Jezdím na HT29 a používám bezdušáky několik let. Klasický defekt jsem na bezdušáku ještě neměl.Měl jsem ale jiný defekt, při kterém mi prasklý drát propíchnul ze spodu těsnící pásku a bylo vymalováno. Potřeboval jsem nějak dojet domů. Nasadil jsem tedy duši, nafoukl ji a ujel asi kilometr a duše opět prázdná. Došlo mi, že nová duše se asi píchla o nějaký starý trn, který byl zalepen mlíkem v plášti.
Trochu mě rozladilo, když jsem si uvědomil, že při závodech ( např. kpž), kam pro jistotu vozím duši a pumpíčku, může nastat situace, kdy budu mít defekt pláště, mlíko to už nezalepí a co teď. Když tam dám duši, může se propíchnout o trny uvnitř pláště a zase daleko nedojedu…
Nabízí se i varianta, duši ani nevozit, věřit mlíku a jen dofouknout, poté co si mlíko poradí… a pokud ne, je už stejně po závodě a zůstává jediný problém, a to jak se dostat k autu? Jak to děláte vy?