• rc.martin

    Zdravím, nevíte někdo kde by se dal sehnat titanový rám na mtb, popřípadě titanová sedlovka? předem děkuji za odpověď .

    0 0
    • kubad  

      za peníze v praze dům hledej na trhu je jich mraky, ale nic levného.

      pokud bys chtěl Ti sedlovku 27,2mm x 350mm tak kamoš prodává Use Alien když tak mě napiš

      0 0
    • Vilém  

      Na netu:) Koukni na ebay, tam jsou i Ti ramy i Ti komponenty. Z u nas zastoupenych znacek, by mozna sla sehnat Ti sedlovka amoeba.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • MI.KU  

      Zdravím trošku oživím toto téma. Rád bych si postavil HT na AM a chci něco trošku neokoukaného, aby to vydrželo, hlavně krásně zpracované a ušlechtilé. Četl jsem zde různá vlákna a došel na titanové rámy do oka mi padl Van Nicholas model Mamtor – pro zdvih 120–140mm je velice pěknej – nebo mě se líbí a dá se pořešit do 30 – kdyby tu měl někdo typ na něco na AM za lepší peníz sem s tím. Ještě jsem našel Genesis Latitude Ti, Cotic Soda, Pipedream Sirius Ti… kdyby někoho napadlo něco dalšího ,,sehnatelného,, ale spíš bych uvítal rámy v rozmezí pod 30 tisíc to je takovej strop – nové. Zdvih bych uvítal minimálně na 120 a čím víc ke 160 tím lépe, ale většinou titanové HT vídám spíš na XC a zdvihy kolem 100 tady je dost výběr. Díky.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • kandik psi zub  

      s tezkym srdcem, bo jsem nad tim gůgloval nekolik dni… ale prozradim svuj tip, a jestli si ho poridis driv jak ja, tak mi nasereš :)

      vicemene kazdej titanovej ram je hodne drahej, je obklopenej nejakou aurou z ameriky, ma presne dany velikosti a je kůl. Pokud neni dost drahej, neni dost kůl, a asi je z číny ( VN)

      A ja nasel Triton bikes. V Moskve je proste Dmitrij, kluk jako ty nebo ja, ma nekolik kol, jezdi na nich, XC, trial atd. A vari titanovy ramy, nadherny svary, nijak zvlast lehky (XC ram rika v rozmezi 1650 az 1750g) ale totalne na miru vc. toho ze ti mejlem posle vykres ke schvaleni, da ti vybrat patky a vsechno. XC ram za radove 800EUR. A jestli jsem to dobre pochopil, tak to opravdu dela on se svyma lidma, ve svy dilne, a pripad mi ze z toho ma radost.

      čekni Tritonbikes.com

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • alinceb  

        Zní to moc dobře na to, aby to byla pravda…:D

        0 0
      • Nimrod  

        už tu moc nepíšu, ale vím, že triton tady zná málo kdo..

        vaří na zakázku a to včetně geometrie, ale ty rozměry mu občas utečou, nebo aspoň dřív mu trošku utíkaly. vím, že v domácích podmínkách je tohle dost těžký udržet, však ani frantovi se to vždycky nepovede dokonale na milimetr, já jen abys s tím kdyžtak počítal…

        jinak nemám výtky, kdyžtak si projeď i nějaký trialový fóra, pár tritonů tam najdeš a občas i ty drobnosti, kde mu to uteklo a o kolik

