Zdravim daju sa uz niekde zohnat modely 2013 konkretne model durolux 160mm model este neviem to sa rozhodnem potom podla ceny.
Myslim ze to moze byt lacnejsia varianta lyrika.
Zdravim daju sa uz niekde zohnat modely 2013 konkretne model durolux 160mm model este neviem to sa rozhodnem potom podla ceny.
Myslim ze to moze byt lacnejsia varianta lyrika.
typl bych u nás tak konec unora, v německu možná dřív, ale ještě sem je nikde nepostřehl,
Jé v to doufám, ale moc jisté to asi nebude :((((
taky se už nemůžu dočkat :(
nejakej nazor na tuhle vidly? http://www.mojekolo.cz/…rl2-dla-2013
ve verzi se snizovanim zdvihu vazi cca o 400g min nez durolux
něco málo na té váze ušetřil menší zdvih oproti DL Rc2 (ten je 180/140 mm versus 160/130 Slant) a má i užší vnitřní nohy 34 mm Slant 35 mm DL a 15 mm osa proti 20 u DL
ja to myslel tak, kdyz nekdo uvazuje o zdvizich 130–160 a nepotrebuje 20osu, tak jestli tohle neni lepsi varianta.
spis jsem myslel jestli neexistuji zkusenosti na poruchovost systemu snizovani a na chod tehle vidle nebo podobne od x-fusion.
160mm vidla na 15 osu je ********* uz z princípu, ešte v kombinácii s 34mm nohami
Proč *********? :) Vyloženě bych to tak neshazoval.Je to sice škoda,že tam není 20mm,ale s 34mm nohama je to docela dobrej kompromis do tuhosti při váze necely 2kg.
Stejně je 20mm osa spíš placebo.Mlok tu psal výsledky nějakých testů a mnohem větší procentuální rozdíl v tuhosti dělá tapered sloupek proti obyč 1 1/8 (stejně snad jen cca 5% pokud si to vybavuju).Jestli pak sou 2–3% v krutu navíc pro 20mm osu (teď nevím jestli to bylo proti 15mm,9mm nebo dokonce RU),tak to už průměrnej člověk snad ani nepozná.Možná závodník v DH,nějakej profík v bikeparku apod.,ti by to možná pocítili.Další věc je HS expanze.Prý u slušně citlivé vidlice a ideálním chodem pro danýho jezdce nemusí být samotná expanze do zdvihu 150/160mm až tak podstatná,že by se bez ní nedalo jezdit.U vyšších zdvihů je to prý daleko víc potřeba.1–2mm na vnitřních nohách beztak udělají víc než 5mm průměru na upínací ose :)
Kdybych měnil svoji floatku,tak bych ideálně chtěl 150mm bez snižování (případně 160mm se snižováním),34–36mm nohy,tapered sloupek,20mm osu,váhu do 2200g,odtrh do 6kg,celkově slušnou citlivost a cenu do 10k :)
Když se ale dívám na toho X-FUSION SLANTa,nemusí to být tak špatná volba.Pokud se za rok sleví třeba na 10 tisíc nebo bude někde akce..Zajímala by mě u něj ta citlivost,chod…dala by se zkousnout i s tou 15mm osou,myslím,že to bude dostačující a nějakou dobu ji budu stejně limitovat já jako jezdec .)
Jestli bude cena top duroluxe 2013 přes 15k,tak se s ním budu muset rozloučit :) To už můžu rovnou vzít 2012 s Alu sloupkem nebo ještě starší a dodělat tam HS expanzi – ale přibrat na váze při ušetřených penězích..
Někdy se na ebay.de objeví aukce na Vengeance a není o ně velkej zájem, takže posledně se vzduchová prodala za necelejch 8 000,– s poštou k nám.
Řekl bych že není tuhost jako tuhost. Typ sloupku se projeví v tuhosti na ohyb a typ osy v tuhosti v krutu (vedení stopy v bordelu). Tloušťka nohou na obojí. Tím nevyvracuji co jsi napsal, spíš přidávám mojí myšlenku jak by to asi mohlo být. :)
Tak tak, nejtužší 32 vidlice co jsem jezdil byla RS 09 RVL 1 1/8 s 20 mm osou, to byly časy… Taky měla přes 2100 g.
