• Sorin

    Ahojte, mám pochyby o správným účinku mý přední brzdy a nemám se kde přeptat, tak prosim o radu tady. S kolem sem koupil hydry Hayes Sole, ale brzy sem zjistil, že docela nestíhaj. Zastavily, ale o nějakým brždění jedním prstem sem si mohl zdát, vždycky sem je docela musel drtit, vážím lehce pod metrák, ale bavim se o normálním crossu, žádnej extrém. Když sem zkusil kámošovi véčka, tak mě to skoro sundalo přes řídítka, účinek jak prase, zkrátka něco co bych čekal u hyder. Po důkladným sondování informací sem koupil na předek novou Formuli K18 s 180 kotoučem. Ale rozdíl není tak velkej a hlavně takovej jak sem očekával. Furt to má takovej efekt jakoby pozvonlýho dobrzdění. Jakoby to bylo nastavený na nějakej „bezpečnej režim“. Nemám kde srovnat s jinou hydrou, tak nevim, jestli to chce vychytat, nebo to je standartní účinek. Díkec za názory

    0 0
    • siho  

      A mačkáš to na maximum? Ide to až po gripy? Či nie je brzda zavzdušnená.. ???

      No ja mám Avid Juicy 5 + 185 kotúč vpredu a pri mojich 95kg v pohode aj jedným prstom by som sa dokázal prekoprcnúť cez riadidlá, po prechode z v-brakov som mal cca 100km dosť veľký problém zvyknúť si na ich citlivosť hlavne v extrémnejších situáciách. ;)

      0 0
      • marapara  

        Tohle s Juicy 5 můžu potvrdit. Mám na fullu vepředu 185 mm kotouč, vážím asi 73 kg. Brzdit dvouma prstama bych si nedovolil :) Né vážně, ta brzda je hooodně účinná. Má dost ostrý nástup, ale pak je docela dobře čitelná. U V-Braků strašně záleží na brzdových špalcích. Když koupíš fakt kvalitní špalky, tak s kvalitní brzdou se téměř vyrovnají účinností kotoučům. Ale takových špalků zas moc není.

        0 0
        • kolobrnda  

          to je jasna vec. mas hydr brzdy a tam se sila davkuje. u vecek se ti to akorat kousne a hodi te pres rodla. viz priklad avid mechaniky – nesnesitelna kousavost. u me hydry si nadavkuji silu ze muzu pozvolna kolo stavet na predni aniz by se kousalo a to jednim prstem /pri agresivnim zastaveni se kolo zveda/. mam 88kg/160kotouc a oro k18 se syntetickyma deskama a na vykon si nemuzu stezovat. sice pri delsim sjezdu trosku ucinnost odchazi, ale to je jasny kdyz valis 3km z dlouhe kolmice.testoval jsem jeseniky, beskydy a okoli brna /to tady jsou padaky/myslim ze 180kotouc je vykon slusny i na tvoji postavu. vyzkousej brzdit treba prerusovane. je to i o destickach. treba formula montuje pri zakoupeni MONTAZNI DESKY. maji kratkou zivotnost. neresil bych to a jak by dosly desky tak kup vykonnejsi.

          0 0
    • kolobrnda  

      i ta varianta zavdusneni neni vyloucena. pokud mas delsi chod v pace bez na servis.

      0 0
    • mr.antik  

      Určitě bych se zkusil projet na jiném kole. Možná že mysliš takovej ten efekt, že z velký rychlosti to celkem v pohodě zabrzdí, ale jak zpomaluješ, tak se to nechce tak „zakousnoust“ jako véčka. Proto se třeba kotoučovky nepoužívaj na trial.

      0 0
    • JMT  

      hajes sole sou jedny z nejvic tragickejch brzd, nezanevri na kotoucovky jenom kuli nim ! (p.s. opravdu nebrzdej, nic s tim nenadelas,zkousel sem 200 disk a stejnak nic)

      0 0
      • JMT  

        u tech novejch mas mozna zatim este nezajeto, nebo zasranej desky/kotouc

        0 0
    • audiac  

      mozna ti to prijde proto, ze se nekousaj jako vecka. ja kdyz jsem presel z mechanik na hydry, tak mi taky prislo, ze za ty prachy to je fakt minimalni rozdil. ale kdyz jsem zjistil, ze mam o nekolik metru kratsi brzdnou drahu, tak me to teprv trklo… jinak taky ma vliv zajeti desticek. uplne fungl novy brzdy nikdy nebrzdej na 100%

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.