Vánoce - HT do 25.000kč (max 30)

74 nepřečtených
  • jirkaRS

    Ahoj, chtěl bych se zeptat na radu, jelikož se blíží vánoce, chtěl bych si udělat radost, a to obměnit svůj 8 let starý rock machine crossride za novej stroj. Ale mám dilema, co koupit, protože je toho všeho tolik, až z toho jde hlava kolem. Jelikož mám kousek od bytu výbornýho chlápka, co prodává a servisuje rock machiny, táhne mě to k http://www.rockmachine.us/…nami-90.html?… ale kamarád jezdí špešla, tak mě přemlouvá, ať si koupím něco od specialized, jinej má meridu, tak mě táhne k meridě. Proto bych se rád zeptal vás, co by jste doporučovali vy??? Jsem 176cm vysoký, 92kg a chtěl bych 29" kola :)

    0 0
    • sharkeeCZ  

      http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

      i s přepravou za 27kKc

      nebo nizsi model za 22kKc s dopravou, ktery je vsak lepe osazen nez to nahore

      http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

      0 0
      • jirkaRS  

        ty kola Canyon, jsou opravdu za slušný peníze, ale trochu (hodně) mám strach z té jejich filozofie prodeje. Prostě mám strach si objednat kolo z internetu, které jsem si nevyzkoušel, a pokud bych řešil nějaký problém, tak bych ho musel rozebrat a posílat ppl pryč. Jinak díky za tip :)

        0 0
        • Azmir  

          Ale prdlačky, s canyonama jsou tu jenom pozitivní zkušenosti a když se ti na kole něco posere tak pošleš jenom tu vadnou část, nemusíš celé kolo, navíc mají oficiální české zastoupení, takže tu reklamaci atd nemusíš vůbec řešit s němcema ale normálně s českým zastoupením, nebál bych se toho.

          0 0
          • jIrI___  

            A co to mění na tom, že kolo nemůžeš předem „oficiálně“ vyzkoušet? Jinak ale samozřejmě Canyon No.1! :)

            0 0
          • borda  

            Jo, ale taky je tady par lidi, co spatne vybralo. A ne, ze by to nebylo neresitelny, ale je to pak peknej opruz a zadarmo to taky nebude.

            Perete tady do lidi ty nemecky kola vylozene pod tlakem, ale treba ve vlakne, kde byl typek vylozene v prdeli z velikosti kola, ktery mu prislo, jsem ani jednoho propagatora techhle nakupu nevidel.

            A zrovna kluk, kterej si kupuje bika prvniho po osmi letech si myslim, ze by vubec nebylo od veci, aby si par kol vyzkousel, pac doba je trochu jinde. K cemu mu bude relativne slusne osazeny kolo, za realtivne slusnej peniz, kdyz mu blbe sedne?

            0 0
            • Azmir  

              Já jsem asi nějaký divný, ale když sednu na jakékoliv kolo velikosti L, tak mi prostě sedí, ještě se mi nestalo že by se mi na kole správné velikosti špatně jelo, sice chápu, že každý sme jiní, ale mám pocit že některé věci se tu až moc řeší a toho canyona si do německa klidně může jet zkusit :)

              0 0
              • borda  

                Clovece, jeste tak pet let zpet na cokoli mezi L-M jsem sedl, tak jsem nemel problem. Tez uz je to o dost horsi :-). Zas mam asi 25ty kolo :-), tak vim co mi sedne a jestli to budu schopnej doladit, nebo ne.

                A taky jsou lidi, kteri jsou vylozene na hranici velikosti, coz me se tak z 95% netyka, ale dokazu si predstavit, ze to neni zadnej med.

                Jako zvyknes driv nebo pozdejc na vsechno (s postupujicim vekem bohuzel spis pozdejc), ale pokud vylozene nevis, tak je podle me lepsi ozelet lepsi saltr a kliky a koupit si neco, co budes mit moznost si osahat. Protoze treba takovy zada, to jsou svine :-)

                0 0
              • daymaker  

                1

                0 0
              • borda  

                No a? Vim o tom. Pisu, ue to neni neresitelny. Ovsem opruz je to poradnej. Proroze musi bejt naprosta parada pekne toho novyho bika zabalit a poslat zpet. Muzete se zeptat treba koryny :-D

                0 0
                • sharkeeCZ  

                  a neni jedno, jestli koupim bika pres net z CR, nebo odjinud? A zrejme docela dost lidi biky kupuji pres eshopy, jinak by jich nebylo tolik, ze ano.

