• Zlatka

    Co na to říkáte ?

    http://esmtb.com/16220/sram-xx1/

    Za mne 11 ne, ale šaltr je to pěkný. :)

    Anketa: SRAM 11

    12x
    55%
    10x
    45%
    0 0
    • Zlatka  

      Sakra, nechtíc jsem to odklikla.

      http://www.bikeradar.com/…to-11–34098/

      http://mtbs.cz/…ie/tech-news

      Možná jsem se probudila trochu pozdě co ? :))

      0 0
    • JFtryall  

      Je to dobry, ale jsem zvedavy na to jak to dobre pujde seridit a nebude to moc citlive na rozladeni. Bylo by lepsi kdyby SRAM udelal neprustrelnou 1,2×10. Jsem z nej trosku zklamany, mel jsem moznost jezdit chvili s X.9 Type II a to vypada dobre.

      0 0
      • Zlatka  

        Já jen doufám, že nikdy nezačnou chrlit 5 a více typových verzí v ročníku jako shitmano.

        0 0
    • JakeF  

      Dneska jsem o tom na vyjížďce celkem přemýšlel, jestli se mi ten systém vlastně líbí nebo ne… Samozřejmě v základu je to paráda, zvlášť, pokud budou dobře fungovat ty převodníky a nebude z nich padat řetěz, pak by to bylo i značný ušetření váhy. Problém vidím v tom, jak je odstupňovaná kazeta… 10–12 a 36–42 mi přijdou hodně velký skoky a ta plynulost tam bude chybět. Viděl bych cestu v odstupňování tak 10–39 a k tomu mít doma 38z a 34z převodníky, který by se měnily podle trasy, pokud to půjde tak jednoduše, jak slibujou.

      0 0
      • ememem1  

        tak velke skosky na mtb bych videl ako uplne v poriadku. na silnicke kde je zmena terenu viac menej plynula ma jemne odstupnovanie vyznam kvoli kadencii. ale na mtb kde kde ides casto z mierneho stupania do stojky a vzapati dole a pod. mi pravdu povediac jemne odstupnovanie lezie na nervy lebo dost casto radim o dva obcas aj o tri. takze potialto by to bolo ok aj ked to samotne odstupnovanie je v tomto priapde imho trocha divne. horsie to asi bude s tym padanim retaze, zjavne sa to snazia zachranit mega velkymi zubami ale neviem, ruku do ohna bych za to nedal.

        0 0
        • JakeF  

          Tak ale silniční kazety maj 11–23 nebo 11–25, takže to jemnější odstupňování tam je celkem výrazně proti 10–42 :). Osobně beru za nejlepší odstupňování 9sp 11–32 resp. 10sp Sram 11–36 (začátek 11–12–14). Ty větší skoky už jsou kompromis kvůli zvětšení rozsahu (případně blbost u 11–36z Shimana), ale samozřejmě počítám s tím, že se na to dá zvyknout a u někoho, kdo jezdí s většími převodníky a 11z pastorek má spíš „do zálohy“, tak mu to nemusí vadit vůbec. Což mi mimochodem přijde o to větší nedomyšlenost u Shimana, protože při jejich snížení rozsahu klik, se to řazení z 13z na 11z musí logicky používat častějš.

          0 0
    • fousac  

      me se to nelibi, mit na riditkach nesymetricky jenom jedno razeni je proste proti prirode…

      i kdyz koukam na FR/DH kola s jednopilou a jednim razenim, tak je to proste divny, si nemuzu pomoct…

      0 0
      • JFtryall  

        Me to prave naopak prijde skvely.:-) Kdyz to muzes strilet jen pravou, kazdopadne hledam vhodne reseni na pristi rok, aby to bylo spolehlive reseni na 100 procent i v rozbitem terenu a asi to vypada na jednoprevodnik 34 zubu+napinak s voditkem a X.9 Type2. Snad to bude ok.

        0 0
        • deekay  

          Taky mi koncept jedny pily vpredu prijde super. Ted vozim vepredu 22–34, vzadu 11–32. Dovedu si predstavit, ze na bezny jezdeni ma nekdo jen 34 vpredu a 11–36 vzadu a v pohode si to dava. Me na to chybi fyzicka :)

          Nicmene razeni vpredu povazuju za jednu z nejotravnejsich veci na mtb :D

          0 0
          • JFtryall  

            Presne tak, asi to tak udelam. 34 a 36–11 mi prijde ideal. Jediny problem jsem zaznamenal, ze pri vetsim krizeni na jednoprevodniku padal retez ze spodni kladky a brousil klec.

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • se-se  

      FUJ

      0 0
      • Zlatka  

        :) takto krátký příspěvek jsem od Tebe ještě nikdy nečetla.. :)) A doufám, že v tom jako znalec SRAMu nebudeš pokračovat.

        0 0
        • se-se  

          no promiň no – jen se mě z toho obrátil kufr. jednopřevodník je fakt fuj. Od maxima do minima klasika 3×9 zhruha rozsah 6×. To pokrývá opravdu veškeré jízdní situace, s nimiž se lze setkat. Chápu, že s omezením na rozsah výrazně nižší (kolem 3) se lze ve specielních případech smířit ( DH, silnice, FR). Ale jako obecný trend mě to připadá jako krok zpět. Prostě to ubírá variabilitu a to nelze popřít.

          Za mě proto FUJ TAJBL.

          Radši bych viděl bytelný model hazky i smyku, který něco vydrží. A především setrvalou podporu 3×9 a ne že pro klasiku budou jen výběhovky.

          0 0
          • MlokCZ  

            10–42 kazeta není rozsha kolem 3×, ale 4,2×. Pro mě tedy stejně nepoužitelné, i 4,2× je děsně málo…

            Odstupňování té kazety hrozné i pro bike, 10–12 skok je peklo a navíc u nejtěžších převodů, kde to vadí nejvíce.

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • Vilém  

      Dobrej blesk.

      0 0
    • kucka7  

      já bych to bral hned,mám 2×10–26,42 a 11–36 a 26 převodník použiju jen velmi výjmečně

      0 0
      • Azmir  

        Pří představě že s 42 převodníkem vyjíždím nějaký prudší kopec, tak už se vidím sesedat.

        0 0
        • Zlatka  

          Njn, sesedneš a na stojáka to vydrtíš až nahoru, s tím se asi počítá. ;)

          0 0
      • blaf  

        bud jsi desne nabusenej nebo jezdis v polabi ne? :)

        0 0
        • kucka7  

          ne, odjel jsem na to okoloolomouce ,okolovarů a naposledy krkonošák – tam jsem dal tu 26 ,když se mi cca.na 75km postavila do cesty stráň a já byl prošitej tak jsem to už morálně nedal

          jsem z podkrkonší a nabušenej nejsem :)

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce