• Reed

    I když jsme na Bike-foru, snad i tady se najde někdo kdo vlastní Škoda Yeti? Uvažuji o pořízení tohoto auta a zajímaly by mne malé a stručné recenze či poznatky případných vlastníků tady. Zajímá mne jak poznatek ovládání, motoru atd… Uvažuju o 2,0 TDI 81 Kw. Má někdo a doporučí? Případně řekne názor? Díky…

    0 0
    • felix.org  

      Budeš to kupovat nový? Já jen, že teď je za pěknou cenu Tiguan v 1.4 TSi a 2.0 TDi.

      0 0
      • Reed  

        jj, chci novou, otázka co je pěkná cena, Zajímá mne 2,0 Tdi. :-)

        0 0
        • felix.org  

          Tak samozřejmě nevím, v jaké výbavě uvažuješ o tom Yetim, ale ve 2.0 TDI 81kW je Tiguan v akci (rozšířená výbava) za 544k s DPH.

          0 0
          • kesu  

            Tiguan je navíc trochu větší a přijde mi uvnitř hezčí.

            0 0
    • kesu  

      pokud ti vyjdou peníze, vem 4×4 lépe se to chová a je s tím větší sranda. Zase to trochu víc žere..

      0 0
      • Reed  

        tak věc je taková, že na Yeti přijdou nyní hezké slevy, páč to bude výběhový model – přijde nové Yeti. V docela slušné výbavě a ve 4×4 mám už nyní nabídku na nějakých 480 S DPH. ( dodělávám Tempo, park senzor zadní, Repro, loket opěrka, Lité kola 17, metaliza, tonovana okna ) Toto vše už v této ceně a další sleva ještě bude…

        0 0
        • kesu  

          bez urážky, ale pokud to nebude řídit menželka/přitelkyně tak bych se na senzory klině vykašlal, stejnak to řve na posledních cca 30cm a to pozná každej. A nastavit to aby to řvalo až na 5cm nejde. Krom toho to stejnak nevyužiješ víc než na prvních 10 tis. km.

          0 0
    • Lance  

      z jakeho duvodu chces yetiho? pokud neberem v potaz tu slevu? to je neskutecne male auto, proc nevezmes octu v kombajnu?

      0 0
      • Kosta  

        z jakého důvodu chceš MTB HT? vem radši treka s nosičem, odvezeš na něm celou basu :DDDDD

        …asi ví, co chce

        0 0
      • RUSH  

        Módní trend je holt módní trend. Yeti 4×4 nějakou logiku má, ale jen pro toho, kdo to využije (alespoň v zimě).

        Yeti 2×4 je modní SUV se všemi negativy, které z toho vyplývají.

        Jsem také pro octu v kombajnu a pro náročné soudruhy ještě s 4×4.

        0 0
        • Jetson  

          Jenže když s Octou 4×4 f tdi a combajnu a super terénní verzi odjedeš mimo silnici, tak je vana raz dva děravá (věř mi). Ten Yeti je přeci jen myšlen trochu víc off.

          0 0
          • kOmE  

            Maj za priplatek plechovej kryt vany, pak to vydrží vic, u scoutu je snad standartne, ale ten ma proti yetimu jen vetsi zadni previs.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Jetson  

              U Scouta je tam ta ochrana z výroby. Není to ale žádná ochrana. Prdne to i s tou vanou na první kámen. Trochu víc vydrží ta vana ocelová, ale po ráně se stejně musí řešit. Prostě světlou výšku nenahradíš a v tom je ten Yeti lepší.

              0 0
    • Monty74  

      V jednom z minulých Autosalonů na Primě testovali zrovna 2.0 Tdi a srovnávali 4×4 s předokolkou a testík dopadl docela zajímavě.Mrkni na to na netu Primy

      0 0
      • Reed  

        na test jsem koukal – docela zajímavé srovnání .)

        0 0
      • scret  

        tak jak jsem predpokladal uz nazacatku, samozrejme ani jedno nemohli pohanit, test jak prase:))

        0 0
    • Reed  

      Proč právě Yeti? Jako velké auto mám Renault Trafic Passenger Black Edition long version, tedy druhé velké auto nepotřebuju :-)Yeti chci hlavně z důvodu větší odolnosti, oplastování, větší světlé výšky a bezpečnosti. Je to hlavně pro manželku a jak víme, jí podobné moc některé věci neřeší :-) Takže někdy díra nedíra, kanál nekanál, a o nějakých škrábanečkách se nebavím. Druhou věcí je 4×4 – to by možná taková nutnost nebyla ale v zimě se to rozhodně hodí. naše vesnice je v údolí takže z domu do práce do kopce :-) Další věcí je i větší bezpečnost této konstrukce při havárce, atd… Chtěli bychom prostě vyšší auto i posedem, bezpečné a více odolné na naše moravské cesty, velikost je optimální a díky druhému autu stačí. Dvě děti dozadu dám a místa budou mít hodně. Tak proto Yeti a ne třeba Octa :-)

      0 0
      • Lance  

        jo tak to je jina, jako druhe auto super

        0 0
      • kesu  

        tímto beru zpět svojí poznámku o senzorech:-)

        4×4 určitě vem. V autosalonu dost opominuli, že při zrychlování je to 4×4 aniž by došlo ke ztrátě trakce. Tedy i při výjezdu ze zatáčky i na suchým asfaltu při vyšších rychlostech (pokud to na to motoricky má) je znát, že to zatáčí lépe než předokolka.

        0 0
        • Reed  

          jj, mírně vyšší spotřebu neřeším… Pořád doufám, že fakt nic lepšího asi pro uvedené účely není. Ostatní jsou dražžší a asi by i víc mrzelo při nějakém odření atd…:-)

          0 0
          • kesu  

            hele kamarad Yetiho má ve 125kw tdi, najeto asi 120 a je to ok.

            oproti passatu (superbu) je znát, že je to vyšší a ve vyšších rychlostech to víc žere(přes 150km/h). A protože je to octavie a tak to má teda trochu okradenější interiér. Ale jinak bych tomu nic nevytknul. Poté co jsem měl tu čest jezdit s Santafe či Kiou Sportage na sněhu už o tom nechci ani slyšet.

