Vzduchový (i pružinový:)) tlumič na EN/FR?

209 nepřečtených
  • Baba-Ji

    Tak mně v Monstru dodýchal obstarožní Vector R a zvažuju, co kompatibilního teď místo něj osadit.

    DHX 5 Coil se nevlezla, a dávat znovu základní Vector chci jen v případě, že nic kloudného nevymyslím a jestli ho ještě vůbec seženu.

    No a protože jsem teď pořídil Totema Solo Air RC2DH, který ve mně vzbudil nadšení(aby ne, po Duru FR20). Chod jsem předpokládal dobrý, ale to odlehčení předku a tím pádem zpřístupnění nového levelu manévrovatelnosti mně ještě utvrdil v dobré volbě vidle. No a to už byl jen krůček k heretické myšlence, nahodit na Monstra vzducháč i dozadu.

    Takže se ptám, co si o nápadu osadit Monstra DH vzducháčem myslíte a jaký 215 mm tlumák(vzduchový, ale i pružinový) by jste na Monstra pro EN, FR, light DH doporučili.

    0 0
    • goofy  

      Moznosti docela pribylo, otazkou ale zustava, co se tam vejde :-)

      0 0
      • Sherwood  

        No ja ti len mozem odporucit marzocchi roco r alebo skus aj manitou swinger

        0 0
      • Baba-Ji  

        ta zustavajici otazka je bohuzel nejpodstatnejsi aspekt celeho „problemu“

        0 0
        • Tomínos  

          DHX 5 air se tím pádem asi taky nevejde, že. Mám a myslím, že chodí naprosto suprově, zeptej se attily co si pocitově myslí o chodu mezi 4 coil a 5 air. Jestli nebude lepší tohle téma změnit na téma „co se tam do hajzlu vejde“. Bez expanzky asi není problém ne?

          0 0
          • Atilla  

            Je fakt, že ti to papá na vzduchu moc pěkně. Jde o to jaké by to bylo ve stejném rámu. Každopádně jsem měl na monsteru Am rp 23( do teď ho má bratr) a chod byl dost dobrý. Jediné co chybělo a co je na DHX 5 air je bottom out, který u Tomínose funguje fakt dobře.

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Baba-Ji  

            ještě bych otázku postavil takhle:

            PRUŽINA(prakticky bez možností nastavení)

            – Vector RPV, možná i Manitou Metel by se vešel

            nebo

            VZDUCH(větší možnosti nastavení)

            – RS Monarch 3.3/4.2 nebo Manitou Evolver IXS 6(H-L komprese, …)

            Takže si říkám, jestli větší možnosti nastavení u vzduchu nepřeváží výhody pružiny, která má ale jen malé možnosti nastavení(v mém případě možného/malého výběru kompatibilních tlumičů).

            0 0
            • mr.antik  

              osobně bych bral na EN/FR vzduch, ale konkrétní projev u jednočepu nedokážu posoudit

              0 0
              • Baba-Ji  

                zrovna Monster je docela progresivní, takže nevím, jestli to ještě podpořit progresivním vzducheáčem nebo dát nějaký lineárnější model(odhaduju jako pravděpodobnější)

                0 0
            • Baba-Ji  

              ještě jsem do výběru vzduchu zapomně zařadit DUROLUX RCA

              http://www.kolo-servis.cz/…

              0 0
            • kOmE  

              Ja jezdim na Bottlerocketu RS Monarch RT3 ,ma HV komoru ,takze je trochu linearnjsi a komora se da vyvlozkovat aby byl tlumic progresivnejsi. Pred tim jsem tam mel DHX 5 Coil a v citlivosti neni az tak velky rozdil.

              0 0
            • Atilla  

              Zrovna monarch je dost progresivní, ne? Mě i tak zbýval na RP23 půl ceňták i při poletech.

              0 0
              • Baba-Ji  

                to právě nevím, snad se nějaký uživatel ozve se zkušeností, nějak ty vzducháče moc nastudované nemám, vždy byly mimo spektrum zájmu :)

                …i když na jiném rámu se bude chovat více nebo méně jinak, ale s tím se počítá :)

                0 0
              • Baba-Ji  

                teď jsem zahlíd Monarcha 3.3 s High Volume, ten by nemusel být tak progresivní

                0 0
        • john sanchez  

          A co to vyřešit tak, že by byla expanzka oddělená?? nevím do jaké míry to funguje, ale jednu dobu to takhle vozil Gaspi..až budu doma pohledám fotky a hodím je sem…

          0 0
          • kOmE  

            To bylo na SX trailu 2005 a tlumic byl od 5element primo pro specializet ,podobne to meli DH ramy od Giantu. Bezne takovej tlumic nesezenes.

