• tele

    Ahojte, chcel by som sa opytat, ake su Vase skusonosti so znackou Tufo. Momentalne sa ma skor tykaju galuskove plaste, tzv. plastovky, pretoze nemam galuskove kolesa [rafiky].

    1. Aka je odolnost proti defektu
    2. Ako rychlo sa opotrebuvaju
    3. Dokaze tmel opravit dieru, aj trvalo alebo iba na dojazd
    4. Ryziko vyzutia

    Co je to UST tubeless system.

    Dakujem.

    0 0
    • kubad  

      1, stejná, vevnitř je zašitá duše

      2, podle vybraného typu +/- srovnatelné s konkurencí

      3, malou ano větší je plaštovka na vyhození

      4,kompatibilita není s každým ráfkem, to je taky důvod malého rozšíření, pokud při nasezení dobře sedne, tak ji nevyzuješ, při defektu samo jde dolu snadno

      UST or Universal System Tubeless is a US patent 6257676 rim designed by Mavic with hooked edges designed to seal with specially designed tires. Several companies such as Michelin and Hutchinson make tires compatible with UST rims.[4] UST is the most common system of tubeless tires/rims for bicycle use.[5] Bontrager has a very similar system called TLR or Tubeless Ready.[6]

      0 0
    • tele  

      Ahojte, chcel by som reagovat na to co pisal Kubad, ze plastovky Tufo nemusia ist na kazdy rafik. Len som sa tam nedocital nejake technicke informacie o rafiku. Doteraz som si myslel, ze cestne rafiky su viac menej podobne, ked vsetky cestne plaste idu bez problemov do cestnych rafikov. Alebo sa mylim?

      Mate niekto skusenosti z ich obchodom, a ich produktami LEVNE GALUSKY http://www.tufo.com/…itions_t.php Je naozaj pravda, ze maju len drobnu vizualnu a nie funkcnu vadu?

      Pytam sa z takeho dovodu, ze uz su naozaj moje sucasne plaste na hranici zivotnosti.

      Uprimne Vam vsetkym dakujem za kazdu odpoved.

      0 0
      • Mikikuba  

        jaký máš ráfek?

        0 0
        • bochov  

          Jezdím na plaštovkach již dele než rok konkretně S33PRO najel jsem zhruba 4t km a nemam žaden problém rafky mam Mavic Aksium ještě podotykam že nejsem žadny dostihový chrt mam 105kg.Podle mne je tam podstatna šířka dražky13–15mm rafek622–21 700×21c toto mam uvedene na plaštovce S33PRO.

          0 0
        • tele  

          Pravdu povediac, neviem. Len viem, ze vsetky cestne plaste, ktore som tam mal, mi tam isli bez problemov.

          0 0
          • Mikikuba  

            Já jezdím Tufo plášťovky 5 let. Nedám na ně dopustit zvláště Elite Pulse(jsou psány jako triatlonové já na nich jezdím ultra a maratóny) jsou TOP. Jsou dělaný trošku jinou technologií než ostatní.Jinak jsem jezdila všechny možný. A měla jsem je bez problémů na všech možných ráfcích. Především na různých ksyriích a campagnolech. Nikdy jsem neměla problém je nandat jen to chce určitý grif. nyní nandavám za 30s:)

            0 0
            • tele  

              Dakujem za odpoved. Chcel by som sa este len opytat, ci nevies v com spociva rozdiel medzi cestnymi a triatlonovymi plastami.

              0 0
              • Mikikuba  

                Pokud myslíš plášťovky:)tak jednoduše řečeno triatlonové jsou lehčí a míň odolné.

                0 0
      • Vilém  

        Opravdu myslis, ze by si to vyrobce lajznul, prodavat nejake funkcne zavadne kusy a navic na to drzel zaruku?

        0 0
    • 159753  

      jezdím Tufo už asi tři sezony..konkrétně mám hi-composite carbon..

      za mě nezničitelné, najedeš na to mraky a mraky kilometrů, aniž by to šlo poznat..jediné co je ******* je najet třeba 20 km v šotolině..ale to asi na každých silničních pláštích..

      při defektu je to jak kdy..vetšinou no problem, párkrát se mi ale stalo, že mi je mlíko nechtělo zalepit..šel jsem kousek pěšky a díra se zacelila..tzn ok

      spíše doporučuji u sebe vozit náhradní ventilek, ptže ten se mi daří urvat časteji :-D

      co se ráfků týče, tak jsem nikdy neměl problém..měl jsem to na Mavicách, Fulcrumech,..mys­lím, že to bude sedět na vše..ono nejhorší smrt je z vyděšení..