            V týhle velikosti byhc řešil akorát jestli Tiguana nebo Yeti a to pouze podle ceny. Korejce byhc nechal osudu. Protože u SUV rozhodně trvám na alespoň elektronických uzávěrkách obou diferenciálů (brždění druhýho kola) a funkční 4×4 nezávisle na rychlosti. Oproti tomu ma yeti v poslední verzi i mechanickou uzávěrku (elektronicky řízenou svornost zadního diferenciálu).

            0 0
            • Reed  

              mám pocit, že el uzávěrka je i 4×2 Yeti na předku? nebo se pletu?…

              0 0
              • kesu  

                hele určitě, to už měla jedničková octavie v silněších motorozacích. Ovšem první ML to třeba nemělo…

                0 0
              • kOmE  

                To ma i octavka ,ale s tim uz jsem zapadl a tocilo se jen odlehcene kolo

                0 0
            • kOmE  

              Jak je resenej ten diferencial vzadu. Co jsem jezdil golfa 4 4motion ,tak jsem mel pocit, ze se to vydrape snad kamkoli a to jeste ten zadni diferencial byl jakekoli funkce suplujici samosvor

              0 0
              • Reed  

                mam pocit, že zde je haldex 4. Tedy zadej je permanentně pořád na 5% záběru i bez prokluzu předku. Při prohrábnutí předku tam už nebude kopanec ze zadku!

                0 0
                • kOmE  

                  čtyřka byla už u toho golfu , ale me zajima ten zadni diferenciál.

                  0 0
                • kesu  

                  no ale spojenej ten mezinápravovej diferenciál je když zrychluješ, ve vztahu k ESP či ABS, popřípadě když příčný zrychlení přesáhne určitou mez. Reálně nejde poznat kdy to sepne.

                  0 0
                  • nzg  

                    Zadnej mezinápravovej diferenciál Yeti ani zadnej jinej Haldex nema, je tam pouha spojka.

                    0 0
                    • kesu  

                      každý auto s poháněnou zadní nápravou má diferenciál:-)

                      otázka je ta svornost, věř, že to Haldex 4 má

                      0 0
                      • nzg  

                        ano, ale ne mezinapravovej

                        0 0
                        • kesu  

                          no tak dobře, není to klasickej diferenciál ale lamelová spojka s různým prokluzem. Netvrdím, že je to nejideálnější řešení, ale v důsledku to při sepnutí nahrazuje uzávěrku mezinápravovýho diferenciálu. Hodnotím to ale z pohledu SUV a ne jako auto do těžkýho terénu. Zkusil jsem si co dokáže v bahně Patrol s dvěma uzávěrkama a pořádnejma gumama a to opravdu nejde s nějakým Haldexem porovnat. Ale na druhou stranu je na to, aby se to vyhrabalo ze „zasněžený zahrady“ a poskytlo to slušnou odezvu při řízení to stačí. Problémem haldexu spíš je, že při sundání nohy z plynu se to rozpojí, na rozdíl od torsenu v audi. Takže na hraně v zatáčce když člověk vyměkne a sundá nohu z plynu je poznat, že se to má tendenci rozvlnit. Ale narovinu, kdo si kupuje auto s haldexem na blbnutí v zatáčkách..

                          0 0
                          • nzg  

                            souhlas, haldex je system skupiny AVK = Aby Vyjel Kopec

                            0 0
                            • kesu  

                              no tak jasně, pokud to srovnáš s plnohodnotnou 4×4 s uzávěrkama tak je to opravdu hračka do města. Ale pokud to srovnáš s blbou bez uzávěrek, tak haldex vyjede víc. Když teda pomineš to odpojení při sundání nohy z plynu.

                              nicméně překvapila mě A6, která i bez uzávěrek (teda elektricky řízenýho zadního diferenciálu z Skovejch modelů) vyjede i v bahně docela dost v rámci pneumatik a pokaždý jí hrabou všechny 4. Zatímco třeba to vito to byl výsměch.

                              0 0
                          • Ruprt2  

                            uživatelé Lamborghini?

                            0 0
                            • nzg  

                              A take Veyron. Ale v techto pripadech je to naopak, pripojuji se predni kola, zadni jsou pohanena stale. Stejne tak to ma i BMW X-Drive a tam to jizdni vlastnosti prilis nenici.

                              0 0
                          • kOmE  

                            Me ten ctyrkovej golf to v zatackach prisel dobrej a proti predohrabu to bylo vyrazne jistejsi, mozna i diky lepsimu rozlozeni hmotnosti.

                            0 0
                          • Reed  

                            přesně – na rally to určitě nechci, potřebuju aby žena vyjela kopec :-) Ony dámy moc na hraní se šaltr pákou , plynem a spojkou moc nejsou… takže proto :-) Jak píšu, hlavní je pro mne zvýšená odolnost čepů a podvozku, výška a plasty…:-)

                            0 0
                            • Pavel  

                              Jen bacha, aby se to 4×4 ženě nezalíbilo až moc. Mé ženě jsme vyměnili Octu za Subaru Forester a nechce mi ho moc půjčovat. A v zimě, když je sníh, tak už vůbec ne… :)

                              0 0
                              • monkeyracing  

                                U nas je to obdobne. Uz mame druheho forestera po sobe v obdobi sedmi let a manzelka diky nemu ziskala cit k rizeni auta na kluzkem povrchu a v zime nechce jezdit v nicem jinem. Skoda ze cim novejsi subaru, tim vice elektroniky a mene zpetne vazby, velikost tohoto modelu kyne a stava se ztoho „konfekce“ :-( (soucasna generace uz neni ten puvodni agilni svihak) nejsem si jistej jestli pristi auto bude zase forester. (mozna XV, nebo impreza)

                                0 0
                                • Pavel  

                                  S elektronikou je to čím dál tím „horší“. Jeden z hlavních důvodů, proč šla z domu její Octa II a ne moje Octa 1. Já se svého kombajnu s 1.8T benzínem budu držet, dokud to bude jezdit; moc už toho nenajezdím, pracovně řeším 99% věcí přes vzdálený přístup z křesla doma v obýváku (výhoda programátora na volné noze) a když už, tak raději jedu vlakem (z Břeclavi je spojení vlakem skvělé, jezdím Praha nebo Ostrava), nenervuji se na dálnici a můžu cestou v klidu pracovat nebo prostě jen relaxovat:). A když jedeme na „čundr“, tak si můžu dát v klidu pivko;-). Auto (to moje) stojí na dvoře, na kole toho najezdím víc. Však mi taky loni 2 x totálně zdechla baterka :-D. Ale zase se mi díky tomu „opravilo“ turbo (problémy s turbem – naběhlo a pak se „vyplo“ – zřejmě vyřešil reset řídící jednotky; ale rozumím tomu jak koza petrželi).

