Věřili byste, že je to elektrokolo? ;-)

46 nepřečtených
  • marrier

    Viděno dnes na Bike Brno 2010. Baterka místo flašky, motor v zadní „nábě“… ;-)

    0 0
    • Ricci  

      Pri pohlade na zadny naboj je to na prvy pohlad elektrokolo…

      Ale do kopca by sa mi to zislo :-)

      0 0
    • Kubiczech  

      Ne, myslel bych si, že je to normální kolo s ukrutnou nadváhou.

      0 0
    • jIrI___  

      A věřil bys, že i tohle je elektrokolo? :)

      0 0
      • smith22  

        Spíš se nabizí otázka: že by tento kvičící motorek soupeři neslyšeli?No nevim, nevim…

        0 0
    • Flegmatik  

      Germánský výmysl :-) Motor tam má jedinou funkci – pomáhat tak, abys necítil tu zvýšenou váhu a jel jako na „normálním“ 12kg kole :-D

      0 0
      • marrier  

        Jsou to všechno „srandičky“. K čemu by potom to kolo vlastně bylo, když na něm nebudeme šlapat? To už můžu jet rovnou autem… No, ne?

        0 0
      • zichis  

        fujtajxl, ty oblý ergony vypadaj jak z vobchodu s protetickejma pomůckama. Mohli tam dát aspoň ty novější, hranatý, když už.

        sry za patný zařazení, mělo to jít do rootu.

        0 0
        • marrier  

          Však taky „Ergona Opava s.r.o.“http://www­.protetika-ergona.cz/ protetické pomůcky vyrábí… :-D

          0 0
    • Elbikes  

      Je to skoro k nepoznání, vypadá to fakt úžasně…vtipný je, že ještě před třemi lety to bylo něco neuvěřitelného a dneska si elektrosadu běžně koupíte, doporučuji elektrosady Bionx trochu dražší, ale velká kvalita..

      0 0
      • Vilém  

        Bez s tou reklamou nekam!

        0 0
      • McBlacky  

        tohle už je občas vidět. Cena zatím masakr.

        Ale teda co mě letos překvapilo, kolik lidí na tom na západě jezdí -obecně elektrokola-. U nás díky ceně srovnatelný s 50cc mopedem a obecně hladinou daleko nad možnostmi důchodců (cílovky) to nebude ani desetinový trh bohužel :(

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • jIrI___  

          Zrovna minulý týden jsem si u nás ve městě při čekání na bus všiml, že snad každý druhý důchodce, který kolem projel na kole, měl elektrokolo.

          0 0
          • blaf  

            a ze prej chudej kraj ;)

            0 0
            • jIrI___  

              Tak ono je to dáno spíš malou velikostí města (ale přesto moc velkou na chození pěšky, holt pro důchodce), jeho kopcovitostí a takřka absencí MHD.

              0 0
          • smith22  

            jdou vám mladým příkladem, místo aby si vozili zadky v autobuse, který ještě zhoršuje už tak začuděné ovzduší, jezdí ekologicky :-)

            0 0
      • Richi  

        No, tu sadu do předního kola a 2×2 to by se jezdilo v terénu. :-)

        0 0
      • krabica  

        Není to kompatibilní s XX1, takže bych to nechtěl…

        0 0
      • iron.hide  

        vyzera to fajn.

        se-se si to iste kupi pod stromek :)

        0 0
    • drood  

      Motor vzadu= zastaralá koncepce.

      0 0
    • drood  

      A věřil bys, že i tohle http://www.gizmag.com/…ystem/29339/, tohle http://www.gizmag.com/…obike/28876/ , i tohle http://www.gizmag.com/…-fork/28218/ ? K předešlému- je myšleno motor i řazení vzadu.

