Zdar, jake byste doporucili bezdusovky (UST)? Dalsi zkusenosti s bezdusovymi plasti?
Zdar, jake byste doporucili bezdusovky (UST)? Dalsi zkusenosti s bezdusovymi plasti?
u bezdusovky si krome jizdnich vlastnosti plaste dej pozor na dalsi vlastnosti. Jde o vnitrni povrch plaste, zda na nem najdes defekt a zda na nem drzi flastry. Napr. Python mel takovy houbovity vnitrek a zaplata na nem nedrzela, taky vubec nebylo videt, kde je dira. Naproti tomu Schwalbe a Michelin se dobre lepi a dobre se hleda defekt.
Da se dira zalepit i jinak nez flastrem?
Myslim ze to jde silikonovym tmelem. Ale flastr je flastr. Jo a take v bezdusovkach funguji Tufo a jine tmely co se davaji treba do galusek. To je ale dobry jen pokud casto neprohazujes plaste.
A UST ma autoventilek ?
No na crossmaxech je galuskovej, ale je tam k tomu takovej nastavec na autoventilek. Nevim ale jak to funguje nepouzival jsem ho.
ne, ja mam galuskovy ventilek
Ja diry hledam tak ze nafouknu plast ne tvrdo a hledam diru pod vodou. Najdes tam i opravdu malou diru. Do te pak zapichnu spendlik abych pak vedel kde nam z druhe strany patlat lepidlo :)
tak to je prima, ale na to bych si potreboval napustit plnou vanu a potom se potopit pod nafouknuty plast s potapecskyma brylema. V lavoru jsem nikdy nevidel na spodni stranu, abych si to mohl spendlikem odpichnout.
Ja to delam v umyvadle. Kdyz objevis bublinky tak normalne plast vyndam plast je furt mokrej a neni problem to najit.
Ja mam zkusenosti jen s Hutch Pythony a Mich Jet S. Ty plaste jsou oba super. Ty Jetka jsou dobry na kombinovany trening na silnici a v terenu. Sjizdeji se pomalu jsou super pohodlne a rychle a tlak drzi lepe nez duse! Nevyhody lehce se da proriznout je s nim dost defektu. Pythona pouzivam jen na zavody. Nema vyraznejsi slabinu. Je rychlej, pohodlnej a pokud neni hodne sjetej je slusnej i za mokra. Defekt jsem s nim jeste nemel. Tlak drzi hur nez Michelin. V nove verzi Light ma i paradni hmotnost coz je trochu slabina te klasicke verze.
S těma MICH Jet S bych souhlasil, pouze za vlhka jsou při razantnější jízdě pekně nepředvídatelné. Co se týče Pythonu, tak souhlas taky, jenom ta „lajt“ verze se mi moc nezdá. Odjezdil jsem 6 dušových Pythonu v klasické kevlarové verzi s plnou spokojeností. No a v rámci ušetření gramů jsem tam prdl verzi light a ejhle. Třikrát jsem ho během měsíce říznul a defektů taky přibilo. Myslím si, že s UST to bude asi to samé. Já osobně jdu do klasických Pythonů UST. Verzím light už moc nevěřím. A kvůli těm pár gramů navíc budu muset zhubnout.......cha cha.
P.S. MICH Jet S jsem jezdil UST a Hutchinson Python dušovou klasiku v kevlaru.
Ja muzu take srovnavat Air Lighta a klasiku neUST. Ale jedinej znatelnejsi rozdil byl v tom ze se Airlight rychleji sjizdel.