Vyplatí se mi upgrade kol a brzd ?

144 nepřečtených
  • Uruwashii

    Ahoj,

    jak se jezdí ? :)

    Chci se Vás zeptat zda se mi vyplatí upgrade kol a brzd.

    Momentálně jezdím a na ráfcích MACH MX a V-ckama Avid SD3.

    Přemýšlel jsem o koupi Fulcrum RM5 a Deore 595.

    (finančně vím, že se to nevyplatí, ale jde mi hlavně o požitek z jízdy :) )

    Myslíte, že se to vyplatí ?

    Jezdím úplně všude. Od silnice po celkem těžkej terén. Všechno jezdím s pevnou karbonovou vidlí a nemůžu si ji vynachválit :)

    Ročně najedu cca 2500 – 3000 km.

    Díky.

    Marťas

    0 0
    • BigKarel2  

      Podle mě se ti to vyplatí…

      0 0
      • hctr  

        do brzd bych sel kola bych jeste zvazil sice je mam a podle me za tu cenu jsou super, ale objevuji se tu i zajimavejsi sety http://www.bike-forum.cz/…l-28838.html

        0 0
        • BigKarel2  

          Jó, buď ty nebo Crosrajdy :D nebo RM5…Já bych bral ten super Hnojův ultra set…

          0 0
          • jachymk  

            vem hnojův ultra set a elixiry 5, já to mám a jsem velmi spokojen…

            0 0
            • BigKarel2  

              Elixíry R :D Neo by Deorka jesi chceš ušetřit…

              0 0
              • CLZ  

                Myslim, ze ty deore budou lepsi volba…

                nedavno se tu v jednom tematu objevil tento odkaz s testem, kde dopadly deore lepe, nez elixir..

                0 0
                • BigKarel2  

                  Tak třeba já mam ty Deorka, a chci Elixíry…Asi sem ten test nepochopil… :D

                  0 0
              • jachymk  

                s deorkama tolik neušetří protože k nim nedávaj kotouče k elixírum 5 dávaj Avid G3 kotouče na netu cca 500 a víš/kus

                0 0
                • roud  

                  avid kotouče jsou shit

                  0 0
                • Uruwashii  

                  o cenu moc nejde. Deorka myslím (podle testu) brzdí líp ? a hodí se mi k deorkovým řadícím páčkám :))

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Avid a Shimano se od sebe především diametrálně odlišují chodem. Ve zkratce, Shimana houby s plynulým náběhem brzdné síly, Avidy zas mají hezky tvrdou doraz páky a jsou citelně ostřejší. Měl jsem XT, teď vozím Elixiry R.

                    0 0
                    • roud  

                      shimana jsou dávkovatelný – avidy jedovatý

                      0 0
                      • Uruwashii  

                        tak to jsou pro me asi lepsi shimana :) at hned po tom prechodu neletim pres riditka :D

                        0 0
                      • MlokCZ  

                        Avidy jsou dávkovatelný dostatečně, Shimana jsou nechutný houby.

                        0 0
                        • roud  

                          to s těma avidama neberu že platí pro všechny ale měl jsem v ruce některý brzdy co neměli chod pomalu ani 1cm a hned na začátku (při kontaktu desek šel člověk pomalu přez řidítka) to neni dost dávkovatelná brzda…

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Upřímně je tohle hrozně individuální a velmi bude záležet na síle v prstech. Já mám prsty slaboučké, takže nemám žádný problém ani na výrazně ostřejších brzdách.

                            A jakmile je to trošku více houba, tak pro mě je to nepříjemné.

                            The One taky jsou dost ostré při svojem výkonu a taky nemám problém.

                            Kdysi na HT co jsem vozil chrtí posed by stačila i mnohem menší brzdná síla, abych měl problém (a tedy i by mi byly více nepříjemné tenkrát ostré brzdy).

                            Na brzdách typu XT, Elixíry když jsem připravný, tak ustojím při 180mm kotouči maximální sílu co dám jedním prstem na páce přední brzdy. Takže o létaní přes řídítka už jen při kontaktu desek nemůže být vůbec řeč.

                            U The One jsem se na krátkodobé maximum s plně odpočatým prstem ještě neodvážil.

                            0 0
                          • bukajcze  

                            Na mých jsi neletěl :D a záleží na nastavení. Přední (elixir R) se podle mě dávkuje pěkně, jen se zadní to je občas horší.

