Zdarec,proc vlastne merime obvod plaste,kdyz cidlo a magnet je cca v polovine vyypletu?Asi mne to nedochazi,nebo co,ale dam se podat.. :D.
Zdarec,proc vlastne merime obvod plaste,kdyz cidlo a magnet je cca v polovine vyypletu?Asi mne to nedochazi,nebo co,ale dam se podat.. :D.
Kolo se odvaluje po obvodu a výplet se pohybuje stejnou úhlovou rychlostí jako ten plášť, takže ať ho dáš nahoru nebo dolů tak je to jedno, protože se počítá nastavený obvod X počet otáček.
No vidis,a toto jde prave mimo me…diky:D
Protože čidlo ti pomocí magnetu zaznamenává jen počet otočení kola. A kolo na jednu otáčku může ujet málo, víc nebo úplně nejvíc :-)
tak ti nevim jestli to myslis vazne nebo ne :D …
Zkus si polozit kolo na riditka a sedlo, roztoc predni kolo a chvili se nan divej a premyslej…
Cloveku pokazde nedojdou zakladni veci,ted uz mne to docvaklo,no co,blbec v danou chvilku:D
Protoze obvod pláště je vzdálenost kterou ujedeš za jednu otáčku kola. Magnet měří ty otáčky a je jedno jestli je ve středu nebo u ráfku.
Tak ve středu to zase tak moc měřit nebude-a možná i ve čtvrtek.
No ty krávo :-DDDDD
Když se plášt za sekundu protočí 5krát, magnet, i když bude u náboje, za tu vteřinu taky mine čidlo 5krát. Prostě můžeš ho mít jak uplně u ráfku (to ti však nedovolí odpružená vidle) tak uplně u náboje a rychlost ti computer bude ukazovat pořád stejnou :)