• Ow3n

    Vybírám moji první silničku s cenou okolo 30000,–

    Do očka mi padla kola s alu rámy, zadní karbonovou stavbou a vidlicí. Nejraději bych osazení SH 105.

    Mezi moje 2 adetpy kteří mne nejvíce zaujaly patří:

    Pells Aeron 105 ( cca 26500,– )

    Giant Defy Alliance ( cca 32500,– )

    Rozum a peněženka radí vem Pellse

    Srdce a oko vem Gianta

    Jenže Giant má pouze Tiagru. Chtěl jsem se zeptat jaké máte zkušenosti, respektive jak probíhá výměna komponent z „katalogového“ kola za jiné(lepší) díly. Zda si musím prostě koupit novou přehazku a původní si odnés dom, nebo jsou prodejci ochotni odečíst původní cenu z nové komponenty? Kolo bych kupoval v kamenném obchodě.

    Díky :-)

    0 0
    • rainbowone  

      Giant na Tiagře za 32tis. je špatnej fór.

      Já bych volil Širer na Campagnolu http://www.sirer.cz/…10×2/1342/20

      nebo

      něco na 105

      http://www.zweirad-stadler.de/…ormation.php?…

      Quantec

      http://www.bike24.com/1.php…

      Co takle Schwin- http://www.rockroad.cz/…n-comp-2009/

      Stevens- http://www.stevens.cz/…0–2010/c2687

      Stevens na Ultegře – http://www.stevens.cz/…t-2010/c2685

      0 0
    • rainbowone  

      A co Italie ?

      Wilier RÁM: CARBONIO MONOCOQUE –

      http://www.wilier.cz/…4–900-kc-871

      http://www.wilier.cz/…0–900-kc-870

      0 0
    • Lance  

      http://www.yogi.cz/cyklo/index.php…

      co tenhle trek?

      0 0
      • Ow3n  

        jj vypadá dobře ale já chtěl něco s carbonovým zadkem…

        0 0
        • Lance  

          sorry, to sem nejak nezaregistroval

          0 0
        • mr.antik  

          tak buď rovnou celej karbon nebo nic. Nebo toho gianta, tam víc toho karbonu. Ale upgrade na 105 (řazení + přehazka) bude stát víc než tady uváděný lowend celokarbony.

          Bohužel sis vybral takovou blbou cenovou hranici :-)

          0 0
        • roc.ker  

          Myslíš, že karbonová zadní stavba je nutná? Podle mě dobré sedlo, karbon sedlovka a kvalitní kraťasy jsou absolutně dostačující. Já hlasuju pro toho Treka. Mám také kolo na SH 105 – funkčně absolutně bez problémů. Cena je katalogová, takže Ti každý prodejce dám min. 10% slevu, jinak půjdeš jinam.

          0 0
    • onik  

      za 32 sem postavil svoji silnici co mam v profilu kukni rb,nova ultegra,ksyria

      0 0
    • jecnak  

      Hlafods – Boardmann carbon na Force 29000.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • onik  

      http://mikebike.cz/… a pak ještě tohle

      0 0
    • muppet  

      CANYON?

      0 0
    • TomasJ  

      Navrhoval bych kapanek navysit rozpocet, protoze na kole za 30000,– je stale spousta veci zralych na vymenu jiz pri koupi. Porizovaci cena konecnou cenou pak urcite nebude a nic se tim neusetri.

      0 0
      • xp3  

        No tak to vlastně moje kolo, co stálo jen 21.500,– a jezdím na něm skoro už 2 roky, je asi nějaký unikát, bo jsem za tu dobu vyměnil pouze sjetý zadní plášť.

        To si asi nemyslel vážně, viď…

        0 0
        • TomasJ  

          Ruzni lide maji ruzne naroky a vzdy se najde nekdo, komu takove kolo bude stacit. Ale to, co se ti jevi jako dostatecne, bude treba pro vetsinu lidi naprosto nepouzitelne.

          0 0
    • Ow3n  

      Asi chápu kam TomasJ míří, ale to by znamenalo pohybovat se v cenách minmálně okolo 40.000,– což už je opravdu moc. Byl sem ochotný dát těch 30 max. 32.000 za kolo plus počítám s výdaji na přísluš. tacháč, pedály botky atd… Vzhledem ko tomu že je to moje první silnička a ještěště pořádně nevím jetli mě to chytne o tolik víc nežli MTB, zůstanu raději v nižší cenové hladině …

      0 0
      • jerryx  

        Kdyz nevis, jestli te to chytne, tak jdi klidne do nejakyho bazaru a usetris jeste vic. Jestli jsi vic sportovec nez turista, tak te to zarucene chytne.

