• palo7

    sorry že zakládám nové téma, ale to staré už není aktuální a je nepřehledné.

    Takže už zůstaly jen dva kusy: Trek fuel EX6 2010 – RB IQ Base s tlumičem a vidlí X-fusion. Cena je stejná cca 33000

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • maajkee  

      Já bych vzal RB, Trek je na hovno.

      0 0
      • Lister  

        Já bych nevzal ani jedno, oba jsou nahovno – houpe to, nejede to, je to hnusný.

        0 0
        • palo7  

          na kole skoro nejezdím, chci to pro radost :-D

          0 0
        • jIrI___  

          Jede to jakž takž, nehoupe to, je to pěkný, jede to skoro na hovno. Píšu o EXku :)

          0 0
    • soap  

      kurde to zas bude vlakno :)

      0 0
    • Vegan  

      Uprimne s techto dvou bych nebral ani jedno.

      0 0
      • maajkee  

        A kdybys musel? :)

        0 0
      • palo7  

        upřímně, mohl jsem mít Gianta X3 2010 předváděčku za 25, ale nesnesl bych ten nápis :-(

        najedu 500až1000km za rok, tak chci něco z čeho budu mít radost i v garáži :-)

        0 0
        • Vegan  

          jj vsak proc ne ja to i chapu… me take nedela radost, ze jezdim nejvetsi masovku, ale napis, barva, vzhled u me nehraje zase takovou roli a pomer cena/ uzitna hodnota je tam proste super. Ale narovinu rikam daleko radeji bych mel Ibise Mojo HD, SC Nomada, atd… Nejsem zadny ultra fans Giantu, ale proste vyse zminovane jim nemohu uprit a tak to jezdim no :) Kazdopadne jsou to tve penize tve rozhodovani a bude to tve kolo takze pro tvuj argument mam pochopeni :)

          0 0
          • AleZ80  

            Největší masovka to možná je, ale třeba já jich potkávám mnohem míň než Merid, Spešlů, Authorů a GTéček. A RBéček potkávám +/- stejně jako Giantů.

            0 0
        • mr.antik  

          Já bych zas nesnesl nápis Trek, tak si kup to IQ, ale načti si ty vlákna, jak je to s tím vhodným tlumičem, ať se ti to pak neprodraží.

          Měls jít do Giantu a ten nápis přelepit…

          0 0
    • Tehu  

      z tehle dvou pokud IQ Base bude bez uprav v konfiguratoru, tak rozhodne Trek !!!

      0 0
      • palo7  

        no rozhodně s klukama z RB není moc diskuze :-( možná něco málo, kdežto na Trek si můžu ještě v ceně vyměnit pláště apd.

        0 0
        • morlo  

          To mě překvapuje, když jsem měl RB, tak mi co se týká stavby kola vyšli kluci maximálně vstříc, aby byla splněna konečná cena (řešil jsem to převážně s Petrem Heiníkem). Po čase jsem měnil i rám (původně větší za menší), kupoval jsem novou vidli, kterou mi sehnali za cenu e-shopu a komponenty přeházeli z rámu na rám za pětikilo (nebo zadarmo, už si to moc nevybavuju). I reklamace zadní náby vyřešili nadstandardně dobře (z původní noname na průmyslech, která měla opakovaně špatnej ořech, mě dali nakonec DT Swiss bez doplatku). Já na RB vzpomínám jen v dobrým :).

          0 0
        • karliner  

          Na RB si můžeš vyměnit úplně všechno, samozřejmě, když si vybereš dražší komponent, zaplatíš rozdíl..

          0 0
    • trener  

      trek nebat!!!!!mluvím z vlastní zkušenosti.viz mé foto.TREK už nikdy

      0 0
      • gallardo  

        jak doslo k tomu poskozeni ramu?

        0 0
      • maajkee  

        Jj, mi příjde ten Trek že musí bejt docela papír, rám je dost lehkej na svůj zdvih. To RB bude podle mě určitě bytelnější.

        Ono vůbec do Treku, potažmo dříve od Garyho jsem tady viděl hodně rámu prasklejch.

        0 0
        • palo7  

          no nevím s tou váhou, ale to je jedna z věcí co my na Treku vadí v 18,5 – 14kg to mně nepřijde papír

          0 0
          • maajkee  

            Já mluvil jen o rámu a tohle o čřem uvažuješ ty je asi nějakej nižší model, takže nevím, tam bude rám možná těžší.

            0 0
          • jIrI___  

            Rám EXka není žádné těžítko, ale taky žádný ultralajt http://stusa.rajce.idnes.cz/…y_hmotnosti/#…

            0 0
            • maajkee  

              Hmm, tak to je fakt, to je takovej průměr, to bude mít RB tak 3kila teda, co?

              0 0
              • jIrI___  

                3 kg určitě ne, bude vážit podstatně míň.

                0 0
                • maajkee  

                  No jo, na stránkách uváděj 2,69 kg, na pohled mi příjde ale takový bytelnější, takže zdání klame.

