Vazeni uvazuji o koupi vyse uvedeneho kola , mate nekdo nejake zkusenosti ? Nerad bych se vzhledem k cene unahlil .
Vazeni uvazuji o koupi vyse uvedeneho kola , mate nekdo nejake zkusenosti ? Nerad bych se vzhledem k cene unahlil .
Je to spíš na pohodové ježdění, žádný závodák,ale úžasně pohodlný. Dá se půjčit tesťák na víkend.
Jo jo to vim , ale rad bych cetl i nejake nezavisle pocity .
mno zkušenosti už nějaký máme:-),ale lepší by bylo, kdybyjsi napsal co od toho očekáváš,bo co tě přesně zajímá, pač jinak je to moc širokej pojem:-)
Celkove , 7 let jedim na pevnym kole . Tak si myslim ze to bude docela supa ten prechod .
no vidíš! To máš jako já. 7 let mi to trvalo, než jsem z HT dospěla ke Stampíkovi je čas se trochu odvázat ni? :o)
jo tak přechod z HT bude obrovskej.budes si rvat vlasy, že sis to nepořídil dríf:-). Celkově je stamp hodně pohodlný a vyvážený kolo, ideální na celodenní putování po kopcích.
mně to zas tak obrovský, na rvaní vlasů, nepřišlo páč můj HT je doooost pohodlnej a proti Stampoušovi přeci jenom JEDE ale i tak si myslim, že Stampík je úžasný kolo když sečtu pro a proti, volim jasně Stampíka tu mírnou lenost mu odpustim, vzhledem k tomu jak je komfortní a šetří sílu
Akorát ještě…vždycky když spadnu, mám problém se z pod něj vymotat. Většinou musí někdo přiskočit a zvednout ho ze mně. :o) To se mi na Titánovi ani Rayoušovi nikdá nestávalo, ale tady furt, tak nevim, jestli je to tou geometrií…nebo nevim…:o)))
mno vona totiž goemetrie je navrzena soudruhy od specializejdu tak,že dyž ček spadne,stamp ho automaticky přikreje,čímž čeka ohraní od dalšího případného úrazu (třeba dalšími jezdci,bo padajících vjetví a tak:-)), takže to je třeba pokládat za klad:-)
jo ták proto mi furt padá na hlavu (dokonce mi okousal převodníkem přilbu) a pak mě ještě uvězní přitom mam pocit, že kromě mě (a Geronýma, hehe) většinou už nikdo další nepadá :o)))
mno ja z toho poosledniho sjezdu sem taky pjekne wodrenej,bo ale jenom z jedny strany vod tech sutru:-))) pač zvrchu sem byl pjekne přikrytej:-)
Coo??? Tys to dal? Škoda, že jsem to neviděla. Bo jsem šla pěšky, páč to by asi zadní brzda nestíhala.
Nojo, jsou to věrní bejci hezky chrání páníčky až na tu podlitinu 16×6 cm co mi myslim způsobil právě Kamzík, jaxi na mně obětavě lehal Jestli náhodou nejsou soudruzi od Spešu spřáhnutí s výrobci Ibuhepa nebo Traumaplantu… :o)
Jak se chová SJ se 120mm vidlicí ve výjezdech,mám na mysli prudší výjezdy.Nezvedá se na zadní?Je to v pohodě,nebo myslíš,že by byl lepší Talas 100–140mm?Zatím jsem jezdil jen XC s vidlí 80mm,tak mám trochu obavu přejít na 140.
Neboj. Ve výjezdech je překvapivě šikovnej. /Si ho otestuj a uvidíš./ Terénní výjezdy si na něm užívám. Nezvedal se se 120 a nezvedá se ani se 130, co tam teď mám. Prostě Kamzík. :o)
na 140 uz je to na hrane, ale „maturitu“ lze stale vyjet…
jó, jak už psal Attila pod to se podepíšu zvlášť mně ale překvapil ve výjezdech mam pocit, že je hrozhně obratnej a šikovnej a to pohodlí!!! Neměnila bych.
Si ho otestuj a uvidíš.
no tak Selmo, trochu ohledu!!! ;)))
jó? A co jsem to slyšela za fámy, že snad jdeš do silničky??? Navíc máš křásně originálního Vižlíka. Jedinej Artur, kterej se mi líbí. …
no tak byla tu varianta: silnicka. Ale nastesti jsem zjistila, ze najizdet se da i na Vizloi :))) A ja se fulla nedockam. Leda vyhrat ve sportce :)
Dekuji, takova pocta, ze se ti Vizla libi!!!!! :)
uf! Tak to je fajn. :o) Já se zas nedočkám jinejch věcí. Kvůli bikům jsem zadlužená až po uši. Ale je to prostě priorita. :o) Nejen Vižla, taky Tvůj web a vůbec Tvoje kreace. :o) Moc pěkný.
ale no tak ja ti ho fakt cestou do tech Haloun na chvilku pujcim ;))) uz nemusis ichotit :D
jinac ta tvoje kamzikatka, ta je super… stumpik..jojo, bud ten a nebo contessa.. ale toho bohda nebude…
se těšim
Řekla bych, že Stampík by byl lepší volba. Mj. Contessa se i zdá těžká. …Někdo sice Spešly nemá rád, jelikož jsou oblíbení snoby, ale ono na nich vážně NĚCO je.
