• Cavendish

    Dovolím si založit vlákno pro uživatele galusek, plášťů a plášťovek tuzemského výrobce Tufo.

    Osobně vozím na CX kola galusky Primus a Dry (díky ječnáku). Velká spokojenost po všech stránkách.

    Na silnici jsem testoval Hi-CC, ale žádná sláva. Nepohodlné a pomalé. Teď pokukuji po Elite S3. Nějaké dojmy a zkušenosti?

    0 0
    • mr.nikdo  

      Ted mam Calibru a Calibru plus ve 25 mm (plast).

      Nachystane mam Comtury :)

      0 0
    • Jason Voorhees  

      Jezdím Calibra plus 25mm a spokojenost, jsou takový pěkně vysoký a kolem 5–6 bar i pohodlný. A přijde mi že i slušne svistej oproti Durano a Ultremo co jsem měl předtím.

      0 0
    • Cavendish  

      Taky jsem vozil Calibra Plus 23mm. Jela moc pěkně, levné, lehké, držela pěkně ale po 1500km to byl jeden sekanec vedle druhého.

      0 0
      • mr.nikdo  

        Zajimave.

        Ty moje jsou asi pres 4 tis km a porad ok.

        Nejake sekance tam jsou, ale z jizdy v bordelu…

        0 0
        • Cavendish  

          Přišel jsem na to náhodou. Naskakoval jsem na chodník a málo zvedl zadek a cvakl. Sundám plášť a ve dvou místech to bylo téměř skrz. Daní za váhu je málo materiálu, asi…Jezdil jsem předek 105PSI a zadek 115PSI, váha 80Kg.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Aha… :).

            Tak to mne drzi dlouho. Sekanci beru drobne zaseky do plaste.

            0 0
            • Cavendish  

              ty jsem pozoroval na předním plášti a bral je jako normální stav. zadek byl totálně kaput.

              0 0
      • Jason Voorhees  

        Jj, lehký jsou (23mm-180g, 25mm-210g), sekance nemam, nejezdím tak rychle, stíhám se vyhýbat diram :-) najeto asi 3tis.

        0 0
        • platypus  

          Ty sekance nejsou od děr, ale od střepů a podobnýho bordela co se válí na silnici, na díře většinou cvakneš duši. Jenom osvěta …teď mám vzadu plášť tufo status est 24mm, přijde mi betelnej, že bych na něm nemusel cvaknout, zatím jeden defekt, dneska je tolik plášťů že stejně příště koupím zase jinej.

          0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Mam stejnou zkusenost, vloni Calibra 25 uz nevim jestli plus, po cca 1500km s obcasnym lehkym offroad byla tolik posekana a potreba podlepit asi na 3 mistech, takze jsem ji prevelel do zalohy az bude potreba na zimaka nebo mestaka. (Ty sekance se daj BTW zalit lepidlem Freesole). Normalne takhle jezdim Conti 4000s a ty na sekance netrpi (ale parkrat nahla smrt riznutim na bocnici).

        0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Elite S3 jsem dostal jako svoje první galusky, takže jsem na nich něco odjel. Ale zase je fakt, že s ostatními galuskami Tufo nemám srovnání (měl jsem vždy Elite S3 23 nebo 25). A pak tedy jiné značky, ale to se teoreticky srovnává nesrovnatelné (třeba Tufo a Conti nebo Vittoria).

      0 0
      • Cavendish  

        Srovnává nesrovnatelné? Co tím myslíš? :)

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Tufo nemá volně vloženou duši jako klasické galusky, ale butylová duše je součást celku, což má nějaký vliv na jízdní vlastnosti. Na druhou stranu jsou ale Tufo zásadně rovnější než třeba Vittorky. Přijde mi, že každá varianta nabízí nějaké výhody i nevýhody.

          0 0
          • Cavendish  

            No takhle. O duši samozřejmě vím. O to líp se to lepí tmelem. To se mě na nich hodně líbí. I ta jejich rovinnost je fain a nízká váha. Jen ta rychlost mě přijde taková, nemastná, neslaná.

            0 0
    • well  

      Měl jsem Tufo Elite S3 25mm a nejsou nic moc. Galda jede jen když je nabušená na max. tlak. Šířka je spíš 23mm. Jediná výhoda je nízká hmotnost. Teď jezdím Tufo Elite Ride 25mm a jsem moc spokojený. Odolná rychlá a pohodlná Galda.