                            0 0
                            • fousek  

                              Moh by si mi rict co na eRkach je k nastaveni? Teda krome vzdalenosti paky od riditek?

                              0 0
                            • roud  

                              protože na tý tvojí štaflový meridě jsem skoro nedosáh ani na pedály na tož abych moh vzít za brzdu ty vole…

                              0 0
                        • Vegan  

                          sign

                          0 0
                • chose-cb  

                  ted sem si na netu koupil elixiri 5tky i s kotoucema ale jak tu bylo receno ze kotouce G3 sou shit nechal sem si je vymenit:)doplacel sem ale zanedbatelnou castku:)

                  0 0
        • Uruwashii  

          jůůůůůůj, tak ty vypadají parádně.

          Jak je to s nima s tuhostí atd ?

          0 0
          • roud  

            podle mě jsou oproti těm fulcrumům hrozně šeredný ale každej člověk má jinej vkus a taky ybch šel spíš do těch shiman když už nic jinýho tak náhradní díly na shimano má každej s ostatníma značkama už to až zase taková sláva neni :O(

            0 0
            • Chiron  

              Tak Magic mi taky přijde dost škaredý, ale ty nálepky jdou sloupnout celkem jednoduše.

              Právě přemýšlím co koupit a kolik do toho dát. RM5 byly původní varianta. Pak tu začaly Hnojovy X9, WCS a Magic, tady mám problém s těmi magicy. Nenašel sem moc alternativ, které by byly slušné váhově, s přiměřenou cenou a hlavně širší. Tak mě napadlo připlatit a dát tam ZTR Arch. Sice trochu divné, mít ráfek dražší jak obě náby, ale účel by to asi splnilo. Akorát nevím na kolik by to vyšlo no. Zvlášť když bych k těm nábám musel koupit kotouče, i když to bych brzo musel tak jako tak… A vlastně ještě NT sadu. Asi by to byla dost nevýhodná investice, vzhledem ke kolu.

              0 0
              • PatrikL  

                skús zistiť koľko by stáli u Hnoja frm xmd 388, to by mohol byť dobrý kompromis…

                0 0
                • Chiron  

                  Díky za tip, vypadají celkem dobře a nemusel bych kupovat ventilky a pásku. Akorát ty Archy asi budou odolnější.

                  0 0
              • Vilém  

                NT sadu bys nepotreboval, jen pasku ventilek a mliko.

                Kolik to bude stat, snad neni problem spocitat, ne?

                0 0
                • Chiron  

                  To sadou sem právě myslel litrovku mlíka, žloutou pásku a ventilky, co sem viděl, tak ±1k. Tak orientačně jsem cenu spočítal, jen nemám jasno v drátech, jaké a za kolik, krom toho kdoví za kolik Hnoj ty ráfky vlastně má. Jestli cena na eshopu sedí nebo ne… Ale tak to má čas, tuším, že sem někde četl, že tu Hnoj zrovna není. Tak pak to s ním kdyžtak budu řešit.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Ty WCSka jsou levny. Teda aspon stribrny, na kterejcm mam nekolik kol zapletenych. Nevim to presne, ale bylo to neco kolem 5–6Kc/ks.

                    0 0
        • Uruwashii  

          napsali byste mi nekdo nejake info o tech kolech od Hnoje. ta vaha a cena je super. jak jsou na tom s tuhosti napr. ? diky

          0 0
          • jachymk  

            Já osobně mám ty ve fotce náby novatec, dráty sapim, ráfky magic cenu nevím přesně byl to dárek k vánocum a taky náboje nebyly nový…jinak váha a cena je jinde než u fulcrumů Hnoj ti dá za cenu fulcrumů mnohem víc, pevnost super a taky můžeš mít úplně co chceš!!! jestli bys chtěl bílý dráty a růžový ráfky myslím že by to nebyl problém :-)

            0 0
    • Lada,s  

      Požitkově a vzhledově si polepšíš určitě, funkčně bych řekl taky :-)

      0 0
    • marapara  

      Pokud máš kolo za 10–15 tisíc, tak se to určitě nevyplatí. To bude lepší takové kolo prodat a koupit v nějaké posezonní slevě nové s kotoučema a zárukou s tím, že trochu připlatíš k tomu co dostaneš a co do toho chceš investovat.