            0 0
          • Baba-Ji  

            to mne taky napadlo, ale krom obrazku jsem takove tlumice nikde nevidel

            0 0
    • kesu  

      nevím jakej tlumič se tam vleze, ale pokud chceš vzduch pak jedině VIVID AIR, vedle něj je DHX5air tupej krám..

      nicméně pokud se dobře pamatuju byl monster dost progresivní, dal bych spíš pružinu a kdyžtak titanovou..

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Baba-Ji  

        už když vidím tu dlouhou expanzku, tak si myslím, že nevleze, ale chtělo by to zkusit(kdyby tam vadilo jen pár mm, šlo by ze zadní stavby trošku ubrousit:)).

        Mně se třeba hodně pozdává Manitou Evolver ISX 6(H-L komprese, vratný tlumič, velikost vzduchové komory, tlak vzduchu), viděl jsem nabídku za 5K, dokonce v požadovaném rozměru. Na netu jsou docela dobré ohlasy, akorát tu progresivitu nějak nemůžu pořádně vyzjistit

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Baba-Ji  

      Dneska ráno jsem zjistil, že tlumič na kole je jednou nohou v hrobě, takže je třeba mrknout po (pružinovém) nástupci.

      Nejvíc mně zajímají:

      X-F HLR Coil

      Fox RC4

      CCDB

      Popravdě, CCDB bude asi nejcitlivější, leč způsob štelování tlumiče mně docela odrazuje. HLR lidi popisujou zhruba jako „tlumení jak má být“, RC4 je pro mně trochu neznámá, tedy kromě chování Boost Valve, které nedělá úplně to, co by mělo(proto na novém ročníku už ani není).

      Pokud by tedy měl někdo, ideálně přímé, srovnání RC4 a HLR, byl bych mu převděčný :), nějak se mezi těma dvěma nemůžu rozhodnout.

      0 0
      • Tomínos  

        Vivid neE?

        0 0
      • logoman  

        Vzal bych to co sezenes za nejlepsi penizky :-) …

        0 0
      • lutte1  

        Mám HLR a jsem spokojen. Oproti Van R uplně jiná liga. RC4 je asi fajn ale podle mě rozdíl peněz nebude stát za rozdíl ve funkci, jestli nějaký vůbec je. Četl jsem zahraniční recenzi kde HLR hodnotili líp jak RC4.

        0 0
      • pold  

        Je to tedy mimo dotaz, ale bych se toho CCDB nebál. Po cca dvou měsících (na vzduchu, ale myslim že štelování se fakt neliší) mi štelování začíná připadat dost intuitivní záležitost. IMO to dost zvyšuej potenciál rámu.

        LAMA style manuál podle kterého jedu se dá shrnout do čtyř vět (neb LSR je jasnej).

        Dáváš dorazy, přitáhni HSC.

        Nevyužíváš zdvih, povol HSC.

        Pohupuje se pod pedálem (nebo propadá na zadek v klopnách nebo odrazech) – přitáhni LSC.

        Málo citlivý – povol LSC.

        Metodou „půl sem-čtvrt tam“ má člověk naladěno za dvě jízdy.

        Nepochopil jsem jen HSR, to by asi mělo smysl utahovat snad jen na hladkejch tratích s velkejma dropama.

        0 0
        • Baba-Ji  

          no, spis mne jde o to, ze ke stelovani potrebujes vercajk

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • lutte1  

            Ber HLR, občas si komprese šteluju malinko i za jízdy :) Dobře nebudu přehánět, prostě tak že nemusim slézt z kola a třeba jen zpomalim.

