Dostala se mi voda do vidlice. Na hlavovým složení mám místo zátky jenom takovej kroužek, skrz kterej dovnitř asi napršelo. Pokoušel jsem se to vypít převrácením kola, ale nechce to ven.
Nevíte, co s tím?
Díky za rady.
Dostala se mi voda do vidlice. Na hlavovým složení mám místo zátky jenom takovej kroužek, skrz kterej dovnitř asi napršelo. Pokoušel jsem se to vypít převrácením kola, ale nechce to ven.
Nevíte, co s tím?
Díky za rady.
To nechápu. Jak se ti mohla skrz zátku hlavka dostat do vidlice voda? :-O
Není tam zátka, ale jenom takovej kroužek.
Jaká je to vidle?
pošli foto, ja to taky nechapu
Když to nešlo vypít převrácením kola, tak to vypij brčkem.
Posílám foto.
Je to karbonová vidlice u silničního kola.
Nechápu, proč ta voda nechce ven při převrácení??
Tak dlouhý brčko, který by dosáhlo až dolů nemám.
Napadlo mě, že by to šlo vylít skrz otvor, na kterej je přidělaná přední brda.
A kolikpak jsi toho vypil ty? :)
Normálně to vypij a jezdi dál. V létě k nezaplacení.
Normálně to vypij a jezdi dál. V létě k nezaplacení.
Nějakou lepší radu byste neměli? Na netu jsem našel, že voda z karbonovýho rámu vyteče malým otvorem pod středem. Většinou je zaslepenej. Stačí ho uvolnit.
K vidlici jsem nic nenašel.
A proč tedy nezkusíš tu díru od brzdy? Místo psaní už by to bylo hotový.
I tady platí ono známé – „Víš na co máš hlavu?“ „Aby ti nepršelo do krku.“ – nějaký kroužek tomu nepomůže. (:
to moc nepojede)
tohle je tak z fabriky, Canyon to tak má, víčko trochu atypycké tam je
pokud voda nemůže ven tak to z vrchu rozeber, pak stačí otočit a voda vyteče
Už jsem na to přišel. Voda byla v ráfkách (mavicy). Jsou totiž na vnitřním průměru dutý. Stačilo sundat plášť a natočit dírou pro šlaufek směrem dolů. Všechno vyteklo ven … snad.
tos neměl dělat, připravil jsi se o efekt setrvačnosti, hůř se ti pojedou rovinky…