                                  0 0
                                  •  
                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                    0 0
                                • Reed  

                                  XV se nám líbí moc, jenze cena uz je hodně! Impreza XV 2011 by byla taky dobrá ale uz je z něj dnes drahá bazarovka :-(

                                  0 0
                                •  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
                    • kOmE  

                      Ale nekdy ta spojka funguje lip nez diferencial :)

                      0 0
              • kesu  

                mělo by to umět dát na jedno zadní kolo až 85% výkonu. Předpokládám, že to je řešený nějakým systémem planetového soukolí kolem..

                Každopádně to ale funguje, pokud to postavíš čumákem dolů a do příčnýho sklonu, tak tomu fakt hrabou tři kola (to el. brždění toho druhýho kola moc nefunguje). Narozdíl od třeba vita, kde hrabou dvě kola křížem a nehne se to z místa.

                Horší je, že haldex V to už nemá..

                0 0
            • scret  

              jake santafe mas na mysli?

              0 0
              • kesu  

                Hele ani nevim tak 5 let stary to bylo…

                0 0
                • scret  

                  meli jsme prvni Fecko a pak to dalsi (od r.tusim 07) – v r.2010? byl jen facelift… A ted to nove, s tim bohuzel nemam zkusenosti a na muj vkus uz to u Hyundaie trochu cenove prepiskli…

                  Tak jako tak jsme s tou !dvojkou" hodne spokojeny! Pri porovnani se Scoutem je to na muj vkus lepsi… Spotreba slusna, vykon taky… Celkove povedene auto…

                  0 0
              • Tomínos  

                Není to jedno? Když nepozná, že je to auto o kus větší. Taky jsem jezdil na sněhu se subaru justy a s tatrou 815 a člověče na to, že tatra je navíc šestikola mělo jenom čtyřkolový subaru fakt navrch :-)

                0 0
                • scret  

                  tak Justy je legenda:)

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
      • mr.antik  

        Jak jsi spokojen s tím trafficem?

        0 0
        • Reed  

          jsem spokojen hodně, na dlouhé cesty je to hodně pohodlné – Založím tempomat na dálnici na cca 145 a na 6ku to brumlám. Jak říkám, pohodlné a musím říct, že i výkonově dostačující. S výkonem jsem spokojený… Black edition výbava a mám tam pěkný kola. Na autamoc náročný nejsem a levnější plasty v interiu mě nevadí. Za ty prachy zlatá kára . Mám ji půl roku a najeto mám asi 22000. Zatím vše ok – půjdu jen na nový olej…

          0 0
          • scret  

            mas ho novy? jakej motor? Ja jen, ze na 145km motor nebrumla:) To uz tam ma cca 2700 otacek…:) Ale pokud mas 2,5 DCIcko, pak by to mozne asi bylo…

            Jinak ja mam Passengera 2,0 DCI 115k 2008… Long… Posledni „okno“ plecharina, jen 6mist…

            Fajn auto…

            Jednou bych rad Generationa, libi se mi posunovaci sedacky, pripadne je muzes vyndat nebo udelat lezeni…

            To myslim nejde ani u Black Edition ne?

            0 0
            • Reed  

              Myslel jsem to samozřejmě obrazně :-) Motorově jsem fakt spokojen. Mám ho nový… Já mám 8 místo a druhou lavici jsem prohodil za třetí. Takže v případě potřeby třetí dávám pryč a druhou pak sklopím za přední sedáky. Rázem mám super auto na spaní :-) :-) Máš pravdu, ani u tohoto Blacka nejde posouvat řady na kolejích ale vytáhnout ano! Všude jsou koberce a tapecíry taky docela jdou. Za ty prachy pohoda…:-)

              0 0
              • scret  

                uaaa, datloval jsem tady docela roman a ono se mi to smazlo:(

                Tak znova a strucnejc:)

                Tzn. tobe se puvodne ta treti rada teda sklapi? Me ta druha (treti nemam)… A vysroubujes to klasicky z podlahy nebo je na to nejakej rychlo forichtung?

                Jinak doporucuju chipnout, pak to jede uz dobre… Ikdyz to da cca 20–25 koniku navic, staci to a na predjizdeni se to pak hodi… Ja jsem spokojen. Jestli budu kupovat nekdy zas Trafica, tak zas necham po nejakym poctu km chipnout…

                Ted jsem zjistil v Renaultu, ze uz prestali delat ten 2,5 DCI – prej byl malej zajem a vsichni stejne kupovali 2,0…

                0 0
                • Reed  

                  ..ta puvodní druha řada, sklapěla jen pravý sedák pro nastoupení do třetí řady. Byla i šroubovaná do podlahy. Třetí se sklápěla celá a šla vytáhnout. Takže jsem je prohodil. nyní je druhá řada celá sklopná, je našroubována ale tím že ji sklopíš tak zůstanou našroubovány jakoby jen lyže.Hlavně nic nezavazí… Třetí řada je nacvakána na hříbkách. Jde rychle vytáhnout a nebo nandat. Jen ji tam musí dávat dva. něco váží ale i ženská ji semnou unese :-)

                  0 0
        • Nerez  

          Občas jezdím v práci s Trafficem dci 150 a musím uznat, že je to děsná kraksna. Je to verze pro 9 lidí, nevozí se v tom žádný těžký náklady ani to nelítá po stavbách a v terénu. Ale převodovka nepřesná, nemá do aut. dojezd okna spolujezdce, sklápění sedaček tou páčkou je děs. Nehledě na to, že po 40 tis km v něm kdeco chratí, každou chvíli najdu odněkaď vypadenej šroubek.

          0 0
      • LáďaH  

        Když chceš bezpečné auto, tak Volvo XC60. Ojetinu do svého rozpočtu seženeš.

        0 0
        • Reed  

          určitě chci nové auto :-)

          0 0
          • LáďaH  

            Otázka je proč? Každý to vidí jinak, ale já bych do nového nešel. Kamrád má novou i30, záruka 5 let a každý rok 6 000 za servisní prohlídku. To si raději koupím 2 roky jeté auto za 50% ceny a budu se o něj starat svépomocí.