        0 0
        • kandik psi zub  

          j dik za upozorneni, na to jsem zatim nikde nenarazil, jen , ze driv nejak spolupracoval s Rapid, a to prej byl desnej šit, vc. toho, ze navarili patku s prehazkou na levou stranu… sam to na foru komentoval ze od nich dal ruce pryc

          uvidime

          0 0
      • MI.KU  

        Hele díky zítra objednávám :) Ne fór – koukal sem a jako sváry vypadaj pěkně, váha není problém – pokud svaří masivní pevnej AM rám s váhou vyholenýho XC hliníku nic proti – jinými slovy negramařím titan chci pro jeho životnost, pevnost a hledám něco zajímavého – prostě pěknou prácičku, nějakej nápad v tom či ozdůbku prostě něco odlišnýho od masovky. Co se týče aurory a coool made in USA tak moje peněženka říká, že i s šikmejma očima jde udělat pěknej rám :) Jako ruskej matroš je ruskej matroš (předpokládám, že půjde o materiál z místních zdrojů) o tom žádná – (když odbočím tak taková hlaveň Lilja na kterou sou v USA hrdý až je to trapný je obyčejnej šunt oproti Uralu nebo staré Anschütz na které se používal ruskej matroš).

        No škoda, že tam nemá něco hotového, ale v té galerii se dá něco najít – to XC mi připadá takový dost obyč zato ten trialek je pěknej – ale jestli dělá vše na míru asi by nebyl problém domluvit se na nějakém vzhledu. Každopádně díky za ,,tajemství,, pokud se neukáže něco dalšího asi to určitě zařadím do výběru a cena je zatím nejlepší pokud nepočítám ebay. Jen doufám, že kluk nekuchá nějakou ponorku – příští rok pokud to půjde bych rád i silničku a chtěl bych mít rám od stejného výrobce pokud možno – tak aby se toho dožil :)

        0 0
        • MI.KU  

          Tyjo chlapi jen co se nadchnu mi tu napíšete, že pro borce milimetřík žádná míra – safra to neee… to abych pak neměl kolo šejdrem a podobně :( každopádně díky za upozornění.

          0 0
          • Nimrod  

            že by bylo šejdrem asi nehrozí, souosost se bude, předpokládám, dorovnávat. ale když vaříš, tak ti ty rozměry holt trošku lítaj, není to úplná prdel

            0 0
            • MI.KU  

              JJ což to já věřím, že to není prča svařit rám přesně, ale za tu cenu už bych prostě nějaké ,,podstatné,, nepřesnosti nerad – u oceláčku za 3 se to asi dá přehlídnout ale u rámu nad 20… Skusím najít něco víc o něm.

              0 0
            • rudik1  

              proč by rozměry při sváření lítali vážně netuším:-D

              0 0
              • MI.KU  

                Musím říct, že pročítám vlákno o Triton a sám tam tedy zmiňuje, že jeden čas to lítalo ty rozměry, nicméně v současné době ty rámy už jsou v naprostém pořádku a už i vzhledově vypadají opravdu dotaženě – možná ještě trošku potíže s vyleštěním – není to tolik lesklé jako od velkovýrobců nicméně na ruční práci to vypadá vážně skvělě. Cena by měla být 20 tisíc začínám zvažovat, že si napíšu o nějaké bližší informace. Sic se mi pořád víc líbí ten Van Nicholas ale desítku ušetřit to není málo a možnost vlastní geometrie a úprav grátis to je luxus.

                kandik psi zub – mnohokrát díky za typ – hele na kdy to plánuješ ten rám od něj? A půjde o XC nebo něco jiného?

                0 0
                • Tina  

                  Už aby sa Tina konečne prebudila :) A možno už je „pod drnem“, lebo jej praskol krivý rám s doživotnou zárukou ;) Robím si srandu, prepáč.

                  Celkom ma to však zaujalo. Ak ich (Triton) budeš kontaktovať, daj prosím vedieť za koľko od nich reálne vychádza XC rám. Cena+doprava+clo+DPH.

