• smatly3

    Ahoj,

    uvažuji nad koupí Epicono RLD TT, teďka mám Marzocchi EXR PRO ročník 2005, poznám rozdíl klady x zápory. Na váze mi nezáleží. Nebo by jste mi doporučili jinou vidlici do 5000. Je to na kolo GT Avalanche 0,5. Porovnání těchto vidlic jsem v historii nenašel. Děkuji za Vaše reakce.

    0 0
    • Azmir  

      V téhle cenové kategorii asi lépe ani udělat nemůžeš.

      0 0
    • pustipav  

      nebo nějakou z bazaru, v OK stavu (tj dobře prověřit:)

      0 0
      • nox159  

        dobre proverit znamena rozlozit a slozit tak si to myslel?

        0 0
        • pustipav  

          spis od duveryhodne osoby, tohle nevim jak bys delal…

          0 0
        • maajkee  

          Stačí rentgen :)

          0 0
          • smatly3  

            Spíš mi jde oto, abych pak nebyl zklamanej, tu co mám celkem žehlí, ale nemůžu to srovnat s ničim jinym. Takže nevim jak je to velká žehlička :-) A jestli bude v chodu nepatrnej rozdíl,tak mi přijde zbytečný vyhazovat 5k

            0 0
            • pustipav  

              pises, ze na vaze ti nezalezi, ale to je preci taky k dobru ne?:)

              • si muzes pomoct treba lockem atd…

              Idealni kauf je treba sundana z novyho kola, kdyz nekdo meni za neco jinyho:)

              0 0
            • Vilém  

              Tak co se tyce zehlivosti tak to snad ani srovnat nejde. EXR byly necitlive vidlice, v porovnani s tim je epicon supercitliva vidle, obzvlast kdyz jej chces od TT.

              0 0
              • smatly3  

                jak to tak vypadá, tak pujdu do toho epiconu, něco jsme oněm četl v historii a hodně lidí ho chválí

                0 0
        • AsiJura  

          A ty už jsi rozložil a složil tu cos dostal na servis? :)

          K tématu: myslím že to je dobrá volba ten Epicon

          0 0
      • Plechovka  

        A proč by to dělal, když může mít novou, se zárukou a navíc skvěle fungující?

        0 0
    • JakubCh  

      Čau, tak co, jak jsi po výměně spokojený ? Mám stejné kolo a taky přemýšlím nad výměnou za Epicon, nejlevnější na kupkole, ročník 2008. Ale zajímalo by mě, jak moc velký rozdíl jsi zaregistroval. nejezdím žádné šílenosti.

      Ostatním se omlouvám za vytáhnutí mrtvoly, kdyby tady byly soukromé zprávy, použiju ty (mail nebo ICQ nemá zveřejněné).

      0 0
      • smatly3  

        Čau, ja mám Epicon 2010 od Milana. A jsem snim nadmíru spokojen. Je to nebe a dudy. Mám nani najeto od začátku roku necelý 3k. A myslim, že za ty prachy super vidle. Na tý Marzocchi jsem měl 6k. A prostě to nebylo ono. Strašně necitlivá.A nebyl jsem schopný jí naladit tak jak by mi to vyhovovalo. Kdyby něco, tak se klidně ještě zeptej :-)

        0 0
        • JakubCh  

          Aha, doufal jsem, že budeš mít srovnání přímo s tou neupravenou. No zatím mám Marunu, nemám s čím srovnat…jakto tak čtu…asi začnu fakt šetřit. Snad i ta neupravená bude lepší…

          0 0
          • JakubCh  

            No, vzhledem k tomu že za 2.5 tácu asi už dlouho nebude, jdu vyloupit banku a kupuju ho… :D :D :D I když se zadlužím jako Řecko, víc dohromady nedám :). Když tak na tuning se dá myslím poslat kdykoliv a zase nepotřebuji žádnou extra žehličku. když neznám nic lepšího, i Maruna se dá, ale to, že nějaké malé překážky nebere, to si taky uvědomuju…takže – snad si polepším :)

            0 0
            • Flegmatik  

              Na tuning k Milanovy pošleš od Suntouru leda tak velké kulové (SR koupený jinde neladí).

