• Mirinda29

    Zdravím, dokáže někdo poradit třeba z vlastní zkušenosti jak zvýšit výkonnost na silničním kole? Jezdím zavodně druhým rokem na silnici první rok v kat. junior a po dvou letech tréninku mi nepřijde že by posun byl takový jaký by měl být, obětuju kolu těměř vše ale stále nevidím výsledek přičemž v ČP jezdím okolo 60 místa a to opravdu není můj cíl. Tak zkouším sbírat rady na konkrétní tipy na trénink a typy tréninku které by mi mohli pomoct výkonnost zvýšit. Za každou radu budu rád. Díky

    1 2
    • scalar  

      Musíš šlapat rychleji a větší silou.

      4 1
    • Pikaču  

      Na BF se vykašli a najdi si trenera resp. Nekoho kdo ti rekne pravdu jestli na to máš nebo ne. Ne každý na to má. Je potřeba akceptovat i pravdu že 99% lidi na to nemá.

      Vezmeš knihu a začneš se učit. Pak si ve 30ti koupíš silnicku za 300 a bajk a budes jezdit KPZ pro zabavu.

      Co očekávas tady za rady? Ono to nenude nejspis o treninku ale jak na tenink reagujes. Jak regenerujes atd…

      Sny jsme meli všichni a skončili na BF :)

      8 1
      • Cyklofanatic  

        Tou poslední větou ‘sto zabil :-D.

        Jinak si ale myslím, že u cyklistiky to procento lidí, kteří by na to neměli z fyzických důvodů tolik není. Cyklistika je přece jen primárně o výkonnosti. Talent je samo také potřeba, ale hraje menší roli než v některých jiných sportech.

        0 0
        • adam1  

          To jo ale „hlava“ dělá celkem dost v cyklistice kor:)

          0 0
        • polo  

          Talent je potřeba stejně jako v jiných sportech. Těch lidí, co mají předpoklady dostat se na úroveň WT, je jen hrstka.

          2 0
          • Cyklofanatic  

            Já jsem ale psal čistě o fyzických možnostech, kapacitě těla. Těch dalších faktorů, které ovlivní, zda budeš ve špičce je pak celá řada – hlava, podpora rodiny, ale i štěstí atd.

            Zatím se tady bavíme o posunu v ČP do první desítky.

            0 0
            • polo  

              Fyzické možnosti jsou nedílnou součástí talentu, u cyklistiky tou rozhodující.

              1 0
      • e.n.turista  

        nevšiml jsem si, jestli to tam někde je, ale dodal bych k tomu:

        Přestat to v sobě tak řešit – ono je to taky o té hlavě a čím větší pohoda, tím lépe to jde.

        1 0
    • Cyklofanatic  

      Pokud se chceš nějak odpíchnout, tak hlavně musíš znát své výkonnostní parametry – VO2 max, anaerobní práh apod. Bez toho se nikam nepohneš. Takže v první řadě podstoupit nějakou detailní diagnostiku. Podle toho pak (pod odborným dohledem) upravit trénink, případně regeneraci, pořešit výživu.

      Víc tu nemá cenu řešit.

      0 0
    • Daf  

      Na to ti tu nikdo neodpoví. Nikdo neví jak trénuješ. Navíc v juniorských kategoriích mohou být rozdíly ve výkonnosti strašně velké. Někdo je v 16-ti letech v podstatě fyzicky dospělý chlap, někomu to trvá déle. Nevzdávej to, ale chce to vedení trenéra nebo alespoň někoho, kdo ví, jak trénovat.

      3 0
    • Daf  

      Jinak v silničních závodech o výkonnosti více napoví ztráta na prvního, než pořadí. Tím chci říct, že někdy jen minimální rozdíl ve výkonnosti rozhodne o tom, jestli se v balíku udržíš nebo ne. A to kolikrát může být i 20 míst ;)

      1 0
    • Georrge  

      Víc jíst víc spát.

      0 0
      • scalar  

        Aby neměl za chvíli přes metrák.

        0 0
        • Georrge  

          Chtěl jsem k tomu napsat ještě víc jezdit, ale to obvykle nebývá problém, naopak tihle amatérští závodníci bývají často přetrénovaní a špatně zregenerovaní.

          1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.