                  Chci tim jen rici, ze nic nenei nemozne a je to jen o tom, jestli chci, nebo ne. Koupe kola prece jen neni kazdodenni zalezitost a proto je nutno zvazit vsechna pro a proti. Nikomu nic nevnucuji, jen jsem vyjadril svuj nazor.

                  0 0
                  • borda  

                    No tak nic no. Evidentne nechces rozumet tomu, co rikam.

                    Ale mas ro v podstate fuk.

                    0 0
            • newbie  

              zrovna klukovi, kterej si kupuje bika prvního po osmi letech si myslím, že bude zkoušení téměř k ničemu… nebude mít šanci rozlišit vliv geo rámu/šířky a úhlů řídítek/délky a sklonu představce/nas­tavení sedla…

              0 0
              • Azmir  

                +1 pokud si přímo nepůjčí tetsovačku, tak že si na kolo 5 minut sedne v obchodě mu řekne prd.

                0 0
              • MlokCZ  

                Přesně tak. A nejde jen o to, že hned nepozná co přesně vlastně potřebuje, ale také o to, že zkoušené kolo nikdy není pořádně naladěné.

                U fullů zvlášť s větším zdvihem to ještě komplikuje například to, že nastavení předozadní polohy sedla je závislé na naladění odpružení.

                K tomu navíc na místě má hodně jezdců tendenci být v jiné pozici než za jízdy, takže zkoušení na místě je často naprosto zavádějící.

                To krátké vyzkoušení se prostě děsně přeceňuje. Ještě tak třeba víkendová testovačka, ta už může pomoct více.

                Já kdybych posoudil kola dle toho jak jsou osazené od výrobce, tak bych prohlásil snad o všech svojich posledních kolech co jsem jezdil, že mi vůbec nesedí.

                A přitom po doladění (jiná řídítka šířkou i zdvihem, jiný představec, poladění předozadní pozice sedla) je to přesně to co potřebuju a sedí perfektně.

                0 0
    • jirkaRS  

      Jak je vidět, tak hodně z vás tu doporučuje ten Canyon, ale já bych přeci jen volil osobní jednání s prodejcem, tady v Pardubicích je ke zhlédnutí na prodejnách snad všechny značky. Navíc v jednom servisu vím o tom, že odmítají servisovat kola Canyon, z toho důvodu, že jsou to složeniny a ať si je dotyční kupují tam, kde si je koupili.

      1, Taky by mne zajímalo, když přijde kolo ppl od Canyonu, tak předpokládám, že je rozebrané, tak jestli ho zvládne složit každý, nebo je zapotřebí mít již nějaké znalosti?

      2, Jak je to servisem, ti z vás co canyon mají, posíláte ho rozebrané na autorizovanej servis, nebo ho servisujete v nějakém jiném, dostupném servisu?

      Díky.

      0 0
      • Nikovlas  

        Ono je hezké mít kolo z kameňáku, kde ho budou i servisovat, ale já si svoje kolo koupil v kameňáku, kde jejich ochota byla o ničem, pokud jsem si nechtěl kupovat nic dalšího. Ale pokud máš někde dobrý zkušenosti, tak je to určitě pohodlnější, zvlášť, když spoustu servisních úkonů neumíš sám (podobně jako já).

        Canyon jsou složeniny? A co ti ostatní? Vždycky to je nějakej rám (často stejně jen polepenej no-name z číny), na kterym jsou naskládaný komponenty Shimano, Sram, Suntour… Akorát v Canyonu to složí Canyon, v Meridě to složí Merida. Jasně – Cannondale má některý komponenty svoje – a co jako? Jestli ti někde řekli, že ti nebudou servisovat Canyona, patrně proto, aby sis koupil něco od nich :-D

        Canyone nemám, ale myslím si, že člověk nepotřebuje žádnej autorizovanej servis. Záruku neztrácíš tím, že ti v nějakým „cizím“ servisu vycentrujou kola nebo dotáhnou hlavový složení. Nebo ano?