            0 0
            • scret  

              2roky jete za 50% ceny?:)

              Btw. 30tis za 5let mi neprijde jako horentni castka, ktera by nekoho polozila… To uz vic das za pojistku, palivo atd.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • bleach  

              kdyby nebyli lidi jako reed, ktery kupujou novy auta, tak nemas co kupovat :)

              0 0
              • LáďaH  

                Však jo, psal jsem, že to každý vidí jinak. :-) Jinak auto nemám a neplánuji, ale kdyby na to došlo, tak ojetina.

                0 0
    • Reed  

      spíš by mne zajímal názor někoho, kdo má tento motor v 5 nebo 6ti kvaltu. Na 2×4 je 5ti kvalt a na 4×4 je 6ti kvalt. Jenže prej např při 130 máš stejně v obou případech stejné otáčky :-) Nebo je to jinak? To jsem jen někde postřehl… 81 Kw žádná raketa ale pro druhé auto bude stačit. Snad…:-)

      0 0
    • Mira2261  

      V záři sme se rozhodovali jaké auto yeti byl jednou z moznosti ale na 2,0 je tam strašně mrtvej motor cena je přehnaně vysoká a to nedají v základu ani rádio a ani rezervu nakonec vyhrál hyindai ix35 s neskutečně lepší výbavou packet style a výkonnějších motorem motorizace 1.7 crdi spotřeba okolo 5l na 100km

      0 0
      • scret  

        presne tak, kdyz vidim ty priplatky za zakladni veci, nechapu, proc si ty shade lidi imrvere kupujou…

        0 0
        • felix.org  

          Seděl jsi někdy v Kii Sportage nebo Hyundai ix35?

          0 0
          • scret  

            predstav si, sedel a jel:) V i20, i30, ix20, i40, ix35, SantaFe, ix55:) Ve sportagi jsem nejel, jen opravdu sedel…

            0 0
            • felix.org  

              Tak to přece musíš vidět ty rozdíly :-)

              0 0
              • Tomínos  

                No někdo řeší aby měl radost z kola a nad plastama v autě neonanuje…

                0 0
                • jIrI___  

                  Zas třeba plasty ve starším Ceedu jsou minimálně o třídu výše než v Altee. Minimálně tím, že jsou měkčené :D

                  0 0
                • felix.org  

                  A radost z kola souvisí jak s tímto vláknem a debatou o kvalitě interiéru?

                  0 0
                  • Tomínos  

                    Že pro každýho je důležitý něco jinýho? To ti musím všechno vysvětlovat jako malýmu?

                    0 0
                    • felix.org  

                      Jako malej se vyjadřuješ ty. To, že pro každýho je důležitý něco jinýho, ale pořád mi uniká smysl tvého výkřiku, resp. by mohl být aplikovatelnej na pár uživatelů bike-fora.

                      0 0
                    • felix.org  

                      Jako malej se vyjadřuješ ty. To, že pro každýho je důležitý něco jinýho je jasný, ale pořád mi uniká smysl tvého výkřiku, resp. by mohl být aplikovatelnej na pár uživatelů bike-fora.

                      0 0
                      • Tomínos  

                        A teď se budem hádat ty víc, ne to ty? To že nepochopíš psaný text, ani po vysvětlení je tvůj problém, ne můj. Takže ještě jednou, jsou lidé kteří ty rozdíly vidí, ale v autě jsou pro ně důležitější věci než řešit rozdíly v interiéru a naopak radši řeší blbosti na kole, protože z toho mají větší radost, takže si třeba radši koupí auto o pár tisíc levnější i když to není kvalita od koncernu VW a ty prachy vrazí do toho, aby mohli onanovat nad tím jak mají krásný kolo, někdo zase onanuje nad tím jak má německou kvalitu. Stačí ti to takhle?

                        0 0
              • deekay  

                Kdyz mas ve skodarne (Octa II, 2ks, jeden pred druhej po FL) sockaverzi tak je to taky hruza, hlavne ty PU vyplne, volant. Dela to bubliny, volant odrbanej tam kde o nejvic drzis po 50tis km atd. Takze jedine vyssi vybavu s kozenym volantem apod.

                0 0
                • mr.antik  

                  obecně se to dá vztáhnout na všechny škodovky. Půl mega už je slušnej rozpočet a je to k světu, jak máš míň, musíš šáhnout po korejci nebo o třídu níž. Aby to mělo aspoň rádio :-)

                  0 0
      • felix.org  

        Čekal jsem, kdo s tím první přijde :-) týden máme v rodině Sportage 1.7CRDi, 4×2, cca. 520k s DPH to stálo. Ale to, co KIA předvádí je parodie na interiér a kvalitní materiály… Pro někoho, kdo řeší cenu na prvním místě, je to jasná volba, ale pro někoho, kdo je zvyklej na určitej standard třeba z koncernu VW, to je zklamání. Ale proti motoru nemůžu říct za těch pár dní špatnýho slova. Tichej, kultivovanej a celkem to i jede.

        0 0
        • scret  

          mel jsem moznost porovnat Sportage a ix35ku a interier je nekde jinde… Nedivim se tvymu nazoru… Motor bude hodne podobny, ne-li stejny…

          0 0
          • felix.org  

            Ta Sportage mě zklamala hodně. Auto vyráběné od 2010 a takovej průšvih. Večer jsem ze zadního sedadla viděl, jak nelícuje kryt airbagu na volantu a prosvítá ním palubovka. A je víc, rádobychromový kliky dveří, prasácky vyřešený napasovaní továrních příplatkových prahů atd.

            0 0
            • scret  

              tak to ix35ka na me pusobila velice slusne… Sestrenka mela oktu za stejny prachy a pusobilo to na me hur, jak i30ka…:(

              0 0
        • tomfree  

          Jestli myslíš standart VW třeba to,že když si chci v touaregu zapnout pás,tak se musím posunout ke dveřím,abych viděl zásuvku,protože v tak malém voze je prostě málo místa,tradičně málo místa na zadních sedadlech i u vozů střední třídy,tvrdý podvozek,mizerné odhlučnění,slou­pávající se nápisy z ovladačů,atd,tak tenhle standart asi korejec nezajistí.