      V hledáčku mám Tufo Elite Pulse 25mm.

      Co jsem zkoušel konkurenci, tak jsem vždy dojel na defekty. I když třeba Corsa byla fajn.

      0 0
      • Cavendish  

        Jaká je skutečná šířka té Elite Ride? Jaký na tom vozíš tlak?

        Elite Pulse 25mm jsem lepil kamarádovi na triatlonový kolo. Po 1000km zadní kaput, ale vzal to střepem natolik, že to prostě bylo na vyhození.

        0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Schválně jsem změřil Elite S3 25mm a kupodivu to je přesně 25 mm, tak nevím… ;)

        0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Elite Pulse uvádí Tufo jako galusku na triatlon, na druhou stranu píší top model pro široké použití.

        0 0
    • well  

      Odpo změřím. Foukám je kolem sedmi.

      0 0
      • well  

        No trošku pozdě :-). Šířka Tufo Elite Ride 25 je na ráfku Corima 47 WS 26,7mm. Je to zatím první galuska, kterou jsem sjel a nezdefektil. Dráha, ale stojí za to. Bohužel nájezd netuším.

        0 0
        • Cavendish  

          Dík, takže 25 nebrat. Měl bych v rámu už minimum místa :)

          0 0
          • well  

            Ty moje ráfky jsou hodně široký (26mm), ale jaký to má vliv na galusky netuším.

            0 0
    • Cavendish  

      Členové Tufo klubu mají teď možnost mít galusky S33 Pro24 v druhé jakosti za 300Kč

      0 0
    • Cavendish  

      Nějaké zkušenosti s bezdušovými silničnímu plášti? Comtura 3–5? Jak se nahazují, těsní dobře? Jaké jsou reálné váhy a šířky. Perte to sem!

      0 0
      • Singlespeed  

        Už jsem to tu psal. Bezduš Comtury velké zklamání. Nahození bez problémů, těsnily cca dva dny, co si vzpomínám. Po sundání pláště tmel Tufo totálně zdegradovaný do konzistence „žvýkačka“. Po vyčištění plášť udatně vzdoroval utěsnění jiným tmelem (mavic), unikal na několika místech v drážkách dezénu, takže musel být potupně vrácen prodejci.

        0 0
        • Cavendish  

          Na jakých ráfcích? Proč si nepoužil pořádný tmel třeba od Stans?

          0 0
          • Singlespeed  

            Ráfky Ksyrium Pro UST. Použil jsem tmel Tufo protože byl přiložen k plášťůmi. Tmel Mavic byl zase k těm kolům, takže jsem použil, co bylo po ruce.

            0 0
    • Cavendish  

      Pro někoho možná zajímavá informace. Položil jsem dotaz, jak je to s valivým odporem u galusek HiCC, Elite Ride a Elite S3. Přišla tato odpověď:

      Dobrý den pane Sláma,

      děkuji za dotaz.

      Ze tří jmenovaných galusek má nevyšší valivý odpor Hi-CC.

      Elite Ride má nejnižší valivý odpor, ale rozdíl oproti Elite S3 je asi jeden Watt. Vzhledem k tomu, že Elite S3 je lehčí a tlumivější galuska, může mít v reálnem provozu valivý odpor nižší než Elite Ride.

      Pro případné další dotazy jsem k dispozici i na telefonu

      Přeji pěkný den

      Ivo Caudr

      Technician

      1 0
    • Pikaču  

      Chci si pořídit nové silnicni dušové pláště. Vozim většinou conti GP 4000, 5000 a nyní 5000 TdF ale jsou strašně šišaté.

      Chtěl bych dát šanci Tufám Comtura Aero nebo Duo ale za stejnou cenu jako GP5000 se asi úplně nepřesvědčím.

      Má tu někdo zkušenosti s Comturama Aero/Dua v porovnání s Conti GP 4000/5000?

      0 0
      • Cavendish  

        Za stejnou cenu? Vždyť Duo stojí 700 a GP 1100.