        0 0
        • jirkaRS  

          Já mám hned u domu 2 perfektní servisy (SCOTT a ROCK MACHINE) takže mě to táhne hodně k nim. Ale je fakt, že když srovnám vybavení kol v ceně cca 25K od těchto dvou a od Canyonu, tak Canyon je na tom o dost lépe. Akorát teda na Canyonu jsou brzdy Alvio 5 a ty tady moc nedoporučují, co jsem četl. Takže prostě NEVÍM…

          0 0
          • jirkaRS  

            myslel jsem tyto brzdy Avid Elixir 5

            0 0
            • Azmir  

              Nevím proč máš těžké rozhodování, se poívej za kolik třeba ten RM nabízí model co je stejně vybavený jak canyon, navíc canyon bude mít pravděpodobně lépe zpracovanou geometrii. Navíc ten servis že ho budeš mít „zdarma“ u svého kamenného prodejce, tak si ho stejně nechá zaplatit tím, že dáš velké prachy za špatně vybavené kolo, navíc materiál stejně platit budeš a to že si dáš jednou za rok seřídit řazení nebo vyměnit bovdeny pokud to neumíš, to rozhodně taková pálka není. Co se týče brzd, tak když ty elixiry hned po koupi prodáš tak relativně beze ztráty tam můžeš koupit třeba SLX, to jsou ale detaily.

              0 0
              • jirkaRS  

                Tak je rozhodnuto, je objednané Rock Machine Tsunami 90 za úplně skvělou cenu a servis po dobu záruky zcela zdarma :) Ať žijou „kameňáky“ a jejich skvělý přístup k zákazníkům. Díky patří do Chrudimi :)

                0 0
                • scalar  

                  A ta geometrie s extrémně dlouhou zadní stavbou Ti vyhovuje?

                  0 0
                  • jirkaRS  

                    při vyzkoušení na prodejně v tom nebyl žádný problém :)

                    0 0
                    • scalar  

                      Pokud míníš jezdit po prodejnách…

                      0 0
                      • jirkaRS  

                        Ona geometrie je ve velikosti 17" u RM, Specialized, zde tolik opěvovanému Canyonu ± pár mm stejná

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          To myslíš tu stejně dlouhou zadní stavbu, která má u RM 450mm, u Spešlu 435mm a u Canyonu 434mm u vyšších modelů a 446mm u toho nejlevnějšího (který má geometrii právě už dost bídnou)?

                          A co se týká zbytku geometrie, tak třeba Spešl a Canyon má úplně jinou geometrii, opravdu nechápu, kde jsi vzal nějakou stejnou. Třeba hlavový úhel 70° (Canyon) x Stump. 71,5° je sakra rozdíl.

                          0 0
                          • Nikovlas  

                            Tak mu neříkej, jak se ten rozdíl projevuje, a bude spokojenej.

                            0 0
                          • jirkaRS  

                            RM – 450 Spešl: Epic – 448, Carve, Jett 442, SJ 29 carbon, Camber – 450, SJ evo – 455 a Canyon Grand Canyon AL29 6.9. kterej je mé cenové relaci má 446. Upřímě říkám, že jako méně zkušený biker těch ± pár mm NEPOZNÁM

                            a úhel hlavové trubky ± 1,5 stupně taky nepoznám, možná až budu mít najeto víc km na více kolech, pak to poznám, ale zatím NEPOZNÁM :)

                            0 0
                            • Azmir  

                              Proč do diskuzi o HT taháč fully?

                              0 0
                              • jirkaRS  

                                RM – 450 (HT) Spešl: Epic – 448 (FULL), Carve (HT), Jett (HT) 442, SJ 29 carbon (FULL), Camber (FULL)– 450, SJ evo (HT) – 455 a Canyon Grand Canyon AL29 6.9 (HT), kterej je mé cenové relaci má 446.

