Vaše skúsenosti s plášťom Noby Nick

41 nepřečtených
  • Vlado Jekyll

    Aké máte skúsenosti s Noby Nickom? Koľko vydrží? Ako sa správa na tvrdom povrchu (asfalt) a ako v lese? Je dostatočne univerzálny?

    0 0
    • chodec  

      Na asfaltu mi jede přijatelně (jsem na hrubší vzorky zvyklej a tenhle mě nijak nadměrně nebrzdí). Na mokré dlažbě už jsem si na něm ale dal na budku, což se mi před tím nikdy nestalo, takže nevím, zda mám podezřívat plášť nebo svoje levé ruce. Můžu srovnat s RR a Jonseme od Bontrageru – RR pochopitelně jede lépe, ale byv zvyklej na hrubší vzorky na něm pravidelně ustřeluji a ujíždím, takže RR pro můj styl ježdění není. S těma Jonsema je NN srovnatelnej co do „držení“ super – mám ale dojem, že jede o chlup líp, než ty Bontragery. V terénu je každopádně jako doma. Drží velmi příjemně a jede svižně. Sjíždění ti zatím neřeknu, zkouším ho teprve cca 1000 km a většinu doby byl jen vpředu kde mi neubejvá žádnej plášť.

      0 0
    • SELMIRA  

      zupa až na to, že jsem na první vyjíždce škrtla bokem o šutr a NN šel do háje, páč se rozpáral :o( ale co jsem viděla reklamu na nové, tak snad už mají boky lépe chráněný tož asi to zkusim

      0 0
      • MlokCZ  

        Nevim, co jsi viděla za reklamu, ale žándé nové NN podle mě nejsou. Maximálně je verze snake skin, která ale není nová a byla tu vždy, jen je dražší a hůře dostupná.

        A řezání boků u Schwalbe plášťů (ať už RR, NN) se tu řešilo hodně a někdo prostě je schopný řezat jeden za druhým a někdo je neřeže. Kdo je řeže a chce je jezdit, musí kupovat snake skin verze.

        Já už tu psal, že na snake skin verze přejdu (u RR i NN) až proříznu alespoň dva kusy (jinak se to nevyplatí, snake skiny jsou výrazně dražší). A zatím jsem kromě pádu loni, kdy jelo kolo 20m po boku po šutrech, neříznul ani jeden kus, takže zatím stále zůstávám u normální verze. A to už mám sjeto 1,5 NN na předním (jeded úplně, ten už je vyměněný a druhý trochu z druhého kola) a na zadním 5 kusů RR celkem.

        0 0
        • SELMIRA  

          ty seš nějakej, chytrej, ještěrko :o)) Viděla jsem reklamu v posledním Velu, kde uváděj Snake skin u NN jako novinku. Mrkla jsem tedy do katalogu 2007 a tam je to taky tak psané. Jako nové vylepšení. Já jsem letos dostala Nobi Nicky poprvé, tak nevím, jak to bylo dříve. Někdo je řeže a někdo ne…záleží, kde a jak člověk jezdí…já prostě měla hned smůlu. Ale stejně…jsou to šlupičky. Zato ovšem sviští. Holt něco za něco. :o)

          0 0
          • MlokCZ  

            Vím určitě, že NN snake skin se daly koupit už loni v srpnu, tzn. už před rokem. Ale tak stejně už v té době byly k mání RR triple comp., kde to také mají v katalogu 07 jako modely 07.

            V každém případě pro mě není novinkou to, co se dá už rok koupit (ať už to na stránkách nebo v katalogu uvádějí jak chtějí).

            0 0
            • SELMIRA  

              no jo, tak to bývá, že v srpnu už začínaj výprodeje a nastupuje kolekce budoucího roku nakonec…neni to důležitý pro mně teda ne a Ty si to taky neber tak osobně uznávám, že se vyznáš a taky asi umíš jezdit na NN bez Skin snake :o)

              jo a Racing Ralphy jsem ještě nezkusila ;o)

              0 0
    • MlokCZ  

      A co se aspoň chvilku mrknout i do historii. NN a RR se tu probíral pořád a snad ve všech trhreadech o pláštích. Na obrázku je celý dlouhý seznam threadu, kterou jsou letošní a NN se tam řešil. A to jsem nehledal ani pod NN zkratkou, to by toho bylo mnohem více.

