Ahoj, chtěl jsem se zeptat, zda je možné uvažovat o upgradu kola v této konfiguraci:
- RÁM FRAME ALLOY, HYDROFORMING, DOUBLE BUTTED, 20"
- VIDLICE FORK ROCK SHOCK RECON, TRAVEL 100mm, POP LOCK
- PŘEVODNÍK CHAINWHEEL TRUVATIV FIREX, L: 170mm, 44/32/22
- BRZDY BRAKE AVID JUICY-5, HYDRAULIC, ROTOR 160mm
- PŘEDS./ŘIDÍTKA STEM/HANDLEBAR TRUVATIV, STYLO
- SEDLO SADDLE SELLE ITALIA
- SEDLOVKA SEAT POST TRUVATIV STYLO, DIA: 31, 6mm, L: 400mm
- PEDÁLY PEDALS VP-SPD
- RÁFKY RIMS REMERX DHX 7330, 32H
- NÁBOJE HUBS SHIMANO 525, DEORE
- PLÁŠTĚ TIRES SCHWALBE, racing ralph, 26×2,10
- ŘAZENÍ SHIFT SHIMANO DEORE XT,
- PŘESMYKAČ GEAR FRONT SHIMANO DEORE XT
- PŘEHAZOVAČKA GEAR REAR SHIMANO DEORE XT
- PASTOREK FREEWHEEL SRAM 9 speed, Cassette 11–32
- POČET RYCHLOSTÍ SPEEDS 27
Jedná se o LF Outline z roku 2010
http://www.leaderfox.cz/…log_2010.pdf
Nevím, čím to je, jestli kolama, nebo rámem, ale mám pocit v zatáčkách se mi velmi vlní zadek (187cm, 90kg) a kolo je docela měkké …
Pláště mám vyměněné Nobby Nic a Racing Ralph, klasiku.
Mám rozpočet 20 000Kč, tak jestli dokonce nebude lepší kolo prodat a koupit nové?
Díval jsem se a RB CRR stojí 7000Kč, zapletená kola cca 10000Kč, + možná by stály za to vyměnit kotouče za větší.
Nebo je varianta, že bych mohl prodat? (10 tisíc bych snad získal, kolo je jinak v super stavu), mohl bych přidat dalších 10000Kč, takže bych měl ve výsledku ±40 000 Kč. Vyplatilo by se koupit, či vyměnit komponenty na kole?
Díky za rady