Mám problém, při šlapání ze sedla popř. do kopce pod silovějším šlapáním mi prapodivně vrže a skřípe kolo. Já si myslým že je to středové složení, špice to nejsou, přehazovačka tk ne… poraďte pls.!
Mám problém, při šlapání ze sedla popř. do kopce pod silovějším šlapáním mi prapodivně vrže a skřípe kolo. Já si myslým že je to středové složení, špice to nejsou, přehazovačka tk ne… poraďte pls.!
hledej kde to skřípe, pak to vyčisti a promaž, spoustu konkretních informací najdeš v historii
střed, převodníky, řetez kazeta a nebo to samy co se delo me, rikal sem si ze to pri silovym slapani skripe asi retez (vytahanej a zralej na vymenu), nebo hlava (par kulicek uteklo), nakonec sem nahodou zjistil ze mam bowden brzdy z riditek vedenej tak ze se dotyka predni odrazky a pri slapani jak hejbu riditkama tak jezdil po odrazce a skripal, pri normalni jizde i v zatackach to ale bylo ticho
Retez jsem nedavno menil ze byl vytahanej takze tim to neni… no, udelam co ste mi poradily a uvidim xD
Rychloupínák zadního kola! Není to tak dávno, co jsem řešil skřípání a praskání, zejména při silovém záběru a zejména při záběru do pravého pedálu. Po vyloučení všeho jsem vyměníl rchloupínáky a je klid. Zkus to!!!
presne!!! dela mi to pri zaberu do praveho pedalu!!!
Tak co pomohla vymena rychloupinaku?
:D už je to hodně dlouho ale stačilo dotáhnout střed ;)
No mě by to pomohlo, skřípe mi zle.
nachčij přes sedlovou trubku do středu a pak se tam vytvoří zvláštní antihmota a skřípání pak přestane…
muzu potvrdit zkusenosti – cely sred rozebrany, vcetne pedalu komplet promazane a skripalo to jak krava – po nekonecnem hledani problemu jsem zjistitl, ze byl povoleny srou, ktery drzi patku ramu a ta se pri zaberu pod tlakem rychloupinaku posouvala po ramu, dotazeno a vse je ok!
neskutečné…ale rychlejší je raději hned pochcat celé kolo a to ještě v obchodě…
lepší polejt kozím mlíkem se sifonem, ne? A spíš ještě ve fabrice.
Nevim jak na to des ty ale moc se mi to nezamlouva… jeste mi to sezere lak xDDDDD
Cvakání řeším celou sezonu. Zde mám pár tipů:
rychloupínák sedlovky- výměna – řešil jsem 1000 km
přední představec- rozebrat namazat- trápilo mně to také asi 1000 km
Zadní kolo – mé nejpodivnější cvakání: Prostě jednou za 300 km musím stříknout olej do drátů tam kde se lezou do ráfku. Trvalo to 3000 km nežli jsem to zjistil. Stálé cvak svak cvak mně málem dostalo do Bohnic :-) dnes pravidelně mažu a je klid. Ještě namazaná trubka sedlovky. To je jasné.
Vždy jsem myslel, že jde o střed!
Hodně štěstí.