                                Jsou to kola, na které jsem měl možnost si sednout a nepoznal jsem rozdíl (v délce zadní stavby)

                                0 0
                                • jirkaRS  

                                  Ještě možná dodat, že Spešl Hardrock 29" (HT) má 450 a rockhopper 29" (HT)má 442

                                  0 0
                            • MlokCZ  

                              Stumpjumper má 435mm (i v hliníku) a to je přesně to oč tu běží.

                              A to je jediný Spešl (z HTček), který tu kdy byl uváděn jako výborný.

                              Ty levnější HTčka od Spešlu jsou zcela o ničem, nejen, že mají blbou geometrii, ale navíc jsou ještě za ty prachy osazené úplně mimo. Ty tady nikdy nikdo nechválil, tedy žádné opěvovaný Spešl s extra dlouhou zadní stavbou tady nikdy nikdo na BF nezmiňoval.

                              Proč tu vypisuješ spoustu fullů nevim, ale když už tedy chceš něco zajímavého od Spešl fullů- Spešl Enduro 29" – 430mm zadní stavba.

                              A pokud zůstaneme u těch levných kol s celkem slušným osazením a geo, tak třeba Radon

                              http://www.bike-discount.de/…shimano.html?…

                              0 0
                              • jirkaRS  

                                tady šlo jen o tu „extrémně dlouhou zadní stavbu u RM (450)“ o nic jiného. Na normálních vyjížďkách si myslím že nepoznám zadní stavbu která má 430, 440, 450… Asi v nějakém náročnějším terénu jo, ale na kole za cca 24K to určitě řešit nebudu. Až si třeba jednou koupím kolo za 50K, tak pak už budu řešit jestli to má zadní stavbu 440 nebo 442 nebo 444…

                                Ten radon má 442, takže o 8mm méně než moje RM

                                0 0
                                • scalar  

                                  Slovo „extrémně“ zní asi divně, když jde o milimetry, ale je na místě. Délka zadní vzpěry dost zásadně ovlivňuje jízdní vlastnosti kola. U 26" se třeba časem usadila v rozmezí 420 – 430mm, tedy v rámci jednoho centimetru. U 29er kol si sedá v rozmezí 435 – 445 mm, extrémně krátká je 430 mm a méně (to už asi není ani konstrukčně možné), extrémně dlouhá je 450 mm a více.

                                  Je možné, že 24 tis. může být pro Tebe tak zanedbatelná částka, že věci jako je geometrie či jízdní vlastnosti kola neřešíš, jsou to Tvoje peníze.

                                  0 0
                                  • n04r3d  

                                    to o těch jízdních vlastnostech je to zajímavé mohl bys to rozvést?

                                    nabídnu jiný pohled:

                                    mám doma starý kolo ne kterým jsem donedávna jezdil je to MTB ještě celoocelový samozřejmě 26er uvažuju o tom že zase jezdit začnu a koupím si kolo nový ale to není ted důležité pročítám si forum abych tak nějak nasál informace o tom co je momentálně nej a tak

                                    čtu tady že 26er jsou lépe ovladatelné mrštnější lépe zatáčí apod a že prý je to kratším rozvorem a zadní stavbou

                                    říkám si jo to je pravda i moje kolo má podobné jízdní vlastnosti dokážu se na něm otočit na pětníku na lesních cestách snadno manévrovat apod

                                    jaké bylo ale moje překvapení když jsem změřil zadní stavbu a zjistil jsem že má 550 mm a rozvor přes 1100 velikostně by to měla bejt 19ka protože sedlová trubka má 480 mm a ted babo rad

                                    musím dodat že mě z něj bolí záda protože se na něm hrbím – rám je moc krátkej a celkově jsem na něm jak vosa na bonbonu jak se říká

                                    0 0
                                  • satch  

                                    já bych se spíš rád zeptal, proč se na tom u HT tak bazíruje a u fullů se to jakoby neřeší (že má třeba ten epic 448 a když by to bylo HT, tak by na tom nikdo nejezdil..).

                                    A potom McBlacky to někde psal, že třeba Flash 29 jede dobře a přitom zadní stavba 444 a hlava 71 stupňů.

                                    Dík.

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Pro menší postavy to ale není dobře ani u fullů. Nebazíruje se na tom u nich asi proto, že běžně ty hodně krátké zadní stavby u fullů nedělá nikdo.