      co se vyzutí týče, tak podle mě by byla neskutečná haluz je vyzout a to i prázdné

      co se nasazování týče, dělávám to tak, že když je mám nové, nahustím je a nechám přes noc „roztáhnout“..pak jdou na kolo nasadit snáze..ale i tak vždy nadávám, než nazuju :)

      za mě Tufo super volba, doporučuji (na dovolenou venku ale do batohu tak pro jistotu beru náhradní poskládaný plášť)

      0 0
      • kalda2  

        Taky si pořizuji plášťovky, ale upřímně jsem se s nima do teď nesetkal. Tak jsem rád že jsem tu našel téma na ně. Pořizuji si http://www.kupkolo.cz/…t-215g_z999/ jezdí na nich někdo? a lepení do nich jaké je lepší?. A ještě jestli se dáva do ráfku ta guma nebo není potřeba?

        0 0
        • Mikikuba  

          Do ráfku se nedává nic. Určitě až v případě defektu Tmel Extreme. Preventivní tmel děsně zasviňuje ventilek při každém foukání. Podle mě zbytečný.Počítej, že nejsou moc odolný a ani životnost nebude to co třeba o něco těžší. Daň za hmotnost.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • JSt  

            tmel preventivne urcite ano. pac pri defektu v nejhorsim jen dofouknes a ty no tubes, joes apod. zalepi i vetsi diru nez ten tufacky.

            0 0
            • Mikikuba  

              Já holt mám opačnou zkušenost. Jinak tufo extreme, (ten preventivní „řidčí“ asi moc děr neveme to souhlasím),po „běžném defektu“ lze následně foukat na 9. Což je ažaž. Za 5 let jsem měla 3 defekty s asi 70 000 km…Čili prostě preventivní tmel za mě ne. Víc negativ než plusů.

              0 0
              • kalda2  

                takže stačí vozit tufo lepení sebou a pouzit az v připadě defektu nikdy jsem plaštovky neměl tak jsem zvědav. Ale na plaštích mam TPI 127 a za rok 1 defekt ale to byl tenky drat jinak by ani nebyl takze si myslim ze to nebude nejhorsi a ventilek muzu vozit náhradní vzdycky

                0 0
                • Mikikuba  

                  Plášťovky se nelepí. Buď použiješ preventivní tmel, který ale nepobere moc velký defekt ani tlak a nebo spravuješ defekt následně. Na to má Tufo tmel extreme a ten opravdu zaplácne kde co akorát má jeden neduh. Nevydrží dlouho otevřený. A vzhledem k malému množství defektů třeba u mě-já kus pravidelně vyhazuju. Můj názor je že ten tekutý preventivní tmel je zbytečnost. Pokud teda nejezdíš závody, kdy nemůžeš třeba měnit kolo a jde ti o vteřiny či dojetí. Jinak tmel funguje i v mrazu. Určitě bych použila TUFO tmel a ne něco od jiný firmy.

                  0 0
                  • kalda2  

                    A je lepší ho dát rovno do pláště nebo az po defektu? Jestli to nedělá v kole zavažíčka po delší době stání?

                    0 0
                    • Mikikuba  

                      Píšu už asi potřetí, že preventivně nedávám nic:). Dává se po defektu – TUFO TMEL EXTREME. Druhý tmel se dává preventivně já mu nefandím nepobere defekty a vše ti zasírá. Že by ovlivňoval těžiště si myslím, že nehrozí. Jinak Tufo má vše pekně popsané na stránkách tak to nastuduj:)

                      0 0
                    • destr  

                      Já do galusek dávám notubes, teda ne uplně do novejch, ale až maj třeba kolem dvou tisíc, zatím jsem defekt zaznamenal vždycky jenom bez tmelu :-)

                      0 0
                  • JSt  

                    musis se oprostit od tufackych tmelu. ;-) ten jejich bily by me ani nenapadlo koupit. a ten hnedy extrem toho taky zatahne min nez treba ta srajda od joe's. kor ted v obdobi ostreho posypu je lepsi mit prezervativne nalitej tmel a o defektech ani nevedet. ;-)

                    0 0
                    • Mikikuba  

                      Budeš se divit ale nejvíc kilometrů najíždím v zimě:)po sračkách kamínkách a jak jsem psala 3 defekty. 2 v zimě jeden v létě. Tak proč vše zasírat?