                  0 0
                  • MI.KU  

                    Juknul sem na jejich ceník a jak už zde psal kandik psi zub tak cena je pro XC/29er/road/fixie frame 736 euro – cena pískovaného rámu s leštěnými nápisy. Celoleštěnej rám je příplatek 69 euro a doprava po Evropě je za 62 euro. Takže pokud ti stačí základní varianta – což se mi začíná líbit možná víc než celoleštěnka (ještě sem viděl foto trialka napůl leštěnka napůl pískovanej – pěkný) tak s dopravou 800 ééééček :) To je myslím na titan příjemná cena a když se kouknu na běžné duralové rámy ,,lepších,, značek tak to už nestojí o tolik víc. Jinak píše tam, že tedy geoška dle tebe plus nějaké vlastní nápady na řešení se většinou vleze do základní ceny a není důvod na přirážku. Ještě si to nechám rozležet pročtu, načerpám co půjde a pak je asi kontaktuji.

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                  • JSt  

                    z tve pozice mne prijde tato prosba jako ulet…

                    0 0
                    • Tina  

                      Nechápem prečo by to mal byť „úlet“? Neviem v akom obore pracuješ a či chodíš iba do zamestnania, alebo ťa tvoja práca aj baví. Je všeobecne známe, že predávam titanové rámy a komponenty Van Nicholas. A preto sa jednoducho snažím získať čo najviac info o situácii na trhu a prípadnej konkurencii. Nič viac a nič menej. Ak si si všimol, vôbec som „MI.KU“ ani „Kandik Psi zub“ od kúpy ruského, alebo čínskeho rámu neodrádzala. Nemá to zmysel. Ak sa niekto rozhodne, že chce titan, ale čo najlacnejšie tak je to jeho rozhodnutie. Nemienim tu opäť rozprávať o super prepracovaných rámoch a doživotných zárukách, ktoré Van Nicholas poskytuje. To si musia zvážiť samotní kupujúci. Keď sa niekto rozhodne, že si kúpi Hyundai tak ho predajca Toyoty nepresvedčí o výhodách na pohľad rovnakého auta za vyššiu cenu.

                      0 0
                      • alinceb  

                        V tomto případě bych srovnával spíš Hyundai a Ladu…;)

                        0 0
                        • Tina  

                          Trošku zlomyselné od teba, ale nevadí :) Očividne nevieš o čom hovoríš.

                          Nejako som nenašla nejaké technické rozmery a z akých trubiek svoje rámy robí Triton. Avšak podľa fotografií sa mi zdá, že Triton tak ako Habanero používa trubky s malým priemerom. Spodná rámová trubka s priemerom 40mm u Habanera veľkú tuhosť rámu nezaručí. To bol nakoniec problém aj s tuhosťou väčších veľkostí Morati rámov. VN používa na spodné trubky svojich základných MTB modelov priemer 45mm a od veľkosti 19,5" mení aj vrchnú trubku s priemerom 32mm za 34,9mm, ktorá je na koncoch sploštená na 32/38mm. Taktiež zadná stavba VN rámov je z trubiek väčšieho priemeru (25,4 a 19mm) ako u Habanera (22 a 17mm). Takže celková tuhosť a pevnosť rámu bude niekde inde.

                          Ale ako som už napísala vyššie, je to každého vec či si dobre porovnal produkty, zhodnotil svoje preferencie a za čo nakoniec utratí svoje peniaze.

                          0 0
                          • Kubiczech  

                            (:

                            0 0
                          • alinceb  

                            Nakonec to je stejně tak, že se najdou lidi, co si přes všechno, co jsi napsala, vyberou Tritona a to jen proto, že to nebude uniformní sériový rám jako VN, ale originál, který jen tak někde nepotkáš. No a pak taky možnost úpravy geo a detailů. Možná bych taky nesoudil, jaké trubky výrobce používá. Pokud má dobrého dodavatele materiálu, tak asi nebude mít problém si objednat 45mm trubky, pokud o ně zákazník bude mít zájem…;) No mluvit o VN jako o Toyotě a o Tritonu jako o Hyundai je krátkozraké z důvodu, který zmínil deedkay, a přinejmenším hodně odvážné, pokud vezmu v úvahu, že si Tritona nikdy neměla v ruce…

                            0 0
                            • pepek  

                              A taky neprofesionální-řešit tyto záležitosti na veřejným fóru. Ale jako reklama to asi funguje.