                                      Já bych třeba fulla se 450mm zadní stavbou rozhodně nechtěl. A jestli někdy budu pořizovat větší kola i u fulla, tak to bude něco ve stylu Spešl Enduro, které má 430mm.

                                      0 0
                                      • satch  

                                        já to s tou zadní stavbou chápu, ale není mi jasný, proč při stejných rozměrech zadní stavby u HT každej řekne, že je to vrak a třeba toho epica všichni vychválí, jak je to výborný kolo. Přitom má myslím ještě navíc o kus položenější hlavu oproti třeba tomu stumpjumperovi.

                                        0 0
                • Ruprt2  

                  Prozradíš tu úplně skvělou cenu?

                  0 0
                  • jirkaRS  

                    24000kč s oboustrannýma nášlapama od shimana

                    0 0
                    • Ruprt2  

                      Takže sleva z 27 jo?

                      Upřimně ti přeju, ať ti slouží a máš z něho radost.

                      0 0
                      • jirkaRS  

                        Na 27 jsem se nikde nedostal. Byl jsem ve třech obchodech a nejníž bylo za 28500kč z původních 32900kč.

                        Ale jinak díky, už se těším na novou sezónu :)

                        0 0
                        • roman 3D  

                          každopádně si zas tak dobře nenakoupil, u nás se říká že špatnej kšeft je taky kšeft akorát není tak veselej:-)

                          0 0
                        • Nikovlas  

                          Tak to tu máš – kdybys to koupil a nepochlubil ses, tak by si nedal příležitost všem, co tu nadrženě čekaj, aby každýmu zkritizovali jeho volbu. Sice je jim všem jasný, že už je hotovo, ale neodpustěj si to – cenu si sami vyžádaj a už vědí, jak na to zareagujou :-D

                          Tak ať jezdí…

                          0 0
                          • jirkaRS  

                            To je v pohodě, ať si každej říká co chce, hlavní je, že já jsem spokojenej :)

                            0 0
                            • Azmir  

                              Tak to aby si byl spokojený, si nemusel psát tady a marnit čas těch, co se ti snažili poradit.

                              0 0
                              • jirkaRS  

                                Nebuď naštvaný, že jsem nekoupil po internetu z německa ten Canyon… Prostě jsem dal přednost „kameňáku“ a osobního jednání…

                                0 0
                                • Radunak  

                                  kde konkrétně prosím kupuješ to kolo? Koukal jsem že je tam asi nový obchod směrem na pardubice..je to tak? a opravy zdarma po dobu zaruky? to by mě zajímalo.,,naučtou ti materiál+ dostatečnou přirážku aby pokryli ten servis „zadarmo“

                                  0 0
                                  • Dave-geo  

                                    Ne asi, budou platit materiál…

                                    Servis zadarmo znamená, že ti budou dva roky seřizovat přehazovačku. Pokud budeš chtít cokoliv vyměnit, cena bude samozřejmě dvojnásobná (ale hezky se usmějí a namontují to zadarmo)

                                    Pokud chcete takhle vyhazovat peníze tak prosím. Ale nechoďte se ptát lidí, kteří tomu rozumí a nechtějí z vás jen tahat peníze – budou mít pravděpodobně jiný názor než obchodník (kdo by to řek…)

                                    0 0
                                    • Nikovlas  

                                      Mě se líbí, jak lidi, kteří tu prodejnu neviděli ani na obrázku, hned vědí, že tam pracují zmrdi :-D

                                      0 0
                                      • scalar  

                                        A přitom tam pracují bezva týpci, co dělají všechno zadarmo, majitel je totiž mecenáš všech cyklistů a dotuje to z vlastní kapsy :-)

                                        0 0
                                        • LRRTM1  

                                          Tak třeba mají spočteno, jaké jsou jejich průměrné náklady na servis a pokud to za dva roky dělá třeba litr, tak se jim to možná vyplatí víc, než dát litr slevu… kdo ví.

