tam s urvanejma konektorama musej mít zkušenost.

        0 0
        • Mark-H14  

          Problém je v tom, že se k tomu vlastně nedá dostat. Díra poměrně hluboká, ulomený plast…

          Spíše jsem myslel jestli nezkusit reklamovat v nějakém „vyšším“ Shimanu než je to Ostravské.

          0 0
          • novas752  

            Vyšší Shimano tě odkáže na místního distributora. Tak velká firma s tebou nic řešit nebude. Celá ta elektronika jde rozebrat, deska z krytu vyjmout.

            0 0
            • capo  

              Máš nějaký návod jak na to? Mám za to že to rozebrat nejde. Nebo jen jednou…

              0 0
          • nooski  

            Hmm, jsi minimalne 2. majitel, kdy byla sada/kolo zakoupené? Mas potrebne doklady?

            0 0
          • DaD  

            Bohužel toto je mechanické poškození a na to reklamace doslova se.re. Toto není možné reklamovat:(

            1 0
            • Mark-H14  

              Je to mechanické poškození to je fakt, ale na druhou stranu je docela hluboko uvnitř přehazovačky, tak není způsobeno nějakým pádem apod. Momentálně jí mají v Shimanu, tak nemohu nafotit, ale vypadá to jakoby uhnilé, zkorodované či jak to nazvat, i kyž je to plast.

              0 0
              • milan.v  

                To je zvláštní, kolem mě je hodně Di2 sad, některé i s celkem náročným použitím, žádná s něčím podobným u jakéhokoliv komponentu…

                0 0
    • creater  

      reklamovat to stejně nejde, takže já bych rozebral přehazovačku a udělal „nerozebiratelný“ spoj, konektor v ní provrtal, kabel protáhl skrz a připájel přimo na desku, smontoval, dírku s kabelem zalepil černým silikonem kvuli vlhkosti a bylo by, kolikrát za život ji potřebuješ odpojovat…

      0 0
      • Mark-H14  

        To není špatný nápad. Ještě sehnat takového šikovného kutila a určitě to zkusím.

        0 0
        • DaD  

          Pokud by jsi do toho šel, tak si tam nechej dát krátký kabel s konektorem venku, aby to šlo případně rozpojit. Servis, sundat šaltr, rovnat patku atd. Přes spojku to pak spojíš s drátem v rámu.

          Jeden takový šikula tu je.. Říká si matbiker, ale nevím, jestli dělá i slaboproud. Ale on to dá i tak :)

          1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.