Jezdíte na tom někdo gravel pneu? Zvažuji si to pořídit ( CF 7) pro použití TUFO Speedero 40 mm
Jezdíte na tom někdo gravel pneu? Zvažuji si to pořídit ( CF 7) pro použití TUFO Speedero 40 mm
Výrobce uvádí 35mm…
vidlice má světlost cca 50, zadní 60 a k sedlovce asi na 40 – asi šlo, ale v blátě může být problém.
S blátem nepočítám, na to mám Grizl, který má 50 mm . Ten Endurance , chci takovou gravelovou lehkou raketu jen do lehce gravel terénu + občasný tranzit po silníci..
Na to by snáď stačilo aj Speedero 36 mm. Thundero 36 mm som jazdil 8 tis.km a ľahký terén v pohode.
to už je moc( málo ) navíc mám už Speedero 40 mm doma..
Žena má Endurace CF 8 z roku 2022.
Ve specifikaci uvedeno max 35 mm.
Silniční pláště jí střídám s Panaracer Gravelking SK 35. To je v pohodě.
Rezerva u 35 mm mi přišla tak velká, že jsem o víkendu zkoušel nasadit svoje kola s Tufo Thundero 40 (na ráfku naměřeno 40mm). Vejde se, ale je to je už na hraně, hlavně vzadu.
Od myšlenky širších plášťů jsem upustil. Nevím jestli u průchodnosti zadní stavby hraje roli velikost rámu (XS).
No, ono práve Thundero mají takove boční výstupky , Speedero nikoli…Tudíž, si myslím, že by to těch 40 mm Speedero dávalo ..Taky si myslím, že M ko ( co vozim Canyony) tam bude mít místa trochu více.. Chci volit Endurance jako Gravel, ptže už i Canyon se zbláznil s jednoplackami a na lítaní nepotřebuji adventure Grizl s 50 kontaktními body..Navíc má Endurance flexní sedlovku krihového průřezu… Né nesmysl , co udělali na novém Grailu.. U průřez . Díky za info
Mám špatnou zkušenost ze starého modelu GT Grade. Podle výrobce max 35 mm. V reálu i 35 byly na hraně. Hladké Gravelking SS o trochu méně než varianta SK s bočními výstupky. Problém nebyl bahno, ale silové šlapání ve stoje.