Oba v kevlaru. Celkem by mě zajímala výdrž. Co jsem četl, tak schvalbe asi vydrží déle? Jízda po
30% dobrý i rozbitý asfalt
40% zpevněné lesní cesty
30% kamené cesty, kořeny
Pláště asi všichni znaj, ale pro úplnost
Oba v kevlaru. Celkem by mě zajímala výdrž. Co jsem četl, tak schvalbe asi vydrží déle? Jízda po
30% dobrý i rozbitý asfalt
40% zpevněné lesní cesty
30% kamené cesty, kořeny
Pláště asi všichni znaj, ale pro úplnost
podle mych zkusenosti
RK- pohodlnejsi, rychlejsi, driv ho riznes
SS- lehci, odolnejsi, bude mene pohodlny ( o celkem kus užši)
nechápu pořad dotazy a požadavky na výdrž !!!
u pláště jsou mnohem důležitější vlastnosti než výdrž, pokud je jediné co tě zajímá výdrž kup si pneu z Tesca za pár korun a na tom najezdíš tisíce km poměr výdrž cena neskutečný.
v profilu kolo za desítky tisíc a bude řešit jestli pneu za cca700kč vydrží 2000km nebo 2500km :-(
jenže dotaz byl na výdrž a proto nechápu výsledek ankety…
to ještě k tomu :-)
V tom případě souhlasím s kubadem a jako kdybych nehlasoval. Nic nedokáže zabít dobré kolo tak, jako mizerné pláště.
na racekingu mám najeto přez 5000km (sice už je na vyhození) ale jako výdrž mi to přijde luxusní :O) na předním ± ještě zbejvá polovina vzorku :O) za mě spokojenost :O)
presne tak, posledni co u plaste resim je kolik na nem najedu… dulezity jsou vlastnosti! a to jestli na nem dam 1500 nebo 3tkm je mi burt, koupi se novej…
Já nemám anketu na výdrž a neřeším ji. Jen se bojím aby mi SS neodešel po 500 km. Přeci z tohoto fora mám, že drahé schvalbe tolik nevydrží, jelikož jsou to závodní pneu jak někdo psal. Pokud oba pláště vydrží cca 2500 km, tak jsem spokojenej. Jen mi šlo o to aby SS nevydržel 500 a třeba RK 2000, případně obráceně. O to mi šlo, aby tam nebyl mezi nima propastnej rozdíl.
to nebude, dobrý rychlý lehký pláště prostě moc nevydržej od žádný značky, resp. když maj půlku vzorku tak jejich jízdní vlastnosti už jdou do háje. Takže radši kup něco za dobrý peníz v akci a počítej s častější výměnou.
tak toho bych se opravdu nebal… pokud vim, odchazej jenom Rocket Rony, coz je logicky, je to proste zavodni guma, s tim clovek musi pocitat… ostatni schwalbe vydrzej relativne dost…
Sice jsem zatánce Smart Samu, ale pouze v kategorii do 300 Kč, tzn. nejlevnější drátové verze. Pokud řešíš kevlar za skoro trojnásobnou cenu, tak ber Race King, protože Smart Sam nevydrží o tolik víc, o kolik je Race King lepší.
Tohle téma je vysoce nevkusný vtip…
Jen jestli mohu vědět proč. Mě hlavně zajímalo který plášt by byl vhidnější pro povrch jaké jezdím a výdrž mě nezajímá pokud na tom budou podobně. Řešil bych ji pouze pokud by jeden dal 500 a druhý 2000
V tom pripade mas blbe polozenou zakladni otazku. Pokud by ses ptal ktery z nich tak jednoznacne RK.
mimiochodem, smart sam. vzadu mam 2.1 sport line a vcera jsem si na predni koupil 2.1 performance line. ted jsem ho nasadil a zda se mi opticky ze ten novy je jednoznacne uzsi nizsi a min objemny nez ten stary. je toto mozne???? nebo mam jenom nejaky halusky? protoze tohleto mi fakt nejde do hlavy toto.
taky se mi to zdalo :) projed se v bahne a budou stejny :)
ale vozim dva SmartSamy drátovy
odpoledne jsem to hned projel a je to uz ok. je jasny ze je potreba aby se to trochu „rozslaplo“ ale ten rozdil po nasazeni byl proste gigantickej. vypadalo jako uplne jiny plaste. ten novej byl tenkej zhruba jako jsou takovy ty nesmyslny plaste na tech divnokolech co se prodavaj v supermarketech za ceny do 2000. proste neuveritelnej rozdil.
Výdrž jednoznačně bude lepší u SS. Ale výdrž u pláště bych řešil až na posledním místě. Jasně jsou případy kdy bych to řešil. Takový RoR vydrží někdy s bídou 1000km a stojí litr, pro někoho by to byl asi dost problém i kdyby měl kolo za 80k.
RK bude podle mě mít lepší vlastnosti, sám ho vozím v obyč kevlarové verzi, kupuju je za za hodně dobrou cenu. A spokojenost, měním tak v půlce vzorku. Ale osobně bych ho na to tvoje kolo nedával, minimálně né dopředu. Ale tak to už je spíš otázka terénu jaký jezdíš a za jakého počasí. Na sucho ten RK je v pohodě.
A jseš si jistý tou výdrží SS? Já bych se tedy sázet nechtěl, že ten SS vůbec vydrží déle. Kdyby to byla jednosměsová verze, tak jistě. Ale ta současná EVO třísměsová vůbec žádnou skvělou výdrž už nemá.