                                          A nebo je to tak, jak říkáte a natáhnou hejly na materiálu. Ale rozhodně bych neměl odvahu je soudit dle jedné, neúplné, informace…

                                          0 0
                                          • scalar  

                                            Jasně, tohle nemá cenu vážně řešit, formulace „servis po dobu záruky úplně zdarma“ je dost nekonkrétní, v podstatě by mělo obsahovat: 2× servis vidlice (výměna oleje, popř. gufer…), 2× výměna lanek a bowdenů (seřízení řazení na místě a pak znovu po ujetí cca 200 km), několikrát výměna řetězu a destiček u brzd, výměna brzdové kapaliny (odvzdušnění a seřízení brzd), asi i výměna kazety, možná kotoučů, min.2× seřízení a namazání konusů u nábojů, to samé vyčištění a promazání středu…

                                            0 0
                                            • jirkaRS  

                                              Toto je vážně úsměvné, nikdo jste tam nebyl, nikdo tam nikoho neznáte ale skoro všichni ten obchod dokáží odsoudit, ale to je asi tím, že jsou na takovéto jednání zvyklí. Asi jsem zapomněl ještě dodat, že tento obchod se nakonec uskutečnil přes mého kamaráda, který je závodník a s osazenstvem obchodu se zná, proto možná tyto pro některé z vás nepochopitelné podmínky, typu servis po dobu záruky zdarma :)

                                              0 0
                                              • Lenka.05  

                                                Ale někteří to neodsuzují…jen prostě fakt formulace „servis zdarma“ je hodně vágní. Tipuju, že drtivá většina lidí se setkala s tím, že dovezla kolo na servis „zdarma“ do krámku, kde kolo koupili, nechali si vyměnit „zadarmo“ řetěz, za který zaplatili 500kč, když v eshopu ten samý stojí vč poštovného 350 a příště už si to radši udělali „zadarmo“ sami doma :) Proto jsou k takové formulaci skeptičtí.

                                                0 0
                          • Nikovlas  

                            Respektive omluva Ruprtovi – ten se na cenu zeptal a nakonec se hodnocení vyhnul.

                            0 0
      • kali222  

        to bude peknej „servisek“. :) kdyz nemaj zajem o penize zakaznika – proc ne. jiny zajem mit budou. canyon je uplne stejan slozenina jako cokoli jineho.

        0 0
    • Newbie RH  

      Zajímalo by mě, co místní osazenstvo vymyslí za kritiku na nový model od Specialized Rockhopper Pro Evo viz http://www.specialized.com/…r-pro-evo-29

      Podle mě alespoň co se týká jízdních vlastností rozhodně jeden z nej modelů v ceně 25–30k.

      Fakt bych ocenil spíš jestli už měl někdo možnost ho projet než že bude rýpat do specifikace a obrázků…

      0 0
      • Nikovlas  

        Jako sorry, ale ač mi obvykle to odsuzování některých tady připadá přehnané, tak co jako čekáš – když vidím kolo na X5 za cenu kola na X7/SLX – a základní model vidlice od RS tam, kde ostatní dají Rebu nebo aspoň Recona Gold? Brzdy Tektro? Já nevím – třeba jsou tyhle supr, ale raději bych věšil Deore nebo SLX… vem to čert – hlavně teda ta vidle… a zadní stavba mi připadá docela dlouhá…

        Ty píšeš, že co se jízdních vlastností týče, tak je to jedno z nej kol do 30k – ale pak se ptáš ostatních, jestli na tom už jeli. Tak tedy: Jel jsi na tom? S kterými dalšími koly to srovnáváš?

        0 0
        • Newbie RH  

          Vzadu je x7 type2, která je pro letošek výrazně přepracovaná.

          Kolo mám vyzkoušený… ta x7 funguje naprosto luxusně. Funkčně bych si dovolil srovnat něco mezi SLX a XT. Brzdy taky v pohodě… krátký krok, jemný nástup, vysoký výkon když potřebuješ.

          Zkoušel jsem pro porovnání pár HT modelů od Cannondale, Santa Cruz, GT, Superioru, Scottu, 4E, Kellysu atd většinou i v podstatně vyšších cenových relacích a nikdy mě nepobavily tak jako Spešl.

          Jinak tohle je úplně první model Rockhopperu se vzduchovou vidlou (základní model od RS je pružinová XC28). Tohle byl snad první HT se zdvihem 120 co jsem zkoušel a teda nevím jak by to sedlo závodníkům, ale pro moje hračičkování na trailech naprostá delikatesa co se chodu a citlivost týče.

