Přemýšlím o silničce s rovnými řidítky a zatím mně vychází fitness kola. Nedokážu ale posoudit jaký je mezi nima rozdíl ve vybavení. Zatím se mně líbí:
http://www.cannondale-bikes.cz/…t-bar-tiagra
Přemýšlím o silničce s rovnými řidítky a zatím mně vychází fitness kola. Nedokážu ale posoudit jaký je mezi nima rozdíl ve vybavení. Zatím se mně líbí:
http://www.cannondale-bikes.cz/…t-bar-tiagra
k silnicce ma nejblize cannondale, naopak trek je v podstate cross s pevnou vidli, merida se pohybuje mezi tim blize k silnici (razeni a prevody silnicni 10 sp., brzdy pouzitelne i do terenu) co se tyka vybavy tak papirove ta vychazi nejhure u can. tady priplacis za znacku. jde o to jestli chces mit kolo pro kombinovane puziti silnice/lehky teren nebo pouze silnici. v prvnim vychazi jednoznacne trek, v druhem bych kvuli cene a vybave bral meridu, pokud netouzis po canonu.
díky, podle tohoto hodnocení se dá vybrat, ještě jsem objevil http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…
ale osazení campagnolo není u nás moc rošířšné, i když si myslím, že bude dobré
veloce je uplne v pohode, mel jsem ho na stare silnice, tento ram vypada dobre, nevim jak kliky a asi bych nechtel vlastovky (to je subjektivni), ale jinak to vypada velmi dobre pokud obcas nechces sjet ze silnice, asi bych to preferoval pred tou meridou
mně se taky libí, mug doporučuje ještě Stevens, má to Ultegru, je to tak velký rozdíl? Jezdím hlavně silnici v kopcích.
ultegra je papirove vyssi sada nez veloce, navic je skoro komplet coz veloce je na torpadu jen castecne , celkove se mi zda, ze to torpado jde spise k pohodli a ten stevens k vykonu, nechce se mi hledat podrobnosti, ale predpokladam, ze stevens je lehci a ma delsi ram , zkus si dohledat geometrie a porovnat s tim co jezdis ted, jinak by to chtelo porovnat empiricky spise
Uvažoval bych možná i o tomhle kole
http://www.superior.cz/…dy/bike.html?…
nevím jak vložit odkaz…ikonky nemám :-(
Za ty peníze co stojí ten Kanón můžeš mít i Ultegru se slušným rámem Stevens
nebo Marina
Ty jo ten je luxusní
..a sakra..:-)
a co tohle? Gary fisher mendota
A proč chceš na silničku rovná řídítka? V čem jsou lepší?
nekteri, jako treba ja nevidi zadny prinos v beranech, spise naopak ;-)
aerodynamika :D
do kopce mi moc nepomuze a z kopce spise potrebuji aerodynamicky odpor, protoze nezavodim tak je mi jedno jestli kvuli posedu orijdu o par vterin, nizky uchop jsem na beranech nesnasel a pri jinem uchopu se neda spolehlive brzdit, tod moje subjektivni duvody
o tom to ale ani tak není, spíš o variabilitě úchopu. A proto zase někteří preferují je :-)
Teď jsem si postavil něco na způsob „fitnesky“ ze starého HT a ta rovná řidítka mi tam vůbec nesedí.
Takže z mého pohledu – pokud asfalt, tak klasickou silnici.
jiste, proto vetsina ziletkaru strida hlavne dva uchopy za paky a u predstavce, ja to na beranech take tak delal :-),ale jak rikam je to subjektivni ;-)
Takze pokud bych si chtel postavit fitness kolo, ktere bych pouzival prevazne na silnici a zridka kdyz bych usel projet nejae horsi cestu, tak muzu pouzit ram na silnicku, ale s rovnyma riditkama. Rad bych si postavil neco jako je Ghost speedline 7500. Takze jde pouzit ram na silnici,jo? Diky moc. Projizdel jsme uz hodne vlaken a nejak se v tom nevyznam. :-D
ahoj, už jsi něco koupil?
mám na prodej speedera T5, kupovaného v září, nic moc nenajeto, kupoval jsem jej kvůli dovolené, teď už je mi víceméně na nic..rozhodl jsem se totiž, že půjdu do scultury..
bez známek použití a ještě rok a půl v záruce..
pokud máš zájem napiš na ballek.daniel@gmail.com
je to tohle kolo:
http://www.cykloworld.eu/…der-t5–2010/
naživo vypadá daleko lépe než na fotce..
měj se,
Dan