Oni je nemaj rádi, protože VÍ, že jsou nejlepí, a oni je nemají doma :-)
ne, sou dost dobry, ale nejlepsi ne
nejsou dost dobrý, jsou dost nejlepší :-)
jj sou dobry ale scott je lepsi:D:D:D:D
Ani omylem! možná když by se srovnal Scale limited s Hardrockem sport, tak by se o tom dalo dost dlouho hádat.
pche:)
celej scott pchee
CANYON!!! :)
Docela se snažej, ale pořád málo!!
tak tudy cesta taky nevede :-)
tak ja vam to teda reknu, nejlepsi je rb
Nejsou špatný, ale spektrum nabídky je poměrně omezené. Není to pro každého.
co ti chybi ? no je pravda ze fotbalovy branky nedelaj, ale co se tyce kol tak maj snad vsechno
Tak to se prober!!
Co konkretne ti chybi v nabidce ?
Doplňky.
Trekový kola. Levnější kola. A HLAVŇE POŘÁDNÝ KOLA :-)
Asi tak-! to co nevyjedu a nesjedu na HT, na stampím dám, protože zadní kolo drží jak přibitý.
i přední právě nestaví se vůbec na zadní ve výjezdech šikulka!
Pravdu díš!!!
Já ho mám asi 3 měsíce. Předtím jenom hodně dlouho HT. Jsem moc spokojen. Ostatní píšou, že je SJ línější, mi to ani moc nepřipadá, ale je fakt, že nezávodím. Při otevřeném módu se zadní stavba trochu pohybuje, ale rozhodně to není nějaké velké houpání. Mimo asfalt to prakticky není ani poznat. V terénu jezdím prakticky pořád polohu „open“ i do kopců.Při ostrém zabrání do pedálů nemám pocit nějaké ztráty energie. Výborná geometrie, vyjel jsem na něm i stoupání, které jsem na HT nedal. (pro znalé např. to první stoupání z Konečné směrem na Bumbálku v Beskydech).
Tak to je parada , dik za pocity .
Nejdřív si ho puč na víkend a pak se rozhodni.Mněl jsem teď experta z 69 a kolo je to parádní ale pro mě není.Trochu strach že bych se na něm zabil.Je hrozně rychlé ve sjezdech a trchu líné dokopce.Taky záleží co jezdíš teď.
Má i brzdy!!! :-)
ta moje ho minulej vikend kompelet rozstrelila :-) (ale byl to teda model 00 :-D )
Jezdím na HT i na fullu, Stumpjumpera s tlumičem Fox Triad jsem pečlivě prozkoušel a – ačkoli pružení mého fulla není tak dokonalé jako u SJ – musím říct, že pro nezávodní ježdění nevidím ve fullu žádnou výkonnostní nevýhodu, ba naopak (viz. výše cyklista02). Pokud chceš závodit, dá se Triad přifouknout tak, že se zadní stavba ani otevřená nehne, boční tuhost snesitelná. Vadit by ti mohla geometrie, která se chrtovi rozhodně neblíží. Ve sjezdu je ale jistější (kratší představec, vlajdy, dlouhá torzně pevná vidle, větší kotouče) než klasické rychlé XC fully a posez je jak na barové židli :-)
zitra si jednoho du vyzvednout na testik tak uz se tesiiiiim
ahoj,jezdim ho už pátou sezonu a co se týče jízdních vlastností a pohodlíčka tak rozhodně chybu neuděláš.FSR prostě funguje a kde kdo se ho snaží jen okopírovat.krapet horší je to s udržbou a životností odpružených částí,cca po dvou sezonách výměna komplet ložisek a pod.jinak ale mohu vřele doporučit,na HT hodně rychle zapomeneš…a jede,ne že ne!!!
kdyby ses mi kouknul do profilu tak vis ze htcko nejezdim
teda jo ale mam i fulla
Pokud jezdíš pohodové vyjížďky v terénu (žádné závodění), tak určitě stojí za zvážení. Mám ho 4 měsíce a jsem max spokojený. Na co by sis měl dát pozor je sedlo (to moje šil asi hodně nešikovný číňan, navíc se žmoulá pod zadkem) a pláště (možná patří k těm nejlehčím, ale odolnoost je hodně ubohá – už jsem oba zboku prorazil + nespočet defektů). Doporučuju vyměnit hned při koupi.
mam ho dva měsíce a jsem nadsenej! co me prekvapilo nejvíc je to, jaká to je neuvěřitelná žehlička, a to i se zapnutym propedalem. Model 2007 je uplne novy kolo z M5 hliníkové slitiny, která se ještě loni používala jen pro S-WORKS SJ…
je pravda, že zadní stavba se i s propedalem při silničních výjezdech trochu houpe, ale to dela skoro kazdy full…navic se dá tlumic zavrit
Stumpy má z výroby vyšší posez, což me dost vyhovuje, protoze me na HC XC kolech bolí za krkem. Pokud bys chtel amatérsky závodit, není problém otočit představec až v úhlu – 16 stupňů a udelat z toho závodaka.