              0 0
            • JakubCh  

              No tak holt budu jezdit na nevytuněné…nejsem princezna na hrášku a když to zvládám teď s Marunou, tak s Epiconem, který by měl být podstatně lepší, to bude ok. A aspoň nebudu mít tuňáka (u aut když slyším o tuningu, zvedá se mi žaludek, nic proti Milanovi a jeho kvalitní práci :D). Cenový rozdíl mluví za vše v mém případě. ještě bych uvažoval o nějaké bazarové Toře…ale pak servis…nevím no

              0 0
              • xshreck  

                Než toru to radši určo toho epičona. Tora je docela těžítko :)

                Spíš už recona nebo tak něco. Ale to je zase vyšší cena. Nebo prostě ještě pošetřit a potom vzít třeba něco ve slevě :)

                0 0
              • kubad  

                s tímto přístupem, je otázka jestli má smysl tu Marunu vůbec měnit

                0 0
              • jachymk  

                Jestli je ta tvoje Maruna :-) vzduchová a je v dobrém stavu, má pro mě ideální délku sloupku…měl bych o ní zájem, ne pro mě, jezdím Epicon ale místo jedné RST by se hodila a věřím že bude fungovat. Kdyžtak na mail co mám v profilu.

                0 0
              • jachymk  

                ještě doplním s tím zájmem, samozřejmě že ne zadarmo…

                0 0
      • pstasek  

        Můžu dodat zkušenosti s výměnou Epicona RLD 2008 100mm za Marunu MX Comp Air 2005 80mm.

        Nejdřív zápory:

        • Co vidím jako krok zpět je ale vazelínové mazání, které přinižších teplotách dělá z vidle téměř pevnou. Maruška chodila pěkněi v –10 stupních. Maruna měla otevřenou olejovou lázeň, kdy protlumení i mazání byl jeden olej. Navíc jsem měl rád, jak připropružení šplouchala :-)
        • Tuhost vidle – ač mají obě vidle stejnou tloušťku vnitřních nohou,přijde mi Epicon poněkud méně tuhý, ale to může být vyššímzdvihem.
        • Povrchová úprava vnitřních nohou je proti Maruně takéo řád níž.

        Teď klady, které výrazně převažují nad zápory:

        • Vidlice je podstatně ciltivější. Je na ní znát nějaký ten vývoj zaty roky. Navíc 2 cm zdvihu.
        • Váhová úspora cca 300–400g
        • Velkým plusem je u Epicona lockout na řidítkách. Používám celkemčasto, ale pouze na krátké úseky. Neumim si představit lovit ho někde nakorunce. Maruna žádnej lock neměla a do té doby mi nechyběl.
        • Nastavení tlumení zvenku. Maruna potřebovala speciální dlouhej imbus aštelovalo se vevnitř při vyfouklé vidli. Docela alchymie to nastavit dlepreferencí, ale zase se dala nastavovat i progresivita zdvihumnožstvím o­leje.
        0 0
        • Vilém  

          Nema maruna nohy 30mm a epikon 32mm?

          0 0
          • smatly3  

            Epicon r. 2008 má nohy 30mm, až od roku 2009 mají nohy 32mm

            0 0
            • Vilém  

              Aha, nejak jsem nedomyslel, ze je to 08, tj asi ten s cernejma nohama.

              0 0
              • smatly3  

                JJ, to je ten jak řikáš, ale prý se z nich loupala barva.

                0 0
                • Vilém  

                  Osoupavala, nemelo to vsak vliv na funkci, pouze vzhled nic moc. Milan z TT ten povrch na prani odstranoval, takze to zrejme pujde olestit.

                  0 0
                  • JakubCh  

                    Loupání barvy mi je šumák…jo jo, půjdu do něho…údržba by měla být v klidu, co jsem tady večetl. Po sezoně nová vazelina a hotovo, ne ?

                    0 0
        • smatly3  

          Taky mě příde že Maruna chodila v mrazech pořád stejně. Ten Epicon mi přijde, že v mrazech není tak citlivej,je to asi stuhnutím oleje, ale je to pořád citlivějští než Maruna.

          0 0
          • pstasek  

            Mluvíš o TT, já mluvím o sériovce. V mrazech určitě Maruna chodila líp. Sériový epicon tuhne od +5°C

            0 0
            • JakubCh  

              Super, já v zimě nejezdím, v podstatě jenom nad 10°C. Jestli začíná tuhnout v 5°C, ok…

              0 0
    • michalrysina  

      Trochu se přiživím a nebudu zakládat nové téma co říkáte na toto?

      http://www.kupkolo.cz/…1_89829.html

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.