      0 0
      • hctr  

        ja takove kolo kdysi taky koupil za 15 a myslim, ze do toho investovat se vyplatilo:)

        0 0
        • Uruwashii  

          o peníze mi nejde :)

          baví mě to kolo postupně vylepšovat :)

          0 0
          • martin_bakov  

            pockat, ctu spravne ze vlakno jsi pojmenoval „Vyplati se mi…“ ?

            To je pak vtipny rikat ze ti nejde o penize :)

            0 0
            • Uruwashii  

              myslel jsem tím, zda se z toho budu mít poznatelně lepší pocit jízdy :))

              0 0
    • kubad  

      pokud jezdíš s pevnou vidlou a V-čka ti stačí, tak se ti to nevyplatí, ale na druhou stranu požitek z jízdy bude lepší :-)

      0 0
      • Joseph de Sax  

        když na to dá oboustranně radiální kola, tak tě udělá o další 2min na 50km…ale chce to i karbonový rám zároveň…

        0 0
        • roud  

          máš pravdu bude pomalejší o 2minuty na 50 kilometrů s těma tvejma kolama takže nebrat…

          0 0
          • Joseph de Sax  

            jo to bude, když bude mít jenom jednu nohu…

            0 0
            • roud  

              já vím závidíš pořádnej bike :O)

              0 0
              • Bafoon  

                :-D

                0 0
                • roud  

                  mno ty se moc nesměj s tou svojí kroskou a malou silničkou xD xD xD

                  0 0
                  • Bafoon  

                    až vyrostu (a dočkám se) tak budu mít taky pořádný bajk, ovšem CHLAP ze mě asi teda nebude nikdy xD xD xD

                    0 0
                    • roud  

                      :O) nech si udělat pořádný kozy :O)

                      0 0
                      • Bafoon  

                        a stejně si myslím že sis mě splet s doomem, moje silnička byla všechno ale malá ne :-D

                        0 0
                        • roud  

                          ježiš vidiš tak to velká omluva :O) začínám atdy v těch nickách mít občas dobrej maglajz :O) ale kozy si můžeš nechat udělat stejně :O)

                          0 0
                          • Bafoon  

                            :-D teba já až jednou potkám tak tě tema kozama umlátím – když budou poblíž :o)

                            0 0
                            • roud  

                              můžem pak v létě něco podniknout k vám to neni zas tak daleko a skouknu ten tvůj stroj a při té příležitosti i ty kozy :O)

                              0 0
                              • Bafoon  

                                když mi na ně nebudeš šahat ;-) :-D

                                0 0
                                • roud  

                                  tak já to snad přežiju jen doufej že se k nám nepřidá bomba+ to by jsme mohli oba dopadnout špatně :O)

                                  0 0
                                • jIrI___  

                                  „Slečno, vy máte ale krásné kozy, můžu si sahnout?“ „Člověče, nechtěl byste jednu do huby?!“ „Ano. A druhou bych rád hladil.“

                                  0 0
                          • Joseph de Sax  

                            tak zkus brát ty prášky, co máš předepsané před spaním a po vzbuzení a uvidíš, že maglajz pak ani nezaregistruješ žád­ný…

                            0 0
        • kubad  

          oboustraná radiálné kola? to existuje?

          0 0
    • bukajcze  

      Bral jsem elixir R a kola fastdisc a za oboje jsem dal 5500,– . A mě se to vyplatilo:)

      0 0
    • Hynas  

      Je až neskutečné, kolik pro svižnost jízdy udělají lehké kola včetně lehkých plášťů (+limity těžšího terénu potřeba brát v potaz).

      0 0
    • nox159  

      pokud jezdis s pevnou tak tam ti musi Vcka bohate stacit nedosahnes takove adheze abys mohl vyuzit silu kotoucovych brzd…

      s pevnou vidlou ani za vcka poradne nemuzes vzit (kdyz resime jizdu v terenu) protoze pri nadskočeni kola by se kouslo a pak by slo do smyku coz neni u predniho kola zadnouci…

      dneska jsem to zkousel :)

      0 0
      • Joseph de Sax  

        když jsi tak chytrej, tak já nepotřebuji na kole mít ani Véčka…a adhedze mi bohatě stačí do půlky bidonu…

        0 0
      • MlokCZ  

        Jenže na druhou stranu s pevnou bude dost lidí jezdit i mimo pořádný terén a i ten asfalt a na asfaltu se v krizovce taky výkonější brzdy hodí.