        0 0
      • nox159  

        ja teda vubec nechapu kam tim miri. v profilu kola nema tak nevim na cem jezdi sam ale podle me prvni silnice nemusi byt vylozene za 50k staci hlinikovy ram, karbonova vidlice + 105ka. Ja jsem letost kupoval prvni silnicu ( lehce jetou cca 3000km) je to merida na ultegre ( dal jsem za ni 16k) a jsem naprosto spokojeny, staci mi to bohate.

        je jasne ze bude rozdil mezi silnicou za 30k, za 70k nebo za 120k ale ten rozdil tam bude vzdycky ale pokud nevis jestli te to chytne tak nema cenu do toho tolik investovat ;-)

        projdi bazary kup neco ve slusnem stavu do 20k a jezdi :)

        0 0
      • KAPLIS  

        Jestli to má být jen na zkoušku, tak bych taky bral bazar s výhledem na zimáka. Jestli tě to začne bavit, tak pořídíš něco „echt“. Jestli ne tak budeš vlastnit kolo, na kterém můžeš v případě bláta potrénovat a nebude v tom balík peněz. Zimák se hodí…

        0 0
    • Dlabka  

      asi bych zkusil bazar. Koupiš slušnou a uvidiíš, zda Tě to bude bavit.

      Já jezdim silnici tendle rok prvně a mám celkem problém s provozem a kvalitou silnic…

      0 0
    • Vojtak  

      Ahoj, vybiram ted silnici taky do 30tKč.

      Co rikate na tuto?

      T6300 DOMINIO – SHIMANO 105 10×3 RS10

      http://www.torpado.it/…prodotti.php?…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • witmar  

      Já koupil Bazarovou silničku a spokojenost největší:-)… taky první a netušil jsem zda mě to vůbec bude bavit. A za 7000 kč jsem koupil málo jetou Fort Entry osazení Veloce 9s. s karbonovou vidlicí a jsem naprosto spokojen… a pokud me to nepřejde muže to být v budoucnu zimák…

      0 0
    • Uwe Ampler  

      Já jsem koupil za 28 v Halfords Boardman Teamcarbon:

      http://www.boardmanbikes.com/…_carbon.html

      0 0
    • Shooter1  

      Ahoj,

      využiju tohle starší téma..

      tak jsem se začal taky poohlížet po silničce jakožto druhém kolu k biku, nechci do toho vrazit majlant, ale zase co jsem tu četl, tak moc low-end silnička může jednoho spíš znechutit, takže těch 25, max. 30 tis. bych do toho byl asi ochoten investovat

      něco jsem tu na fóru pročetl, vím, že většinou se tu doporučují bazarovky, ale tu rozhodně nechci

      dobrý by bylo narazit na nějakou výprodejovku (chystám se v okolí obejít krámy), ale zase mám 193 cm, rozkrok 94 cm, což představuje velikost asi 63 cm (aspoň dle níže uvedeného Canyonu i dike-discountu)a to se obávám, že bude spíš okrajovka…, navíc na výprodeje je už asi pozdě …

      na netu co jsem koukal, tak v této velikosti ty výprodeje taky moc nejsou (anebo je to kolo bílé, což taky nechci)

      no a tak i když ze zahraničí jsem ještě nic nekupoval, tak jsem juknul na Němce, kde mě zaujalo toto:

      Canyon Roadlite 6.0 (v černé verzi)

      http://www.canyon.com/

      Radon R1 4.0

      http://www.bike-discount.de/

      Radon R1 4.3

      http://www.bike-discount.de/

      Výbavou je to dost podobné (karbon vidle, Aksium, 105), teoreticky mi z toho nejlíp vychází ten Radon 4.0, jednak se mi líbí o fous víc než ten Canyon, ale taky má řazení komplet Ultegru výměnou za řetěz a kazetu (kde na tom tak nesejde) Tiagra.

      Na druhou stranu ten Canyon vyhrává kdejaké testy, tak asi bude „lepší“, otázka je, jestli to mám – jakožto úplná silniční lama – vůbec šanci poznat/využít.

      Na Canyon jsem tu četl chválu, o tom Radonu jsem moc nenašel …

      Ještě otázka ke geometrii: všude se radí „projeď si to kolo než ho koupíš“, což ale u těchto kol z Německa nehrozí. Jsou tam nějaká významná úskalí? Když trefím rám, tak pak bych posunem sedla/sedlovky či výměnou představce mohl posed doladit, ne?