        0 0
        • Pikaču  

          Rozklikni na tufo strankach „koupit“ a uvidis cenu. Tech 700 je blud nějaký. 899,– je real a GP5000 si objednám u soudruhu v NDR za 36 EUR ( 914,–Kč).

          0 0
          • Cavendish  

            Já se díval na kupkolo no. Tam byla Duo za 770Kč a GP za 1200.

            S DE zajímavá poznámka. Sháním Veloflex Corsa Evo.

            0 0
            • Pikaču  

              Bike24

              Jinak ty veloflex slyším prvně

              0 0
              • Cavendish  

                Ručně vyráběná italská guma kolem 35–40 Euro. Mám starší model Corsa. Luxusně jede s latexovou duší, je lehký a velmi pohodlný. Letos ho nahradil nový model Corsa Evo. Je o 1W mocný watt rychlejší :D akorát že u nás je to s dostupností nějaký slabý

                0 0
    • Delkim  

      Už někdo někde narazil aspoň na jeden oficiální TEST co se týče valivého odporu galusek Tufo?

      Zkoušel jsem před lety Elite Ride a Elite Pulse a raději jsem od nich upustil, názory na zahraničních webech ohledně valivého odporu/rychlosti byly jednoznačně negativní.

      Je k tomu nějaká validní informace?

      Klidně bych je i jezdil, s páskou Tufo a jejich tmely to funguje super. Nicméně když se někde honíš o vteřiny, tak prostě nechceš mít pomalou galusku…

      0 0
      • Cavendish  

        1000× sem hledal a nikdy nenašel nic aktuálního. Bohužel….ale Hi-CC jsou opravdu obludně pomalé. Ty nejedou ani z kopce. Po 250km sem je radši prodal.

        1 0
        • Delkim  

          Hele já i volal tomu technologovi do Tufa a řešil to s ním. Pochopitelně ty galusky chválil a že Pulse i Ride snesou jakékoliv srovnání atd… Ale nebyl to schopný podpořit jediným údajem z tisku/testu.

          0 0
          • Cavendish  

            Tak já to s nim řešil taky. Kousek nahoře od nej mám e-mail. Ale žádný oficiální číslo z nej nevylezlo. Je to jen srovnání Tufo mezi sebou

            0 0
        • HonzaP9  

          Obludně pomalé, ale zase dost odolné. Vyber si, co je důležitější…

          0 0
      • Lokotka  

        Nemáš někde odkazy na ty zahraniční weby, kde bych se dočet to srovnání TUFO a jeho konkurentů ohledně toho valivýho odporu?

        0 0
    • Cavendish  

      Měření valivého odporu

      Je to z roku 2022 a objevila se tam Calibra Light a Calibra Plus :)

      1 0
    • Pijer  

      Jsem docela zvědavý, až se někde objeví ta jejich COMTURA PRIMA TR 28 https://eshop.tufo.com/…erna-bezova/

      0 0
    • cft  

      Jakou galusku vozíte jako „rezervu“? Hledám nějakou skladnou, malou, lehkou pod sedlo. HICC 25 mi přijde jako moc velkej balík, tak zatim nevozim nic na výměnu v případě defektu.

      0 0
      • Jason Voorhees  

        Na radu Cava jsem koupil Tufo sealant tmel na defekty, asi nejsnazší řešení jestli vozíš Tufa.

        0 0
      • vik  

        Nejskladnější bude asi Elite Jet, ale ta stojí fakt raketu… Tmel je fajn, ale vloni už jsem díru po vrutu tmelem nezalepil a jel do civilizace na prázdný a pak odvoz. Mám galdy pořád rád, ale v případě defektu je to fakt na levačku. Třeba do hor by to byl pro mne furt ideál (sjezdy vs ráfkový brzdy), ale co pak dělat s defektem tři hodiny od auta?

        0 0
        • shcorepi  

          Knotem by to nešlo vyřešit?

          0 0
          • pajan  

            Šlo :) Vozím knoty a řeším tím defekty na Elite Ride úplně v pohodě. Tubička s knoty a bombička a jseš nesmrtelnej :)

            0 0
      • Cavendish  

        Jedině Tufo Jet Elite. Ta je složená jen o něco větší, než běžná butyl duše. Mrkni na obrázek. Vlevo klasické galda a druhá zleva Tufo a pak dvě obyč duše :)

        0 0
        • gerrard  

          A jak to funguje na dnešních širokých ráfcích? Není tam problém, že je to moc úzké.

