Durolux pro 27,5 nevypadá vůbec špatně. Po TT by to nemusel být marný a levnější konkurent Lyrik-a navíc na 20mm ose.
Durolux pro 27,5 nevypadá vůbec špatně. Po TT by to nemusel být marný a levnější konkurent Lyrik-a navíc na 20mm ose.
Až na ty černé nohy… :-(
To je individualni, me se treba libi..
Mně taky, ale je otázka, jak budou vypadat po sezóně, dvou.
Aurony se celkem osvědčily, dolů to neleze.
To je dobrá zpráva. Uvažuji, že bych prodal LO-RC verzi, kterou jsem sehnal ještě se zlatavými nohami a koupil RC2.
Já mám na zimáku RUX, který už mi chodí nejméně 7 let. Ten měl oproti ostatním SR (Duro atd.) vnitřní nohy taky z hlíny s eloxem a jsou jako nový. Nevěřil bych, ale je to tak. A to poslední léta na zimáku údržbu nepřeháním.
mám stenou zkušenost
Je otazka jestli vubec tt bude potrebovat, ma to i stelovatelnou hs expanzi. Libi se mi hodne, jen me trochu stve ze model pro 26 zustal pri staru :( Respektive jak moc velky je vlastne rozdil mezi geometrii vidle pro 26 a 27,5? :)
No nevím. Model pro 26 má stejné parametry jak pro 27,5…
Papírově ano, ale spodní monoblok je starý, takže 35mm nohy (což je fuk) a nejspíš bude zase mazání vazelínou, což sebou nese riziko vaklu :( Patronu TAD asi taky nechali při starém a z té taky moc odvázanej nejsem (rešení negativky při max zdvihu je podivný)
Ta tuhá guma ale ve skutečnosti není negativka, aspoň pokud se bavíme o TAD verzi, tak ta je v podstatě single air a ta guma je doraz na konci chodu.
Hmmm, zajímavé. Jsem zvědavý na ohlasy.
hmm, štelovatelná hs expanze není moc častá, se celkem pochlapili, originál blatníček, jako vypadá to na hodně fajnovou vidli, ještě záleží na kvalitě dílenskýho zpracování. A i ta váha na 180 zdvihu je pěkná. Jsem zvědavej na cenu, mam obavu že to nebude levnější konkurent lyrika :-/
*MSRP $800 USD R2C2, $700 USD RC2
Hmm… To už zrovna žádná láce není…
Koukám, že se bude dělat i RC verze s „Epikoňáckou“ patronou. Zvláštní.
tuší někdo, k čemu je toto?
Odvzdušňováky?
asi jo
„Over time, or over the course of a long run under a pro, this cavitation ends up causing air bubbles to form inside the damper as the oil heats up and degrades. Once air bubbles have formed, only bleeding will remove them. Given the inevitability of needing to bleed the system, Guillaume developed a quick and easy bleed system for the R2C2 damper in order to fulfill the company’s Quick Service Product (QSP) philosophy. Just fill the damper with oil, place the floating piston in the cartridge with the bleed screw removed, cycle the damper to remove air, push the damper rod to end of stroke and reinstall the bleed screw.“
No R2C2 patrona má být uzavřená, takže ta se bude odvzdušňovat jinudy. Tohle je spíš na mazání: „Lubrication holes allow owners to splash a few drops of oil on the foam wipers periodically to keep things moving freely.“
Je to na mazaní, vstřikuje se 1ml oleje pod stírák, už sem to někde četl. Ovšem po pátém domazání se má rozdělat a přebytečný olej z nohou vylít, jestli sem to dobře pochopil. To se mi na ní moc líbí.
„Under the dust wiper is a foam ring that’s saturated with oil and can be topped off with the Lubrification port, a small grease port on the backside of the fork, just below the wiper seal. The ports are mainly for pressure relief, even though they’re called “Lubrification” ports. You can use up to 1cc of oil at a time to keep the seals and wipers moist, but they recommend no more than five such refills before you pull the fork apart to drain the old oil from the bottom and service the fork.“
Hm, ten blatník by se mi na Auronu líbil také.
Jen pro zajímavost, když jsem se ptal v BP Lumen na dostupnost durolux-ů, tak jsem dostal konkrétní nabídku.
RC2 (nikoliv R2C2) za 13,9t a verze TA za 14,9.
…Jeden z čtenářů nás například upozornil na vidlici SR Suntour Durolux nové generace… kdo to asi byl :) Jsem rád, že to klucí tak rychle připravili.
Tady je i nějaký test
Pěkně rozebraná R2C2C www.bikerumor.com/…uro-monster/
Tak ani né po 18 dnech na r2c2 porucha zdvihu,samo od sebe se teď ze 180mm stal 150mm.Doraz klepe kovově po vytažení patrony,takže reklamace. :-( Stalo se to někomu už taky a ví co je příčina?
ja mel problem se zdvihem a uživatel Atilla mel problem s klepanim…me napsal technik,ze za to muze predelani na olej,ze si patrona nasava olej…
To jako vážně nasává olej,dyť ta patrona musí těsnit jinak by nefungovala ne?A to jen povolil spodní matici počkal až pružina vytlačí přebytek a poslal Ti ji zpět jo :-) ?
