• maara182

    Dobrý den,

    loni jsem si koupil kolo, na ježdění do práce a občasné víkendové projížďky.

    http://sprinterbike.cz/index.php…

    Tuto sezonu mám v plánu jezdit mnohem více + nějaké závody (jen rekreačně). Chci se proto zeptat jestli má cenu do kola vrážet nějaké peníze, konkrétně lepší osazení slx/xt a novou vidlici RockShox Recon Silver TK 29, nebo RockShox Reba RL 29. Děkuji za odpověď

    0 0
    • KubaBajk  

      Já Ti nevím…pokud chceš opravdu jezdit víc, tak bych pořešil vidlici, ale jinak bych v klidu odjezdil to Alivio, co tam máš, stejně tak ostatní komponenty.

      Sypat do kola prachy když to funguje…spousta lidí jezdí rekre závody i na Aliviu.

      Za rok poklidného ježdění do práce totiž nepředpokládám, že by jsi osazení kola nějak závažně odvařil, nebo ano?

      0 0
    • Výběr z produktů
      SCOTT Spark 910 29 kolo, černé Skladem > 2 ks

      Novinka -27% SCOTT Spark 910 29 kolo, černé

      101 999 Kč -27% MOC 139 999 Kč

      BMC Speedfox AL TWO 29 kolo, zelené Skladem 1 kus

      -13% BMC Speedfox AL TWO 29 kolo, zelené

      45 899 Kč -13% MOC 58 599 Kč

      Cyclision Corph 2 MK-II 29 kolo, cyan night Skladem > 2 ks

      -19% Cyclision Corph 2 MK-II 29 kolo, cyan night

      20 399 Kč -19% MOC 28 499 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Horská)
    • Azmir  

      Pokud vyloženě nemáš kam dát prachy nebo si fakt netoužíš udělat radost, ta bych se na to vykašlal, kolo jezdil, počkal až doslouží nebo prodal a pak koupil kolo nové, tyhle upgrady se u levných kol moc nevyplatí a aby si z toho dostal slušné kolo, chtělo by to vyměnit skoro vše a to tě vyjde mnohem dráž než kolo nové.

      0 0
    • alinceb  

      Spočítej si, kolik by tě upgrade stál v e-shopových cenách. Pak to porovnej s tímhle bikem za nějakých 27k a odpovíš si sám…;)

      0 0
      • maara182  

        Na toho radona sem se díval už hodněkrát :) , ale na nové nemám, jen mě zajímalo jestli má cenu kupovat lepší vidlici a to osazení, jestli ne tak počkám rok, dva a koupím nové kolo. Děkuji za rady :)

        0 0
        • rasken  

          bez do te reby komponenty klidne nech ja teda koupil jeste slx kliky)) ten presmykac to je super aspon se to da umejt a je to lechci nez to alivko co tam bylo

          0 0
        • alinceb  

          Když už, tak bych vzal vidli a nová kola – tyhle 2 změny poznáš nejvíc.

          Na Kupkole jsou teď za dobrou cenu Fulcrum Red Power XL…

          0 0
    • rasken  

      taky loni prvni kolo a ta vidlice byla hruza mam rebu 2013 solo air bez do toho uvidis tu zmenu

      0 0
    • tomxxx  

      Vykašlal bych se na to, odjezdil do mrtva, max měnil řetěz a kazet a desky, když se to sjede a pak koupil něco lepšího. Aspoň mně by se na tenhle rám nechtělo kupovat nic lepšího. Vidle je sice fajn, ale prahá sranda a kola taky.

      0 0
    • maara182  

      Já to teda vylepšovat nebudu, dojedu tohle a mezitím našetřím na nové. Jen o té vidlici ještě popřemýšlím, jestli koupit novou, nebo ne.

      0 0
    • Vilém  

      Dal bych trochu slusnejsi vidlici, treba Epicona a zbytek maximalne jak bude neco odchazet. Jo a dopredu bych dal 180mm kotouc. Jinak to podle me nema smysl.

      0 0
    • Lachtis  

      Ahoj, dovolím si využít vlákna na stejné téma. Mám Stumpjumpera HT „26“ ročník 2012 v originální specifikaci viz odkaz (https://www.specialized.com/…ercomp/35128 )

      Kolo je pro mne citovka, když jsem to počítal má najeto cca 25 tis. km a samozřejmě nějaké ty šrámy se najdou, nicméně pořád se mi na něm jezdí dobře. Ale už bych chtěl nějaký uprage, jednak k zlepšení (například řazení) a taky trochu shodit kila… Jezdím zhruba 15 maratonů ročně s cílem být v 1/3.

      Jezdím stále duše a jelikož mě defekty poslední dobou provází často (trny apod, nikoliv jezdecká chyba), tak chci bezduše (i kvůli nižším tlakům, které jezdím i s duší)… Základní náboje Spešl jsou na… proto zvažuji nové + nové výplety, nebo je to blbost a mám si spíše koupit zcela nová zapletená kola? Dále bych chtěl obměnit celé pohonné ústrojí včetně brzd. Určitě chci zůstat u Dvoutácu (2X10 nebo 2×11) jen nevím, zda zůstat u Sramu, se kterým jsem spokojený nebo se podívat k Japoncům… A teď asi to hlavní, chtěl bych si na to vše vyčlenit cca 20 – 25 tis. Kč a dal bych to asi do servisu – bohužel všechno sám neudělám… Můžete mi navrhnout nějaký schopný servis v Praze? A co myslíte, vystačí mi ty prachy na ten upgrade v podobě např.: přepletení kol, bezduš systém pláště, komplet pohon Shimano XT brzdy XT + další potřebný materiál a samozřejmě práce? Díky Tom

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.