      0 0
      • McBlacky  

        to poslední je hustý, 16kilo… Akorát teda všechna váha vpředu to na kostky a koleje do města bude hodně tricky na ovládání.

        mě přijde nejlepší integrovaná baterie v dolní rámovce a motor vpředu nebo vzadu na to zatím nemám názor. V terénu by přední náhon mohl být hodně zábavná věc, ale muselo by to umět i víc než 25km/h :)

        0 0
        • drood  

          Nejlepší je motor uprostřed. Ale na to musí být extra rám nebo spešl přestavbový kit. A ta rychlost záleží na výkonu motoru, zákonem je omezen na 250W, ale není problém koupit 500, 1000 i 2000W. Pokud je to postavené dle zákona, tak je to tak pro důchodce na cestu do kaufu:)

          0 0
        • oddie  

          29 MTB s motorem ve středovém složení jsem měl na chvilku půjčené, to je asi z hlediska rozložení váhy nejlepší koncepce, akorát to opotřebení převodů bude větší, řetěz bude ještě větší spotřebka než normálně…

          0 0
          • McBlacky  

            řetěz podle mě ok, na závodním kole ho orubu nejvíc bordelem ne silou. A 250W tam v podstatě je pořád, spíš víc :)

            0 0
            • oddie  

              Tady jde o to, že máš těch cca 200W k dispozici navíc, takže když to narveš silou do kopce a k tomu osolíš motor naplno, aby to pořádně jelo, ta zátěž je o dost větší. Schválně se zeptám na zkušenosti, už to tam nějakou dobu jezdí a dost to kolo využívaj.

              0 0
              • MichaelSimek  

                jenze vetsina lidi co jezdi na kole tak utahne tak tech 50 wattu nohama, takze to vic jak blacky stejne asi nebude

                0 0
                • oddie  

                  Jestli máš dojem, že většina lidí, co jezdí na kole, ušlape jen 50W, tak jsi hodně mimo. To nestačí ani na rozumnou jízdu po rovině.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    75kg jezdec + 12kg bike + 10% kopec s výkonem jezdce 50W → rychlost 2km/h :-)

                    To co jezdí McBlacky samozřejmě většina dávat nebude, aspoň na polovinu jeho výkonu se ale dostane téměř každý.

                    0 0
                    • MichaelSimek  

                      pocital jsem spis prumerny watty, do kopce se zdimnou na o dost vic samozrejme…ale taky bude mit hromada lidi s 10% kopcem uz problem…ja myslel vetsinu tech kteri by o elektrokole uvazovali samozrejme a tam si stojim za tim ze tech 50wattu prumer bude odpovidat

                      0 0
                      • drood  

                        Tak jsem zjistil, že je to s tím výkonem motoru trochu jinak. Motor může mít max 1000W, rychlost musí být omezena na 25km/h, výkon na 250W. Ovšem to platí pro veřejné komunikace, mimo ně můžu mít, co chci, takže někteří výrobci umožňují přepínačem omezení vyřadit. Takže když uvidím hlídku, stačí přepnout…? viz: http://www.evbike.cz/…legislativa/

                        0 0
                  • MichaelSimek  

                    kolik je potreba wattu na 15km/h po rovine?

                    0 0
                    • oddie  

                      15km/h po rovině je na kolo rozumná rychlost??? Aha…

                      0 0
                      • MichaelSimek  

                        a ty si myslis ze clovek co je adeptem na elektrokolo jezdi 30? divil byses ale normalni lidi co maji kolo jako dopravni prostredek ci na nem jezdi jenom tak tak tech 15–20 jezdi po rovine uplne bezne…jaka je tvoje predstava normlani rychlosti prumerneho cloveka?

                        0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • skain  

      To je prostě evoluce. Laurin & Klement taky začali s výrobou jízdních kol, pak přešli na motokola, posléze na auta a postupně bohužel zanikli. A to je důkaz že bicykly jsou nesmrtelné. Myslím, že s elektrokoly to bude podobné;-)

      0 0
    • dancing dog  

      jestli se prestehuju a jestli budu jezdit krom lijaku a mrazu do prace na kole, tak asi taky poridim el.motor.Ta cca pulhodina rano usetrenyho casu mi za tu hambu asi stoji…

      0 0
    • kovar  

      můj tata každý den 2× jezdí na kole 6 km trasu docela kopcovitou – dojit a poklízet kozy a ovce – a už ho to trochu zmáhalo, tak jsem mu k sedmdesátinám kopil toto

      http://www.ebikeshop.cz/…-2013-cerna/

      no a teď tam jezdí i 4× denně i když nemusí. A o to kolo se teď přetahuje s mámou.

      Je tam 250W motor, de to svižně, vyjede kopec, který musel jinak šlapat pěšky, je z toho kola nadšený.

      Trochu potíž u všech těchto levných elektrokol je, že motor zapíná až tak za 1 vteřinu po šlápnutí do pedálů, ale dá se na to zvyknout a aspoň se šetří baterka.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.