          0 0
          • Cavendish  

            Těžko říct, ale na dojetí to asi bude v pohodě.

            0 0
            • gerrard  

              Tak pak poreferuj, bych měl čistě teoreticky strach jestli si neotluču ráfek.

              0 0
              • Cavendish  

                Já to zkoušet určitě nebudu :) Já pojíždím domů po prázdné galusce ;) Nebo lepím tmelem.

                0 0
              • Lokotka  

                Tvl., jak bys chtěl otlouct ráfek? Takovej náklon by nedokázal ani Valentino Rossi.

                0 0
              • roud  

                Ječňáka jsem loni nebo kdy to bylo viděl na nějaké takové minigalusce po defektu a jel s tím domů ještě párset km :D

                0 0
                • Cavendish  

                  To bylo myslím po cestě na Kuks. Najel na tom podle mě tak 200km a to má ráfky 25mm široké

                  0 0
                • gerrard  

                  Tak to je fajn, že je to ověřeno provozem. :)

                  0 0
                • jecnak  

                  Dojel jsem pak ještě v pohodě 200 km na nenalepené galdě 19mm na 30 mm širokém ráfku. Vypadá to komicky, ale dojet se na tom v pohodě dá.

                  1 0
        • cft  

          Dík za srovnání. Myslel jsem si to, ale ta cena.. V Čechách to neřeším, zavolám si odvoz, ale v Alpách, nebo na Mallorce to bude nutný mít tmel + tuhle galusku s sebou.

          0 0
          • Cavendish  

            Lahvičku do podsedlové brašny a galusku do kapsy u dresu nebo sucháčem na rám.

            0 0
            • cft  

              Do podsedlovky se veslo vse. Galuska Jet, bombicka s hlavici na foukani, tmel na opravu. Hezky to tedy neni, ale uz jsem riskoval dost lety jezdeni bez rezervy.

              0 0
    • Freeky  

      Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli pláště Tufo Thundero mají stranové označení a nebo je to jedno jak je dám?

      0 0
      • Pijer  

        Nemají označení. Hledal jsem a podle fotek v testech je dávám jako šipky.

        0 0
        • Freeky  

          A myslíš že bude vadit, když přední mam obráceně, než zadní? Mam tam už nově tmel, ale asi budu muset to prohodit.

          0 0
          • Pijer  

            Netuším. Asi to ani nepoznáš, dělej, že jsem nic nenapsal a nebudeš mít problém ;-)

            0 0
          • Jason Voorhees  

            Jestli je máš „správně“ obráceně (přední opačně), tak cajk.

            Motorky to maj takhle schválně kvůli brzdění přední brzdou.

            0 0
    • OZelinka87  

      Posledni kousky vse nove kdyby nekdo mel zajem do zpravy prosim.

      • Elite Pulse galda nalepovaci 400kc
      • XC14 bezovej bok 1600kc za par zasilkovna na me
      • S22 nasazovacka 300kc
      • XC11 cerna 1600kc za par zasilkovna na me
      • Elite Ride 25 cervena nalepovaci 400kc
      • S33 PRO 24 nalepovaci 300kc
      0 0
    • roud  

      Dotaz:

      Silniční galdy dáváte do nich mléko? Případně kolik ?

      :)

      0 0
      • Singlespeed  

        Vozil jsem ho, píchl jsem, ochrstlo mi záda a kolo a stejně nezalepilo…

        0 0
      • Cavendish  

        V CX galdách Tufo mám v každý asi 35ml. Díru to zalepilo. Bylo to mlíko Joes. Ale Stans mi zalepil i galdu s latex duší.

        1 0
        • Jason Voorhees  

          Se přidám, včera jsem proletěl mezipole na 25mm Calibra plus s dušema a no defekt, nechápu :-).

          6 atm nafoukáno…

          0 0
      • Petr Ch  

        Nedávám, až když je defekt.. Množství dle typu duše. Do „bezdušových“ silničních galusek Tufo okolo 10 ml, pokud to díru nezalepí, tak pak ještě přidám. Do Vittorek to na defekt dělá 20 ml.