        Já bych tedy na celopevňáka rozhodně v-čka nechtěl.

        Jiná věc je, že přechod na kotouče se u levnějšího kola rozhodně nevyplatí.

        0 0
        • Uruwashii  

          souhlasím,

          jezdím celopevňáka sice docela chvíli, ale troufám si říct, že projedu skoro všechno i dost těžkej terén.

          zatím mi ruce pruží fajnově a zuby mám všechny, takže si nemůžu stěžovat.

          S Včkama jsem byl dost spokojenej, jen taky nemám nejsilnější prsty a tak při dlouhých sjezdech, ať v terénu, či silnici, mě ty prsty občas pěkně bolí. Proto taky volím hydry :)

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak pokud to je opravdu v terénu, tak má nox pravdu, tam má přední kolo tendenci s pevnou vidlicí velmi snadno smykovat (tam kde s odpruženou ani náznak smyku při stejném brždění).

            A najednou sjezd, který na fullu proletím dostává úplně jinou dimenzy obtížnosti.

            0 0
            • Uruwashii  

              to joo :) ale je to větší sranda ne ? ,–))

              0 0
              • MlokCZ  

                To je individuální. Pro mě je to větší sranda pouze pokud to je jen sem tam pro spestření. Sem tam si dám i něco techničtějšího i na celopevňáku.

                Jinak ale full je full :-)

                0 0
                • nox159  

                  Pro mě je to větší sranda pouze pokud to je jen sem tam pro spestření. Sem tam si dám i něco techničtějšího i na celopevňáku.

                  Jinak ale full je full :-) – tohle vidim uplne stejne… :)

                  0 0
            • roud  

              nj to že jseš zhejčkanej odpružením tu věděj všichni..

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak tohle jsem fakt nepochopil, jak to souvisí s nějakým zhejčkáním.

                Nebo snad chceš tvrdit, že budeš v obtížnějším terénu brzdit srovnatelně s pevnou vidlicí jako s odpruženou a že k tomu problému se smykováním předního kola kvůli odskakujícímu přednímu kolu nebude docházet?

                Pokud ano, tak to chci vidět.

                0 0
                • roud  

                  o to tu nejde jak jsi napsal full je full :O) prostě nejseš na to blbnutí v lese jak říkáš prostě to rád proletíš a technika jde do hajzlu nic v tom nehledej :O)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak to jsi pak měl zařadit pod ten druhý příspěvek, bral jsem to jako reakci tam kam jsi to zařadil.

                    A o technice už jsem tu psal několikrát. To, že technika jde do hajzlu na fullu je úplný nesmysl.

                    Je to vždy o každém jezdci, jak moc chce techniku trénovat a jeslti se chce zlepšovat nebo nechce a na typu kola nezáleží.

                    Na celopevňáku a fullu se jezdí úplně jiným stylem a je třeba i techniku tomu přizpůsobit, takže ani trénink techniky na celopevňáku pro fulla vůbec není moc dobrý.

                    Za poslední tři roky na fullu jsem svojí techniku zlepšil minimálně o třídu (a to proto, že jsem postupně více a více jezdil těžší a těžší technické věci, i když tu třeba někteří FR jezdci jezdí pořád o hodně těžší věci než já), na HT předtím za 10 let jen velmi malé zlepšení. Takže o kole to fakt není (a pokud by bylo, tak jsem se zlepšil díky fullu).

                    A občasné ježdění těžších pasážích na celopevňáku mi pro fulla nepomohlo ani trochu.

                    Proletět rychle můžu na fullu pasáže, které dám na celopevňáku o něco pomaleji.

                    Ovšem na fullu jezdím věci, které na celopevňáku nedávám vůbec a které na fullu jedu pomalu a o žádném proletění nemůže být v takové pasáži řeč.