            0 0
            • Baba-Ji  

              prave, taky semtam „na ceste“ vrtam do odskoku napr. (vic tocitek manitou nema …zelbohudik:))

              0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • kesu  

        Jezdil jsem (a to i dlouhodobě):

        CCDB coil

        CCDB air CS

        RS Monarch

        RS Vivid air

        DHX 5coil

        DHX 5air

        VAN

        CCDB coil je nejcitlivejší, CCDB air je citlivý míň ( ne o moc, musím ho zkusi i na dh) a má celkem podobnej chod jako vivid air. Uplně pružina to ale není. Nastavení je jednoduchý. HSE nastavuji aby byla tak akorát na odrazy a rolety.Mimo parkový ježdění to nepotřebuju.

        Tak či onak, jak Coil tak air CCDB je ve svý třídě nejlepší tlumič co jsem zkoušel.

        0 0
      • kesu  

        Jezdil jsem (a to i dlouhodobě):

        CCDB coil

        CCDB air CS

        RS Monarch

        RS Vivid air

        DHX 5coil

        DHX 5air

        VAN

        CCDB coil je nejcitlivejší, CCDB air je citlivý míň ( ne o moc, musím ho zkusi i na dh) a má celkem podobnej chod jako vivid air. Uplně pružina to ale není. Nastavení je jednoduchý. HSE nastavuji aby byla tak akorát na odrazy a rolety.Mimo parkový ježdění to nepotřebuju.

        Tak či onak, jak Coil tak air CCDB je ve svý třídě nejlepší tlumič co jsem zkoušel.

        0 0
        • Pedro404  

          A jak bys porovnal Vivid Air s CCDB Air?

          0 0
          • kesu  

            CCDB je podle mého výrazně lépe nastavitelný a co se týká vzduchové komory tak mi přišlo, že je lineárnější na konci zdvihu (pořád ale ne jako pružina). Citlivostí mi přišly oba stejné. DB je spolehlivější a hlavně ma climb-páčku.

            0 0
            • kassar007  

              Ahoj, pokud se ale nepletu, tak ta climb packa ale neni lock, ale v podstate povoleni expanze, aby to do kopce lepe kopirovalo? Nebo je to jinak? Jaký s tím máš zkušenosti pri výjezdech oproti klasickým tlumákům od Foxe. Díky

              0 0
              • lutte1  

                Podle mně ten climb switch upraví hlavně kompresní část. V testu na Vital MTB psali, že to překuchá kompletně nastavení tlumiče ale moc ho nepřivře. Prej to pak lépe jede do za pedálem ale stavba je furt aktivní, takže nenadskakuješ na kořenech.

                0 0
                • Baba-Ji  

                  jj, je tam přitáhlá tuším pomalá komprese, takže bordel to vyžere a k tomu je ještě přitáhlá expanze(pomalá?), což je právě ono novum oproti ostatním tlumičům (které jsou buď „zamčené“, nebo mají jen hodně přitáhlou kompresi)

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
              • kesu  

                Ahoj,

                tak jsem si s tím byl hrát a řekl bych, že to přitáhne LS kompresi a LS expanzi. Respektive si myslím, že je tam okruh navíc. HS okruhy to nechá podle mého jak jsou.

                Oproti Floatu RP2 bych řekl, že rozdíl mezi polohami zapnuto/vypnuto je stejnej. U DHX air byl rozdíl menší. Ale oproti DHX air na stejným rámu je tenhle tlumič o tolik citlivější, že i v CS výjezdovým modu je to houpavější než s zapnutým propedalem u DHXair. Tlumič se pohybuje i když kolo tlačím doma do schodů.

                Nicméně tím, že CS ovlivňuje i expanzi, je to celý takový použitelnější než propedal. S propedalem to bylo míň citlivý aby se to nehoupalo přibližně stejně.

                Kdyby ten tlumič neměl CS tak byhc si ho na kolo nedal. S otevřenejma kompresema se to dost houpe a nejde na tom moc dobře jezdit do kopce. A když se to přitupí tak zase nemá smysl utrácet za tak drahej tlumák.

                0 0
                • Pedro404  

                  To máš na tý V10 nebo na jinym kole? Na sjezďáku CS netřeba, ne.

                  0 0
                  • kesu  

                    :) ne V10 i přes všespásný VPP fakt nejede:-)

                    Na V10 mám obyč pružinový CCDB a jezdil jsem na ní i Vivida air. Ale CCDB air CS mám na 901 a měl jsem na něm i to CCDB coil a i Fox tlumiče.