                      0 0
                      • kalda2  

                        no já taky jezdím když to podmínky dovolí. Ale mam staré kolo s plášti a duse sebou tak mi to nevadi defekt vymena a jedu dál. u nového bude jen pumpička a http://www.tufo.com/tufo-tmel/ nejspiš kdyby něco

                        0 0
                        • Mikikuba  

                          Jo jezdím takto 5 let. Jeden defekt byl takový, že pro mne jelo auto. Ale to by pro mne jelo i s pláštěm – fakt rozříznutí. Mrzelo mě že to byla skoro nová guma Elite Pulse.

                          I když pokud chceš jezdit ty lehký je asi riziko větší. Já v zimě jezdím HI-Composite. A ty vydržej fakt vše ale nejsou na závodění-těžký a takový gumy co moc nejedou.

                          0 0
                          • kalda2  

                            oni sice lechky jsou ale to TPI maji 120 na boku a 240 na behounu tak to asik ledascos vydrzi kdyz ja mam na zadnim ted rok stary specialized plášt a jak jsem psal bez problému je to spiš o smule 100 prejedes kaminky a nic a po 101 se nejaky šmejdík prořízne a je to

                            0 0
                            • Mikikuba  

                              Tak jasně, ale čím víc je na tom hmoty tím odolnější. Nicméně v zimě bych nikdy nejezdila ty závodní. Je to i škoda gumy, která stojí 2× tolik než composite.

                              0 0
                        • kalda2  

                          i tento mě zaujal http://www.kupkolo.cz/…bily_z90740/

                          0 0
                    • JakeF  

                      Lil jsem do galusek ten Extreme a funguje v pohodě, nepřišlo mi, že by hůř, než třeba NoTubes, kterej jsem používal potom…

                      0 0
                      • kalda2  

                        no našel jsem stare testy aspon se muze clovek orientovat uz z te doby

                        Funguje výborně:

                        • Schwalbe DOC BLUE – 10 bodů
                        • Stan's NOTUBES – 10 bodů
                        • Joe's NO-FLATS – 9 bodů
                        • Slime PRO – 9 bodů
                        • FRM Tubeless Sealant – 9 bodů

                        Funguje dobře:

                        • ECLIPSE Tubeless kit E22–26 – 8 bodů
                        • Hutchinson Protect'AIR – 8 bodů
                        • Rubena Sealant – 7 bodů

                        Nefunguje:

                        • Caffé Latex – 5 bodů
                        • GEAX Pitstop – 5 bodů
                        • SLIME Tire Sealant – 5 bodů

                        odpovědět | zadáno: 17. září '10

                        0 0
                        • jonti  

                          Problem je, ze pro MTB plaste, kde foukas 1,5bar funguje tmel uplne jinak, nez na silnici se 7 bar.

                          0 0
                    • orm  

                      A zkoušel jsi je v galusce/plášťovce nebo to porovnáváš s tím, co funguje na MTB? Ono udržet dva nebo osm barů je docela rozdíl. Ptám se, protože mě to opravdu zajímá. Mám doma dvě plášťovky, které bych rád otestoval, tufo tmel je drahý a pokud by šel, a bylo to vyzkoušeno, že vydrží min. 8 bar, např. notubes, tak by to samozřejmě bylo lepší, protože je levnější. Moje zkušenost MTB tmelů, na MTB pláštích, při vyšším tlaku, max., není moc dobrá. Tufo extrém jsem nezkoušel.

                      0 0
              • kalda2  

                NO a jak se jinak lepí pláštovky jde to nějak?

                0 0
                • jan.pernik  

                  Jo lepí se – v obchodě. Prostě přijdeš oni ti dají novou a ty to zalepíš. Bohužel už ani galusky nejsou co bývaly – když jsem ještě jezdil Varšavy, tak ty se krásně rozpáraly, díra se zalepila a zpátky se to zašilo. Dneska je to všecko na jedno použití.

                  0 0
              • kalda2  

                A jaký tmel do plášťovek doporučujete co je odzkoušený?

                0 0
                • bochov  

                  Dej si do jedne plaštovky čtvrt lahvičky žlutého Tufo mlíka do druhé tak samo a do brašny si dej Tufo extreme kdydy něco.

                  0 0
    • ToBla  

      Nemá máhodou někdo zkušenost se zapletenýma kolama Tufo Cyclone ?? http://www.tufo.cz/cyclone-2/

      Rád bych si na příští sezonu udělal radost…

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.