• LRRTM1

    Vím, že se to tu řeší často. Plno příspěvků jsem už přečetl, ale tak nějak se to v žádném vlákně nepíše pohromadě. Proto se předem omlouvám, ale budu velice rád, pokud mi někdo odpoví na můj dotaz:

    Chtěl bych novou vidli na GT Avalanche 1.0 disc (píšu kvůli geometrii, komponentů už jsem pár vyměnil). Původní RS J3 má vakl, něco v ní prasklo a ani lock-out už nějaký pátek nefunguje. Jezdím XC až AM a prakticky žádný terén mi nedělá problém. Jen závody nemusím. Teď jsem koukal na pár vidlic, ale nevím, jestli neuvažuju úplně špatným směrem:

    • 100mm SR Suntour Epicon LOD
    • 120mm SR Suntour Epicon LOD z tuning-test.cz
    • 100mm RS Tora SL Solo Air

    A abych nezapoměl: vozím Elixir R 185mm G3.

    Nebo jiná značka? Na Marzochi jsem moc chvály nenašel, o RST nic nevím. Vzduch mě docela láká kvůli váze.

    0 0
    • boo-beek  

      Epicon, protoze Tora je tezka a rekl bych, ze za dany prachy nic navic nenabidne.

      RST by pripadalv uvahu Titan, na 185mm kotouc ma F1 slaby nohy.

      …i kdyz… ja ji vlastne vozim, taky se 185mm kotoucem, vazim 90kg :D A akorat kdyz jedu ze sedla, tak si obcas cinkne kotouc, ale nic zasadniho :) Na druhou stranu nepocitam s dlouhou zivotnosti.

      0 0
    • StuntJ  

      EPICON TT

      0 0
    • kubad  

      EPICON TT

      0 0
    • LRRTM1  

      Díky moc za vaše názory. Taky mám na prvním místě Epicon z TT. Jen jsem nevěděl, jestli má ten rozdíl v ceně smysl. Ale podle informací v jiných vláknech asi má.

      Jináč ještě jeden dotaz: netušíte co je tohle?

      http://www.kupkolo.cz/…mm_2279.html

      Nějaký starší kousek?

      0 0
      • pavlik6022  

        má navíc nastavení zdvihu externě 60–140mm, mají to i v popisu:

        Vidlice SR Suntour XC PRO TAD 60–140mm

        • použití: ALL MOUNTAIN
        • stavitelný zdvih 60–140 mm
        • systém:vzduch/o­lejová patrona
        • sloupek 28,6/255 mm ahead, CrMo
        • regulace pružení nahuštěním patrony
        • nastavení zdvihu
        • nastavení tlumení a komprese
        • vnější nohy: magnesium
        • pouze pro kotoučové brzdy
        • hmotnost: 1900 g
        0 0
      • juli  

        XC Pro TAD se naposledy vyráběl v roce 2007. Ještě má 30mm vnitřní nohy.

        0 0
        • LRRTM1  

          Diky moc. Přesně to mě zajímalo. Tak nějak jsem to tušil :o)

          0 0
    • Treeper  

      EPICON TT

      0 0
    • vojtechposmourny  

      Co tahle ? Sic trochu dražší, ale nevyadá zle.

      0 0
      • borda  

        Pruzinova…

        0 0
        • vojtechposmourny  

          No a? Píše pouze, že ho láká vzduch kvůli váze, né že je to dogma.

          0 0
        • Jarque  

          A to je problém? Měl jsem za to, že dané cenové kategorii má pružina lepší citlivost, ne? (Taky je to asi spolehlivější systém než vzduch, ne? (Ač těžší))

          0 0
          • StuntJ  

            to ano, ale viz. můj příspěvek níže

            0 0
          • borda  

            Neni to problem :-). Pouze pise, ze ho laka vzduch kvuli vaze. U toho recona to bude odhadem 200 g min.

            Co se tyce cenove kategorie – pokud mu nesedne vahove pruzina, vidle se mu rapidne prodazi (rapidne v teto cenove kategorii, protoze pruzina nebude 5% z ceny vydlice).

            Proti vinute pruzine nic, ale myslim, ze v techto zdvizich pro xc je uz dnes trosku prekonana. Co se tyka spolehlivosti, mozna pred x lety…

            0 0
            • McBlacky  

              já si ověřil, že v zimě, časté jízdy pod bodem mrazu, smysl má. Jinak souhlasím

              0 0
      • StuntJ  

        pokud mu nesedne pružina, tak ta vidle bude k prdu. Nevhodná pružina dokáže zabít nejednu vidlu …

        0 0
      • LRRTM1  

        Dík za tip. Vypadá slušně. Vzduch určitě není dogma. Jen jsem v poslední době nabyl dojmu, že se vzduchem se dá trochu vic „pohrát“. Tím myslím nastavení a tak. A navíc moje pružinovka váží nějakých 1200 – 1300g. A oproti tomu by 1700g u Epicona bylo už zajímavé odlehčení bajku. Ale 1900g taky není problém. Je to pořád krok správným směrem :o)

        No a v zimě kolu tolik nedám. To spíš lyže všemožných druhů :o)

        0 0
    • Kohout  

      Co tahle ?

      0 0
      • LRRTM1  

        Taky výborná cena. Teda pánové, vy mi to neusnadňujete :o)

        Jediné, co mluví proti je (stejne jako u RS) PM. Malinko se tím prodraží nákup, protože bych musel pořídit adaptér na Avidí brzdy. Teď mám IS.

        0 0
      • Skicross  

        Trošku ořezená verze. Nemá nastavení reboundu ani předpětí. Viz. srovnání s Drake Super Air

        0 0
        • LRRTM1  

          Ajaj – rebound by mi chyběl. Ten mi přijde užitečnější, než třeba nastavení zdvihu.

          0 0
    • Kohout  

      Vzal bych tohle a ještě zbyde na pivo…

      0 0
    • LRRTM1  

      Tak už mám naistalováno. Nakonec jsem pořídil Epicon LOD. Sice skoro není rozdíl v ceně oproti Lockoutu z řidítek, ale jednak jsem lockout nikdy moc nepoužíval a druhak ani nemám na řidítkách moc místa.

      Během výměny vidle jsem zjistil, že stávající hlavový složení je téměř ve stavu klinické smrti, takže jsem bike upgradoval na FSA s průmyslovejma ložiskama.

      Celkově musím říct, že vidle je parádní. Oproti pružinové J3 je mnohem citlivější, ale přitom to nejní žádná houpačka. Ale mám prd najeto… teprve mě čeká hromada radosti :o)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.