                    0 0
                    • Baba-Ji  

                      Když jsi měl možnost přímo srovnat tolik tlumičů, můžeš např. říct, že DB Air byl „stejně“ citlivý, jako některé „horší“ pružiny – DHX 4 nebo 5 nebo je to pořád jen lepší vzduch?

                      Zkoušel jsi někdy onen „test“, kdy stojící vedle kola zvedneš rukou zadní, upustíš a koukáš, jestli to tlumič vytlumil, či nikoliv?

                      Tady by mně zajímalo, jestli by to DB Air vytlumil(nebo by se kolo lehce odrazilo od země), protože jsem neviděl vzducháč, který by tohle zvládl.

                      0 0
                      • kesu  

                        hele schválně to večer zkusím:-)

                        Jinak citlivostí na odtrh bych řekl, že je na tom ccdb air podobně jako DHX coil, při jízdě je to docela podobný, liší se spíš průběhem než citlivostí. Vzducháč je pořád plošší ve střední části zdvihu a ke konci progresivní.. Jinak teda Vivid air na V10 rozhodně neodskočil. Ale to kolo je v tomhle trochu jinde…

                        0 0
                        • kesu  

                          pobral..

                          0 0
                        • kesu  

                          pobral..

                          0 0
                          • Baba-Ji  

                            to mně říkejte, co jsem v okolí koukal, tak nic a tady na B-F samé zázračné kola/tlumiče! :X

                            (tím samo nic nezpochybňuju, jen teď nevím, jaké závěry si z toho pro sebe a výběr nového tlumiče vyvodit :( )

                            0 0
                            • kesu  

                              já ti to snad natočím:-)

                              0 0
                              • Baba-Ji  

                                neni treba :D

                                …ale netusil jsem, ze se tady kvuli toho spusti takovy „kolo-spousteci“ poprask :D

                                0 0
                            • Mr.Duck  

                              Tak s CCDB si Status taky poskace, nicmene ten zadek uz vazi cca gram, takze se odrazi a zustane levitovat.

                              Nevim kdy ho dostanu na kopec, ale na obejvak-testu se zda super! :)

                              0 0
                      • Mr.Duck  

                        Tohle sem zkousel vcera na Banshee Legend mkII a posbiral to. A ze nebylo moc co sbirat, mel to dost lehce postaveny :D

                        0 0
                        • Baba-Ji  

                          jaky tlumic?

                          0 0
                          • Mr.Duck  

                            No DB Air. Koncem tejdne pristane na Statusu

                            0 0
                            • Baba-Ji  

                              no na Sodě to Monarch nepobral, od té doby vzduchu tolik nevěřím, nebo ne kombinaci Soda + vzduch

                              …kámoš zkoušel jeho Blindside s RC4(nebo DHX 5?) a taky to tlumič/kolo nějak jednoznačně nepobíral

                              0 0
                              • Baba-Ji  

                                s těma RC4 a DHX 5 jsem měl samo na mysli pružiňáky ;)

                                0 0
                                • Mr.Duck  

                                  A nemel je zle nastaveny? Me to na Statusu sbira i Van RC, a ze je sakra tupej..

                                  0 0
                                  • Baba-Ji  

                                    tak pruzinak by to mel „pobrat“ kazdy, pokud neni fest priskrceny

                                    0 0
                                    • Mr.Duck  

                                      Mam ho celkem otevrenej, i mekkou pruzinu (350lb/in), ale je tupejsi nez CCDB Air. Ne kuliva nastaveni, ale vnitrnim odporum..

                                      0 0
                                      • Baba-Ji  

                                        tos mne nemel psat, ted o nem zacnu znova uvazovat :D

                                        0 0
                                        • Mr.Duck  

                                          Hladkej jak patnactka! Asi ho pudu projet este ted za tmy :D

                                          0 0
                                        • Mr.Duck  

                                          Hm, tak sem jel jenom tady po navsi do shopu, ma cenu zminovat pocity? :D

                                          0 0
                                          • Baba-Ji  

                                            nema, rekni mne az po nejakem terenu, nejlip az s tim projedes par sutrovisek a rockgardenu :)

                                            …prejeti navsi zvladal z bravurou i ten debilni Monarch

                                            …takze sup do nejakeho bordelu a hod sem pocity ;)