                  0 0
                  • Lišák  

                    Rám „M“ s miskama hlavka, patkou přehazky, šroubkama na košíky, v barvě (ne brutal finish), s tlumičem RP23 má 2.800g přesně.

                    0 0
              • marapara  

                Mám takový pocit že IQ vel. L má 2700 nebo 2800 gr.

                0 0
        • morlo  

          Nevím, ale když jsem kupoval kolo, TREK se mi hmotností nezdál bejt nějak mimo průměr daný třídy. Mám FUEL EX 8, má těsně pod 13 kg, což je norma, žádnej papír. Jinak za sebe můžu TREKa doporučit, má příjemnou geometrii, v podstatě první, která mi konečně sedí (před tím jsem měl 2× RB CRX), v terénu mi chování vyhovuje, odpružení zadku mi vyhovuje maximálně, žehlí přijatelně, přitom se prakticky nehoupe, ale záleží vždycky na nastavení. Jako horší vidím spíš přední vidli Fox Float 130 RL, kterou nemůžu nastavit ke spokojenosti, přijde mi málo citlivá.

          Co můžu každopádně doporučit, je obě kola si projet. Každýmu sedí jiná geometrie a geometrie je (mimo jiný) klíčem ke spokojenosti.

          0 0
          • mr.antik  

            k té vidli – dost se to zlepší výměnou oleje za řidší…

            0 0
            • morlo  

              OK, to můžu zkusit. Přijde mi ale, že vidle spíš nemá hladkej chod, jako by byly těsný pouzdra. Mám na ní ale najeto cca 3,5 tis. km, takže těsný pouzdra to budou těžko. Každou vyjížďku ji mažu šavle Red Rumem, dával jsem Red Rum i do molitanu stíráků, ale efekt byl spíš placebovej, než reálnej. Tuhle zimu ji chci dát do kupy.

              0 0
      • TSw  

        Já bych to tak zle neviděl. Trek jezdím (sice HT), ale to je buřt. Pánové, pokud myslíte, že rám je tuhostí papír, tak si na to zkuste někdy sednout… není. Na RB jsem se v minulosti také svezl – a Trek to věru není, nic proti RB…

        0 0
        • jIrI___  

          Pokud se nepletu, tak podle nějakého testu a laboratorního měření ve Velu byl IQ tuším jeden z nejtužších rámů (ne-li úplně nejtužší) v testované kategorii trail biků.

          0 0
          • maajkee  

            jj, a i kritiky na něj byli dobrý, i jinde jsou kritiky celkem dobrý, ale tady na fóru většina lidí (ač si myslím že na tom kole nikdy nejeli) říká pravej opak, že je to uplně k hovnu, tak co si má pak člověk o to myslet :)

            0 0
            • jIrI___  

              No já jsem na IQ jel sice jen pár km, ale přišlo mi ještě víc progresivní než EX s normálním tlumičem. A to už je brutalita.

              0 0
          • TSw  

            jistě RB je moc hezký a navc český, to je bez řečí…, ale bral bych Trek. Pokud je diskuze jen o rámech, tak prostě tak.

            0 0
          • vasek80  

            Nejtužší tam byl myslím Ghost

            0 0
    • palo7  

      ještě jsem zapomněl do výběru zařadit tento kus: http://www.cyklobazar.cz/…t-force-2–0/

      ale nevím jestli tohle není, pro mně na pohodové výlety po polňačkách už moc

      0 0
      • TSw  

        Já teda nevím, ale na pohodové výlety po polňačkách bych si koukal po něčem úplně jiném…

        0 0
    • LáďaH  

      IQ.

      0 0
    • jIrI___  

      Osobně bych teď v téhle kategorii bral Trance. To jejich Maestro fakt funguje solidně. Z těch dvou bych bral fuela EX z z toho důvodu, že je to aspoň přepákovaný jednočep a není vařen ručně.

      0 0
      • maajkee  

        :) jakože to že je vařenej automatem je lepší?

        0 0
        • jIrI___  

          Pro mě ano. Psal jsem tu ty důvody už několikrát. Nechci tohle zatím rozumné vlákno zaplevelit OT, takže k tomu nebudu dál nic psát :)

          0 0
          • maajkee  

            Jj, to jsou takový ty řečičky o tom jak se svařeč vyspí atd. atd., už vím :)

            0 0
      • Atilla  

        Prosím někoho o vysvětlení v čem je přepakovaný jednočep lepší. Díky

        0 0
        • Vilém  

          v nicem:) Ono i to IQ je prepakovany jednocep.

          0 0
          • Atilla  

            To jo

            0 0
          • Lister  

            Pokud jde o systém odpružení, tak jediný zásadnější rozdíl je v umístění zadní brzdy vzhledem k zadnímu čepu – kdy u IQ je součástí zadní vidlice a u Treka je na vzpěrách.