      A abych jen neodkazoval do historii, tak aktuální výdrže plášťů, které jsem teď aktuálnější než v historii.

      NN – kolem 3000km na předním kolo, kdy po těch 3tis. je tam přesně polovina vzorku ve střední části, kdy už dost začíná ztrácet vlastnosti. Na zadním ubývá rychleji, zvlášť na asfaltu, ale tam jsem ho nejezdil dlouhodobě. Tam zatím jezdím převážně RR. Ten když jezdím teď minimum asfaltu vydrží tak 2tis. km, kdy po nich zmizí prohlubně ve středové části vzorku, dá se tak do 2,5tis. kdy je půl vzorku pryč (ale to už začíná držet dost bídně).

      NN/NN je určitě dostatečně univerzální kombinace, i když na asfaltu vzadu dost pomalý. Pokud jezdíš převážně na suchu, tak uvažuj i o NN/RR nebo NN/SS.

      0 0
      • Vlado Jekyll  

        niečo som pozeral v histórii, ale nemám čas si cely deň čítať BF. Momentálne jazdím VAPORY od continentalu,ale už dochádzajú, sú veľmi rýchle, aj na asfalte, neustreľujú na mokrom, akurát nie sú vhodné do sypkého, lebo majú malú stykovú plochu a dosť sa zabárajú, ale na rýchle XC sú super a extra blatu sa vyhýbam. Životnosť majú super. Kamoš si dosť chváli NN, tak preto sa pýtam.

        0 0
        • MlokCZ  

          No a to je právě ono, ty nemáš čas to hledat a ostatní mají mít čas to sem psát 10×, 20×, abys to nemusel hledat? Já třeba ohledně NN a RR sem už napsal nejmíň 30 příspěvků a opravdu mi nebaví to pořád psát znovu a znovu.

          0 0
          • kámen úrazu1  

            Petře, díky za reference na NN. Díky Tobě jsem si pořídila na předek Nobbyho a opravdu to je slušnej držák.

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • kudlanka32  

      +vydrzej +sou lehky +podrzej

      • trhaj se jak papir
      • propiche je kazdej ostnatej ker
      • maji mrtvej uhlel, pri urcitym naklonu ustreli zniceho nic
      • protoze vydrzej (km), na mokru mekci plaste drzeji lip

      pozn…rozparal sem ho nejen brzdenim na sotoline ale ji pouhym sezenim na kole…nikdy sem neprisel o co

      ted jezdim kontinentaly vertikal pro a sem happy, idealni plast na moje jezdeni, jediny co jim chybi j reflexni pruh z boku coz ma kazdej turistickej plast :(

      0 0
      • MlokCZ  

        Co s těma pláštěma všichni děláte, že se vám tak trhaj. Že mají slabé boky je jasné, náchylnost na říznutí je opravdu větší (pak vozit snake skin verzi). Ale pouhým sezením na kole?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • kudlanka32  

          se me neptej ja tu mr*ku nevyrobil…sedim si na tocny a drzim se stromu, cekam az vsichni dojedou no a kdyz uz chci jet tak rana jak z dela a nejede se nikam...... v boku dira ze tam prostrcim prst… staci projet ztracenku a uz koukaji z plate nite…bleeeee…uz to nechci…

          ale zalezi kde stim jezdis na polni cesty je docela dobrej, jen se nesmis moc klopit do zatacek.....

          0 0
          • kudlanka32  

            …z plášte nítě…

            0 0
          • MlokCZ  

            Je pravda, že zatáčky jsou moje největší slabina, kde se nejvíc bojim, takže klopim spíš méně. Ale třeba kamenité sjezdy, kde bych čekal, že je šance říznout, jezdím docela dost a žádný problém (a nějakých skoro 7000km s NN v terénu není zrovna málo).

            0 0
            • kudlanka32  

              tak to nevim 7000km…ja mam na nem tak 5kkm a contik na zadnim uz je docela ojetej a NN na prednim je na prvni pohled ok ale jen na prvni tak sel taky......

              0 0
              • MlokCZ  

                Taky netvrdím že na jednom kusu. Psal jsem výdrž výše. Byl to jeden kus sjetý na jednom kole, tam dále nějaké km na novém kusu najeté + další kus na druhém kole. Tedy celkem na 3 kusech a z toho jeden sjetý úplně a ty další dva budou za chvíli taky. Ten sjetý jak píšu výše jsem měnil po 3000km v polovině vzorku ve středu pláště.