        0 0
    • Heatly  

      Číst řez šumavských kamenů. Tufo thundero 36. Podlepit a jezdit dál? Přišel jsem na to až při nakládání do auta.

      0 0
    • jkcz  

      Jen info z článku o Tufo ve Velu – chystají se gravel pláště v šířce 48mm :)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • iceduck  

      Celkem na Thunderu 40 uz pres 18k.

      Prvni bez komplikaci, ty druhe a/ nesly vubec nasadit, b/ prijde ze mam drobne defekty co chvili, tmel to zalepi ale za chvili dirka jinde

      0 0
    • Pijer  

      Psal jsem to do vlákna silničních bezduší, ale odložím si to i sem:

      Objevil se test TUFO Comtura Prima https://www.bicyclerollingresistance.com/…ura-prima-tr?…

      Z domácí zkušenosti dodám, že 28mm plášť s červeným TUFO mlékem vydržel zhruba tři tisíce závodních kilometrů bez defektu. Teď se objevuje spodní červená vrstva, tak šel dolů.

      3 0
      • mr.nikdo  

        Ta cervena vrstva se mi u nich libila.

        Jasny ukazatel – plast na vymenu.

        0 0
    • ghostik  

      Tak jsem po roce a půl říznul Thundero HD, které jsem považoval za neprůstřelné.

      Na jeho obranu – bylo to na cestě s velmi nepěknými ostrými šutry, kde jsem se o defekt fakt bál. Naštěstí to probral tmel ( random mix Stan's NoTubes Race a obyč), takže jsem to zjistil až doma při údržbě.

      Takže tímto asi vzdávám myšlenku na příště zkusit obyčejnou tenkou verzi.

      0 0
    • Jan D.  

      Jak jsou na tom Tufo Thundero v zatáčkách na asfaltu. V nějaké recenzi jsem četl, že v náklonu na něm nejsou úplně jisté. Ustřelili někomu?

      0 0
      • Singlespeed  

        Proti třeba Gravelkingům mi připadají v zatáčkách Tufa jistější. Ale záleží na tom, kolik do nich člověk fouká. Někteří bombí gravelové pláště klidně na 4–5 barů, to pak v zatáčkách ustřeluje snad všechno.

        0 0
      • mrozu  

        Pochybuju, že by se komukoliv podařilo urvat Thundero v zatáčce na čistým asfaltu. Pokud to ustřelí, bude to kvůli bordelu, nerovnosti a nebo nějaký totální fail jezdce. V reálu je díky větší styčné ploše grip vyšší než na silničním kole.

        1 0
      • jecnak  

        Na suchu ok, i když trochu nejistý ve stopě. Na mokru proti třeba Bontrager GR1 katastrofa. Na suchu v terénu proti GR1 taky bída. Celkově GR1 proti Thunderu pomalejší ale jistější všude. Daní za to je cca 1/2 životnost.

        0 0
    • Cavendish  

      Nová galda od Tufa :-O

      0 0
    • OZelinka87  

      Ahoj zbylo mě nějáký XC14 modrý bok. Cena za pár 2tis zasilkovna v ceně.

      Nové zabalené

      0 0
    • Jason Voorhees  

      Tak Elite ride už je vepředu, pěkně lepí na asfaltu, díky za radu Cave. Až sjedu S3, tak půjde i dozadu.

      1 0
    • exBURN  

      Koupil jsem široké Thundera 48 a 44mm ale nechcou skočit do patky :-(. Nahodil jsem je vzdušníkem, namazal jarovou vodou a dotlakoval na 7 bar (max jsou 4) a stejně nezapadly a při vyfouknutí seskočily. Špatný ráfek?

      0 0
      • Pijer  

        Zkusil bych samotný JAR a duši.

        0 0
        • exBURN  

          Duši jsem dal, stejně nezapadnou na 100% – třebas chvíli drží, ale stejně sjedou dolů – ono jako nahodit to jde, ale v případě defektu to v terénu už nenahodím, což je nanic. Leda vozit dušu v batohu no.

          0 0
      • Charles2k  

        Nedával jsi to náhodu na Savu egrus 4.0? Tuším, že jsi psal že toto kolo máš. Já je mám taky, bezdušová Thundera 44mm jsem zvažoval, ale dovozce Sava mi na můj dotaz odepsal, že tenhle egrus nemá bezdušový ráfek.