To je dost zavádějící a hrálo by to kladnou roli pro RVL.Třeba by byla podobně tuhá i s 15mm osou a tapered sloupkem na stejné váze.Kdyby měla třeba 1800g,obyč sloupek a 20mm osu,mohla by být nějaká konkurenční 2200g vážící vidle s 15mm osou daleko tužší i v krutu,protože materiál že jo…
To jo :) Já jen říkám,co sem tu vyčetl,prakticky zkušenosti nemám s ničím jiným než s epiconem na RU a Floatem na 15mm osu.
Pozdravujem. Nahodou som cital tvoj prispevok,usudzujem,ze muzes poradiť. Mam epicona cca1500km je zatial ok. ale nerozumiem cislom, co su na korunke. Ak chces, tak daj vedieť. Nemozem to nikde zistiť. Pekne dakuje. Šajba.
Priemerný človek ozaj nespozná. Prešiel som z 1 1/8" na tapered. Rozmery nôh aj osi ostali a až taký veľký rozdiel to nie je, aby som to nejak extra pociťoval.
HS expanziu neviem či 44 má, chcel som to skúsiť ako tu Mlok radil, že sa to dá zistiť, ale zabudol som. Ak aj nemá, tak chodí podstatne lepšie a má aj lepší grip. V náklone oveľa menej odskakuje od nerovností. Tam kde sa mi predtým zdalo, že už idem hranu, tak teraz idem úplne na istotu. Ale to môže byť aj nastavením, že sa mi ju podarilo nastaviť kúsok lepšie.
Jojo :) Ono se to stejně musí blbe poznávat,když přejdeš na úplně jinou vidlici,která má totálně odlišnej chod sám o sobě…
Rozdiel medzi 15 mm a 20 je markantny. 9/15 skoro žiadny. 32/36, tam nie je o com. Jazdil som na 150 mm float 15mm osa, čisté blato. HS expanziu je pri 160 cítiť dost
Ono by to chtělo přímé porovnání čistě kvůli osám.Tys vzal Floata s nohama 32mm a váhou 1760g a postavil proti němu o skoro 30% těžšího Lyrika s 35mm nohama a váhou 2250g(asi?).Rozdíl zdvihu 1cm je skoro zanedbatelnej.Jasně,je to dany určením vidle,ale pochybuju,že kdybys mi na floata napasoval 20ku osu,tak bych byl unešenej jak moc se to zpevnilo v krutu.Určitě tam přínos bude,ale beztak ho 50% jezdců nezaznamená :) Spíš by mě zajímalo to,kdyby se Lyrik (nebo jinej typ) porovnal sám se sebou s 20mm a 15mm osou.
Názory sou různy.Scret tu třeba doporučuje minimálně 15mm osu na AM vidli,že je znatelně lepší než 9mm upínák.Ty říkáš,že je to skoro šulnul (pavlik říkal,že bohatě stačil i obyč RU).Jinej řekl,že tapered sloupek poznal hodně,druhej skoro vůbec.Mlok říkal o HS expanzi to,co sem psal,ty říkáš zase opak :) Tak já nevím..
Rozdiel klasický RÚ a 15 mm os dosť cítiť. Šiel som na Reign-e 24 hodinovku, lebo vtedy som už HT nemal. Posledné kolo som šiel na kamošovom Cube AMS 100. Zjazd, kde šiel Reign s 15 mm osou (Fox 32 Float RL 150) úplne stabilne som sa na AMS s RU (Fox 32 Float RL 100) bál ísť, lebo predok sa neskutočne krútil a plával.Je ale pravda, že 100 má ľahšie a menej pevné spodné nohy a mostík.
Hehe a teraz si vyber :D.
nemalou roli hrala i tuhost predniho kola, tzn. rafek+ tuhost vypletu
Môže byť, asi predsa len nejaký XC ráf na AMS vs. Mavic EN 321 nie je moc fér zrovnanie.
Ďalšia vec, ak si niekto kupuje 160 mm vidlu, tak asi aj ráta, ze navštívi bikepark;) alebo si trosku zablbne.