                                            0 0
                                            • Mr.Duck  

                                              Ok, tak jenom pro tebe, dal sem si nocni mt. Fromme, jenom s Aurorou na riditkach, potrebuju celo evidentne :D

                                              Oproti Vanu je to nehoraznej rozdil. Ve vsech smerech, i tech par useku co sem nahoru jel! Kazdopadne jak sme se pustili dolu, cumel sem jak husa do flasky. To ze je to vzduchac bych rozhodne nepoznal, a zralo to vsecko, bylo to znat i na trakci zadniho kola. Na North Shore celej den chcalo, zle chcalo, nejeli sme nic rychlyho ani tezkyho, tam se tesim az to este otestuju, ale jakakoliv skalka, dropik nebo koreny sly naprosto mimo me, tlumak sezral vsecko. Asi neni lehky to popsat, ale ten tlumic chodi uplne jinak, rozbitej kamenitej trail se chova jak vyhlezena placka :)

                                              Uvidim, co to udela az to vemu na strmy traily na Cypress, dam tomu napit na vetsich dropech a tak, ale to bude muset pockat, nez si opravim rameno…z prvni jizdy sem naprosto odvarenej!

                                              0 0
                                              • kesu  

                                                na větší skoky je to teprve super, jde to nastavit tak aby to krásně žralo a nechodilo na doraz. Nicméně CCDBcoil je taky pecka, ale jak jsem psal výše, není to tolik o citlivosti ale o průběhu..

                                                0 0
                                              • Baba-Ji  

                                                hmm, to vypada, bohuzel(pro mne), moc dobre.

                                                Ono, na Sode je 216/63 tlumic na 177mm zdvihu. Na takovemhle prepakovani se pak hned projevi vsechny neduhy tlumice(velky odtrh, necitlivost,…) a chod je pak nic moc, navic vetsina tlumicu je na takove prekovani pretlumena. Proto se taky toho vzduchu trochu bojim, byt to teda vypada, ze ten CCDB Air by mohl být OK, protoze CCDB ma preci jen to nastaveni kompresi docela siroke.

                                                0 0
                                                • Mr.Duck  

                                                  Hele to mas skoro stejnej pakovej pomer jak ja (2.809 v 2.816).

                                                  No a ten vzduch je asi super, nevim, jak se chova CCDB Coil, ale tohle je jak kdyz jedes na vzduchovym polstari, tipuju ze pruzina bude to samy :) Prave s tim pretlumenim sem mel problem u Vanu, tudiz jak tupost tak pretlumeni mam asi vyreseny :)

                                                  0 0
                                                • Atilla  

                                                  Však to tvoje i na pohoupání bylo oproti mému HLR jak šutr a to jsem asi i těžší

                                                  0 0
                                                  • Baba-Ji  

                                                    jo, to jsem mel fest pritahly odskok, to se behem dne vyladilo :D

                                                    0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                      • vondrus  

                        Schvalne jsem to zkousel na enduro kole s Monarchem Plus, vysledek byl tak na hrane:-) Ale DHX5 na sjezdaku prosel v poho.

                        Hodne lidi maj nabouchany tlumice, jak na WC v JARu :-) tak ten test zrovna moc neprojde.

                        0 0
                        • Baba-Ji  

                          ten Monarch Plus mas jakou verzi?

                          0 0
                          • vondrus  

                            RC3

                            0 0
                            • Baba-Ji  

                              já měl R a moc mně nenadchnul (hlavně v situacích, kdy měla přicházet ke slovu vysokorychlostní komprese)

                              0 0
                              • vondrus  

                                Me jeste zadnej vzduch nenadchnul:/ Projev pruzinovyho tlumeni mi proste vzduch nenahradi.

                                0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                      • pold  

                        CCDB Air na 155psi to nepobral, kolo odskočilo.

                        Teda – pokud povolím LSC a fouknu tlumič na 100 psi (což je tak na 65 kg jezdce) tak to tlumič dá jak nic.

                        Ale v poměru k váze kola (která je furt stejná)je jaksi logický, že to při vyšším tlaku (a/nebo přitařený LSC) nedá.

                        0 0
                      • pold  

                        CCDB Air na 155psi to nepobral, kolo odskočilo.

                        Teda – pokud povolím LSC a fouknu tlumič na 100 psi (což je tak na 65 kg jezdce) tak to tlumič dá jak nic.