          0 0
          • kesu  

            Docela by me zajimalo v kterym aute stredni tridy z vychodu je vyrazne vic mista nez v superbu ci passatu:))

            Ano pokud je pro tebe dulezitejsi zakladni vybava a cena pak neni co resit. Ale konkretne touareg nabizi vybavu o ktery se muze koreicum jen zdat (podvozek se stavitelnou vyskou az skoro na 300mm, obe uzaverky, adaptabilni tempomat). Zajimalo by me ktery korejsky auto nabizi 8stupnovej automat porovnatelnej s ZF, 3,0 nebo vybornej 4,2tdi.. To auto bych do diskuze vubec netahal, je to cenove i kategoricky jinde. Mimochodem s pasem jsem problem nemel a to nejsem zrovna paratko:)))

            0 0
            • tomfree  

              Neberu současný touareg,ale ten předchozí,jinak k výtečnému autu,na servis mi jezdí s velkým proběhem kilometrů asi 10 těchto vozů a 6 těch nových a žádná sláva to není,při každé výměně oleje dostanu papír se seznamem elektronických pi… které se zase pokazily a třeba závěs zadních pátých dveří to je fakt lahůdka.

              Jinak současná i40 je dost povedené auto a může konkurovat passatu,navíc každý další model je výrazně lepší než ten předchozí,což se u vw říci dá jen těžko a k 8 stupňům,u žád­ného normálního auta vw to není a že se k nám nevozí například hyundai centennial za to já nemůžu :-))

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
        • deekay  

          Rek bych zes videl naposledy nekdy VW do roku 2005, nebo mas zkusenosti jen s vyssima vybavama, kde ten interier precijen vypada trochu hodnotne.

          Po spolehlive Octe I TDI jsou ve firme dve OCty II (jedna pred, druha po FL), jezdi s nima vetsinu casu jeden clovek a delsi trasy a vydava to vic pazvuku nez muj Focus rv2000, ktery mam jako auto hlavne do mesta (takze praha=90% kilometraze) a jeste ma pritvrzenej podvozek. A to ford rozhodne neni branej jako nakej etalon co se tyka kvality interieru. Octavka dokaze byt jeste horsi :D

          A cim novejsi model tim vetsi hruza, zatimco stara se nekazila temer vubec (az na vuli v rizeni asi od 150tisic, ktera se neresila) a mrtvej ventil turba, tak ty nove dve obe problemy s prevodovkama a ta uplne nejnovejsi 2× menene vyhrivani sedacek, od nova drncici dvere a jako bonus, kdyz je hodne vlhko, po delsih destich tak se ji nekdy vubec nechce nastartovat.

          0 0
        • Nerez  

          Tak Korea. To nejde srovnávat s Německou precizností :)

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • 321910336  

      proč zrovna tenhle motor? ze všech co se do toho dávají mi přijde jako největší nesmysl

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Drno  

      Nebyl by lepší volbou Mitsubishi ASX nebo Toyota Rav4? Případně osvědčený Nissan Qashqai? Všechny jsou hezčí, cena až na Toyotu podobná?

      0 0
      • Reed  

        dal jsem si strop kolem 450 tis…! víc za to nedám…:-)

        0 0
        • Mira2261  

          Jsi na B-F kup si pořádné kolo a rodinu taky vybav kolama :D.

          0 0
          • Pavel  

            To mu ten strop ale stačit nebude… :-D

            0 0
          • Reed  

            myslím, že s tím problém nemám…:-)Vím, že jsme na BF a proto se Vás všech ptám i na auta :-) Nebuď tak ortodoxní :-) Oddechni si trochu aspoň večer od pedálů :-)

            0 0
            • Mira2261  

              Neber to nijak vážně za mě bych doporučil hyuindaie dřív sme měli i30 2009 a bezproblémové auto najeto 53kkm od nova v záři sme se ho zbavily kvůli tomu ze to byl benzin 1.4(109koní)spot­řeba nad 7l na 100 přesedlali sme v záři na ix35 a bezproblému najeto 8kkm spotřeba se pohybuje okolo 5l na 100 precijenom diesel 1,7 89kw myslím (116koní).

              0 0
        • Drno  

          Benzinova ASX 2WD se vejde, nabízí i tovarni LPG. Je to prijemny auto.

          0 0
          • Reed  

            toť otázka, co je lepší. Mitsu by snad mělo být kvalitní ale pořád mě přijde výhodnější po stránce motoru Škoda. Přeci jen váha auta vůči 1,6 benzínu ? Ale nevím, nemám zkušenosti s benzínem na takovém autě…

            0 0
            • tomfree  

              Pokud ti jde o bezpečnost tak asx je na tom hodně dobře,a i ten 1,8 disel je povedený.

              http://www.autorevue.cz/…taly-jen-dva

              Jinak výkon yeti 81kw stačí,kdejaký slušný servis provede optimalizaci na těch 103 kw,nebo i více,určitě bych vzal 4×4 je to řekl bych ten povedenější ze skupiny suv.

              0 0
              • Reed  

                IX 35 nevypadá zle ale furt za ty prachy je stejná výbava u škody a s 4×4. Sic jen design asi horší ale to je věc vkusu. Mě se líbí …:-)

                0 0
            • Flegmatik  

              A kde s tím budeš závodit? Taková 1.6 (86 kW) v Nissanu je úplně cajk :-) Chrochtáka si nech pro dodávku (nebo pro Nissana 4×4). Kaškaj je best!

              0 0
              • Reed  

                když ale právě ten Kaškaj se nám moc nelíbí, kupodivu asi všem…:-)

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • Flegmatik  

                  No tos měl říct rovnou – zkrátka Yeti a nic jiného :-) Ale jo, chápu. Yeti asi to nejlepší, co dnes Škoda prodává.

                  0 0
              • tomfree  

                Pokud Kaškaj tak verzi +2 s motorem 1,6dci a ta je drahá jak prase,normální verze je malá.

                0 0
                • Reed  

                  na tomhle něco je…:-)Ta 2ka je už docela v poho ale nad muj strop :-)

                  0 0
                  • tomfree  

                    Tvůj postoj schvaluji,člověk by to měl jasně vymezit na začátku a jít za tím co chce a ne tuhle přidat,támhle ubrat a nakonec má něco co vůbec nechtěl.

                    0 0
                  • Flegmatik  

                    Kdyby to udělali bez těch dvou zadních sklápěcích sedaček, tak jo. Takto člověk zaplatí za nějaké dvě sedačky, které jsou úplně k hovnu :-) a tahá je pořád s sebou. Stačí bohatě 5 míst + větší kufr. Snad v novém modelu.