Ale jo,v tomhle máš pravdu.Když už,tak všechny vymoženosti :)
A nebo to prdne na lajtvílu a bude jezdit okolo Hradce nebo Olomouce :)))))
:-D
U nás asi kolem března.Škoda jen toho vzhledu…modrý nápisy zrovna ke každýmu kolu nepadnout.Sou to nálepky nebo to je pod lakem? :/
ke každýmu asi ne, ale ta kombinace bílá s modrou vypadá dobře
nedate sem prosim nejaké linky od kial ich budete asi kupovať?
v tom mám vcelku jasno :) www.tuning-test.cz
Myslim ze to budu vidly za rozumny peniaz. Zatial som nemal ziadnu santurku zatial 2×mz a 2×RS ale teraz co mam na biku rs relevation a nieje to boh vie co ale kedze chcem trosku vecsiu resp. Odolnejsiu menej sa krutiacu vidlu a financna situacia mi nedovoluje ist do mz 55cr za 600€ tak si pockam asi na testy a ked tak pojdem do toho duroluxu. Pocitam ze ked predam prakticky noveho relevationa tak vela doplacat nebudem bude zalezat ci to bude model rc2 rc alebo R.
no ndelal bych si iluze ze ten durolux bude zas az tak extra levnej, druha otazka je kdy bude vubec dostupnej, ty 2012 byly buh vi kdy. Jako nevyhoda je ze Milan do tech novejsich jak chapu neni schopen dodelat HS expanzi, i kdyz i bez ni se ta vidle chova co jsem vycetl az prekvapive dobre. Otazka je taky jaka bude kvalita, Milan neco naznacoval ze duroluxy 2012 ho trochu zklamaly. Ale nevim, co jsem potunil lyrika jsem to prestal sledovat.
hodně štěstí, já ji zatím neprodal :(
no ja mam taký pocit, že durolux tiež bude stáť okolo 500€.
Proč tolik?Něco novýho bude (lepší těsnění, upravené možnosti, přepracovaný projev tlumení a navíc i vylepšená charakteristika vzduchové pružiny),ale že by to přidalo tolik na ceně? :)
Tak letošní stála 440 eur, při tendenci zvedat ceny bych se těm 500 eur nedivil.
katalogová cena 629 éček :(
Ou,tak to je pasé :) Zůstanu u 32 foxky…aspoň neutratím a nepřiberu na váze.
srovnatelná cena se X fusion Slant
Spíš vyšší u duroluxe,jestli mě nezlobí kalkulačka :)
nezlobí, ale ta katalogová cena je pro Italy, třeba u nás bude trochu příznivější :)
Tomu nevěřím,i když bych chtěl..to s takovou bude ještě dražší :D
No treba pockat a potom podla ceny sa rozhodnem mozno pride aj nejaka zlava na tu 55ku
55CR je *****.. To si radeji nech toho Revelationa
Někdo psal v tématu o odtrzích, že má odtrh něco kolem 6kg, což mi přijde hodně slušné, zbytek by taky nemusel být špatný, v čem je podle tebe *****?
To sa písalo o RC3 Ti.
Tak tak
Odtrh je sice fajn, ale neni vse… Pokud tam k tomu neni sofistikovany tlumic (coz pokud se neco vyrazne nezmenilo CR neni), tak na takovych zdvizich to bude sranda pri nastaveni
Keby si ale niekde našiel nejakú peknú MZ 55 RC3 Ti, tak ber. Mám síce 44, ale oproti predchádzajúcej Float jedna balada. Odtrh, trakcia, tuhosť. Všeto sa mi zdá lepšie.
Čo niekomu môže vadiť, tak absencia locku (nepoužíval som ani na Fox) a znižovanie (to som na Float nemal, takže mi ho netreba tiež).
Známy od ktorého som kúpil 44 mal na test aj 55 a veľmi si ju chválil.
Akorat 55 RC3 Ti je 2× drazsi vidla ;o)
Viem, preto píšem, keby našiel niekde peknú. Nemyslel som novú :). Uvažoval som o nej a na Ebay sa dali nájsť pekné kúsky okolo 400–450E.
lepsi priplatit 100E za rc3 ti …
O tom mi niečo vrav. Mám ju na biku miesto pôvodného Float-a 32. Ale 44, nie 55. Prezrel som a už vzduch nechcem vidieť. A RC3 tlmič tiež paráda.
Ona hlavně 44 pro rok 2013 je už jen a pouze 29"
Všimol som si. Zaujímalo by ma, čo ich k tomuto kroku viedlo. Či nezáujem trhu o pružinové vidlice pri takomto zdvihu alebo čo.
Takže na 160mm máš všechny. Jen některá má změnu zdvihu na 180 nahoru, nebo až na 120 dolů.
http://www.srsuntour-cycling.com/index.php…
Cena od 620$ do 670$ v USA takže si to přecvakni 1:1 na € , protože v USA nemají záruku dva roky jako unás, clo a DPH maj taky jiné. Tak je tam cenový nárůst.
http://www.pinkbike.com/…ed-2011.html
Padlo tu už u osazení jedné Meridy ale základní Duroluxe mod 2013 za 12500,– fakt ne.