                              0 0
                            • kandik psi zub  

                              me se proste libi ta image, kdyz vidim, ze to nekdo dela pro radost, rukama. Ne nejakej zotrocenej anonymni cinan za setinu myho platu – nebo mozna robot. Tim souhlasim s tvoji prvni vetou. Jak to ma s trubkama nevim, nicmene v galerii, kdyz ji poradne prohlidnete, pripadne jeho thread na mtbr.com je opravdu leccos. Zahnuty trubky, koncovky vlastni nebo Paragon Wright, ten khakizelenej ram je urcite s oversize spodni ramovou ( a zduvodneni nejsou nejaky rozsahly fyzikalni zkazky, ale " the client is quite heavy", udela hlavovku 1,5" headshok, titanovej nosic, proste leccos. A ten antifinish s ponechanyma opalenyma svarama, to proste žeru.

                              Taky si cenim to, ze umi priznat, ze neco neumi. Chtel jsem po nem BB30 a napsal ze tool na to uz ma, ale nema to odzkouseny a nechce mi to proto nabizet. Taky priznava, ze ramy nema nejlehci, XC cko by melo byt kolem 1700g

                              0 0
                              • alinceb  

                                Super přístup…osobně bych radši pořídil tu Ladu než Hyundai…:)

                                0 0
                                • treatt  

                                  Jsem na tom stejně :) Pěknej custom industriál rám z titánku, hmmm…sakra, proč já nejsem vatař? :)

                                  0 0
                                  • alinceb  

                                    Ty si tak stěžuj…:P

                                    0 0
                                    • treatt  

                                      No kamaráde, já mám po žížalkách, co jsem nepořídil doteď, to je smůla :( To víš, dcéra už bude stát jen víc a víc, rodinnej rozpočet je najednou na mně..mno jo, léta srandy a lásek na první pohled, pro které jsem zahořel a vrazil do nich veškerý cash jsou už zapadané prachem cest :)

                                      No jo, ale bylo by to teda polyvalentní dojíždědlo do práce, taková Triton cestovkocyklokroska s titan vidlí, kotoučema..případně možná ještě radši 29er (ale do města jedině s gilette obloukama, aneb Tomac foreva:), aby se na něj dal titan nosič na dětskou sedačku :)

                                      0 0
                                      • alinceb  

                                        Nestraš. Ta moje se už taky občas ozve. Obvykle jí to chytí, když zrovna hlídá synovce. Naštěstí má rozum…:)

                                        Já právě ty léta srandy a lásek na první pohled, pro které jsem zahořel a vrazil do nich veškerý cash pořádně ani nikdy neměl. Nejdřív nebyl cash a když už byl cash, tak byla i přítelkyně, která mě s utrácením za kola drží v rozumných mezích…:) Ale toho titánka si stejně jednou pořídim…a basta!:D

                                        0 0
                                        • treatt  

                                          Hele kamaráde, jednou si prostě tu radost udělat musíš, ať se co se..nevíc doma to stejně nepoznaj, o co jde, že to je zrovna titan, no ne? :)

                                          A že člověk není hořící blázen je spíš výhoda, furt lepit finance, protože se člověk zas do něčeho zblázní..buď rád :-D

                                          P.S. Ale na biologický hodiny si dávej bacha. Velkýho..ani si člověk neuvědomí, jak snadno to může doma ujet a hrc, zapíjí s kámošama potomka :)))

                                          0 0
                                      •  
                                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                        0 0
                          • deekay  

                            Tak i VN se necha poridit za pekny penize kdyz ma clovek trochu kliku a hleda.

                            ted treba koukam na outletu mamtor bundle s RS RVL a hlavkem za 1025eur, sice jen v 16" ale pro babu myslim super. A cena vicemene pod cenou naky ciny.

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                          • JSt  

                            pokud chces tuhy ram, nebudes lovit v titanovych vodach. jako jo, kazdy dilci zvyseni tuhosti se pocita, ale furt to z principu oproti karbonu nebo hliniku bude bida.