                        Ale v poměru k váze kola (která je furt stejná)je jaksi logický, že to při vyšším tlaku (a/nebo přitařený LSC) nedá.

                        0 0
                        • Baba-Ji  

                          posílám ti mail ohledně tlumáku

                          0 0
                        • goofy  

                          Tak tak. Ten test je takovy hodne divoky. Dost tam zalezi kolik kdo fouka, jak je tezke kolo, jaky ma tlumic/resp. zadni stavba zdvih, jak je tam reseno prepakovani a obecne o jaky system jde, a v neposladni rade jak jsou provedene vlozky v tlumici (jehlicky v mnoha ramech hafo pomuzou).

                          Sam muzu rict, ze kdyz jsem letos vyvlozkoval komoru (foukam trochu nizsi tlak), promazal tlumic a hlavne bushing 00-lkou, tak neodskocil ani DHX5 Air a to neni zadna hidparada mezi tlumici. Zato ted na konci sezony bude asi hopsat jak divy :-)))

                          0 0
                          • pitos  

                            Ten „test“ jsem dělal už před pár roky na Norku s DHX5 Air a také kolo zůstalo v pohohě na zemi.

                            Jak ale píšeš,těch faktorů co to mohou ovlivňovat je hodně a tak bych z toho nějaké vážnější závěry nedělal.

                            0 0
                            • Mr.Duck  

                              Rek bych, ze nejvic je to beztak o vaze kola..=>kdyz ti neodskoci, mas ho moc tezky :D SXko mi zustalo sedet na zemi, s asi 17.5kg, a ted Status, s mensim odtrhem tlumice, vetsim zdvihem a 16kg skace..takze na tom asi bude lepsi jezdit nez to hazet :)

                              0 0
                              •  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                0 0
                • pold  

                  Přitáhne to LSC a LSR, ale připadne mi že ne lineárně, spíš se změní průběh (osobně mi připadne že mi CS prohupování pod pedálem nevyloučí, ale podstatně zkrátí jeho dráhu, přitom kolo v rozbitejch výjezdech solidně kopíruje i v malých rychlostech). Okruh navíc nevím, bo efekt CS mi připadne dost závislý na samotném nastavení LSC… ale narovinu, jezdil bych to klidně i bez CS, při mým zevl stylu kdy stejně po 500m do kopce slezu a tlačím je ta úspora energie zanedbatelná.

                  0 0
                • kassar007  

                  Díky za info …

                  0 0
    • lutte1  

      .

      0 0
    • Baba-Ji  

      narazil jsem ted na bazosu na zajimavou vec:

      „Measures eye to eye 216mm or 8.5“, stroke length 63mm or 2.5". The unit was resized up from 200mm by 57mm in October last year by TF Tuned."

      Co si o tom myslite? Jedna se o DB Coil

      0 0
      • kesu  

        zní to přinejmenším zajímavě, kolik za něj chce?

        0 0
        • Baba-Ji  

          Zatim malo – 81 liber, ale do konce aukce jeste zbyvaji 3dny.

          Spis mne zajima, jestli ta prestavba nema nejaky(negativni) vliv na chovani tlumice, ale zase si rikam, ze kluci z TF Tuned vi co delaji :).

          Dal pise, ze tlumic je rocnik 2010, ale vnitrnosti jsou z minuleho rocniku(asi vymena pri te prestavbe).

          0 0
          • kesu  

            Tak uvidíš no, já bych za něj dal tak do 180 liber. Jinak bych vzal asi radši novej..

            0 0
    • Mr.Duck  

      Move along, nic k videni..

      (vedle sem chtel psat!)

      0 0
    • Mr.Duck  

      OK, tak sem otestoval CCDBA na Mt. Cypress, na nejlehcim trailu z tech nejtezsich (legalnich) co sou na Shore :D

      Mam srovnani s Vivid air na V10, a evidentne ten tlumic jezdi jinou ligu! S CCDB mam pocit, ze to kolo ma nekonecnej zdvih. Dal sem mu nazrat na nekolika dropicich do nuly na placku, i na rozumnejch skalkach (porad sem se kuli ramenu nedostal k nerozumnejm skalkam, ale to si radsi pockam, nez ho po trinacty vyhodit :)).