                    0 0
            • Drno  

              Co se tyka provozních nakladu, tak LPG je vyhodnejsi nez TDI. A Mitsu 1,6 je fakt povedeny. A pak ta bezpečnost, Volvo je cenove nekde jinde, tak zbyva toto. Pripadne ještě Citroen Aircross, který by mel byt na stejnem zaklade jako ASX (ale ten neznam). Je to otázkou priorit.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • Tyboo  

      Jedna Škoda Yeti mi od včerejška stojí před barákem. 2,0 TDI 4×4 DSG a jako bonus pomala dotyková navigace..:D

      Jízdní projev na úrovni, spotřeba nafty do sedmi litrů. Malý kufr, jinak je tam místa jak v královským paláci. Pokud by bylo po mým, tak za ten milion radši vezmu novou Octavii rovněž v plné výbavě a hlavně v té dokonalé tmavě modré barvě. Jedno z nejhezčích aut současnosti.

      0 0
      • tomfree  

        S tou navigací bych si nedělal hlavu,do měsíce ti ji stejně ukradou :-))

        0 0
        • Reed  

          +1 :-) Bohužel :(

          0 0
        • Tyboo  

          jo na tom neco bude. Mamka kamarada mela mesic noveho Golfa a za tech 30 dni ji navigaci ukradli dvakrat. Jednou to udelal profik, podruhe idiot, co u toho znicil pulku palubni desky a potrhal potahy..

          0 0
          • Pavel  

            Sousedka už taky jezdí bez navigace (Octa). A zaujala k tomu zajímavý přístup – sere už na navigačku a prostě tam vozí „ďuru“… :)

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • kOmE  

            Kvůli takovejm mám teď v oktavce cirkusácký rádio sony. 2× po sobe behem 30 dnů, naštěstí to byl profík a nic neznicil, jen si půjčil airbag a rádio :).

            0 0
            • Kubas.1  

              sakra proč někdo krade airbag? :-D

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • kOmE  

                To je celkem drahej nahradni dil (myslim ze 6000kc) smazky mi takhle mi kdysi vybrali Polo, k tomu jeste prselo ,takze mi auta pres rozbity okenko chcala jeste voda. U Octavky uz to byli profici ,takze jen sebrali radio a airbak z volantu a nic neznicili.

                0 0
                • alinceb  

                  Mně takhle nějaká fetka vymlátila okno zadních dveří na Avensisu. Kkt se cihlou napoprvé netrefil, takže mi udělal ještě důlek do střechy pod hagusem.

                  Vzal si sportovní tašku, co ležela na zadní sedačce – v ní byly propocené věci z tréninku s nulovou hodnotou – v podstatě neprodejné. Moje škoda tak 5tis. a to sem koupil okno z vrakoviště a měnil si ho sám + důlek ve střeše sem nechal být. Fakt nechápu…

                  Od té doby nechávám věci vždycky v kufru pod roletkou.

                  0 0
          • Flegmatik  

            To je bohužel obecně známá věc. Vestavěnou navigaci do auta nebrat! (kromě toho, že nevím proč ji tam pořád dávají – kdyby místo navigace za 20–30 tisíc dali k autu lepší telefon, tak snad majitel bude mít větší radost a hlavně možnost instalace jakékoliv aktuální navigace dle potřeby). Možná na to časem přijdou a do palubky dají držák pro telefon tak, aby na něj člověk viděl a nemusel lepit nic na sklo.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Reed  

      tak právě debatujem a po zkoumání různých for asi klapne Yeti :-) Pro naše účely optimální a s cenou dle požadavků, jen ta barva :-) Já bych rád černou a žena zase " bronz " s černou střechou. Špatná není ani Cayene červená. Toto nesnáším…:-) pak budu litovat že to měla být jiná barva

      :-)

      0 0
      • tomfree  

        Tmavá barva je dobrá,pokud máš čas to furt leštit, špinavá je hnusná a po umytí se musí utřít,jinak se udělají mapy,já jsem za stříbrnou,ta je na údržbu nejlepší a nebo nějakou světlou barvu,ale určitě něco co je přelakované bezbarvým lakem,kvůli trvanlivosti.

        0 0
        • Pavel  

          Potvrzuji, stříbrná je na „neúdržbu“ nejlepší. Žena měla černou (Oktávku), teď má bílé (Subaru) a je na tom vidět každá šmouha. Má stříbrná je „čistá“ furt :)

          0 0
      • Bystrous  

        Cayene má na fábce. Barva je to pěkná, ale jak řikaj ostatní špína je tom hned vidět.

        0 0
      • mr.antik  

        černá střecha tomu vzhledu přidává fakt hodně, bez ohledu na hlavní barvu

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • petrun  

      Yeti nevlastním ale jezdím ve služebním TDI 4×4 125kw a je to dělo! Jede to jak vystřelený z praku. Nejvíc si užívám kyselých xichtů blbečků v okřídlených dvoulitrech které nechávám za sebou :-D Jen spotřeba je o 3 litry vyšší než udává výrobce :-(

      0 0
      • Pavel  

        Takže i u tebe platí, že nejlepší teréňák i závodňák je služební Oktávka… ;-))

        0 0
        • petrun  

          Nejlepší určitě ne a Oktávka ani omylem (nechtěl bych jí ani zadarmo).

          0 0
          • Pavel  

            Mám pocit, že jsi tu mou narážku nepochopil… Zkrátka, služební auta se přece nešetří, jezdí se s nimi co to dá cestou i necestou; však co, z „cizího“ krev neteče… Na bývalé firmě jsme s tím taky měli problémy. Dokud se do aut nedalo gps sledování; a najednou byli mladí a neklidní už jen mladí… ;-)

            0 0
            • bobos  

              Nulová loayalita k firmě, která mě živí je u nás docela typická. Pro mě hodně těžce pochopitelné.

              0 0
              • Pavel  

                Přesně tak. Bohužel stále ještě spousta lidí jede v duchu „Kdo nekrade, okrádá rodinu“… :-/ Kdyby si ty „plus tři litry“ spotřeby měl platit ze svého, tak bude jezdit jak dědek v čepici s platem vajec za oknem…

                0 0
            • petrun  

              Na tom něco bude :-)

              0 0
      • pepek  

        Mladí blbečci z toho nejspíš vyrostou, ale starej dědek machrující s pučeným autem? Ten už ne.

