Ahoj,
prosím o radu, zadní kolo už začíná házet, přední krapet taky a chtěl bys si výhledově polepšit a zkusit upgrade výpletů na Tranckovi.
No a v hledáčku jsou v podstatě tři adepti (byli dva, dnes díky „akci“ přibyl další).
Použití:
- šly by na Giant Trance 29" (130/115mm), boostové osy, MicroSpline
- já 104kg
- jezdím na tom delší výlety okolo komína, nejdrsnějším terénem je takové přírodní enduro (kořeny, šutry, ve městě schody, v relativně vyšší rychlostech), na stranu druhou v bikeparku jsem nebyl, skákat neumím, když traily, tak flow okolo Brna (Jedovnice, Mariánské, Boskovice). Současně mám však rád, když to odsýpá a jede, tedy vozím rychlejší vzorky +/- 2,3". Na kole sem tam chci i na XC závod.
- cena +/- 15000
Kandidáti jsou níže:
Bontrager Kovee 23 – karbon, netuším co od toho čekat. Horší náboje? Mínusem je menší vnitřní šířka ráfku. Malinko levnější než DT, ale nesedí ořech, tedy buch musel dokoupit MicroSpline
DT XM 1700 – rozumná váha, ratchet 36, cena OK, netuším, jak se staví třeba k reklamacím
Něco z Bikepart – něco z bikepart? Tam bych nevěděl, kam šáhnout, zda lehčí ráfek, nebo jít taky do označení XM, cenově vyjde stejně jako výše uvedené.
Je mezi výplety z BikePart a výše uvedeným DT rozdíl? Tovární mají novější náboje, ratchet, dráty a niply jsou stejné/ jiné?? U těch továrních je bonusem pak pár serepetiček a redukcí…V čem je rozdíl? Vím, že BikePart tu byla spousta chvály…
Už jsem si toho načetl dost, nejvíc mě asi zajímá, proč tovární kola by měly být dražší a horší.
Díky všem za reakce.
Fosa