• atak10

    Mám problém, při šlapání ze sedla popř. do kopce pod silovějším šlapáním mi prapodivně vrže a skřípe kolo. Já si myslým že je to středové složení, špice to nejsou, přehazovačka tk ne… poraďte pls.!

    0 0
    • kubad  

      hledej kde to skřípe, pak to vyčisti a promaž, spoustu konkretních informací najdeš v historii

      0 0
    • Deathwing  

      střed, převodníky, řetez kazeta a nebo to samy co se delo me, rikal sem si ze to pri silovym slapani skripe asi retez (vytahanej a zralej na vymenu), nebo hlava (par kulicek uteklo), nakonec sem nahodou zjistil ze mam bowden brzdy z riditek vedenej tak ze se dotyka predni odrazky a pri slapani jak hejbu riditkama tak jezdil po odrazce a skripal, pri normalni jizde i v zatackach to ale bylo ticho

      0 0
      • atak10  

        Retez jsem nedavno menil ze byl vytahanej takze tim to neni… no, udelam co ste mi poradily a uvidim xD

        0 0
    • teebee  

      Rychloupínák zadního kola! Není to tak dávno, co jsem řešil skřípání a praskání, zejména při silovém záběru a zejména při záběru do pravého pedálu. Po vyloučení všeho jsem vyměníl rchloupínáky a je klid. Zkus to!!!

      0 0
    • Joseph de Sax  

      nachčij přes sedlovou trubku do středu a pak se tam vytvoří zvláštní antihmota a skřípání pak přestane…

      0 0
    • luxfer  

      muzu potvrdit zkusenosti – cely sred rozebrany, vcetne pedalu komplet promazane a skripalo to jak krava – po nekonecnem hledani problemu jsem zjistitl, ze byl povoleny srou, ktery drzi patku ramu a ta se pri zaberu pod tlakem rychloupinaku posouvala po ramu, dotazeno a vse je ok!

      0 0
      • Joseph de Sax  

        neskutečné…ale rychlejší je raději hned pochcat celé kolo a to ještě v obchodě…

        0 0
        • lidumil  

          lepší polejt kozím mlíkem se sifonem, ne? A spíš ještě ve fabrice.

          0 0
    • atak10  

      Nevim jak na to des ty ale moc se mi to nezamlouva… jeste mi to sezere lak xDDDDD

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Njaji  

      Cvakání řeším celou sezonu. Zde mám pár tipů:

      rychloupínák sedlovky- výměna – řešil jsem 1000 km

      přední představec- rozebrat namazat- trápilo mně to také asi 1000 km

      Zadní kolo – mé nejpodivnější cvakání: Prostě jednou za 300 km musím stříknout olej do drátů tam kde se lezou do ráfku. Trvalo to 3000 km nežli jsem to zjistil. Stálé cvak svak cvak mně málem dostalo do Bohnic :-) dnes pravidelně mažu a je klid. Ještě namazaná trubka sedlovky. To je jasné.

      Vždy jsem myslel, že jde o střed!

      Hodně štěstí.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.