Co se týče pneumatik, přední jsem řízl z boku hned při první projížďce, takze bacha…pneu taky ani náhodou nejsou deklarovaných 2.0, ale asi tak 2.3, coz v kombinaci s hrubým vzorkem děla z jízdy po silnici utrpení. V terénu ale drží jak pribitý…
Ok dik za nazor , jeste se zeptam na velost ramu na HT mam L ale kazdy rika ze na Fulla staci M , merim 176 cm .
no,ja mam 174 a M mi sedlo jak hrnec na prdel,urcite ber M,je to akorat,samo,že lepší vyzkoušet,ale ty 2 cm se daj dohnat posunutim židle bo výměnou předstafce:-)
Vem M. S rozvorem ani výměnou představce nic neuděláš. Kratší kolo je hravější.
To samý 174cm – velikost M jak ulitá. Ale měl jsem ho jen na pár dnů :(
Mám 184 a testoval jsem L velikost a seděla mi. Byla trochu delší než moje stávající kolo. U tebe bych to viděl na to M. Půjč si ho na víkend a uvidíš…
Lko ani omylem. Mam 179 a M. Rovnou
já měřim 167 a Stumpíka mam taky Mko a je to přesně akurátní Sko už bylo moc mrňavý ale třeba dámský M je menší než pánský M. Na rámu je napsáno 17"
merim 182 a mam L, coz mi zcela vyhovuje. L by ti podle me bylo prilis velky, ale zálezi na osobni preferenci. Upozornuju vsak, ze delka rámu SJ se z hlediska geometrie mezi L a M láme, takze je mezi nimi dost velky rozdil (vesi nez u dvojic S-M a L-XL)
jo, jo s těma pneu souhlas co se týče šířky a jízdy po silnici jsem je vyměnila za Noby Nicy, ale zadní jsem hned taky z boku rozřízla tak tam mam z5 ten spešlí Resolution a zatim gut
Na stumpíkovy jezdim cca od brezna. Obcas i nejaky ten amatersky zavod a zatim jedine, co me na tom trosku drazdi jsou plaste. Ale chystam se je vymenit. Na asfaltu to je jako tank a hrozne rvou. Clovek ani nemusi mít zvonek, lidi to slyší :-) Jinak co se jízdních vlastností týče, nemohu si stěžovat. Jenom s těmi tlumiči člověk musí pracovat, zvlášť při tom závodě. Do kopců jezdím téměř zásadně vzadu zamknutej, protože na „open“ je to houpačka a propedal do kopce taky pekne houpe. Z kopců je to strašnej mazec, sedí to jako přibitý a ikdyž člověk něco přestřelí, tak už mě ta vidle párkrát zachránila od katapultu. Přehazovačka a přesmykač jsou naprosto dokonalý, i krásně zabahněný dokaží fungovat bez problémů :-) No a brzdy, to ani nemusím komentovat. Jediné co mě trošku dráždí je cinkavý zvuk kotoučů, což se mi konečně povedlo poštelovat na zadním kole, ale přední, když jde člověk nad řídítka, tak pořád cinká – ale dá se to přežít. Na to závodění bych příště možná šel do Epica, ale jak říkám, jsem amatér, který si v seriálu Kolo pro život hlídá pozice okolo 200 místa, takže jestli to nebo ono, stejně mě to na bednu nedostane :-)
sezen si blatnicek na tlumic;)
ze bych musel mit takovou hovadinu za cca 600Kc nebo kolik to stoji – sorry, ale fakt ne, uz takhle jsou veci od spešlu za ceny trosku mimo
tož urob si sám PETflaška to jistí :o)
se mi taky nechce ty prachy dát, ale asi je dám, páč on tlumič a jeho servis taky neni zadáčo
ja sem to vyresil tak, ze sem koupil takovej ten blatnik pod spodni rámovou trubku za 80 kč a z něj sem šikovně přesně namíru vyříz ten blatnik na tlumič a je dokonce hezčí než ten origo wod spešla.Klíďo vám sem loupnu photos,jestli chcete:-)
Blatníček už jsem koupil, ale rád se podívám jak jsi to vyřešil, takže pokud můžeš, dej sem tu fotku
vypada to takle:-)
a ještě jedna:-) jo a tu neoprenovou prcgumu už tam nevozim,ta je dobrá možná tak v zimě:-)
Svojí funkci to určitě plní, ale přece jenom originál je originál :-) I když je pravda, že za tu cenu je to hodně drahý kousek plastu