Ahoj, předem se omlouvám za stupidní dotaz.
Chci se ujistit, zda se při běžném defektu od střepu nemusí měnit i plášť (pokud není díra velká).
Díky.
Ahoj, předem se omlouvám za stupidní dotaz.
Chci se ujistit, zda se při běžném defektu od střepu nemusí měnit i plášť (pokud není díra velká).
Díky.
Seržo?
Velice obecný popis takže ano může, nebo nemusí.
Záleží na rozsahu poškození. Není to nutné, ale pokud ti čumí ven duše (nebo u bezdušáků teče mlíko), pak asi bude výměna vhodná.
Dobře, děkuji.
I na hodně poškozený plášť existuje pomoc v podobě záplat na autopneu a stojí pár korun. Mám vyzkoušeno, že i malé průrazy ve vzorku se vyplatí podlepit obyčejnou záplatou na duši. Zde ukázka hodně poškozeného pláště který v pohodě dojezdil i přesto, že poškození bylo na rizikovém místě a zvenku to moc nevypadalo :-)
Prodávají se v průměrech 35 mm, 45 mm a 60 mm. Jaký průměr se hodí na MTB pláště 2,25" – 2,4"? Mix rozměrů v jednom balení jsem nenašel.
Tak pokud se někde prodávají po kusech, tak ostřihnout se dá ta největší vždy ne? Já to nekupuji ale zajdu s pláštěm ke kamarádovi do pneuservisu, nechce se mi vše potřebné nakupovat a ***** se s tím když on má různé velikosti a vše potřebné k tomu z velkoobchodu a rovnou mi to přilepí, za tu pajdu mi to nestojí :-) Předpokládám, že každý pneuservis ti to udělá, otázkou kolik za to budou chtít a jestli se oplatí ten vulkanizační bazmekt udržovat doma když takové průrazy se stávají zřídka a opravovat se vyplatí jen ne moc sjeté gumy.
Díky za info, odnesu ty pláště do pneuservisu.
Když mi jednou nějaký parchant prořízl nožem úplně novou pneu u auta, tak jsem se zeptal v pneuservisu v Chrudimi (Jan Schinagl) kde jsem měl zrovna cestu, jestli to je na vyhození nebo to jde opravit. Oni to opravili speciální záplatou, kterou zavulkanizovali a guma byla úplně v pohodě (nebylo to skoro vidět) a ani to nebylo drahé. Dojezdila až do sjetí. Nechci jim dělat reklamu, ale ne každý pneuservis to umí.
U Cyklo pneu by šlo totéž, jen je otázkou, zda se to vyplatí vzhledem k ceně pláště.
No právě, že dnes už se vyplatí když Murphy způsobí vždy poškození nedávno koupeného pláště za litr a více :-) Druhá věc je neochota v pneuservisech opravovat, správně ani nesmí na namáhaných částech jako jsou bočnice a hrana. Jenže cyklopláště nejsou tak namáhané a nehrozí tak moc nějaký ten průšvih, viz fotka nahoře, to bylo v podstatě prořízlé a přesto to s tou pevnou záplatou určenou na autopneu vydrželo do konce životnosti vzorku. Kamarád mi už opravil i na autopneu poškození na místě kde by servis cizímu člověku odmítl neboť vybavení a technologii servisy většinou mají ale nikdo si to nevezme na triko což mu u někoho koho zná nehrozí :-)
No já to měl na auto pneu na bočnici několik cm šlic od nože. Záplata byla z venku i zevnitř pláště a prý na to mají technologii, za kterou ručí, že to má vydržet. Vypadalo to dost dobře, ani to nebylo moc vidět. Jezdil jsem na tom služebákem víc než rok, než se sjel. A to občas auto mám naloženo matrošem až po strop :-)
A s tím servisem nemám nic společného a ani jsem je vůbec neznal. Jen jsem hned vedle dělal na zakázce, tak se to hodilo.
Tak to už použili Termopres a to je v podstatě skoro nová guma, byli dobře vybaveni a tam už se dají podle typu záplat opravovat i velké věci :-) Ty záplaty co jsem dával se dají i za studena jen zevnitř a u cyklo to stačí, kdyby to dali Termopresem, tak už je to sichr :-)
Ano, to je ono. Díky, nevěděl jsem jak se to jmenuje. Říkal, že ne každý pneuservis je tímto vybaven. A přitom on má tak malinký pneuservis. Ale reference na google hovoří za vše.
Kazdy slusny pneuservis odmitne spravovat pneu, která je rizla na boku.
Viz post od Hanusurul a přístroj Termopres.
neco jineho je defekt ba behounu a neco jineho je rizla bocnice