Pravdepodobne je tam tesneni ve stejnem stylu jako u Epiconu, tj normalni gufero, ktere tesni jen v jednom smeru.
jen pisu co mi napsal technik…ja tomu neveril.....poslal jsem mu celou vidli,neco tam pofackoval a uz chodi jak ma…
v patek ji mel doručenou a ve stredu byla zpet na kole…
Kolik oleje si tam dával ,místo té vazelíny? Je tam někde u té patrony pod horním ozubeným kolečkem odvzdušňovací otvor?
15 ml oleje 15W do každý nohy…
A ten mazací olej po opravě jsi dal znovu a už to nedělá,nebo jsi rezignoval na vazelínu?Nebo třetí varianta zdvih jsi ještě s olejem nekontroloval :-) Mimochodem mě napadlo,že to složím schválně naliju kopu oleje a zkusím pumpovat jestli si opravdu nasaje a ještě více zmenší zdvih.
Mě zdvih snížil po předělání na olej Auron RC. Po rozdělání, vyčištění a promazání už se mi to nestalo. Tak nevím, nepřišel jsem přesně na to, proč se tak stalo a hlavně proč už se tak nestalo od poslední rozborky.
U mě se zase snížil doraz,roztáhlý je naplno.
jak prisla,tak jsem ji hned hodil na kolo a neresil…ale urcite se do ni nekdy podivam…
Tak potvrzuji DUROLUX zvětší objem v olejové části.Jestli je to přisátím mazacího oleje v trubce dole,nebo pěněním samotného oleje po těžké dřině na svahu,netuším.Vyřešeno povolením velké středové matky nad pístnicí LC vůči vrchnímu černému tělu(tři závity), kde lítá vrchní píst s protitlačnou pružinou HC.Patrona v pracovní pozici a pružina vytlačila přebytek,který byl mírně mléčný(zapěněný),byla to troška,kterou nešlo ani změřit,leda utřít hadrem.Chod je nyní OK,fukčnost před domem se zdá taky jako za novoty,ještě ověřím na svahu.Nalil jsem zase mazací olej do trubky,tentokrát schválně více 25ml,místo prvotních 15ml(7,5W),tak jsem zvědav jestli zase patrona vytuhne a olej zmizne,i když ten přebytek měřitelný zrovna nebyl.
Po prvním skákání je vidle OK a nezměnila dorazovou výšku i přez nalitý mazací olej ve větším množství.Pokud na něco příjdu tak tu pisnu.
Ahoj Mám duroluxe od letošní sezony hned sem ho snžíl na 160 mm s originalníma vymezovacíma podložkama dnes sem se byl projet a po jednom skočku mě vidlice vystřelila do plnýho rozsahu a s kovovým zvukem na dorazu.
Neměl jste někdo stejný problém ?? Nebo nevíte kde by mohla byt chyba ?
Jakou mate zkušenost se zárukou když sem si sám snižoval zdvih ?
Asi to rozhoď, abys viděl co se stalo
A neslyšel jsi jenom negativku?
nakonec to byla pouze povolená matka pod pružinou :-)
no vidíš, příště tam dej lepidlo na závity:-)
Měl bych dotaz ohledně R2C2 Duroluxe. Znamená R2C2 patrona automaticky přítomnost PCS? Nebo se zpočátku dělala bez a až později byl dodán PCS? Trochu jsem se do toho zamotal.
PCS je u všech R2C2
Tak poznatek k vzduchové části.Při ježdění syna v Koutech najednou povolila vidle ve zdvihu a ze 180 bylo najednou 220mm :-).
Důsledek byl nalezen a to vodící tyč pružin praskla těsně pod matkou.Cena 250Kč komplet i s pružinama,u mě gratis v záruce.
Nemá doma někdo rozsypanou patronu,potřebuji spodní matku a ovládání REB z ní?
Ahoj nemate nekdo navod nebo uz jste nekdo menili olej v patrone r2c2 ? Vim ze je „nerozebiratelna“ ale asi bych rad po tech par sezonach rad vymenil.
Rozebiratelná je a olej se mění káždý rok .
No vis jak, ona ofiko je ta patrona nerozebiratelna a proste nemuzu nic najit na netu. Proto ani nema suntour zadne video ofiko. Tak zkousim, protoze nevim hloubku ifp viskozitu oleje nic :) triar mam hotov ale tady nechcu jit naslepo.
Tak tlumeni uspesne repasovane a ted druhe cviceni. Daji se sehnat stiraky za trosku lepsi cenu nez ty jejich ofiko? Jako ta cena se mi zda docela ulet. Stacilo to tesneni na vzduchovy pistek. Jedna gumicka 275,– .
zkus pohledat zde https://www.aliexpress.com/wholesale?…
Nebo jeste jinak. Na onyxe jsou porad o 300 min a je taky 36. To by mohlo sedet?
Mělo by – je to skoro stejná vidle…
Ok. Dvo noha na triar taky sedla jak hrnec na prdel. Takze to risknu