Nemám ale u nikoho ani u sebe srovnání u stejného jezdce, co jezdil jak třísměsový SS, tak RK, takže jednoznačně nemůžu tvrdit nic.
Stačí ale, že vím jak klesala u konrktího jedince výdrž u SS od jednosměsové, přes dvousměsovou po třísměsovou verzi a u sebe a manželky rozdíl jednosměosvé a dvousměsové. Už i ta dvoumsměsová verze měla výdrž mnohem menší.
Každopádně ani jeden z těch plášťů nemá výdrž nijak tragickou, takže jak už bylo řečeno to nemá cenu moc řešit a tedy vzal bych z těch dvou jednoznačně RK.
SS bude mit podle me vetsi vydrz
vydrz = jak dlouho vydrzi, ne za jak dlouho se sjede :)
No tak v tom případě porovnání nemám, kdysi jsem měl ten jednosměsosvý SS a ten vydržel hodně dlouho. Pokud ta výdrž šla tak rapidně dolů, tak to je trochu zklamání.
RK tragický není, ale 3500km jak sem někde četl na něm fakt nedávám… Tak 2000–2500 přibližně.
Nemáte vyzkoušený MK, kolik vydrží na zadním? Asi teď do těch sra*ek a pak na sníh přezuju.
zalezi jak ktery… rekl bych MK ss, UST a pak drat – mysleno od nejhorsi vydrze po nejdelsi…
na zadnim MK 2,4 UST jsem ted najel cca 2tkm a jeste by se dal jezdit, slick to jeste neni…
No já beru ten obyčejný (ne ss) kevlarový. Ale tak je to nakonec celkem fuk, teď už tolik nenajezdím a na jaro stejně zas přezuju na RK a tu zimu musí přežít i kdyby nechtěl.
Teď při zjišťování jakou má MK UST směs sem zjistil, že Continental představil Mountain King II a nějaký XKing. To by mohlo být zajímavé, jen jaksi už není z trojúhelníkového vzorku :( Takže už to nevypadá typicky Contíkově :)
UST i SS by meli mit black chilli… uz na XKinga taky koukam, zajimavy…
vyzerá trochu maxxisovo…
jj, mas pravdu, nebo vypada jako Rubber qeen…
teď jsem to chtěl napsat – že je to jako hubenější rubber queen
tim padem mi vychazi ze MK II bude jako zadni a Xking bude na predek… trochu me mrzi ze tim padem klasic.vzorek MK nepokracuje, prtze minimalne na predku me ta guma vyhovuje uplne fantasticky…
Proč myslíš že bude MKII dobrý jen na zadek, mě se zdá být celkem v pohodě. I když nevím co si mám myslet o té jakoby drážce bez špuntů mezi bočními figurami a středovým vzorkem. Možná že bude jako starý MK zase oboustranný. Ale taky sem se starým na předku spokojený. Ten nový má masivnější a hustěj figury na stranách, tak snad by se nemusel tolik žvýkat jako starý.
Každopádně XKing bych dal dozadu. Na Velu je o něm článek z převáděcí testovačky a tam ho měli vpředu i vzadu.
dopredu bych ho urcite nedaval, ma moc siroky spunty na behounu, myslim ze u takovyho Nobbyho jsou tak akorat, sirsi bych nechtel…
Zatím mám na RK 2,0" supersonic 3 827 km. Přední mi přijde, že se zbavil akorát chlupů a zadní 2 000 km minimálně ještě dá.
Daleko zajímavější mi ale přijdou FF 2,0" UST. Přední má 3 284 km a 5 000 km by mohl vydržet. Zadní má 2 526 km a do 3 000 km počítám, že taky vydrží. Co je ale hlavní, tak ve srovnání s dušovými FF se ukrutně zvýšila spolehlivost, co se týče defektů. Pokud nebudu počítat ten nešťastný 7 mm kousanec, tak zatím jezdím bez viditelných defektů.
No já mám to obyč verzi 2,2". Kdybych neměnil v 50% ale tak ve 2/3, tak bych řekl, že přes 3 bych na něm dal asi celkem v pohodě. Ale 5000, to bych měl slika. Ve předu sem ho nevozil. Ten rozdíl asi bude dělat hlavně váha a styl jízdy, v poslední době sem na něm nalítal spoustu km na silnici nebo naopak v kamenitém terénu. A tlak asi taky bude hrát roli, ze začátku sem ho vozil dost přefoukaný, což středu asi moc nesvědčí, teď už ho mám spíš podhuštěný. Každopádně sem si teď chtěl ze dva koupit, ale ten X-King mi dost zamotal hlavu.
Tak ono pro zachování vlastností je 50% vzorku pryč nejvyšší čas, ideální je měnit ještě o chlup dříve.
MK 2,2 supersonic na zadku cca 2000km,to same ale kevlar OEM verze 600km,drát skoro stejně jak supersonic.Vážím 75kg s baglem a jeto 80% v terénu.
Všem děkuji za odpovědi a omlouvám se, že jsem někoho možná spletl že mě zajímala hlavně výdrž, ale tak to opravdu nebylo. Objednám tedy Continentaly. SS jsem jezdil v drátové verzi a byl hodně rychlý na pevném podkladu rychlejší jak drátový Black jack, proto jsem jej zařaditl. No a na Continental je tady všeobecná chvála. Takže anketka uzavřena a dávám je do košíku.
taky resim problem s plastema, znamej odrovnal race kingy po 1000km ja ty novy pythony po 900 ted chci zkusit s-works sausrvind nebo jak se to pise