• kolokilopek

    Ahoj

    mám otázku zda se vyplatí do tohohle kola http://www.dajsport.cz/…bashow=49141 vložit částku dejme tomu 10–12 tis na zlepšení většiny komponentů + které navrhujete na výměnu podle mého nová vidle ta RST to není odpružená vidle + celý pohon a brzdy asi taky neuškodí jaký na to máte vy názor?

    0 0
    • alinceb  

      Spíš bych ho zkusit za 4–5k prodat, přitlačit těch 12k a nechat něco poskládat od někoho ze zdejších stavitelů. Za 17k už to bude solidní sestava…

      0 0
    • Pheter  

      Tak před rokem jsem řešil úplně stejnou věc a měl jsem i podobné kolo co se týče kvality. Rozhodl jsem se do toho vrážet peníze a pomalu to upravovat. Určitě to není ekonomické, ale je to mnohem větší zábava a skvělé získávání poznatků. Hezky díl po díle :-) Na konci budeš mít vyměněné celé kolo a koupíš novej rám a bude to. Pokud ale nerad něco děláš v dílně tak prodat a koupit jiné.

      0 0
    • nox159  

      ne

      0 0
    • DominikGT  

      ja bych to prestavel. ja si kompletne prekopal cenove podobny model od GT a jsem s tim moc spokojeny tak kolem 10 me stala prestavba. :)

      0 0
    • felix.org  

      ne

      0 0
    • michalrysina  

      Přestavět, já mám Meridu viz profil, pořizovací cena cca 11k, koupil jsem novou vidli, kola, řazení, smyk no prostě všechno se se pohonu týče. když to sečtu vyjde to cca na 10k. Spoustu starých dílů jsem prodal, takže nejsou žádné zbytky a jsem spokojen. Kdybych to sečetl a koupil kolo ± 20k tak na něm stejně budu měnit věci. A na to moje ježdění to bohatě stačí.

      0 0
      • nox159  

        koupil jsi za 11k k tomu nove dily za 10k jak pises + cas a prace a misnti staveci ti posravi na deorku s epikonem za 15 a jeste tam nebudes mit tak na hovno brzdy… – ale to ja jen tak :)

        0 0
        • michalrysina  

          Jak pro koho na hovno brzdy, každej na ně nadává, ale já s nimi nemám sebemenší problém. Na to že mám 100kg brzdí pěkně. Ano určitě jsou lepší brzdy, ale k čemu mi to bude když to nevyužiju?

          Práci nepočítej, naučil jsem se spoustu nových věcí a ot je pro mě neocenitelná zkušenost.

          10k ber s rezervou, jak jsme psal výše spoustu dílů (v podstatě všechny) jsem prodal dál.

          Prosšel jsem si tim a jsem za to rád, teď bych si z fleku troufnul postavit kolo.

          0 0
        • DominikGT  

          Tak ale nekdo si to chce postavit sam a kazdy nehledi na to aby to bylo za ty penize to nejlepsi.

          0 0
          • michalrysina  

            Přesně tak, jednu věc jsem se tu na BF naučil, to že spousta lidí tu doporučuje drahé věci „rekreačním“ jezdcům. Třeba já bych to nevyužil a je potřeba si z rad tady vzít jen část.

            TO je samé připlať si a tak, a najednou bych měl kolo za 50000. což je pro mě zbytečné

            0 0
          • nox159  

            ja nikomu nepopiram ze ho muze bavit upgradovat kolo postupne… taky jsem si tim prosel a seriovku nemam ani jednu…

            ALE otazka znela jestli se to vyplati – a tam si myslim že jde o penize, nebo si to „vyplati se“ vykladas jinak?

            0 0
    • Nerez  

      Přestavět. Jak již někdo psal, tohle vylepšování má něco do sebe. Já jsem si koupil kolo asi za 11 tisíc a co mi nevyhovovalo jsem postupně měnil. Do vylepšení jsem dal už asi 7 tisíc(vidlice, brzdy, řídítka, představec, pláště)

      0 0
    • bbrf  

      Propočítej a uvidíš:

      VARIANTA A)

      staré kolo 12 000

      nové kolo 15 000

      příjem 5000 prodej starého bajku

      SUMA SUMÁRUM 22 000

      VARIANTA B

      staré kolo 12 000

      nové investice 10 000

      SUMA SUMÁRUM 22 000

      Dokud tedy do starého kola nenavalíš víc jak 10 000 – vychází to nastejno.

      0 0
    • Chiron  

      Podobným vylepšováním jsem si taky prošel. S odstupem času bych to shrnul asi tak, že na takové kolo se vyplatí pořídit nějakou funkční vidlici, třeba právě ten Epicon. Zbytek měnit až když původní komponenty odchází. Já do kola za 15 vrazil dalších cca 15 a to sem se včas zarazil, jinak bych do toho dal dalších x tisíc a nakonec by mi nezbyl snad ani původní rám… Teď jsem měnil jen komponenty které odešly, což je ale stejně furt něco, místo nesmyslného vrážení do kola jsem trochu šetřil a bude komplet nový bike.

      Z mého pohledu, nejlíp utracené peníze na tom kole byla vidlice, řazení a možná ještě kliky.

      Ale záleží na tom, jaký má člověk ke kolu vztah. Jestli začne na něčem za 15, za rok už chce kolo za 35 a časem se dostane do fáze, že uvažuje o fullu za 100. A nebo si vylepší to původní a je spokojený, že to funguje jak si představoval.

      0 0
    • Richi  

      Jako, že by sis za těch 12.000 kč nechal rám a dalších 12.000 kč do toho vrazil, abys měl za 25.000 kč nové kolo jo? Rozumím tomu správně?

      Pokud se podívám na net vidím u toho rámu cenovku 5.000 kč, takže nechávat si ho za 12.000 kč mi příjde trochu ujetý.

      Ale spousta lidí má svůj svět a tak i ty se můžeš zachovat podle svého. :-)

      Jinak samozřejmě ne, nemá to cenu. Až budou peníze kup jiné a z tohoto budeš mít hezké kolo pro holku, děti nebo zimáka.

      0 0
    • portorico  

      Měl bych dotaz na tu Meridu v odkazu, jakej to je rám a jak moc je jetá, kdybys ses rozhodl jí třeba prodat?

      0 0
    • mara116  

      Já bych do té přestavby šel já jsem měnil komplet díly zůstal jen rám a vyšlo mě to asi na 16 000. Ale zase je to na SRAMu X9. Něco typu LX možná i XT bys za těch 12 taky mohl sehnat.

      Odtud jsem kupoval díly kupkolo

      Tady je i fotka změny.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.