          0 0
          • Azmir  

            To je skoro jako reklamní kecy, neprodáváš ty ho náhodou? Jinak si to nedokážu vysvětlit, specifikace mluví celkem jasně a pochybuju, že bude lepší například než toto

            0 0
            • Newbie RH  

              neprodávám, jen nosím boty od Spešlu a jsou mi celkem pohodlný, tak jsem myslel, že tím pádem i kola budou mít fajn… :D

              0 0
            • Newbie RH  

              neprodávám, jen nosím boty od Spešlu a jsou mi celkem pohodlný, tak jsem myslel, že tím pádem i kola budou mít fajn… :D

              A taky je mi Canyon jako německá značka dost nesympatická. Nesnáším němce s tou jejich 100% pünklich sterilní pečlivostí.

              0 0
            • Newbie RH  

              A všichni víme, že když Canyon prodává přímo z výrobní linky tak má ceny prostě o něco lepší no

              0 0
          • sharkeeCZ  

            kecy jak z reklamní příručka pro začátečníky…sorry, ale tímhle děláte jen medvědí službu velkému S

            0 0
          • Ruprt2  

            To bude diagnóza

            Vzhledem k tomu, že ses dneska regnul, tak jestli to tak půjde dál, tak bude veselo.

            0 0
            • Newbie RH  

              Nebude… dneska jsem se registroval a dneska to taky ukončím. Za tu chvilku je mi z těch keců akorát blivno. Být tu o den dýl tak mi snad znechutíte i jízdu na kole.

              0 0
              • LRRTM1  

                Takhle se BF selektujou slabý kusy… vítej! :-D

                0 0
              • Heblik  

                Nediv se. Kdyz chces kolo za 20, tak jen bud skladacka( kde ti poradi par lidi co tady sklada → nic proti nim) a nebo si kup minimalne za 30+. Vetsina lidi tady proste zije KOLEM a tak vidi jen kola 30+ a jinak je vse sunt. Nedokazou pochopit,ze 90% kol si kupuji lide co jezdi do 2 tisic kilometru rocne a ne jak oni 5k km+ za sezonu.

                0 0
                • Nikovlas  

                  Ne – jen se prostě snažej za daný peníze najít tu nejlepší nabídku a je jedno, jestli je to 20 nebo 40.

                  0 0
                  • Heblik  

                    Ja bych oponoval. Obcas se tu najde clovek napr Mlok co poradi. Jinak je to vetsinou rada typu Canyon nebo skladacka od mistnich co skladaji kola ( jak jsem psal nic proti nim ) , jiste cena vs uzitek je urcite fajn. Jenze vetsina lidi chce poradit s kolem co prodavaji v obchode ve meste kde bydli uz proto,ze budou mit bezproblemovy servis. Coz tady vetsina prispevatelu coz jsou z vetsiny lide co jezdi na kole v jednomn kuse nedokaze pochopit.

                    0 0
                    • Nikovlas  

                      To podle mě záleží na období – někdy letí canyon, někdy hai-bike, někdy radon – ale zpravidla letí právě to, co je zrovna nejvýhodnější. Tak co je na tom špatně? Když má někdo prodejnu za barákem, tak to je věc jiná – tady se lidi snažej poradit, který kolo je za ty prachy lepší, ne který mu prodaj za rohem – to už si každý posoudí sám, jestli se mu to vyplatí… a jestli pak nezjistí, že servis zdarma znamená zdarma vyměnit řetěz za nový, který je ale o 200 dražší, než na e-shopu…

                      0 0
          • Nikovlas  

            Je to na X5 sadě – jen je tam přehazka X7. Stejně jako ke kolům na SLX se dává přehazka XT, aby to vypadalo. XC je základní model od RS – sami to tam i píšou. Ve stejné cenové relaci se na kola dává Recon nebo Reba, které samy o sobě jsou o nějakých 100 Euro dražší. Skutečně nevím, co tohle kolo dá navíc oproti kolům za 20 000, když výbava je srovnatelná a rám je taky úplně obyčejný.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.