      U Canyonu mají ten PPS a píšou, že by se ozvali (když jim ty svoje rozměry pošlu), kdyby moje proporce neodpovídaly standardu. Chápu to tak, že by mi třeba nabídli výměnu představce/se­dlovky/řidítek…?

      Říkal jsem si, že u těch silniček (na rozdíl od biků) by ta geo mohla být stejně obecně (u silniček) dost podobná.

      Nicméně v silničkách se neorientuju, poslední jsem jezdil někdy před 15 lety ocelovou Esku, tak bych rád znal názor zkušenějších.

      Díky

      0 0
      • Shooter1  

        oprava odkazů:

        Canyon Roadlite 6.0 (v černé verzi)

        http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

        Radon R1 4.0

        http://www.bike-discount.de/…/r1–4–0.html

        Radon R1 4.3

        http://www.bike-discount.de/…/r1–4–3.html

        0 0
        • MlokCZ  

          Já bych hlavně přihlédnul ke geometrii. Délka rámů je ± stejná pro stejné velikosti. Je tu ale jeden podstatný rozdíl. Canyon má o hodně delší hlavu.

          Takže se rozhodni dle délky rukou a trupu a dle toho jak moc chceš sportovní posed.

          3,5cm rozdílu na délce hlavy pro 63cm velikost je hodně.

          0 0
          • Hedgehog  

            Trochu se přiživim na vláknu ;-) Přítelkyně uvažuje taky o Radonu R1 4.0. Nejspíš velikost 56 , 53 se nám zdá už malá.

            Píšeš, že Radon má dost krátkou hlavu. Myslíš, že vzhledem k jejím proporcím a té nízké hlavě (částečně by se dalo řešit podložkama/před­stavcem) bude posed „hodně sportovní“? Já to podle čísel moc neodhadnu :( Rozhodně nechce sedět jak na výletě, ale mít řidítka někde dole u předního kola by ji taky moc radost nedělalo..

            Measurements

            Inseam: 84

            Trunk: 65

            Forearm: 32

            Arm: 63

            Thigh: 61

            Lower Leg: 56

            Sternal Notch: 147

            Total Body Height: 174

            The Competitive Fit (cm)

            Seat tube range c-c: 54.4 – 54.9

            Seat tube range c-t: 56.1 – 56.6

            Top tube length: 53.2 – 53.6

            Stem Length: 10.8 – 11.4

            BB-Saddle Position: 75.4 – 77.4

            Saddle-Handlebar: 51.4 – 52.0

            Saddle Setback: 4.9 – 5.3

            0 0
            • Zdenda CUBE  

              No ta 56ka je hodně velký nesmysl, 53ka by byla tak na chlapa s delšíma nohama, ale pro děvče výšky 174cm bych se vůbec nebál jít do té 50ky. Na silničce díky beranům musí být rám o dost kratší, než u horáka.

              0 0
              • Hedgehog  

                Původně se nám zdála spíš taky vel. 53, ale podle měření/výpočtu se to překlopilo na 56. Ale jasné, ten výpočet nelze brát jako 100% fakt. A nebude u vel. 50 už výcházet hodně vysunutá sedlovka?

                0 0
                • Zdenda CUBE  

                  Čím víc vysunutá, tím pohodlnější – pobere drobné nerovnosti a drncání. Pokud je z kola jen pod 10cm, tak nemá ani cenu dávat karbonku.

                  Kolik bude asi vysunutá se dá lehce spočítat. Délka nohy, mínus délka sedlové trubky po vrch, mínus délka klik, mínus přibližná výška sedla s výškou zámku sedlovky.

                  V tomto případě počítal-li jsem s 50kou rámem to vychází max.130–140mm což je optimální vysunutí.

                  0 0
      • Kamikaze 591  

        Nevím proč se sice bráníš bazarovce, ale třeba tohle

        0 0
        • Shooter1  

          Na to jsem koukal, je to ale už trochu přes limit (vím, že je to carbon), ale hlavně to nemají ve velikost pro mě…

          0 0
      • Vrci  

        Jsme stejně vysocí, velikost canyonu mám 62 ale s delším představcem. Jsme na rozhraní dvou velikostí, pro pohodlnější posed by to byla 64

        0 0
        • Yura  

          Ja jsem objednal velikost S, teda aspon takovou me to doporucilo, kdyz jsem tam zadal rozmery. Vyska 177cm a rozkrok 81cm… Ale co me ted napadlo je, ze na te velikosti S budou asi docela uzke berany a ja mam ramena 51cm. Ani me to tam ten pocitac nechtel zadat. Maji tam rozmer ramen do 50cm. Asi budu muset kupovat sirsi riditka co. :(

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.