            0 0
    • Lister  

      Myslím že tohle je naprosto podstatná informace, která totálně devalvuje všechny požadavky:

      najedu 500až1000km za rok, tak chci něco z čeho budu mít radost i v garáži :-)

      Z toho bude tak 50% po silnici, takže je to IMHO úplně buřt. Koupil bych nějaký karbonový HT z výprodeje, protože s tím udělá největší dojem, až to bude v té garáži ukazovat kámošům – a to asi bude nejčastější využití toho nešťastného kola :-(

      0 0
      • Lišák  

        Neviděl bych to tak tragicky. Až bude mít fulla, tak se rád pojede zhoupnout ;-)

        0 0
        • Lister  

          No občas je to boj – jestli se jet zhoupnout nebo zasvištět na silnici – každé má své kouzlo, ale poslední dobou se do terénu přinutím hlavně „ve společnosti“ – už nejsem taková brzda kolektivu jako dříve, takže se za sebe už tolik nestydím před jinými bajkery :-)

          0 0
      • morlo  

        Úplně to nešťastný kolo vidím :).

        Btw. já bych mu do snahy koupit rozumnýho fulla nekecal, čím líp vybere, tím větší šance, že ho to chytne a začne jezdit víc.

        0 0
      • palo7  

        jestli lákáš klučiny do garáže na kolo, tak hodně štestí :-D

        já bych chtěl začít jezdit, a HT mně nechytlo, doufám že full jo

        0 0
        • mastihuba  

          kdo chce jezdit tak jezdí třeba na skládačce, v kole bych problém nehledal :)

          0 0
          • Lišák  

            No, já třeba, když jsem vzkřísil tu ocelovou silničku, tak jsem na ní najel za rok tak 300–500km. Na tom scottovi už mám přes 500 a to ho mám něco přes měsíc. Takže u mě v kole problém byl ;-)

            0 0
            • mastihuba  

              otázka je jak dlouho ti to vydrží :)ja za první měsíc najel na silnici skoro litr. a od te doby sem na tom neseděl. :)

              0 0
    • PIWNIK PONURY  

      a jel jsi na tech kolech? ktere ti sedelo lip? co se rozhodnout podle toho…

      Treka ma kamarad, je spokojenej, neprislo mi, ze by houpal vic nez IQ. kazdopadne oba biky jsou hodne pohodlny.

      ja bych vzal toho treka, pac RBcko ma dneska kazdej)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • palo7  

      tak snad mně to opravdu začne bavit a začnu jezdit víc, na HT letos koupeným Treku zatím nic-moc. Projel jsem Trek EX a nic-moc, dnes jeto na RB(Lišákovým) a dobrý :-). Ještě jednou díky Romane.

      Treka jsem v okolí neviděl ani jednoho a o RB jsem skoro ani neslyšel. Všeci maj Specialized, Merida a Giant, sem tam Kona.

      0 0
      • mr.antik  

        u nás taky o RBéčko ani nezavadíš. O Treka spíš. Jinak tady jezdí samý Ibis Mojo…

        0 0
      • Frostty  

        Jaký bylo RB? Povídej, přeháněj.

        0 0
        • palo7  

          hlavně i na živo se mně líbí, sedl jsem na něj, jen po snížení sedlovky a jelo se mně velmi dobře, hlavně lépe i než na mét HT :-). Tlumení a vše fungovalo, ale tady musím říct, že je Lišákovo a má tam speciál zadní tlumič a další svoje komponenty. Každopádně za mně zatím nejlepší svezení na fullu. Tak teď začnu více komunikovat s RB, pojedu projet ještě originál a uvidím.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • jIrI___  

        Jsi z Hustopeč u Brna nebo z Hustopeč nad Bečvou?

        0 0
      • gargamel  

        Co bylo konkrétně u EXu nic moc? Funkce? Geometrie?

        0 0
        • palo7  

          půjčili mně na projetí Remedy 8 a to bylo takový pohodový a zdálo se mně že funkční. Pak jsem přesed na EX6 a tady bych řekl, že mně to nesedí, nebyl čas nastavovat tlumení na mne, ale každopádně tak jak bylo to teda byl mockrát pohodlnější Anthem, na tom jsem jel asi hodinu před. Ale měřím 175 a měli EX6 jen 18,5(19,5) tak kdyby bylo menší a nastavené tlumení, tak to mohlo být třeba jiné

          0 0
          • roc.ker  

            Pro zkoušení fulla je správné nastavení tlumiče zásadní!! Nemá smysl se jen tak projet a mít tlumič nabušenej nebo naopak podfouknutej.

            0 0
            • palo7  

              minimálně vím, že když neměli čas na nastavení tlumičů, tak změním obchod.

              0 0
              • roc.ker  

                Tak to souhlas! Nicméně bych se zdržel v soudech jestli je kolo takové nebo makové.

                0 0
    • palo7  

      děkuji všem kdo radili i neradili :-)

      vybral jsem a už i koupil RB IQ Base s nějakým poladěním, dle všeobecných rad (lehké kola)vel.M váha bez pedálů 12,4

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.