        0 0
        • exBURN  

          Jojo, tak jsme doma. Je velký risk to nechat bez duše když to sedí hezky, neutíká? Až mi přijde Fulcrum matice tak to přehodím. Jde mi jen o předek, tam chci vozit nižší tlak. Vzadu mám duši

          0 0
          • Cavendish  

            Já mám na silnici TLR plášť a klasický ráfek a dobrý

            0 0
          • ceo  

            Jde o jejich hliník nebo kuutu karbon?

            Karbon prý ofiko tubeless není, ale v pohodě to funguje. Dost blbě zaskakuje, protože před patkou je takový zoubek, přes který to blbě chodí k patce. Jakmile to ale dostaneš mezi zoubek a patku, tak se nebojím, že by to vyskočilo. Spíš si myslím, že budu muset plášť rozříznout, abych ho z ráfku vůbec dostal.

            Mám obutý Thundera 48mm

            0 0
            • exBURN  

              Taky thundero 48 a je to ten jejich hliník, ono to nasadit jde pěkně, jen to po úplném vyfouknutí spadne dolů do žlábku z patky.

              0 0
    • exBURN  

      Tak jsem to nahodil, ale v patkách to po vyfučení nedrží stabilně – vyskočí to po minutě ven. Tak jsem dal víc mlíka a na delší štreky přibalím pro jistotu duši.

      0 0
      • Singlespeed  

        Máš vůbec tubeless ready ráfek? Systém se chová, jakoby ráfek byl jen pro duši, tedy uvnitř hluboký s nevhodným tvarem háku.

        0 0
        • exBURN  

          No to nevím, jsou to noname ráfky, ale zase nic starého. Asi nebudou tubeless ready. Tlak ale drží dobře a kolem patky to bylo hned těsný

          0 0
          • Singlespeed  

            TLR ráfek je uvnitř mělký, uprostřed má prohlubeň, do které se vtlačí patky pláště při nasazování a sundávání.

            0 0
            • exBURN  

              To tak vypadá – uprostřed prohlubeň a na bocích drážky kam zapadne patka. Ta tam hezky zapadne když tam pustím tlak ze vzdušníku, pneumatika se vycentruje, ale nepraskne jak to dělává při finálním dosednutí. No a po vyfouknutí chvíli drží, ale po cca minutě mlaskne a sjede dolů.

              0 0
              • exBURN  

                Jestli to nebude Hookless… je to problem nechat to tak? Nebo raději nahodit duši?

                0 0
      • Cavendish  

        Jestli máš TLR ráfek, tak ty gumy rovnou vrať

        0 0
        • jIrI___  

          Proč by to dělal? S TLR ráfkem Tufa fungují zcela bez problémů, tady bude zádrhel někde jinde.

          0 0
    • larssen  

      Pro zajímavost. Tufo Thundero HD po 15 200 km na zadním kole. Dnes už šly dolů.

      3 0
      • Jáchym 1  

        A v Tufu nebudou mít co žrát!

        0 0
        • 130kg  

          Moje takhle vypadají po 2000 km, ale jenom na zadním kole. Ale pokud z toho uděláme průměr, pořád dost slušný

          0 0
          • Jáchym 1  

            Já mám 85kg a pláště mě vydrží na gravelu tak 2000km na silnici tak 5000km.

            Hlavně teda nedojíždím gumy do mrtva.

            Ony pak už vůbec nemají ty vlastnosti který chci.

            0 0
            • 130kg  

              To já taky ne, obvykle jsou pak mimo jiné náchylnější na defekty.

              Obecně mám větší spotřebu zadních plášťů, vpředu není problém l 10 t

              Zase mi to vádá prostor k experimentování. Tufo mám teď vzadu poprvý a vcelku spokojenost,. i když uř jsem tedy dvakrát lepil plášť, vždy cca 3mm řez

              1 0
      • Jezevec70  

        To bys do 20 ještě dojezdil :-) To je nájezd jako na Marathonech od Schwalbe.

        0 0
      • Cavendish  

        To tam dej zpátky a jezdi dál :)

        0 0
      • MTesil  

        Se z nich staly Speedera. :D

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.