        0 0
      • bobos  

        To je ale hloupý příspěvek. „Užívat si xichtů blbečků v okřídlených dvoulitrech“ je ještě o něco dětinštější než prožívat, že mě někdo předjel. Mentálně tak osm, deset let.

        0 0
        • petrun  

          Pokud mně předjede pořádná kára zamávám mu a popřeju šťastnou cestu. Dráždí mně jen vytuněné řvoucí vraky se typu Vectra a jiné hrůzy.

          0 0
    • honzour  

      V práci máme možnost pronájmu aut (Škoda Yeti asi 4 druhy) na rok, nájezd 20 tis. km a pak se to prodává za docela slušný prachy, ale cenu bych ti musel zjistit příští týden. Výbava a motorizace jsou předem daný.

      0 0
    • petrun  

      Možná je to mentálně na 8 let ale výraz borce který na lajně před semaforem tůruje motor aby ukázal všem v okruhu kilometru jakej má úžasnej laďák a pak čumí jak se mu natrhne prdel ošklivá hranatá krabice to je k nezaplacení :-D

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • deekay  

        Todle jsem zazil nekdy v roce tak 2002–2003 s Audi S6 Avant, coz byla tmavemodra, takova klasicka rodinna neprilis vzhledna krabice.

        Vedle typek v golfu VR6 (coz tehdy bylo pomerne naslapany auto, vuci zbytku vozovyho parku), klasicka ksiltovka dozadu, vedle na sedacce naka hubena bloncka, TUC TUC naplno :)

        Si asi rikal jak toho taliana vorostuje (audina mela italske spz) a nepusti ho se zaradit (pruhy se za krizovatkou sbihaly).

        No asi vecer nedostal .))

        Kolega co jel se mnou se tehda rehtal jeste pul hodiny.

        0 0
        • kesu  

          Neco podobnyho jsem zazil s passatem w8, kopec nahoru od semaforu, mokry kostky do zatacky a dva motorkari, taky koukali jak to jede, nemelo to ani koncovky vejfuku.. Jinak to teda nebylo povedeny auto ale na todle bylo skvely… Ja trochu doufam, ze prijdou na trh plug in hybridy. Vysokej kroutak odspodu spalovacimu motoru do stovky hodne pomuze a na dojezd po meste to pojede bez smradu..

          0 0
      • LáďaH  

        :-)

        0 0
    • grafik  

      mám ji rok, velikost kufru je na hraně ale to je relativní – máme roční mimino a vejdem se v pohodě i s kočárkem, kolo ale pak jedině na střechu -, parádní výhled, vyšší posed super, design interiéru žeru, kožený paket s čudlíkama na volantu velmi ovlivňují „pocit“ z jízdy, pozor na zimní pneu, chce to větší rozměr, pak je to opravdu auto „dospělák“, tempomat, 6ku, dešťový senzor a další vychytávky netřeba komentovat. Co bych uvítal tak automatickou převodovku .. ale to je už sci-fi : )

      Nejsem vyloženě škodovák, projel jsem spoustu aut, ale Yeti se mi líbil na první pohled, není to „euroauto“, pokud bych šel někdy do vyšší třídy tak pak asi jen čtyřkolku mitsu v automatu. WV Suvy a jiná nízká auta mne neberou : )

      0 0
    • Cavendish  

      No zrovna ta 2.0 TDI je bída s nouzí. Otec přítelkyně mého kamaráda si před rokem Yeti s tímhle motorem pořídil. Má najeto už 70kkm a v servise s tím byl už 3× kvůli 2 vstřikům, naftovýmu čerpadlu a cosi se spojkou. Takže bych spíš doporučil 1.8 TSI (tu má tchán v Octavii Laurin a Klement) a první problém se dostavil až po 95kkm :D

      0 0
      • Reed  

        hmmm, ale víš jak, třeba narazil na špatnej kus, který dělali v neděli pře fajrontem:-) Známí mají škodárny s těmato motorama, Octavky a všichni spokojení. Není to žádný rychlík ale ani šnek. Pro manželku dobrý, a já už mám divočení taky zasebou :-)

        0 0
        • Cavendish  

          Tak jistě,on s tím litá pořad do Německa a zpátky. Servis to mělo pravidelný. Ale jestli tomu pravidelně dával na autobanech v Německu na prdel,tak se ani nedivím :) Co do praktičnosti a odolnosti to je určitě hodně dobrá volba. I jízdní vlastnosti jsou super. Není tomu skoro co vytknout.

          0 0
      • kesu  

        hele ono je to o použití a chování se k tomu. Je to prostě přeplňovanej CR motor, vyhnanej výkonově poměrně vysoko (jasně na dnešní dobu je to podprůměr, ale před 15ti rokama takovej nebyl). Chce to dobrou naftu, fakt se k tomu chovat slušně za studena a nechat to po těžký noze vychladnout. A taky k tomu přistupovat jako k „traktoru“. Pokud vím, že budu jezdit jak idiot nebudu si kupovat 2,0 tdi ale 3,0 benzín…

        Znám nějaký 2,0 tdi motory a lidem, co s nima jezdí normálně drží. Pokud to ale člověk bude trápit, tak se to posere no.. Slabší každopádně byly PD verze, těm bych se asi vyhnul..

        0 0
        • Papinak  

          Jen bych doplnil pravidelná výměna oleje max. po 20t km, spíš po 15t km a bude spokojenost..

          0 0
          • kesu  

            jo, taky měním po 15ti…

            0 0
            • JMT  

              Skoda penez

              0 0
              • vertak  

                Jo jasně… :-D :-D stejně je později zacvakáš, a to ve větší míře :-D

                0 0
                • JMT  

                  Tezko, max za dva roky pujde auto pryc a bazarista ti neda vic kdyz auto chodilo casteji na olej. Prvnich 300kkm to vydrzi uplne v poho i s vymenami po 30ti. Navic to auto nez si ho Kesu vzal taky jezdilo po 30ti, tak uz je to jedno…extrakus na dozivoti to neni a nebude.

                  0 0
                  • tomfree  

                    Když to měníš po 15,stačí levnější olej a je to pro to auto lepší než s drahým po 30.