                            0 0
                            • kubad  

                              mám aktuálně 3 titany 2× Litespeed + Merlin a nižší tuhost fakt nepociťuji ani proti hlíně ani proti carbonu,

                              ale je fakt že spodní rámová trubka je u středu široká skoro jak domeček :D

                              0 0
                              • JSt  

                                projel jsem se jen na par cinanech, z toho jeden trosku vic :-)), a na moratkach. takze zadny vykrik posledni doby. :-)

                                ale pri bezprostrednim presednuti ze solidniho hliniku jsem mel prvnich par okamziku vzdycky pocit defektu zadniho kola. aji vic kroutici se hlavu jsem pozoruju. ten pocit prazdnyho zadniho kola nemam jen ja.

                                0 0
                                •  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
                                • kubad  

                                  však píšu že je to u moderních rámu jinak, a Tina má v tomhle pravdu větší trubky pomáhají.

                                  0 0
                                • VanVren  

                                  Jo, to je pravda, tenhle pocit jsem měl taky.

                                  0 0
                                • treatt  

                                  Pocit prázdnýho zadku..to na fixie nemám, neřekl bych, že bych byl nějak extrémně vnímavej na tyhle věci, ale když jsem poprvé přejel kostky, tak byly zahlazený, kontroloval jsem, jestli nemám podhuštěno, ale přitom mi přijde, že to pod záběrem neuhne. Tekže myslím, že dobrej titan rám by mohl umět parádně pružit ve vertikálním směru a být tedy královsky pohodlný, ale přitom být dostatečně tuhý. Určitě ne tak, jako dnešní karbon špička, ale na straně druhý, na vození v terénu – je to takový hendikep?

                                  0 0
                              • treatt  

                                Něco podobného jsem chtěl napsat, o mojí fixie může kdokoli říct spoustu věcí, ale rozhodně ne, že by nebyla tuhá..

                                Jako je karbec a karbec, tak není titan rám jeden jak druhej..

                                0 0
                          • MI.KU  

                            Pročítal sem to už nad ránem takže takle z hlavy co si pamatuji jde o místní trubky (původně měl jiného dodavatele, ale dostal nějakou vládní zakázku a prý uzavřeli celou oblast a ani trubka nesmí ven :)) – tuším že to začínalo O4 nebo tak nějak teď průměr 44 a síla stěny 1mm pak tam psal, že schání nějakej další matroš co by měl jít snáze leštit. Já proti VN nic – jak sem psal na začátku vzhledově se mi líbí nejvíc. Ani sem netušil, že prodáváš jejich rámy – teď chápu ty narážky ve smyslu proč se o to zajímáš – kontaktoval sem výrobce s nějakým dotazem obratem odpověděl takže určitě fajn společnost, ale možná by bylo snažší zeptat se rovnou tebe. Triton je prostě na začátku taková garážovka, ale je tam vidět značný posun s tím jak začíná vybavovat dílnu – ke konci psal že se začíná dělat druhá dílna pro větší objem zakázek. Myslím, alespoň jsem nabyl toho dojmu, že teď je schopen udělat rám velice kvalitně a přesně jen je ještě omezen možnostmi tvarování a td takže je to takovej strohej design – ano dost něco připomíná Morati třeba ty vidlice a td. Rozdíl 10 tisíc je poměrně dost no – rozhodnutej zatím nejsem Triton buduje cenou a vlastni geo a VN zas dotaženější s garancí. Uvidím co to nakonec bude to taky bude záležet na jednání a nabídce Tritonu u VN asi nějak moc jednat nepůjde – mám tam takovej malej požadavek – pokud nevadí napíšu ti vzkaz.