                0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • chodec  

        //…

        • maji mrtvej uhlel, pri urcitym naklonu ustreli zniceho nic
        • protoze vydrzej (km), na mokru mekci plaste drzeji lip

        //

        tak přesně tyhle dvě věci teď začínám pozorovat – ze začátku mi přišlo, že je to náhoda a než jsem to tu viděl napsané, tak jsem myslel že jen trochu halicinuji, ale čím dýl na nich jezdím, tím víc jsem si tím jistý – v určitým náklonu bez varování ztratí velkou část adheze a mají pak tendenci ujet pokud jsou zrovna na nějakém horším terénu či v mokru (mokrá dlažba, mokrá tráva, jemný písek na asfaltu a tak). Když se daj takhle bokem do pohybu, už se to blbě zastavuje ;-)

        Pokud jde o ostatní negativa, tak já osobně jezdím na Snake Skin verzi a ta se zatím netrhá ani jinak nedefektí, čímž eliminuji 2 zbývající negativa.

        I tak ale převažuje spokojenost.

        0 0
        • MlokCZ  

          A když jezdíš snake skin, nemáš nějaký dobrý tip na levnou cenu? Aby to nebylo o tolik více než těch 690, co stojí obyč verze.

          0 0
          • chodec  

            Asi tě zklamu, kupoval jsem je za jejich normální cenu v Bikeexpertu na Palačáku – neměli je na prodejně, ale byli schopní mi je do druhého dne obstarat, neb byly zrovna skladem na dovozu – nevím už přesně za kolik to tehdy bylo, ale něco mi říká, že se to šplhalo k necelýmu litru za kus – vzal jsem dva v rozměru 2,25 s cílem jima postupně nahradit dosavadní ke spokojenosti užívané Bontragery Jonesy 2,2.

            0 0
    • mdk  

      Na ceste poznat ze ide trocha pomalsie ale da sa to…Vydrz predny 95% po cca 1000km zady 50% po cca 1000km.....Ako udava vyrobca je to proste univerzal ci us do bahna alebo do prudkych vyjazdov …v zjazdoch podrzi…Inak super ktory podrzi , vahovo dostacujuci aj cenovo pristelny…Akurat rychlo ide vozr dole…A !este! ja aj kamos sme prepichli „snake skin“ v tom je dost slaby

      0 0
      • MlokCZ  

        Píchnout myslíš normální píchnutí třeba o trn? Protože tam je úplně jedno jestli to je snake skin nebo ne, liší se jen boky.

        0 0
        • mdk  

          Oupa…troska som to inak myslel a inak napisal…jedna sa o prerazenie

          0 0
          • MlokCZ  

            Ono ani proražení to podle mě nemůže moc pomoct (i když jsou boky vyztužené, tak když je náraz až na ráfek, stejně se to cvakne). Proražení je vždy malým nafoukáním. Pomoct by to mohlo akorát těm říznutím z boku, které tu spousta lidí mívá.

            0 0
    • Krutohlav  

      Velmi rychlo som zadny plast roztrhol. Dokonca na dvoch miestach. Predny je zatial v poriadku.

      0 0
    • MatyxCZ  

      Maximálně pozitivní zkušenost. Jen je potřeba trošku laborovat s tlakem, na dobré cesty nafoukat pěkně natvrdo, do terénu patřičně upustit. Není to sjezďácká guma, Yellow Kirin mi tedy seděl podstatně lépe, ale zase po nahuštění to docela sviští. Výdrž tak nějak „mezi“, na asfaltu kupodivu tolik neubývá (600km a i při mé váze na zadku pořád vzorek v pohodě), asi díky trojité směsi. Ve verzi snakeskin se mi ho zatím nepodařilo trhnout, ale je pravda že je hůř k sehnání a dražší, ale do jiné bych nešel. Protože se teď snažím najíždět km, tak jsem na zadek hodil RR, tak uvidíme, jak bude chodit tahle kombinace. Ale NN/NN je rozhodně třeskutý XC univerzál, pokud nehoníš km či avg a nelze než doporučit. Sice dražší, ale je to super pojezd.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.