      Mozna mu akorat pridam jednu vlozku do komory, coz me dost prekvapuje, cekal sem, ze bude moc progresivni, mozna vozim o neco malo vetsi sag nez s Van RC, nicmene na doraz chodi ochotne a neda to o sobe znat. I v nejhorsi dire kde sem ho zkrmil, vedel sem, ze dostane zle napit, ale vyjel sem z toho naprosto prijemne, podle me uz to pro tlumic nebylo dobry (proto tu podlozku), nicmene se s tim porval vyborne.

      Uvidime dlouhodobe, jak se bude tvarit na to moje solichani, ale prvni pocity radove predcily ocekavani :) Resp. bych nepoznal, ze je to to samy kolo, bomba!

      0 0
      • vondrus  

        Pecka!

        Schvalne by me zajimalo, jestli se da udelat i takova zmena vepredu, napr misto Boxxera.

        0 0
      • logoman  

        Hm a ted jak asi chodi BOS void prvni vzduchac na kterem nekdo vyhral WC :-) …

        Skoda komplikovanejsi servisovatelnosti BOS hracek a taky ceny …

        0 0
        • Mr.Duck  

          Nevim, ten sem zkusil jenom na parking lot testu a tolik na me nezapusobil, ale to by se dalo svyst na nastaveni mozna :)

          0 0
      • Baba-Ji  

        zacinam regulerne zvazovat ten CCDB Air s CS, lec ceny v evrope jsou hrozne, na ebayi jsem videl nejake z USA za 11K, coz je tak horni hranice, kterou bych byl ochotny se zavrenyma ocima i zkousnout, lec nevim, co by na to rekli celnici :(

        0 0
        • logoman  

          Co mel za problem tvuj RS monarch?

          0 0
          • Baba-Ji  

            pomala vysokorychlostni komprese, na muj vkus pretlumeny tlumic, minimalne HSC bych notne povolil, korenovky treba „vubec“ nebral, ale je mozne, ze jsem mel smulu na kus.

            …prednastaveni tam bylo M/M

            0 0
            • deekay  

              Trebas na LV301 ktera ma prepakovaci pomer 2.8 ve 160mm tak se pdajne M/M monarch chova drevene, ale po odladeni nekym, kdo vi co dela super.

              Kdybyh ze vsech stran neslysel zkusenosti jak se ty monarchy serou, tak to zkusim.

              0 0
              • Baba-Ji  

                to je dost mozne, hral jsem si s myslenkou, ze bych ho nechal preladit z medium na low compression tune, ale rek jsem si, ze na to kaslu a nebudu do nej investovat(z duvodu nejisteho vysledku) a poslal jsem ho do sveta

                0 0
                • deekay  

                  U toho monarcha je vyhoda, ze nemusi clovek zustat jen v hranicich L/M/F, protoze jsou tam normalne shimstacky. Jak rikam, desi me jen „spolehlivost“

                  0 0
                • mr.antik  

                  otázka je, kdo to vůbec u nás umí poladit…

                  0 0
                  • Baba-Ji  

                    zmenu tune compression tu nekdo nabizi(-el), mozna bikelive, uz si nevzpominam, kazdopadne na ebayi jdou koupit hotove shimstacky, jak jsem nahodou zjistil minuly tyden

                    0 0
                  • Pedro404  

                    Jak píše Baba-Ji, RS prodává celý shim stacky jednotlivejch naladění, jenom rozebereš tlumič, povolíš šroub u pístu, vyměníš shim stack za jinej a zase složíš.

                    0 0
    • Baba-Ji  

      Jen takovy dotaz z jineho soudku.

      Na kolik vyjde servis CCDB?

      0 0
      • RacerX  

        nedávno tu někdo psal asi 4500,– CZK

        To mi přijde jako absurdní, ale kdo ví…možné je všechno.

        0 0
        • lutte1  

          lol za to sem měl celej tlumič (x-fusion vector hlr) :D

          0 0
        • Baba-Ji  

          no prave to chci zjistit, jestli se to pohybuje v cenove relaci ± jako ostatni tlumice, nebo maji svoji „spesl prajs“.

          Tech 4,5K mne prijde jako ulet, to by se mne vyplatilo posilat to na servis do anglie, kde za to chcou 99liber u TF Tuned

          0 0
        • kesu  

          nevím jak air ale coil vyšel na tuším 1800kč u Kraba

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.