                            0 0
                          • sakamoto  

                            Hlavni tahak tritonu je geometrie na miru a vlastni vychytavky. Ostatne pokud se vseobecne vyrobci nejen titan ramu nepouci jak se maji spravne delat treba 29ky atd tak to lidi nebudou kupovat. Ja jezdim ruskej titan uz 7 let bez problemu, mozna je trosku min tuzsi jak tange prestige ale nepozoruji, kvalitu spracovani a stalost rozmeru rad predvedu :) Mimochodem bych ted rad chtel titan 29ku ale v konfekci si proste nevyberu. Skoda protoze me se ty hyundaie docela libi a nic proti nim nemam. Ohledne tech parametru VN co si psala souhlasim, podobnej litespeed by byl asi 1,5 drazsi.

                            Jo a muj by byl na prodej :) kocmo.de mcm-xc

                            0 0
                            • alinceb  

                              Co za něj? – do mailu pls…;) Kdyžtak i fotky a velikost…:)

                              0 0
                      • deekay  

                        Dneska to prirovnani uz bohuzel pokulhava, pac naka toyota je leckdy vetsi sunt nez nakej hyundai.

                        0 0
                        • MI.KU  

                          Toyota nebo hyundai vždyt je to fuk nechtěl bych ani jedno, když přemysťovadlo tak raději nějakýho kombíka VW nebo BMW a když ,,auto,, tak sou tu jiný hračky – na který je prasátko bohužel moc hubený.

                          0 0
                          • deekay  

                            BMW je taky mr*ka k pohledani :)

                            A VW je takovej sedej prumer, nenadchne, neurazi.

                            0 0
                            • Atilla  

                              Takovej Transporter 2.5Tdi rok 2004, jenom nadchne.

                              0 0
                              • deekay  

                                Vyjimka potvrzujici pravidlo :D

                                jediny poradny auto co udelali a zijou z toho doted .))

                                0 0
                                • MI.KU  

                                  Tak jako osobně VW taky nemusím ale pořád raději než víše zmiňované. Starší BMW s řadovým 6 válem v benzínu je taková spolehlivá klasika a má to nějakej styl. Oproti těm dnešním. Ale ono co dneska nadchne že… 911, DB9, F599 – možná, ale kde na to vzít a nekrást :)

                                  0 0
                                  • Atilla  

                                    Mě se líbí bentley continental. Má to strejc, svezení parádní a spolehlivost taky není nejhorší, ale radši bych toho transportera.

                                    0 0
                      • JSt  

                        o to je to smutnejsi, ze nechapes a pak jeste detailne popises to, co treba mne je proti srsti.

                        ty si necim vydelavas a neni ti hloupy zaukolovat ciziho cloveka zalezitosti, kterou jsi schopna sama vyresit za pet, kdyz jsi nejvetsi blbec na zemekouli, za deset minut mejlem. uz mne rozumis? ;-)

                        0 0
                • rudik1  

                  zajisté nějak začínal a mouchy vychytal.při sváření se dá zařídit přesnost ±0.1mm a to je méně než záplata na duši:-)

                  pokud hodíš „řelezo“ na stůl a zavaříš ho,určitě to bude plus,mínus autobus.pokud se rám nahází do přípravku a pokud možno v přípravku na jedno upnutí i zavaří,výsledek je takřka dokonalý…tož moje zkušenosti se svářením:-D

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
    • madcat  

      Koukám, že na tom e-bayi se dají sehnat pěkný věci, tohle třeba by mně sedělo vzhledem, geometrií, a ani cena není mimo. Kvalitu použitých trubek a svarů samozřejmě moje oko neodborníka neposoudí, ale líbí se mi to:

      http://www.ebay.com/…260919159584?…

      0 0
      • VanVren  

        Mě se taky líbí. Osobně jezdim podobnej rám 3 roky a 100% spokojenost. Samolepky různých „renomovaných“ a dvojnásobný předražení kvůli nim mě neberou :-))

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • MI.KU  

      Tak jsem našel ten titam takže pokud nezměnily matroš tak vařej z OT4 Aerospace – psal sem mu dotaz tak na toto jsem se také ptal dištak napíšu.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.