Co je tohle za model?Vypadá to jak 2011,ale divím se tomu,že má štelování obou kompresí.Vzhledově bych ji z fleku bral,cena by tam špatná asi nebyla a dala by se dodělat HS expanze.Ale už bude asi nedostupná což? :/
Ta už je asi bez šance. Ale na bazaru se teď válí 36 Talas 2011 s Kashimou…
Špatně to nevypadá,ale má to rovnej krk a je to talas.Pokud Milan už netuní vidle z venku,asi bych nadšenej tou citlivostí nebyl :/
talas nebrat
Na 180mm vidli to docela ujde :)
jj super váha
to už je 2013?
To budes davat na reigna? huh
Není moje – zatím.Tohle sem našel na německým fóru a je to údajně verze 2012 RC2 s pevným zdvihem 180mm a tapered alu sloupkem.Divím se trochu těm šedým nápisům,myslel sem,že to mívaly modely 2011.Já si objednal tuhle stejnou sníženou na 150mm,tak uvidíme,co navážím.Snad to nebude propadák nad 2,3kg :)
jestli to není tajný, odkud jsi objednával?
Není,v T-T jedna tahle s pevným zdvihem ještě byla.Snižování nutně nepotřebuju,protože co nevyjedu na 150mm,nevyjedu vůbec kvůli fyzičce a budu raděj letos víc tlačit :)
Je něco nového? Už jsou vidle na trhu?
v ČR oficiálně ne…
Pořád žádné nové info?
Ani předběžná cena?
Tuším že v nejbližších dnech bude dostupný Durolux 2013.
Viz.: http://www.facebook.com/…281257291136?… kde už je dostupné Duro 2013. A potvrdili mi, že už je dostupný i Durolux.
U dovozce již jsou pár dní k dispozici :) Se stavitelným zdvihem v rozsahu 140–180mm.
Jsou známy ceny? Nebo si máme počkat až na oficiální nabídky eshopů, včetně toho tvého? Díky
Oficiální ceny máš tady SR SUNTOUR 2013 Pokud by si chtěl více info, o cenách nebo dostupnosti, neváhej mě kontaktovat, nebo přímo dovozce…
No ceny pěkně vyšplhaly, si asi nechám zajít chuť…
Ono tak tragický zase nebude, je otázka času kdy tu cenu někdo podrazí…(:
Nejlevnější Epicon za 6k? Docela hustý. Ale zas Durolux sem čekal horší.
Jsme tady celkem noví a už jsme za nabídky na forech dostali řes prsty :) Čili nabídky pouze mailem, eventuálně na dotaz na eshop. Domluva je samozřejmě možná :)
V tom případě bych poprosil nabídku na Durolux RC2 s hliníkovým tapered krkem na 160mm pevném zdvihu.
Email mám v profilu, případně jackliveshere[zavináč]seznam.cz.
Děkuju.
Nebo jestli mi někdo doporučíte jiné řešení v ceně kolem 8.000,– na tento rám:
http://www.bike-discount.de/…hmenset.html
Napadl mě i mnohem lehčí Epicon, ale ten nevím, jestli dostanu vůbec alespoň na 150 mm.
v tom případě by sis to asi měl řešit mejlem, nevím proč to píšeš tady
A jo, teď mi to došlo, že jsem měl rovnou i dotaz formulovat mailem. Škoda že je to tak špatný forum, kde nejde smazat vlastní příspěvek.
Tak jsem včera sondoval, nejde sehnat DUROLUX TA RC2 20QLC se stavitelným zdvihem v rozsahu 120 – 160. Sehnat lze pouze 140 – 180.
Tak se chci zeptat, lze to doma nějak snížit? A co se vůbec týká TA v případě SUNTOUR, je to spolehlivé? Není to jen nějaké kurvítko, které zbytečně sníží životnost vidlice?
Chtěl bych to dát na Radona Slide ED co má uživatel Pavlik… (160 mm zadního zdvihu). Nechci to do parku, na žádné velké skákání. Čistě přírodu (přejezdy hor) + nějaké singletracky. Rozhoduju se mezi Giant Reign 2, kde bych neměl tak tuhou vidlici a zadní pevnou osu, takže bych musel časem zainvestovat. Tohle bych složil rovnou tak, jak bych si přál a přitom se vešel do 50ky.
