Zdravím všechny . Mám tyto ráfky :http://www.kupkolo.cz/…er_5708.html a na ně bych nahodil čistě UST pláště , ale chci se zeptat mám dávat na ráfek tu pásku nebo ne ? Samozřejmě použiju i těsnící tmel . Díky.
Zdravím všechny . Mám tyto ráfky :http://www.kupkolo.cz/…er_5708.html a na ně bych nahodil čistě UST pláště , ale chci se zeptat mám dávat na ráfek tu pásku nebo ne ? Samozřejmě použiju i těsnící tmel . Díky.
pre rombinaciu UST rafik + UST plast nepotrebujes davat ziadnu pasku a v principe ani tmel ale je blbost ho nedavat, kazdopadne staci tak 30–40ml bohate.
potřebuješ jen UST ventilek, a trocha tmelu není na škodu, ale můžeš i bez
Tu pásku tam dokonce nesmíš dát. V opačném případě se pěkně nadřeš při montáži a demontáži plášťů ;)
Díky já si to myslel.
ty kola jsou UST, takze jak pisou ostatni, muzes dat UST gumu i bez mlika a samozrejme zadnou pasku… Ventilky byvaji nekdy soucasti baleni kol… Tady mliko slouzi ne jao zatesneni gum, ale pri defektu… Muzu potvrdit, uz cca 2 roky nevim co je defekt:)
Jeste jedna takova podotazecka . Jak nejlepe dostat ten tmel pres galuskovy ventilek . Diky .
Pokud ventilek není rozebírací, tak je lepší to nalít přimo do pláště.
taky se mi osvědčilo namatlat ráfek Jarem, aby šel ten poslední kousek pláště lehce nahodit.
Pokud člověk s nandaváním pláště končí u ventilku a dá si zároveň záležet na tom, aby nandavaná patka byla v tom žlábku, tak není potřeba nic matlat. Jde to velmi lehce. Mnohem snáz, než klasiký plášť na normální ráfek.
Tů je různý pro různý pláště, teď jsem se nadřel s Mišelínama jako nikdy, a pak ani nešly pumpou nafouknout, musel jsem k benzince. Pythony se taky celkem blbě nandavaj, ale zas jdou nafouknout lehce snad i malou pumpičkou. Schwalbe NN a RR kdysi dávno mi šly nahodit celkem lehce. Zas pro měly jiný vady. Prostě ta možnost s Jarem tu je.
bud vysroubovat „vnitrek“ ventilku a normalne to tam nacpat strikackou anebo nalit rovnou z flasky do plaste a pak to nafouknout…