                    0 0
                    • roud  

                      mloku STOP měl jsi pod můj příspěvek napsat jen ANO jsem zhejčkanej odpružením a třeba to že na tom neni nic špatnýho a nic neřešet :O) tobě něco napsat je jako rejpnout do učitelky ruštiny :O)

                      0 0
          • Joseph de Sax  

            tos tu neměl psát…určitě se tu nyní z toho každej posere, když jsem to samé tu napsal před rokem, tak všichni hned museli jít měnit pemprsky a jít se osprchovat…

            0 0
            • Uruwashii  

              :D:D já jsem si vědom toho, že celopéro sjede těžkej terén nesrovnatelně rychleji, ale ja tezkej teren nejezdim az tak casto, abych pruzeni vyuzil :)

              jen rikam, ze mi to v pripade nouze nedela problem opatrne sjet :)

              nemam nic proti celoperum, celopevnakum, silnickam ani skladackam, tak myslim, ze spor o tom, co je lepsi, je uplne od veci :)

              0 0
      • Georrge  

        hydry podle mě ani nejsou o několikanásobném výkonu oproti véčkům, když se opřeš do véček, tak tě taky dokážou hodit přes rodla ani nebudeš vědět jak. U hyder jde spíše o komfort používání, o lehkost s jakou se s něma pracuje a o výbornou dávkovatelnost. Já už bych véčka znova nechtěl, a to jezdím tak zatracované hayesy ryde :)

        0 0
      • cyborg  

        šmarja to je slušnej bullshit…tos vymyslel sam ?

        0 0
    • Uruwashii  

      Samozřejmě skoro vše ubrzdím Včkama, jen prostě chci mít fajn pocit, že se na brzdy můžu spolehnout i v mokru atd.

      A myslím, že výpletem od Hnoje nebo těma RM5kama si taky nepohorším :)

      Jde mi fakt jen o to, aby se mi jelo zase o kousek líp a měl bych na své Maďarské střele zase něco nového.

      Ten pocit je k nezaplacení :))

      0 0
      • nox159  

        pokud chces fakt neco vylepsovat tak posetri trochu vic a kupuj uz veci dobre ne prumerne nebo podprumerne…

        priklad. tedka mas tezke kola dejme tomu 2300g upgradujes na → 2000g (RM5…) → po case zjistis ze bys zas odlehcil kola → 1800g → a za nejakou dobu se ti zas bude zdat ze je to tezke…

        tak tedka posetri a kup rouvnou nejake vyplety co maji cca 1500g a kola do budoucna uz resit nebudes muset… – to je moje rada :)

        0 0
        • Uruwashii  

          myslím, že až tak to nevyužiju :) nejsem závoďák a jezdím jen pro radost. I s tím co mám teď se mi jezdí moc dobře a pokud dáme s Hnojem dohromady nějakej pěknej set cca kolem 1700–1800 gramu za hezkou cenu. Tak nemám co řešit :)

          0 0
          • Uruwashii  

            Tak to nakonec asi vidím na Hnojuv magický set a Deorka 595 :)

            Snad to bude nějakou dobu sloužit :)

            Později zbývá už jen karbonová sedlovka a nějakej zajímavej rám (ale to až za dlouho předlouho). Zatím se mi na mé velmi točivé Maďarské střele jezdí fajnově :)

            0 0
        • fousek  

          Zas 1500g kola uz nejsou pro kazdyho z duvodu zivotnosti

          0 0
          • Uruwashii  

            mam s batohem cca 80kilo, takže myslím, že kola s 1500g by dostavala docela zahul.

            0 0
            • nox159  

              80kg neni zas tolik ne ? ;-)

              0 0
            • roud  

              1500 kola musej s přehledem vydržet 90 kilo jezdce pokud ne tak to jsou sračky…

              0 0
              • Uruwashii  

                ok :) ale nic to nemění na tom, že je to pro mne už za tu cenu docela zbytečný.

                Jestli mít 1700g za 3500,–Kč nebo 1500g za 6000,– nebo spíš víc, tak je pro mě 1700g jasná volba :)

                0 0
        • Joseph de Sax  

          a hned na prvním km je odrovnej a odepíšeš 40tis z rodinného rozpočtu a konečně budeš v klidu…

          0 0
          • nox159  

            ja jsem ale nemluvil o tvych kolech ;-)

            0 0
            • Joseph de Sax  

              to jsem si všiml, protože moje kola mají 1240g avotomtoje…

              0 0
              • nox159  

                tak nesud podle svojich tu vydrz ;-)

                0 0
              • Vegan  

                Papir snese vsecko…

                A BTW: uz tu neprud s tou tvoji reklamou pulku lidi tu stim akorat prudis a druha pulka nevim o cem mluvis pac to radeji ani vedet nechce… Di si je prodavat na aukro nebo na DK tam je decek dost a staci jim rict, ze stvojema kolama na tom budou lip jak ti co jezdi RedBull Rampage a uvidis jak ti je hned vykoupi… my budem spokojeni, ze neprudis a ty, ze prodavas…

                0 0
      • pstasek  

        Ke kotouči se ti především dostane méně bordelu, než k ráfku. Když projedeš třeba po mokré louce, funkce brzd zůstane vesměs stejná. Bonusem je potom větší brzdný účinek s menší silou na páce.