Napiš Tomínosovi, ten ho má.
Díky za tip, napsal jsem a napsal jsem taky Milanovi. V průběhu týdne bude v nabídce na stránkách tuning-testu už verze 2013.
To už sliboval minulej týden a pořád nic…
Asi má moc práce, dejme mu čas :)
Už tři týdny a pořád nic… :(
Tak ale na konkrétní požadavek Milan zareaguje myslím. Já se ho chystám oslovit s požadavkem na Epicon X1 RC tapered ve 150 mm :) A pak Durolux RC2 tapered ve 160 mm. Ale ne dřív, než koupím rám :)
A ty ceny budou fakt kolem 15tisíc za durolux? :) To sem rád,že sem stihl 2012..
Kdepak, to je zcestná cena :) Milan mi psal do 10.000,– Že už jsou dostupné 2013 ale že v nich není žádný rozdíl od 2012.
Ono to i vyplývá z cen, za které se dá koupit DX netuněný.
Hlavněže byly články o předělání patrony,kde upraví i charakteristiku pružení.Divný :) Ale tak tím líp,že cena zůstane tam,kde byla :)
No uvidíme jak to skutečně bude, kdoví. Třeba sám Milan neví, když to pořád nevisí na webu a lze žádat pouze mailem nebo formulářem.
a pořád nic… :(
Kdo si počká… :D
Mám Epicona TAD. TAD bych už ale znova nekoupil. Spolehlivý je. Štve mne ale, že pružina se záklopkou v pozitivní komoře (zastavuje snižování zdvihu se v konečné fázi zdvihu) na spodu zdvihu přidává odporu ke vzduchové komoře a hodně zvyšuje progresivitu. A to až tak, že i pří nízkým tlaku, kdy je sag dost přes 30% nevyužiju celý zdvih 150 mm. Dalším problémem je nepřítomnost negativní pružiny v plném roztažení vidlice. Je tam pouze nějaký tvrdý gumový válček, na který pístek při roztahování naráží a klepe, což je docela nepříjemé. Citlivost zkraje zdvihu je pak taky nic extra. Tot jsem částečně vyřešil natlakováním pozitivky na vyšší tlak, přepuštěním tlaku do negativky a snižením tlaku v pozitivce na vhodnou hodnotu. Tím se klepání omezilo. Ale jak chce člověk snížit a máčkne páčku tak se tlaky vyrovnají a je po kompenzaci :(
Jinak při snížení vidlice se mi do kopce opravdu hůř šlape, čemuž jsem předtím nevěřil, ale je to tak :(
Takže TAD vůbec nevyužívám. Vpodstatě mi zhoršuje vlastnosti vidlice a efekt snížení mi nevyhovuje. Psal jsem to také tady a tady
tož asi dobrý no :D
Co všechno půjde u Duroluxe 2013 tunit, jestli to má teda smysl? Mám v tom trocha zmatek :(
To je hrozný, to čekání mně zničí…
S takovou to dopadne tak, že promažu starou Toru a budu se snazit sní vydržet ještě rok.
Lítá jak splašená :D
Natoč jak funguje nezatížená v nějakém prudkém rozbitém výjezdu,to ukáže jak funguje.
Takovy věci už skoro nejezdím,nějak mi to bez nášlapů nejde :)
Nevi nekdo jaky by mel byt minimalni objem vzduchove komory pri maximalnim stlaceni vidlice? Vim, ze je to hodne individualni, ale tak baj ocko… Hraju si trochu s prubehem (chci progresivnejsi). Zatim jsem tam nechal 10cm3 pri dorazu. Misto 110psi uz staci jen 70, ale jeste by to trochu chtelo. Kdyz nad tim premyslim, tak cim mensi objrm komory tim vetsi tlak tam bude. Nicmene pri mensim objemu nemusim tolik foukat, tak je to asi ± nastejno, cimz jsem si asi prave odpovedel. Nicmene radsi se zeptam – byl by objem komory 5cm3 pri dorazu jeste v norme? Matne si vybavuju rebu, ktera mela snad jeste min, ale mozna se pletu, tak se radsi ptam… Jinak objem te komory menim mnozstvi oleje v ni. Mam jeste starsi durex bez kompresnich stelovatek (jen na ventilek, RCA tusim)