                    0 0
                    • JMT  

                      Dejme tomu že litr longlajfu stoji 120kaček a v Passatu je ho pět litrů…pak neušetříš na oleji skoro nic. Jako jasný, když jezdíš do autorizáku a solíš litr za litr tak je to jiná…

                      0 0
                      • tomfree  

                        Beru to z pohledu koncového zákazníka,to že je dostupný long-life olej za 80kč litr je spíše české specifikum než seriozní obchodní politika.

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                    • Drno  

                      Souhlas, zakladatel vlakna chce auto jako soukromnik a bude ho mit asi dyl – takze tam jednoznacne vymena po 15 tis a bezny olej.

                      0 0
      • raca01  

        Já mám Yetiho 1,8 TSI 4×4 a je to fajn, jede to parádně, výkonu je dost i na Německou dálnici, kdy se držím kolem 150km/h tak je spotřeba těsně pod 9l. Když Yetiho tak 4×4, je to super v zimě cestou na běžky a znát je to i třeba na mokrých silnicích kdy si je auto jistější. Kdybych kupoval teď chtěl bych ho s DSG, což ale nejde v kombinaci s 1,8TSI. Jinak já vybral Yetiho proto aby se mi dozadu vešly dvě kola, protože sedačky se dají z auta úplně vyndat a to tam pak je místa dost. Na fotce je vidět jak vozím jedno kolo a vejde se tam i společně s tříkolkou, kterou teď bohužel vozím místo toho druhého kola.

        0 0
        • Cavendish  

          Solidní :) já abych ve své Felicii odvezl silničku a věci na triatlon,tak musím vyhodit zadní sedačky…

          0 0
        • Reed  

          super, díky moc. Asi nakonec tedy vyhraje 4×4 TDI a máma souhlasila nakonec s barvou „titan grey metal“ :-)K tomu černý kola :-)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Mell  

      Sestra ho má s nejsilnějšim dieslem a automatem. Výkonově to bohatě stačí, nežere to nic. Hlavní důvod, proč to ale kupovaly je, že se do toho hrozně pohodlně nastupuje (její manžel má problémy se zádama).

      Ale je to hrozně drahý a pořád je to škodovka.

      0 0
      • honzour  

        „Pořád je to jenom škodovka“. Z tohohle uchcávám smíchy, kdykoliv to čtu :-D.

        0 0
    • Honzajs  

      Uvažuju o Yeti taky, ve stejné motorizaci 81kW, 2,0, 4×4. Měj jsem ho půjčený ve výbavě Ambition.

      Takže výbava celkem OK,automat klima, tempomat, vyhřívané přední sedačkym,dešťový senzor a stmívání zrcátka, lepší rádio, pouze přední repro, vzadu švihadla. Parkovací senzory na rádiu dobrý, přesný.

      Prostor vyšší posez +, místa celkem dost u řidiče (180 cm), zadní sedadla variabilní, akorát pro dva, ten třetí zakrslík, to sedadlo jde vyhodit, nebo sklopit. Kufr je kufr, hagusy a nosič pro bikera nutnost, nezkoušel jsem tam po sklopení sedaček narvat bika, možná bez předního kola.

      Motor 6 kvalt jede, oproti 100kW/1,6 Fordu to není nijaký rozdíl, do kopců to ale utáhne i na 6, kde Ford šel skoro na 4. Spotřeba kolem 5,8 terén, město, dálnice, pod plynem

      Podovozek je skoro tak dobrej jako Ford. Sedí ! Neutíká, řekl bych, že je skoro takový hravý jako Focus. Blbej je posilovač, oproti nastavitelnýmu Focusu je více gumový.

      V terénu lesní, polní cesty v období děšťů hodně dobrý, offroad pahorek už byl nad jeho síly, vyjel do poloviny po osy v blátě, Scout to udělá taky, ale za sucha. Hodně dobrý pocit na rozbité asfaltce.

      Takže shrnu, kdyby měl větší kufr bylo by to lepší, protože moje bikerka dokáže zaplnit i Transportera…

      Půjdu do něho, pokud nebude nová Octa Kombi 4×4 cenově někde kolem, ale i tak je pro mě Yeti asi smysluplnější. Tj. bike, lyže, letiště a myslivost…a občas si někde v blátě zablnout :-))))

      0 0
    • Henryk  

      Yetinu 2.0 TDI 81 kW 4×4 mám od ledna a stihl jsem najet 23 tkm.

      Jezdím delší trasy, na kterých oceňuji slušný komfort, stejně tak i jízdní vlastnosti, které na SUV neurazí :) Motor autu vysloveně sluší, i když nad cca 100 km by mohl při předjíždění táhnout o trohcu lépe. Jezdím za 6,5 litru, a to se zpátky rozhodně nedržím :)

      Relativně dost auto používám za špatných podmínek (sníh, hory) a systém 4×4 si nemůžu vynachválit, ve štychu mě nenechal zatím v žádném kopci.

      Nevýhodou může být to, že se jedná o relativně menší SUV s relativně menším kufrem. Částečně to kompenzuje variabilita sedaček (lze je sklopit či jednoduše – třeba po jedné – vyndat). Pak se např. dají snadno vozit vevnitř kola.

      Celkově hodnotím auto velice dobře a osobně bych si ho pořídil zas. Pokud máš od prodejce slušnou nabídku, nebál bych se ho :)

      0 0
      • Reed  

        díky… už jsme rozhodnutí a v říjnu bude nový člen rodiny :-)

        0 0
    • pospam1  

      Yetiho mám už 3 roky (4×4 81kW), jsem spokojenej, ale šel bych do silnějšího motoru. Na 4×4 je 81kW slabej. Jinak velká spokojenost.

      0 0
    • šimlos  

      Yetiny máme v práci jako služební auta pro techniky,co se starají o technologie mobilních operátorů. Kladem je velmi slušná prostupnost terénem a prostornost interiéru,záporem malý kufr a to,že auto není vybaveno rezervou…pouze jakousi sadou na opravu pneumatik.Kdo to někdy použil,ví svoje..Bylo mi řečeno,že je to trend a pokud se guma někdy poškodí tak,že to nejde opravit namístě,volá se asistence. To je sice hezký ,ale představa,že budu volat kvůli výměně gumy třeba někde v zahraničí v noci asistenci…Jako svoje auto bych si Yetti nepořídil už kvůli tomu.

      0 0
      • Pan Jan  

        Trend to sice je, ale spíš na vás ve firmě šetřili. Za dva tisíce je tam rezerva. Sice jen dojezdovka, ale úplně stačí…

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.