        Předpokládám, že kola měníš, abys kotouče vůbec mohl použít.

        0 0
        • Uruwashii  

          jojo kola měním taky :)

          právě zrovna váhám mezi „Magickým setem“ od Hnoje nebo RM5kama.

          Ale vede Magický set :)

          0 0
          • pstasek  

            Ještě k brzdám … neuvažoval jsi o Avid BB7? Zůstane jednoduchost Vček a v kombinaci s Avid SpeedDial 7 páčkama většina výhod kotoučovek.

            Je fakt, že pokud hydry fungujou, jak mají, jsou prakticky bezúdržbové, ale jakmile se začnou štěnit, je to s nima problém.

            0 0
            • Uruwashii  

              ahoj, díky za návrh, ale o mechanikách jsem vůbec neuvažoval :)

              Vím, že BB7 brzdí velmi dobře, ale když už kotouče, tak hydry :)

              0 0
              • pstasek  

                Nenutim, chápu ;-)

                0 0
              • jIrI___  

                Měl jsem BB5, vůbec nebrzdily špatně, ale přeci jen hydry jsou komfortem někde jinde. O mechanikách bych na běžné jezdění v dnešní době vůbec neuvažoval.

                0 0
                • pstasek  

                  A BB5 jsou proti BB7 o propast jinde. Stačí se podívat už na tvar desek. Lankem si nastavíš nejlepší páku a ta se ti už dále nemění. Pro mě osobně výhody BB7 převažují nad hydrama, ale v pohodě … maj i své mouchy samozřejmě a jak píšu výše, nenutím, jen jsem navrhl. ;-)

                  0 0
                  • Uruwashii  

                    jojo díky, vážím si toho :)

                    Zatím to vypadá, že půjdu do Elixiru, líbí se mi a myslím, že brzdit budou bezvadně.

                    0 0
    • Uruwashii  

      Dobrá, poslední otázka :

      RM5 / Magic set od Hnoje ?

      SH 595 / Elixir 5 ?

      mezi jinými opravdu váhat nebudu :) řekl bych, že tento výběr v poměru cena/výkon je pro mne asi nejlepší.

      Díky

      0 0
      • roud  

        Za mě RM5 od hnoje a shimana od hnoje :O)

        0 0
        • Uruwashii  

          jojo u něj to koupím určo, jen nevím, zda prodává i brzdy ty shimana ?

          0 0
          • roud  

            třeba bude držkovat ale věřím že prodává :O)

            0 0
            • Uruwashii  

              muzu se jeste zeptat, proc myslis ze jsou RM5 lepsi ? jsou o neco tezsi a drazsi (cca 100g a 500,–Kč) :)

              souhlasím ale, že vypadají líp :)

              0 0
              • roud  

                100g na kolech nepoznáš (aspoň já ne) fulcrumy už se stávají pomalu osvědčenou klasikou co se týče výdrže jsou na tom dost slušně (jen si nejsem jistej zda i tyhle 5ky nemaj atypy ložiska) ty bys pak zase musel schánět jen přez hnoje protože je jinde neseženeš a jako bonus i vypadaj dobře…

                0 0
      • Evilcleaner  

        magický set + brzdy podle peněženky. deore jsou lepší z hlediska cena výkon a elixiry zase pro mě lepší z hlediska progresivnějšího nástupu výkonu. zase servis avidů je proti shimanu ********.

        0 0
    • Biker jak Pes  

      100

      :-)

      0 0
    • Volf  

      Požitek jízdy se násobí neustálm vylešováním stávajícího kola :-). Ale že se to vyplatí, tak na to bych si nevsadil. Jen se prostě zařadíš do skupiny nás prdlejch, kteří již dávno mají kolo, které už ani nepotřebují a nevyužijí, ale ten pocit, že jsi tam zase nahodil něco nového nebo lepšího je prostě k nezaplacení.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.