Výplety > z továrny či nechat zaplést?

18 nepřečtených
  • FOSA

    Ahoj,

    prosím o radu, zadní kolo už začíná házet, přední krapet taky a chtěl bys si výhledově polepšit a zkusit upgrade výpletů na Tranckovi.

    No a v hledáčku jsou v podstatě tři adepti (byli dva, dnes díky „akci“ přibyl další).

    Použití:

    • šly by na Giant Trance 29" (130/115mm), boostové osy, MicroSpline
    • já 104kg
    • jezdím na tom delší výlety okolo komína, nejdrsnějším terénem je takové přírodní enduro (kořeny, šutry, ve městě schody, v relativně vyšší rychlostech), na stranu druhou v bikeparku jsem nebyl, skákat neumím, když traily, tak flow okolo Brna (Jedovnice, Mariánské, Boskovice). Současně mám však rád, když to odsýpá a jede, tedy vozím rychlejší vzorky +/- 2,3". Na kole sem tam chci i na XC závod.
    • cena +/- 15000

    Kandidáti jsou níže:

    Bontrager Kovee 23 – karbon, netuším co od toho čekat. Horší náboje? Mínusem je menší vnitřní šířka ráfku. Malinko levnější než DT, ale nesedí ořech, tedy buch musel dokoupit MicroSpline

    DT XM 1700 – rozumná váha, ratchet 36, cena OK, netuším, jak se staví třeba k reklamacím

    Něco z Bikepart – něco z bikepart? Tam bych nevěděl, kam šáhnout, zda lehčí ráfek, nebo jít taky do označení XM, cenově vyjde stejně jako výše uvedené.

    Je mezi výplety z BikePart a výše uvedeným DT rozdíl? Tovární mají novější náboje, ratchet, dráty a niply jsou stejné/ jiné?? U těch továrních je bonusem pak pár serepetiček a redukcí…V čem je rozdíl? Vím, že BikePart tu byla spousta chvály…

    Už jsem si toho načetl dost, nejvíc mě asi zajímá, proč tovární kola by měly být dražší a horší.

    Díky všem za reakce.

    Fosa

    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.